Ford topik téma összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - Július I
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
#31733248
törölt tag
Jól mondja bajnokpityu, a Kodiaq egy pléhdoboz, utoljára Wartburgban hallottam hasonlót. Tiszta haszonjármű feeling (egy hétig jártam egy ilyennel), nem jött be.
ribarszki
őstag
Most 3as Octaviam van. Ami bánt benne, hogy nagyon üt a futóműve és hangos. Minden úthiba behallatszik, dübög.
Azt hittem a Kodiaq már jobb..
Én nem száguldozok. Olyan autó kell ami csendes, ring mint egy hajó, kényelmes 3gyerekkel. Volt 124es Mercim, az ilyen volt. Az Octavia utána hatalmas csalódás volt. Szóval ezt a kényelmes autót keresem, jó csendes futóművel.
Csak ez a nyöszörgés zavar amiről írnak a népítéletben.
Évente 12.000kmt megyek. Ennek 90%-t főúton és pályán. A száguldozást már elengedtem. Melyik dízelt vennének? A 150 vagy 190 lovasat? Én alapból manuálissal néztem. (Most Dsg van, de mindig ott a félsz, hogy mikor tédel le a szárazkulpongos.)
Amúgy mi a reális kedvezmény Fordéknál. Nekem elsőre 15%ot engedtek.
[ Szerkesztve ]
sandró60
addikt
Ezt olvastátok?
Egy kis érdekesség a Ford motorban [link]
[ Szerkesztve ]
#31733248
törölt tag
Én is DSG-s Octaviáról váltottam, az új, már ráncfellvart típusról (1.4 TSI, 150 lovas). Szerintem elég Neked a 150 lovas dízel is, úgyis nyomatékból oldja meg az S-Max mozgatását.
A W124 pedig egy legenda, de ebbe már bele sem kezdjünk. De komolyan, nem csak a legendás tartósságáról és a futómű kényelméről van szó, nézd csak meg akár csak a fényezését (még vegyszeres bázisú volt), a mai középkategóriások sírva könyörögnének a receptért.
[ Szerkesztve ]
ribarszki
őstag
Te vagy az én emberem! Milyen az Octavia után az S-Max? Csendesebb? Hogy kezeli az úthibákat? Lágyabb a futóműve? (Nekem zörög az Octavia minden úthibánál, ha egy 5Ft-oson átmegyek azt is megérzem..)
Amúgy most voltam a szalonban, és megnéztem az S-Maxot. Nagyon tetszik, sokkal jobban így élőben mint a Kodiaq.
Viszont a szalonos azt mondta erre az igénybevételre (évi 10-12.000km, 90%ban főút, pálya), hogy az 1.5 165lovas benzineset vegyem. Többet fogyaszt 2 literrel, de 800.000Ft az árelőnye. Nekem 8év kellene, hogy a dízel felárát elérjem a többletfogyasztással. (Igaz csak 245Nm, és legtöbbször megpakolva utazunk 3 gyerekkel, viszont kényelmes tempóban megyek.)
A mostani Octaviam 1.4tsi+dsg. Na ezt kéne eldönteni, hogy elég-e a benzines hozzá.. Sprintmonitor.de szerint 8,8L a benzines átlagfogyasztása.
Goose-T
veterán
Bár nem engem kérdeztél, de pár hónapja egy barátom új S-Maxával mentünk autópályán tartósan 200 km/h körüli tempóval, és még úgy is elég csendes volt. Ez a 180 lovas dízel volt. A városi szakaszokon sem emlékszem különösebb zörgésekre, futómű-dübögésre főleg nem.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
bajnokpityu
félisten
2008as 1.8 tsi oktáv után Mondeom volt. Gyorsulason kívül mindenben jobb autó a mondeo, semmi zorges csörgess. Futómű is sokkal jobb, uttartas más kategória. Smax is ugyanaz..
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
zgi521
újonc
sziasztok, a héten vesszük át a nejemnek a kb. másfél éves 9ezret futott 1.0 ecoboost 101 lovas szépséget.
(Fiesta)
két kérdésem van, később nyilván több is lesz:
*a tankajtót nem zárja a központi zár? mert nincs tanksapka aggaszt így kicsit
*a csatolt kép tegnap készült az eredetvizsgán. egyébként a motorszámot mutatja, de mellette az vmi szivárgás, amit pirossal jelzek, vagy csak ahogy az öntvény színeződik, öregszik ilyen?
[ Szerkesztve ]
#31733248
törölt tag
Félreérted, nekem Mondeo, nem S-Max (1.5 Ecoboost). Az Octavia után kényelem terén az is előrelépés lesz. Én az 1.5 Ecoboosttal venném.
A tank ajtót a központi zárja le, nem kell félni nem fogják leszívni a benyát :)
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
zgi521
újonc
köszönöm, meg kell néznem újra átvételkor, mert sztem az autó zárva volt én pedig ki tudtam nyitni az tankfedelet.
remélem nincs vmi pöcök letörve..
olajbogyo
aktív tag
Szia!
Szerintem jól emlékszel, mert én is kipróbáltam a Kugámnál, és bizony bezárás után is nyitható az ajtó. Engem is aggaszt/aggasztott, és rá is kérdeztem itt. A hozzáértők elmondták, hogy valóban nem tudják leszívni az üzemanyagot, mert valami iszonyat labirintus van a beömlő nyílás után....ok ez jó, de bele sem tudnak semmit tenni? Amit majd én észre sem veszek, csak majd mikor rátankolok, és beüt a gebasz... Ez a technológia, lehet jó bárhol a világon, de kis hazánkban rengeteg jó akaró létezik ám...nekem nem annyira bejövős, de azért lakatpántot mégsem szerelek rá!
Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
zgi521
újonc
köszönöm, ez nem jó hír.
abban bízom, hogy sok "ezzel" foglalkozó nem ismeri ezt a kispkaput.. (vagy épp igen )
esetleg a képpel kapcsban észrevétel?
[ Szerkesztve ]
kelly416
veterán
Ha ki akarnak tolni veled, tesznek egy kis cukrot a labirintusba, és nem lennék a helyedben.
Egyébként szitát szoktak tenni a tank bejáratához, vagy valahová, hogy ne tudjanak beledugni semmit, de akinek egy kis esze van, az alulról meglékeli a tankodat, és nem is látsz semmit, de leszívott minden cseppet. Ezen kár aggódni, ha nem akarod, hogy lopjanak a tankodból, tartsd szárazon, vagy az autót tartsd hét lakat alatt. Sajnos.
Szerk.:
A képen az valami folyadék, de akár víz is lehet, ha gyanúsan tiszta a motortér. Egy biztos, dízelből motorolaj nem lehet, az nem ilyen szép tiszta. De Szerintem még benzinesnek is ritka, hogy ennyire tiszta olaja legyen, úgyhogy az vagy benzin, vagy valami vizes (ablakmosó, hűtővíz) folyás lehet. Én biztos szag és tapintás alapján próbálnám beazonosítani, mert ennyire nem értek a Fiestákhoz és nem tudom, ez itt épp melyik rész.
[ Szerkesztve ]
zgi521
újonc
az az igazság, hogy élőben nem láttam nem is tudom még hol a motorszám
ez a hivatalos közlekedési hatóság oldalára felkerült tegnapi (eredetvizsgás) kép. több is van belőle és mindegyiken látszik. gondolom próbáltak fókuszálni a számokra.
a motorteret láttam, általánosságban sztem egy év pora látsztott rajta, nem volt lemosva, takarítva vagy
nyest által megrágcsálva..
a kiegyenlítőre vetettem egy pillantást, az min-max között volt.
átvételkor megnézem, próbálom majd megérinteni, ha nem lesz forró ill. kiszagolni..
még bőven garis, annyira nem aggódom azért.
[ Szerkesztve ]
molnarpeter
nagyúr
Következő szerviz alkalmával szólj, hogy motorszám mellett valami folyik, aztán zsemlét kiflivel
Lehet rá venni 10-20 dollár között zárható tanksapkát! pl.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
zgi521
újonc
kösz. ezt meggondolom!
DeFranco
nagyúr
ha ez megnyugtat szerintem simán szerezd be. nem tétel és nyugodt lehetsz hogy két idióta kamasz brahiból nem fog belebrunyálni.
kelly416
veterán
Na igen. A hülyék ellen tökéletes, mint régen a villogó led a műszerfalon a körömvágó ollóval próbálkozó rejtett tartalék ellen.
olajbogyo
aktív tag
Köszi, azt hiszem beszerzek egy ilyet.
Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
zoger
tag
Nekem 3-as focusnál van ilyen. Fémes koppanás volt lassú sebességnél olyan helyeken ahol aránylag nagyot tudott esni a kerék. Lengéscsillapítókat kicseréltem elől. És megszűnt a dolog. A kopogós oldali egy kicsit már eresztette az olajat, de még jó volt, csillapított.
Egy minimális ugyanolyan mértékű tompa kopogás maradt mind a két oldalról, de ezt úgy olvastam a focus klub oldalán, hogy ilyen. Kicsit zörgősebbre sikerült mint a 2.
Más is így érzi? 2014 év végi 1.0 kombi focusról van szó.
SzlobiG
félisten
Nekem nem lehet nyitni bezárás után, igaz ez egy 2008-as mondi.
Na hogy jártam egy pár órája!!!
Megyek a tecsóba, egyszer csak elkezd kerregni berregni a kocsi. Mondom mi a bánatos véreres fa**om van!?
Abban a pillanatban csörög a telefonom, apósom hív h a placcon olajfolt van, nem kicsi.
Na mondom csak ne a motor legyen, de azért bátran elgurultam a szerelőmhöz aki megnézte.
A szervo hidraulika két részből áll. Egy fém cső és egy gumi. A hollander kilazult, a műa. cső lelezult és hozzáért a szíjjhoz ami megette és végül összehányta a motorteret olajjal...
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
gabor9991
őstag
Akkor kell egy új szervócső, ebből egy új 44000 egy bontott meg 8800.
Kell egy új szervószivattyú, gondolom megadta magát szárazon forogva, kell egy O-gyűrű készlet a szevócsőre ez [nem is drága a többihez képest], egy új szíj a szervóra, ha az is tönkrement, 1 liter szervófolyadék plusz a munkadíj.
És mivel nemrég lett cserélgetve a szivattyú ezeket mind a szerelővel fizettetném ki, mivel feltételezhetően Ő rakta rosszul össze.
[ Szerkesztve ]
Azt mondta h horror áron van. Csak azt nem értem, h kétszer lett cserélve a szivattyú, h nem vette észre? H nézte át?
Épp próbálok bontottat vadászni. Ha tudtok ilyet szóljatok!
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
patomi
őstag
Szétszedte, szarul rakta össze és még te keresel alkatrészt? Én falhoz állítanám a csávót az tuti.
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
DeFranco
nagyúr
ez fix hogy nem normális dolog, próbáld meg kiharcolni hogy javítsa meg rendesen nem kevés pénzed tapsolta el.
A szerelésre ne is kérjen munkadíjat, mert akkor morcos leszek. Hidraulika olajam van gyári, nem kell venni.
Csak tudnám mi kerül ennyibe egy szaros kis rövid csövön!?
Bontottat már nézik nekem, gondolom 1.6 benzin-dízelnél tökmindegy. Bár aztán sosem lehet tunni mi mivel kompâtibilics.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
zoltan.bagi
csendes tag
Ez a baj az ilyen "spanolós" szakemberrel. Ismered, vissza akarsz menni hozzá, mert feltehetőleg már húzott ki a sz@rból (akár soron kívül). Én egy ilyen után fogadtam meg, hogy csak szakszerviz. Nem vitás, jobbak! (Az utolsó csavarig mindent lecserélték, ami kétes volt.) De nem tévedhetetlenek ők sem, nekem vízpumpacsere után még 2 extra köröm volt ott is, nyaralás előtt, full ráutalva a kocsira... Komolyabb dolgot már csakis ott a gari miatt. Rutin munkára marad a bejáratott szaki 😉 (Utólag belegondolva irreális is lenne elvárni, hogy maszek mindenhez értsen, legyen minden típushoz megfelelő speckó szerszám, tapasztalat hogy mi mennyit bír... A bosszantó az, ha nem ismeri el és nem küld tovább.)
gabor9991
őstag
Főoldalra visz telefonon.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
bajnokpityu
félisten
Szerintem sokkal kisebb a difi az 1.5 és a 2.0 között. 1.5 inkább csak kisebb felszereltséggel kapható, titán 1.5 szinte nincs is. Ezért gondolhattad h 800e.
Egyebkent a 2.0 egy nagyon sokat bizonyitott blokk, százezreket elmegy rá költés nélkül. Én ezzel vettem, remélem ertekallas nem lesz óriási gond, mert nem adnám 1.5ert. Nem is a fogyi miatt.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
ReFleXx
addikt
nagyon rámantráztam, hogy drága lesz az olcsó szervo javítás
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
ribarszki
őstag
Az eladó mondta. De most megnéztem.
Titanium felszereltség, alapár 1.5 benzines motorral, első hajtás, kézi váltóval: 9.840.000Ft
Titanium felszereltség, alapár 2.0 150lovas dízel, első hajtással, kézi váltóval: 10.625.000Ft
785.000Ft a különbség. Itt már elgondolkodom erősen, hogy kell-e dízel. Eddig is benzinesem volt (tsi) szerettem.
darvinya
titán
Ez a csatlakozó jó? [link]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
Mosterre? Így legyen ötösöd a lottón.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
Nekem 2 ilyen jött most. Tökéletes. Amit te nézel kb semmire sem jó. Appon keresztül tudsz egy két dolgot megnézni és smafu. Ha komolyabb kell, ezt tudom ajánlani. Én próbáltam Scania R470-en, P380-on, Passaton, Xsara picasson, Focus mk 1.5-ön és tökéletes. Mindent tudok vele nézni és még törölni is tudok hibakódot.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
bajnokpityu
félisten
Oke, de ettol meg importori raktarbol en talan 1 db benyas titaniummal talalkoztam, inkabb vsak bizniszek voltak. Dieselbol meg tobb a titan. Kedvezmeny utan, max 500 lesz a difi. Szerintem meger ennyit.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
radi8tor
MODERÁTOR
"ARTICLE DESCRIPTION
1. Latest 2015.3 software with keygen"
Na emiatt simán bezúzhatják a terméket a vámosok.
⭐ Stella
3 jött eddig a családba, mind itt van.
Persze érthető a félsz, de nem volt baj. Kopp-kopp.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
ribarszki
őstag
Én a munkám miatt a konfigurálható autó végösszegéből kapok 15%ot. Tehát a difi megmarad kedvezmény után is. A fogyasztástól, erőtől nem tartok. Csak az Ecoboost tartósságától. De mi 10év alatt megyünk 100.000km-t.. ezért gondolkodom ebben.
[ Szerkesztve ]
bajnokpityu
félisten
ha végösszegből kapsz 15%ot ,akkor a motorok közötti difi is 15%al csökken.
egyébként 15%ot kb a fapadra bárkinek adnak, a jobban felszerelt nagyobb motoros verziókból többet is.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
gabor9991
őstag
"K"-nál keresd a kormányszervó csövet, 8800 az ára.
darvinya
titán
Kösz, csak kiolvasás kellene elsősorban.
Belenyúlásra ott a laptop.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
gabor9991
őstag
Kiolvasásra jó lesz, nekem még hibakódot is sikerült törölni vele.
#31733248
törölt tag
Én a Mondeóból 30 százalékos kedvezményt kaptam magánszemélyként, szóval valószínűleg lesz az több is.
DeFranco
nagyúr
miben "komolyabb" az amit te ajálasz, mi a különbség?
mit tud kiolvasni amit a kis kék nem, illetve milyen olyan funkció van amit a kis kék nem tud?
jó lenne erről részletesebb infó ha te a gyakorlatban össze tudtad hasonlítani.
Goose-T
veterán
Nézz a hahun új autót, ott már benne van a kedvezmény is az árban. Tessék, itt egy dízeles Titanium 9,49 milláért.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
Ebben a laptopos dologban tudod törölni például a hibát.
A kicsinél nem.
Ebben több funkcióba bele tudsz nézni. A kéknél nem. Lásd légzsák, hengerekben a nyomás, szervíz lámpát tudsz törölni/resetelni. Ezt a kékben nem.
Akkor ebben (mivel a kamionos is megvan) tudtam menetszintet állítani a légrugón. A kicsi erre alkalmatlan.
Szintén kamionba van egy hibás egység és a program kiírta a cikszámát, ami hibásan működik. A kicsi nem.
A program részletes, külön ki lehet az abs, légzsák, üzemanyag rendszer hibákat is olvasni. A kicsinél nem láttam ilyet.
A kicsi arra jó, hogy rádugd, megnézed a hibát, kiíratod vele a hőmérékletet, persze ha le tudja kérni, fordulat számot tudsz nézni, vízhőfokot és kész. A kicsit arra használnám (már nem működik mert a 3. olvasásnál nem csinált semmit) hogy az aplikáción belül (Torque Pro, bár én nem a pro-t használtam), hogy menet közben ki tudod küldeni a fordulatot, hőfokot, akku töltést.
De ha valakinek nem kell több, csak arra, hogy van e hiba a gépben, akkor arra tökéletes. Azt látja.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W
- Xiaomi Instant Photo Printer 1S Set Bontatlan!
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 16GB DDR4 250GB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 100 Lite Chieftec 700W