Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [MasterDeeJay:] Egy kis upgrade a gépemhez. IBM M122 billentyűzet
- [Re:] [moongoose:] Gillette Sensor Excel hová tűntél?!
- [Re:] Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] Olcsó USB WiFi AC adapter
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [mustang08:] MÁV
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
MoP_FX 57
őstag
Van a gyári BMW, ami igazából Lemförder, van a Lemförder, mint gyári beszállító, aki saját név alatt árusítja ugyanazt, és vannak az utángyártók, akik közül egy minőségi például a Meyle HD.
Ergo, ha veszel egy gyári BMW-t, akkor igazából egy Lemfördert veszel BMW dobozban felárral, néha akár sokszoros áron. Ha Lemfördert veszel, akkor pedig szintén BMW gyári alkatrészt veszel olcsóbban, és előfordul, hogy még a BMW-logót/-cikkszámot is megtalálod, vagy pedig ennek az utólagosan kimunkált helyét.
Tehát ezt a kérdést én a következőre egyszerűsíteném le:
1. Ha nem számít az ár és kell a placebo meg a lelki béke, akkor gyári BMW
2. Ha az ár és minőség egyárant számít, akkor a gyári beszállító
3. Ha nagyon számít az ár, akkor random olcsó aftermarket, aztán lehet szerencséd is, mert azok közül sem mind rossz nyilván, de ott már simán belefuthatsz gyenge minőségbe, rosszabb illeszkedésbe/méretezésbe, igénytelenül megmunkált/nem utómunkázott/sorjás darabokba, hiszen ezek a gyártók már jellemzően nem rendelkeznek az autógyártó által készített specifikációs dokumentummal, hanem a legjobb tudások szerint megalkotják a terméket