Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Krisztianby:] Az ügyintézésnek mindig ilyennek kell lennie?
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [oriic:] A TOP 10 legtöbb hozzászólással rendelkező PH! felhasználó
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
brickm
őstag
Nekem ha kihúzatom az egyest mondjuk 2100-ra, még ha lassan váltok is 1300 körülre tér vissza a fordulatszámmérő. Így 1300-1500 körül nem tudok még fentebbváltani, mert akkor gyakorlatilag tehetem egyből háromba...A 2000-et ma kipróbáltam, igazából okés tempó szempontjából, de így is érzem azt a rántást. Mikor kinyomom a kuplungot ugye elkezd esni a fordulat, teszem lassan kettesbe, vagy hármasba, engedem a kuplungot, meg adok pici gázt és érzem hogy ránt egyet az autó. adjak több gázt, vagy engedjem rá előbb lassan teljesen a kuplungot és csak utána adjam a gázt?? Kicsit új még nekem ez a 6 henger 2000ccm
[ Szerkesztve ]
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- HP EliteBook 645 G10 (817M3EA) - ÚJ 14" üzleti notebook - Ryzen 5 PRO, W11 pro, WWAN
- 3 db ICERIVER KAS KS0 PRO
- DOBOZOS MSI Raider GE76: i7 12700H,32GB DDR5,1TB,17.3" QHD 240Hz 400nit 100%sRGB,RTX 3070Ti 8GB 150W
- Asus Tuf Dash 15 i7 11370H/16Gb/512Gb/RTX3060
- HUAWEI MateBook 16: Ryzen 7 5800H,16GB,512GB,16" 2.5K 2520x1680 350nit 100%sRGB,Radeon RX Vega 8