Autóhifi
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Joe fiú
senior tag
Azt már csak azért se adom el,mert sok embernek kell Amúgy nincs semmi bajom a Steggel,de valahogy ezt a Kenwood fejet nem komázza...nem vezéreli ki rendesen.
shteer
titán
értékéből nem biztos h veszít
..szerintem jónak tűnik
gsc73
aktív tag
Hali!
Miért ezek? Nos…..van nekem egy erősítőm, (Jensen Invader 2000) amiből kb. 2*60W RMS jöhet ki, 2 Ohm-on (2 Ohm stable). Gondoltam, hogy 2*2 hangszórót rákötve (2*2 Ohmmal terhelve) ki lehetne hozni a maximumot belőle.
Hová? Tudom, hogy egy láda lenne a legjobb, de az életvitelem miatt ez nem lehetséges (egyébként Skoda Octavia az autó). Eddig is egy átalakított kalaptartóban volt 2 db. 20 cm-es mélyközép, nem is autóba valók. (én ezeknek a hangjával is elégedett voltam, csak sajnos megsérültek. (nem zenehallgatás közben)). Így jött az ötlet, hogy kb. 40W RMS elviselésére alkalmas 20 cm-es hangsugárzókat, keressek, lehetőleg az érzékenyebb fajtából. Ezeket találtam….hát ezért ezek.
Keret? Az Alpine-ok párja 17k, amiből kettő esetén, kerekítve 35k az összeg. Lehet (kicsit) feljebb menni, ha van értelme, vagy van jobb, számomra is elfogadható megoldás.
Elvárások? Amikor autózom, szeretek zenét hallgatni, mindenfélét: a líraitól a house-ig, szinte mindent. Ha már hátul van, akkor legyen mély tartalma.
Mit javasolsz?
Üdv: g.
[ Szerkesztve ]
kedvenc szavaim: palack, flakon, kredenc, fridzsider, ibrik, trafik, szvetter, fregoli, rezsó, sparhelt, vájdling, szifon, gardrób, partvis, spejz, tégely, drót, abrosz, lavór...szocreál.
Joe fiú
senior tag
Továbbra is az a javaslat,hogy hátra semmit, tudom mert nekem is volt/van hátul és még egyszer biztos nem tennék, előre tegyél valami fajín szettet,szigetelt ajtóba és meg fogsz lepődni.
footy
addikt
Hozzaerto emberke nekem ilyen celra ezt ajanlotta: Phonocar 2/077
Ha kalaptartoba akarsz hangszorot tenni, olyat keress aminek a QTS parametere 1 korul van.
Egyebkent erdemesebb lenne az erositon es az elsoszetten fejlesztened es rendesen szigetelni az ajtot, de ha mindenkepp a kalaptartoba akarsz, akkor helyedben inkabb egy darab hangszorot raknek oda. Ami mondjuk lehetne DLS OA8
[ Szerkesztve ]
shteer
titán
amit Joe
..szerintem jónak tűnik
shteer
titán
haverok autójában is van hátul hangszóró. mikor megvettem az autót, itteni és már haladó hifis kolléga javaslatára kikapcsoltam a hátsókat. azóta úgy hallgatom.
ha visszakapcsolom, utálom azt ami hátolról jön
..szerintem jónak tűnik
gsc73
aktív tag
Először is köszönöm a tanácsokat, de.......
Joe fiú: a Suzukimban úgy volt: Alpine szett volt elöl, majd amikor hátra is kerültek hangszórók, nekem jobban tetszett, hogy több a mély az utastérben. (persze az egy kicsi autó volt)
footy: ha erősítő, első szett fejlesztés, és ajtószigetelés is lenne, akkor szerintem elszállnának a költségek, amit azért nem nagyon szeretnék. Nem dübörgő, őrült (csak) mély hangokat szeretnék, hanem csak több mélyet, nagyobb összhangerő mellett.
Shteer: teljesen el tudom fogadni, hogy TE utálod, ami hátulról jön. Nekem eddig is tetszett, csak megsérült a hátsó részleg.
Szeretem kihasználni azokat az eszközöket, amelyek a tulajdonomban vannak. Ha nem sérülnek meg a hangszórók eszembe se jutott volna semmiféle csere, mert elégedett voltam. (tudom hogy vannak szebb hangú rendszerek, de nekem így is jó volt, ezek a cuccok, úgy az ölembe hullottak) Most egy „külső” kényszer miatt változtatok, változtatnék. Tehát az erősítő hátul van, az ajtóban lévő cucc szintén megfelelő nekem. Ez a kiindulási helyzet.
Az általam felsorolt hangszórók mire jók valójában?
Üdv: g.
kedvenc szavaim: palack, flakon, kredenc, fridzsider, ibrik, trafik, szvetter, fregoli, rezsó, sparhelt, vájdling, szifon, gardrób, partvis, spejz, tégely, drót, abrosz, lavór...szocreál.
shteer
titán
gondolom a suzi hajlítható ajtaja sem volt kiszigetelve
hova szállnának? a hátsó "szett" árának feléből baromi jól ki lehet szigetelni az ajtókat, másik felét meg rá lehet áldozni az első szett különbözetes cseréjére
de ha nem akarod, nem kell. nem kényszerítünk, nem is ártó szándék vezérel minket
azok pont arra amire te akarod: zajt kelteni
..szerintem jónak tűnik
gsc73
aktív tag
Okés. Engem meg lehet győzni, nem ragaszkodom az elképzelésemhez, hiszen ezért kérdeztem....... Akkor lássuk a konkrétumokat:
- Ajtószigetelés (ezt én nem vállanám be, Suzukinál is gondolkodtam, de letettem róla): hol érdemes (Budapest), kinél, kb. mennyibe kerül?
- Az erősítő hátul van. a kábelelzést hogyan célszerű megoldani? (erősítő áthelyezése (ha igen, akkor hova), vagy hosszú hangszórókábel az ajtókig?) Ennek a költsége kb.? (ezt meg tudnám én csinálni)
- Kulcskérdés: milyen szett legyen az erősítőhöz? Kialakítás? (Skoda Octavia I)
Üdv: g.
[ Szerkesztve ]
kedvenc szavaim: palack, flakon, kredenc, fridzsider, ibrik, trafik, szvetter, fregoli, rezsó, sparhelt, vájdling, szifon, gardrób, partvis, spejz, tégely, drót, abrosz, lavór...szocreál.
footy
addikt
Az ajtoszigetelest nyugodtan bevallahatod, szerintem egyszerubb mint a kabelezes. Ha STP-t hasznalsz akkor pedig holegfuvo sem kell. (A ket ajto kb 10e)
Az erosito maradhat a csomagtartoban vagy rakhatod az ules ala is ez igazabol izles kerdese, viszont ha az anyos ules ala rakod akkor sokkal kevesebb kabel kell.
Mindenkepp 16,5-es komponens szettet kell valaszatani. Kedveltek pl.: Herz DSK 165, Audio System MX165, uDimension element, ezek 20-30e kozott vannak ezalatt nemigazan van minoseg . Az erositodet erdemes lenne eladni es venni regebbi alpine-t. (5e ft-tol)
nyikoláj
tag
Hi! [Hertz DSK 170.3] 17900-ért jó lehet? Tudja vki esetleg a 2005-ös alfa 147 ajtóba építhető komponens szett maximum méreteit? Tehát ez a Hertz belefér-e, mert ezen az áron nekem szimpatikus...
Köszi a válaszokat...
Üdv
Stehe
aktív tag
Alakul az én hifim is, használt Alpine erősítőt megvettem, az udimension element 6 hangszórót is sikerült beszerezni, hétvégén megyek érte! :-)
Beszerelésre jövő héten v. max utána héten kérek időpontot, már csak a fejegységen gondolkodom. Az alábbi 2 jött szóba:
Pioneer DEH-4400BT - 35k
Clarion CZ302E - 45k
Mivel az árak kicsit túlléptek a rászánt kereten, így én beérném a Pio-val is. Ahogy láttam egész jókat írtak róla. Viszont a Clarion mégis egy jobb, japán márka.
Valóban megérheti a Clarion azt a plusz tizest? Funkciókban kb. ugyanazt tudják (BT, 2 pár 2V RCA), minőségre, megbízhatóságra nincs tapasztalatom...
mercenaire
tag
Szerintem az korrekt ár érte. Ha befér akkor mindenképpen vedd meg.
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=mercenaire
mercenaire
tag
Szia. én is piot használok egy ideje.Tökéletesen teszi a dolgát, soha semmi gondom nem volt vele. Viszont a clarion is nagyon jó . De szerintem a pio is bőven elég. Az a 10 -es különbség
a pio javára billentheti a mérleget.
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=mercenaire
shteer
titán
kiemelőt kell venned / gyártanod / gyártatnod hozzá - hasonló gyári "kiemelthangszóró" van benne mint az én stilo-mban
..szerintem jónak tűnik
gsc73
aktív tag
Ajtószigetelés:
Suzukinál az volt a bajom az ajtószigetelésnél, (amiért nem vágtam bele) hogy a lemezen nagyon kicsik voltak azok a szerelő nyílások ahol be lehetett volna nyúlni, illetve akkoriban eléggé ellentmondásos volt, hogy hogyan, milyen anyaggal, érdemes ezt csinálni. Szedtem már szét az Octavia kárpitját, azzal nincs is gondom. Készítenék majd képeket, és ha leírjátok, hogy mit, hova, mivel, akkor meg tudom csinálni. (kérdés még, hogy mennyire kell szétszedni az ajtót, mert pl. az ablakemelőt nem szívesen szedném ki)
Erősítő:
Milyen régebbi Alpine-t lenne érdemes? Hol lehet 5k-tól bármit is venni?
Hangszóró:
Herz DSK tetszik, (rá is szánnám a 22k-t) persze kérdéses az ajtóba szerelhetőség a gyári helyekre…..
Az lenne az igazi, hogy ha megtudnék hallgatni egy Octaviat ilyen, vagy hasonló szettel, szigetelt ajtóval. Van erre lehetőség vajon? Sokat lendítene a döntésen.
(a (szabad) idővel kicsit hadilábon állok, és egy ilyen átalakítási projektet rendesen elő kell készítenem, mert nem állhat az autó napokig.)
Üdv: g.
kedvenc szavaim: palack, flakon, kredenc, fridzsider, ibrik, trafik, szvetter, fregoli, rezsó, sparhelt, vájdling, szifon, gardrób, partvis, spejz, tégely, drót, abrosz, lavór...szocreál.
mercenaire
tag
Szia. nekem pont octavia-m van. Én is most szeretném leszigetelni az első ajtókat. Én úgy láttam nem nagyon kell szétszedni, értem ezalatt ablakemelő, stb. Szerintem elég nagy ott a hely, hogy meg lehessen csinálni.
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=mercenaire
zolikaDB
veterán
Íme: Joe fiú cucca.
Kétcsatornás Roki
[ Szerkesztve ]
gsc73
aktív tag
Aha, akkor az oldal már megvan, köszi!
Ezek az erősítők, miben sokkal jobbak, mint a Jensen Invader 2000?
Üdv: g.
kedvenc szavaim: palack, flakon, kredenc, fridzsider, ibrik, trafik, szvetter, fregoli, rezsó, sparhelt, vájdling, szifon, gardrób, partvis, spejz, tégely, drót, abrosz, lavór...szocreál.
Joe fiú
senior tag
Ha elégedett vagy a jelenlegivel ne cseréld,amúgy minőségibbnek találom az Alpinet, mint a Jensent, nem mellesleg ha a DSK-t veszed akkor azt biamp módban tudod mind a 4 hangszórót külön-külön csatornával hajtani.
gsc73
aktív tag
Szia!
Egyrészt írtam privátot, másrészt mit is jelent a biamp mód? Mi az előnye? Ebben a módban hova kerül a hangváltó?
Üdv: g.
kedvenc szavaim: palack, flakon, kredenc, fridzsider, ibrik, trafik, szvetter, fregoli, rezsó, sparhelt, vájdling, szifon, gardrób, partvis, spejz, tégely, drót, abrosz, lavór...szocreál.
T-Tboy
tag
Üdv mkinek!
Most akadtam csak rá itt erre a topicra, gondoltam megmutatom, hogy állok most. Illetve, a kocsimban a Hi-Fi.
Képek itt:
https://picasaweb.google.com/111822365420432090661/CarHiFi
Képek és leírások itt:
http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=61278
https://picasaweb.google.com/111822365420432090661/HazimoziRendszerem https://picasaweb.google.com/111822365420432090661/CarHiFi
footy
addikt
Ha az ajtopalast belso reszere is rakni akarsz, akkor altalaban le kell venni az ablakemelot es az alaplemezt. Egyebkent ha az alaplemezt szigeteled mar azzal is eleg jo valtozast el lehet erni.
Idovel ugy szamolj, hogy minimum 2x tovabb fog tartani, mint most fejben eltervezted
A biamp mod, amikor egy szett mind a 4(2 utas) hangszorojat kulon erosito csatornarol hajtod. Elonye, hogy jobban allithatoak a jelszintek es nem kerul a jel utjaba 20ft-os alkatresz.
MunezXBK
nagyúr
Az egyik ládában láttam vatelint. Az gyári vagy Te tömted meg vele? Ha utóbbi, akkor a kérdés az, hol lehet hozzájutni?
orbano
félisten
google csillapító vatta
A vér nem válik VAZZE!™
orbano
félisten
ezt aktív hajtásnak hívják, a biamp inkább azt jelenti, hogy ugyen külön erősítő hajtja, de passzív (általában gyári, 20ft-os) hangváltóval
A vér nem válik VAZZE!™
cicmanyek
aktív tag
Költséghatékony megoldás: régi kidobásra ítélt kabátot szétbontod , és kiveszed belőle...
Philips Fizz-től kezdve egészen a HTC Desire 816-on át az iphone6-ig volt minden...még LG Flex is:) De újabban csak a Xiaomi.
T-Tboy
tag
Úgy vettem a ládát, hogy a vatelin már benne volt.
Pár netes bolt kínálatában már láttam, hogy árulják, de ahogy írták is, vagy régi kabátból kiszeded a bélést vagy városodban menj be 1-2 ruha vagy méterárú boltba és ott kérdezz rá.
Filléres dolog.
https://picasaweb.google.com/111822365420432090661/HazimoziRendszerem https://picasaweb.google.com/111822365420432090661/CarHiFi
footy
addikt
Jogos. Nem kéne hajnal 6kor szakmai kérdésekkel foglalkoznom
T-Tboy
tag
Itt van példának egy bi-amp váltós szett:
http://www.tutihifi.hu/aru.php?kod=01571
https://picasaweb.google.com/111822365420432090661/HazimoziRendszerem https://picasaweb.google.com/111822365420432090661/CarHiFi
Loganba milyen aktív mélynyomót ajánlanátok? Nem akarok bele külön erősítőt, elég a fejegység is. Csomagtérben van bőven hely, de nem árt ha kivehető nagyobb szerelés nélkül is.
Az eredeti terv az volt, hogy én is megcsináltatom 2 dinesre, mint a daciaklub oldalán volt, de végül arra jutottam hogy túl nagy rombolással jár.
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
orbano
félisten
a fejegység erősítőjének mi köze az aktív ládához?
A vér nem válik VAZZE!™
Mivel nem akarok külön erősítőt, ezért kéne aktív.
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
Osynho
addikt
Talán jobban járnál egy erősítő + mélyláda kombóval, főleg, ha van elég helyed a csomiban. Bár az erősítő mehet az ülés alá is.
orbano
félisten
az ok, de hogy jön a képbe a fejegység erősítője?
A vér nem válik VAZZE!™
Debesq
tag
Sziasztok!
Egy kis segítség kellene. A kocsi egy Skoda Fabia. Van az első ajtókba egy-egy hangszóró, nem tudom milyenek, szerintem a gyáriak. Viszont nekem elég jól szólnak ezek, mély is van bőségesen Ezekhez nem is nyúlnék egyelőre.A fejegység valami egyszerű JVC, csak CD-t játszik, mp3-at nem. Ezt szeretném lecserélni. A mostani 4x50 wattos (4x17), ehhez hasonlót szeretnék, olcsón. Visszaolvasva a fórumba ezt néztem ki:
Pioneer MVH-1400UB
Ez nekem megfelel. Nyújtana legalább olyan teljesítményt mint a mostani? Később, ha lesz rá pénz valószínűleg vennék majd egy mélyládát a csomagtartóba, meg egy erősítőt, szóval a "bővíthetőség" szempontjából is érdekelne.
gsc73
aktív tag
Akkor beszélgessünk egy kicsit az ajtószigetelésről, hogy hogyan is lehet/kell/érdemes ezt csinálni.
1:
Az ajtó ugyebár alapvetően két lemezből áll: a külső és a belső. Sorrendben, kívülről befelé haladva, hogy egyértelmű legyen (hogy ugyanarról beszéljünk): külvilág – fényezés – külső lemez – üreg, melyben pl. az ablakemelő, meg egyéb szerelvények vannak – belső lemez – kárpit - utastér. Mely felületet érdemes/kell szigetelni, és milyen arányban? (pl. külső lemez utastér felőli oldala 70%-ban….) (kérdés: a fenti megközelítésben hol van az „ajtópalást”?)
2:
Mivel szigeteljek? Konkrétan érdekelne a megnevezés, beszerezhetőség. (korábban említésre került azt STP, amihez nem kell hőlégfúvó.
3: Hogyan, de pontosan hogyan?
Találtam ezt az oldalt, de ez igen általános leírás. Nekem kicsit konkrétabb kellene. Kérdés pl. hogy a linkelt oldalon a világoskék ajtó esetében hogyan nyúlsz be az ajtó olyan részei mögé, ahol nincs szerelőnyílás? A külső lemez belső oldala nem homogén, van merevítés, stb, az hogyan?
Nagyon hálás lennék, egy részletes leírásnak, hogy hogyan érdemes csinálni ezt a műveletet. (Skoda Octavia I)
Üdv: g.
[ Szerkesztve ]
kedvenc szavaim: palack, flakon, kredenc, fridzsider, ibrik, trafik, szvetter, fregoli, rezsó, sparhelt, vájdling, szifon, gardrób, partvis, spejz, tégely, drót, abrosz, lavór...szocreál.
footy
addikt
Szia,
Termeszetesen bentrol kifele haladva. Mivel egy kep tobbet mond ezer szonal: Szigeteles
2. SPT-t ajanlom, massal ugyan nincs tapasztalatom, de ez bevalt. Egyebkent a paradoxtol rendeltem.
3. Reszletes leirassal nem szolgalhatok, de szerintem inkabb a karpit bontasahoz kell a leiras. Az ilyen szigeteleoanyagok felrakasanal annyi a fontos, hogy por es zsirmentes feluletre rakd fel es legalabb 20 fok legyen.
footy
addikt
Csajom puntojaban nem kapcsol ki a radio ha kihuzom a kulcsot. Van itt is valami kabelcserres trukk mint a radiomemorianal a piros-sarga csere?
[ Szerkesztve ]
DeNOx
tag
Sziasztok! Nos tegnap megvettem a Pioneer MVH-1400UB fejegységem a kocsihoz és az a gondom lenne, hogy összeszerelem a cuccot ahogy le van írva meg ahogy a józan paraszt ész kívánja de mégse működik, be se kapcsol a cucc Olyan mintha nem is kapna áramot. Csináltam pár fotót a körülményekről ugyanis az előző tulaj elég érdekesen oldotta meg az iso csatlakozó kérdést A régi rádió egyébként működik, bár azt nem tudom megítélni, hogy mennyire jól, mert csak az alap funkcióira képes már sajnos, mivel eléggé megviselt állapotba van szegényke. Remélem valami tanácsot tudtok nekem adni, hogy mit tegyek most.
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
[link]
Az utolsó képen a régi fejegységen lévő ábrát fotóztam le ugyanis az így a jelenlegi állapot szerint működik és hát működnie kéne ezáltal az új fejegységnek is sztem hiába van ugye 1-el több része a csatlakozónak, mivel arrra a részre szerintem nincs szükség ahogy az a füzetéből is kiderül. Konkrétan én most a 4. és 5. képen látható biztosítékra lennék kíváncsi, hogy az jó-e így mert el van törve az a műanyag cucc ami befogta, meg a biztosítékba is elszakadt a szál. Előre is köszönöm a segítségeteket!
[ Szerkesztve ]
WunderKinder
tag
Az a biztosíték a sárga (állandó 12V) vezetéken van és 1A-es? Ha 1 A-es akkor az igen kicsi oda, ez az autódban volt ugye? Tehát nem az új rádió ISO átalakítóján?
DeNOx
tag
Igen 1A-es biztosíték és már az autóba volt azelőtt is, szerintem ugyanebben az állapotban, amikor vettem ki a régi rádiót akkor figyeltem fel rá, hogy a benne levő biztosíték szinte már kiesett belőle.
WunderKinder
tag
Elméletileg az új rádiód a sárga vezetéken kapná az áramot, a piros csak egy kapcsoló jel a gyújtástól. A réginél a sárga csak memória szál volt valszeg. Ezért kicsi az a biztosíték.
DeNOx
tag
Szóval egy nagyobb biztosíték megoldaná a gondot és működne a rádió?
WunderKinder
tag
Azért előbb tisztázd honnan kap az a sárga vezeték áramot, ki tudja hogyan gányolták össze. De elméletileg annak a biztosítéknak így nem sok értelme van, mert a rádióban is van biztosíték.
DeNOx
tag
Hmmm értem. Holnap reggel utána nézek ennek a kocsiba. Nagyon szépen köszönöm az eddigi segítséged!
rbalint88
addikt
ha hallgatsz arra a javaslatra, hogy költöztesd előre a zenét, akkor keress gyári dsp hifis hangszórókat, 1J0 035 411 A a mélyközepek cikkszáma, ugyanez B-vel a végén a hozzávaló magasé. van hozzá erősítő is, de ahhoz szét kell borítani az autó belterét, mert új kábelköteget is be kell rakni a rádiótól az erősítőig, majd onnan a hangszórókig vissza.
nekem már megvan minden cucc, elvben ma már be is kerül a kocsiba a cucc, ha lesz rá idő.
passatnál úgy van, hogy van a belső kárpit és van egy alulemez mögötte, amin van a hangszóró is és az ablakemelőhöz meg némi szerelvény.
én ebayen vadászgattam össze a hangszórókat, a mélyközepek 70euro/pár+kb 20euro szállítási költség áron szoktak lenni, magasak 40+20euro/pár áron. erősítő 60-70euro+20, kábelköteg újonnan 60euro.
ha kicseréljük a hangszórókat, megírom milyen lett, először megpróbáljuk erősítő nélkül a fejről hajtva, ahogy eddig is volt (alpine cde-9880 a fej), aztán ha az nem jön be, akkor komplett beltérszerelési szeánsz kíséretében erősítő is bekerül. hangerővel eddig se volt gond, 40ből 12ig lehetett feltekerni, amit még bírnak a hangszórók, de ezek csak 20wattal terhelhetők, a nagyhifisek meg 50nel, úgyhogy remélem jó lesz a rádió erősítőjéről is.
még zaj(illetve kicsit hő)szigetelni szeretnék, részben a jó magyar utak+ sportos futómű, részben a gépesített járómű fekete színe miatt.
Téma tudnivalók
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- -54% Dell XPS 9510: i7 11800H, 16GB,512GB,RTX 3050Ti,500nit,100%sRGB,Dell ProSupport gari 2025.3.8.
- -52% Dell Precision 5570 workstation: i7 12700H,16GB,512GB,RTX A1000,500nit,100%sRGB,gari 2026.2.10
- Dell Inspiron 3537 használt laptop
- Használt PC kitűnő állapotban
- ELADÓ 2022. ÉVBEN VÁSÁROLT 3060 Ti és 3080 Trinity RIGEK / KÜLÖN IS ÉRTÉKESÍTEM