- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- LordAthis: Ismét egy "Idióta" A.I. Projekt, hogy meglovagolja az aktuális trendeket...
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ndruu: Segíts kereshetővé tenni a PH-s arcképeket!
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- bambano: Bambanő háza tája
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ren Hoek
veterán
válasz
Petykemano #19874 üzenetére
Nem... Erről korábban is volt szó, több compute szál is mehet asyncron. Csak játékban fut mellé pl egy grafikai is.
Ha jól rémlik, AOTS-ban is simán lehet 10 compute futószalag.
Az átlapolás a lényeg, ezért async.
-
válasz
Petykemano #19874 üzenetére
Az async compute nem csak más részegységek felhasználásáról szól, azért nem.
Az async lényege az hogy ki nem használt "fölösleges" erőforrásokat fogjunk be munkára az elvégzedő fő feladat(ok) mellett... és azért async mert függetlenül végrehajthatóak a többi mukához képest (nem kell szinkronizáció az indításukhoz, futtatásuk közben, más futó folyamatokkal).
Tehát a Time Spy egy teljesen jó teszt erre.
Async = nem kell szinkronizálni ("egyeztetni" egymással)... szinkron és aszinkron is mehet valami párhuzamosan.
-
Petykemano
veterán
"A 3DMark leginkább compute-ot lapol át compute-tal."
Nem gondolod, hogy félrevezető a teszt elnevezése? Async Compute alatt a köznyelvben - szerintem - mindenki azt érti, hogy compute feladokat lehet-e előindítva más jellegű, más részegységeket terhelő feladatokkal párhuzamosan végrehajtatni.
Ezt miért hívják "asynchronus compute" tesztnek? Miért nem parallel vagy concurrent compute teszt? És akkor mindjárt értené mindenki, hogy mivel a játékokban a fejlesztők úgy sem így használják a furcsán ismeretlenül hangzó elnevezéséhez híven nem mér/mutat semmi érdemlegeset, amiből bármninemű érdemi következtetést lehetne leszűrni.
-
-
Ren Hoek
veterán
válasz
#35434496 #19871 üzenetére
A semleges egyben azt jelenti, hogy NV-nek kedvező. Ha a játékok teljesen máshogy használják, akkor meg főleg. Érthetően, még az NV-s Tomb Raiderben is rendes async van.
Csak ugye figyelnek ezeknél, hogy Pascalra is optimalizált legyen. Radeonban ott az ACE.végre használják is.
-
Ren Hoek
veterán
válasz
Laja333 #19867 üzenetére
Ez ciki
még a végén lesz CUDA-s Radeonom : D
Egyébként lesz most egy próbálkozás, talán van is, hogy a CUDA kód 90%-ban átfordítható univerzális nyelvre.
AMD-nek most jött ki ez a Boltzmann Initiative, utánanéztém szerintem jó cucc. Talán compute, tudományos célokra is egyre inkább ezeket fogják használni, és nem a zárt CUDA-t. Ez megkönnyítheti majd a fejlesztők életét, köztes rétegként. Bármilyen CPU, GPU szóbajöhet... és nem kell tranzisztorra pontosan ismerni a hw-t. Ha még az eddigi CUDA kódok is átvihetők, az nagy win lenne. A teljes ma használt gépi tanulás szoftverválaszték CUDA-ra épül szinte.Ha ez igaz, akkor rendeltetek a céggel pár Vegát majd : D aztán bentmaradok éjszakára Dúmozni egy 4xCF Vega workstation-ön : D AMD nem korlátozza annyira a gamer VGA-k compute teljesítményét, mint NV. Főleg FP16-ot.
-
válasz
stratova #19866 üzenetére
Akkor már inkább ezt olvassa, ha tud angolul...
-
stratova
veterán
Azért csipog csak, mert nem szállítod neki a Sapphire GTX 1080 Ti Vapor-X-et...
players111 olvasnivaló
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#35434496 #19863 üzenetére
Nem. Írtunk már róla, hogy a 3DMark nem úgy használja az aszinkron compute-ot, ahogy a játékok. Ezt a FutureMark is elismerte. Az Async nem egy univerzális technika, számos felhasználási módja van, ami befolyásolhatja a teljesítményt. Ez leginkább fejlesztői döntés kérdése. A játékfejlesztők ma leginkább a grafikai futószalagokat futtatják párhuzamosan a compute futószalagokkal. A 3DMark leginkább compute-ot lapol át compute-tal. Ez egy tesztprogram esetében kedvezőbb, mert nem alkalmazhatnak gyártóspecifikus kódokat.
-
Laja333
őstag
válasz
FollowTheORI #19859 üzenetére
"In addition to XBox One S and Project Scorpio, there is a third yet unannounced design win for console SoC."
[link] -
mlinus
őstag
válasz
FollowTheORI #19859 üzenetére
ezt már az ms is elmondta az e3on.
-
cyberkind
félisten
válasz
FollowTheORI #19859 üzenetére
E3 volt az, még azt is megmondták, hogy a vga ami benne lesz olyan 1070 szintet fog tudni, kár, hogy a processzor egy kula marad továbbra is.
(#19854) gollo91
Jó ez a HBM de amint láthatjuk ha valaki tudja használni a sima memóriát minek ez még, idővel jó lesz, de nem ősztől lesz az. -
-
-
Yutani
nagyúr
válasz
Venyera7 #19854 üzenetére
Nem értem ezt a HMB imádatot. Látjuk egyelőre, hogy GDDR5/X memóriával is milyen szépen ki lehet elégíteni a GPU igényét. Majd ha lesz egy überbrutál 8k shaderes monstrum, arra kell majd a 4096 bites memóriabusz. A Furyt is ki lehetett volna adni GDDR5-tel, semmi hátránya nem lett volna belőle érzésem szerint.
-
Venyera7
senior tag
Nem arról volt szó, hogy HBM2 lesz rajta?
-
1200-1300 EUR... hinnye... ez durva áron lesz.
(Mondjuk a Titan-ok edddig is azok voltak.)
-
Laja333
őstag
Kicsit jobb lett a pénzügyi helyzete AMD-nek.
-
nubreed
veterán
válasz
Valdez #19820 üzenetére
Igen, mint azt a tapasztalat bebizonyította, sokkal járhatóbb út az amit az Elite Dangerous jár, vagyis ennek a fejlesztésével a Frontier. Kiadták szépen az alapjátékot és amit eddig ígértek, naggyából be is tartották, évente jön hozzá egy-egy nagyobb frissítés, amiért fizetni kell ezt ők season -öknek nevezték el. Most az ED Horizons -nál járunk, ami a season 2, és ez a bolygókra (egyelőre atmoszféra nélküli) leszállást jelenti. De év közben jön még több fontos frissítés, új tartalom, amiért viszont nem kell fizetni, idén még lesz 2 vagy 3 ilyen. Jövőre pedig jön a Season 3, amit még nem tudunk, hogy mi lesz de ha logikusan gondolkozunk, lábakat fogunk növeszteni, azaz jön az FPS mód. Mindezzel csak azt akarom mondani, hogy ez sokkal járhatóbb út, mert van egy kész alap amire lehet építkezni, és menet közben hozza a Frontier az újításokat, új tartalmakat. Chrisék mindent akarnak a SC -vel de olyan nagy falat, hogy szvsz sosem fogják tudni meglépni igazán. Nem tudom miért nem lehetett azt az utat választani amit a Frontier is az ED -vel. Látjuk, hogy működik a gyakorlatban, nincs mellé beszélés.
-
-
keIdor
titán
válasz
core i7 #19842 üzenetére
Dehogy ugyanaz. A GP100-ból nem lehet csinálni GeForce/Quadro-t, a GP102-ből igen. Az egy 3840 Cuda Core-os Pascal. GP104+50%.
Én a GP104 2560 Cuda Core-jához mértem mondom, hogy pici ugrás a 3584 Cuda Core, nem mindegyik aktív sajnos. Magyarul később lesz még egy ennél is nagyobb SKU.
-
-
TTomax
félisten
válasz
keIdor #19838 üzenetére
Nekem Titannak ne adjanak el vágott gput..úgy fog járni mint az első Titan majd kap egy blacket ami már teljes lesz,de addig is ha a Ti kijön elveri majd,jóval olcsóbban rá három hónapra,így ránézésből ez a cucc nem lesz +50%al gyorsabb a sima 1080nál,nincs meg a +50% gpu,és az órajelek is alacsonyabbak,az ára meg borzalmas lesz azt máris borítékolom... felejtős...
Nem tart még ez a 16nm ott hogy nagy gpukat elbírjon,várható is volt mert a 1080nak ugy 150Wba bele kell volna férnie,hogy a Titan 250W-al hozza a szintet,majd a következő gen 16nmre beérik,stacked rammal stb... -
imi123
őstag
-
keIdor
titán
válasz
cyberkind #19835 üzenetére
Én mondtam. Stacked DRAM a Volta-ra volt írva. És ez GP102, nem GP100 utóbbi kakukktojás.
Én a Ti-t vártam ennyi maggal... akkor abba még ennyi se lesz... és később várható megint egy új. Titan X The Ultimate with Pascal Black Edition, remélem ilyen hülye nevet adnak majd neki...
-
keIdor
titán
Ilyen hulye nevet... es nem teljes. 3840 helyett 3584 mag.;/
-
cyberkind
félisten
válasz
Venyera7 #19831 üzenetére
Aha, szóval akkor a piac 20-25%-a inkább vesz/vett olyan vga-t amivel az aktuális játékok nem mennek annyira jól, de cserébe a 3-4 év múlva kiadott játékokban meg azért nem fog menni ennek a szegmensnek a kártyáján úgy ahogy kéne mert gyenge/gyengébb lett, nehéz kitalálni miért az NV van monopolyban és nem az Amd, de éljen a jövő!
-
Ren Hoek
veterán
válasz
Venyera7 #19827 üzenetére
Nem lett "semmire kihegyezve"...ez egy ugyan olyan GCN, mint a Hawaii, Tonga, Fiji stb..
Pontosan annyira van kihegyezve DX12-re, mint az "ősrégi" 290X. Amiben több CU van, ráadásul jobban is megy arányaiban DX12-ben. Inkább pont, hogy DX11-re "lett kihegyezve", mert egypár helyen csökkent a hátrány olyan címekben is, ahol eddig a Radeonok le voltak maradva. Persze ezek mindenhol érződhetnek.
Ez az Asus egy borzalom. Két dolgot reméltem, hogyha ekkora b.szom nagy hűtő van rajta vagy legyen csendes, vagy érje el minimum az 1400 MHz-et... egyik sem történt meg, úgyhogy dugják fel a tripla pörgettyűjüket. Mennyiért lehet ezt majd kapni? 100-110 körül? Mert a teszt alapján veszel 65-70-ért használtan egy Gigabyte 970 G1-et és lazán elpicsázza OC-vel. Persze majd jövőre beérik a 480.
Mondjuk ekkora hűtő + hőfokok és ilyen gyászos OC értékek tényleg előrevetítik, hogy itt van a chip vége.
-
válasz
Malibutomi #19828 üzenetére
Ha tényleg azóta rossz a summary, mióta új grafikonokra álltak át, akkor az hónapok óta így lehet már, ha jól rémlik.
Mondjuk így a ref GTX1060 jobban fogja verni a ref RX 480-at a TPU összesítésben. -
válasz
Venyera7 #19824 üzenetére
Csak a Rise of the Tomb Raidert futtatják DX12 módban. (ugye az egyetlen olyan DX12 cím, ami felett a zöldek bábáskodtak). Hitmant azt DX11-ben mérik TPU-ék.
De amúgy írta már a tesztelő, hogy átszámolja a summary-t.
_____________________________________________Úgy fest nagy a baj TPU-nál:
"Oh boy this is bad .. looks like perf summary has been wrong all along since we introduced the new graphs" - [link]
Egy ideje már az új grafikonokat használják...
-
-
#85552128
törölt tag
ASUS RX 480 STRIX OC 8 GB review
Ez se lesz OC dream. Alapon többet fogyaszt mint egy 1080, de lassabb mint a 1060, legalább a hűtése jó (az mondjuk vicces, hogy még így is hangosabb mint néhány kártya ref. hűtése...).
-
-
#16729600
törölt tag
válasz
#45997568 #19810 üzenetére
Hát naná, hogy kedveskednek és negédesek a sok ******** kritika nélküli vérfan támogatónak, azt mégsem mondhatják, hogy "nézzétek fiúkák, ezt a nyeles aszpirint nagyon sikerült letüdöznetek"
( sajnos én is köztük vagyok, de persze minden szép és jó, azért is nem írok a SC topokba többé, mert sajnos számomra vállalhatatlan közösség jött ott össze )
-
Petykemano
veterán
Azt gondolom, nem hazudnak, amikor azt állítják, hogy a teszt nem részrehajló egyik gyártó irányában sem.
Csak az elnevezése félrevezető. Nem async Compute tesztnek kéne hívni, hanem parallel compute tesztnek. -
nubreed
veterán
válasz
Venyera7 #19769 üzenetére
Ez nagyon off és nem ide tartozik, de már páran ezeket a listákat felsoroltátok és mindig jókat röhögök a Star Citizen láttán.
Kb az összes közül azt a játékot vártam volna a legjobban évek óta, de be kellett, hogy lássam, hogy kb soha nem fog megjelenni. Nagy blama lesz ha az adományozók szemébe kell nézni és elmondani, hogy hát bocsi fiúk/lányok de a semmire tapsoltuk el a több mint 100millió dollárt amit kaptun tőletek.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Srácok túlpörgitek. Még pár hsz, és jön egy modi, aztán szétcsap a banhammerrel.
-
huskydog17
addikt
"Az ID-t ne keverjük ide. Ott teljesen más az erre szánt erőforrás. Nekik nyilván a Vulkan a jó megoldás."
Pontosan! Nekik sokkal több pénzük van, több anyagi és emberi erőforrásuk, ők megtehetnék, hogy leszarják a Win7/8.1 felhasználókat, de nem teszik, mert nem akarják tökön rúgni saját magukat ilyen ostoba döntéssel. Egy független stúdiónál, de legfőképp a kis stúdióknál a legfontosabb a játékosbázis, a saját felhasználók megtartása és újak szerzése, ezt a DX12 ellehetetleníti, bármennyire is tudna segíteni az Intel vagy a másik kettő. Egy kis stúdiónak szóba sem jöhet a DX12 ha már bevállalnak egy explicit API-t.
"És a struktúrát átírták már?"
Említettem már, hogy egyetlen ember dolgozik rajta?"Nincs kétségem afelől, hogy annyit lehet nyerni, de azt már kétlem, hogy az ahhoz szükséges új motorstruktúrát visszaírják a Talosba. De lepjenek meg vele."
A Croteam a mai napig karban tartja a SE2-t is, szóval számolhatsz vele.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vicces képek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Windows 11
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Autós topik
- További aktív témák...
- 120 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 - 4 év garancia
- PS Plus előfizetések
- TOP PC konfig /Ryzen 7 9800X3D, 32GB DDR5 RAM, 1TB SSD/ akciós áron eladó!
- BESZÁMÍTÁS! HTC VIVE Pro 2 virtuális valóság szemüveg garanciával hibátlan működéssel
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2947
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest