- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- MasterDeeJay: Alacsony fogyasztású házi szerver a korábbi projektekből összeépítve
- sziku69: Szólánc.
- Argos: Adjátok vissza a netet! - szeretnék elaludni!
- Geri Bátyó: Megint tahó voltam – SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉS
- weiss: Logi MX Master 3S FW NEM frissítés
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
sutyi^
senior tag
válasz
#65755648 #19198 üzenetére
Azért mondtam hogy fenntartásokkal kezelendőek ezek a félhivatalos forrásból származó "hivatalos" dokumentumok.
Annyi nagyjából borítékolható hogy nagy csodákat nem fogunk látni egy RX 480-anhoz képest, mivel a GTX 1070-et annyira megnyirbálták a GTX 1080-hoz mérten, hogy sok hely nem maradt variálni a GTX 1060 poziconálására. Mert ahogy láttuk a referencia kártyán meghagyták az opciót egy GTX 1060Ti-re 256bit-el, ami nagyjából félútra kéne belőni GTX 1060 és GTX 1070 közé.
GTX 1060 ~ 72-75%
GTX 1060Ti ~85-88%
GTX 1070 - 100%Ezt persze nem kell készpénznek venni, csak egyéni spekuláció.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Habugi #19197 üzenetére
Szabványos kódon kaphatnak async compute-ot. Pascal tuti, míg a Maxwell ha kap is, az hardveresen nem előnyös rendszer. Ugyanakkor a nem GCN-es hardvereknek az a hátrányuk állandóan meglesz, hogy nem tudják futtatni a gyors shadereket. Nem mindegy, hogy egy préselés szálcsoport szinten 32-64 atomi utasítást, vagy pár egyszerűbb built-in meghívását vonja maga után.
Az okosság az természetesen jó, de a GCN-nél is látszik, hogy csak akkor ér valamit, ha hozzá is nyúlnak a fejlesztők a hardverben rejlő lehetőségekhez. Most hozzányúltak, elsősorban azért, mert megkapták rá a lehetőséget az AMD-től. Az NV és az Intel is elgondolkodhat ezen, de évekig tart az ennek megfelelő terep előkészítése, dokumentációk publikálása, a kiterjesztések elkészítése, és megnyerni legalább egy konzoldizájnt.
-
Habugi
addikt
válasz
WaterWawe #19195 üzenetére
Olvasd el mégegyszer amit írtam mert félrement..
Asnyc hatására lassulhatnak, mint kb minden egyéb játékban.
(#19192) Abu85:
Az ilyen szintű GCN fétishez baromira kevés vagyok szakmailag, azért hoztam fel mert a 480on is szépet dobott plusszban a natúr Vulkanon felül, szerintem a 390X-em sem véletlenül dingeli a közel 2X-es FPS szorzót néhol.
A Pascalok elvileg már sokkal "okosabbak" lowlvlAPI/idevonatkozó fícsör szempontból mint a Maxwellek, kvázi amikor onanizálunk egy, a linkelt grafikonon látható eredmények hatására akkor azért illik hozzátenni hogy a kompetens NV GPU-k még nem élhettek pl az Async nyújtotta előnyökkel.
-
sutyi^
senior tag
válasz
#65755648 #19193 üzenetére
Na keverjük már a szezont a fazonnal...
SSAA - Super-Sampling Anti-Aliasing
SSAO - Space-Screen Ambient OcclusionAz egyik egy baszom erőforrásigényes élsimítás, a másik meg egy más módszerhez képest erőforrásigényesebb árnyékolás technika.
A táblázatos TR eredmény legmagasabb grafika 2x SSAA-val (értsd HBAO+), a Guru3D meg ugyanez FXAA-val.
-
TTomax
félisten
válasz
huskydog17 #19181 üzenetére
Érdekes,nekem egy szem TitanX Vulkan alatt minden kimaxolva 65-80fpst tud 4Kban,1440pben 100alá soha nem megy olyan 160ig felugrál,tipikus 120körül ténfereg.Pont tegnap streameltem egy kicsit,ugye sli nem megy még.Nem tudom ez hova gyorsulhatna tovább,de eddig még egy játék se ment igy 4Kban,persze a vga huzva van.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Habugi #19191 üzenetére
Nem az aszinkron compute jelenti itt az AMD-nek ezt az extrém gyorsulást, hanem ez: [link] Persze TSSAA-val az async is számít, de nem annyit, mint a gyors shaderek futtatásának lehetősége. Nem véletlenül nevezik ezeket a nem szabványos shadereket gyors kódoknak. Ennek azon egyszerű oka van, hogy sokkal gyorsabban futnak, mint a szabványos kódok.
-
Habugi
addikt
válasz
huskydog17 #19181 üzenetére
-
Venyera7
senior tag
válasz
huskydog17 #19185 üzenetére
Ez fake.
-
sutyi^
senior tag
válasz
#65755648 #19180 üzenetére
Azért annyira nem eszik forrón a kását, mert az említett táblázatban a 2x SSAA vagyon feltüntetve a Tömb Radírnál, míg a Guru3D-s tesztben csak FXAA-val mértek. Nagyon nem mindegy.
Ettől eltekintve persze fenntartásokkal kezelendő, mint bármilyen más kiszivárgott információ. Egy hét van még a GTX 1060 embargóból, aztán kell következtetéseket levonni a megbízhatónak mondható tesztoldalak eredményei alapján.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
huskydog17 #19181 üzenetére
csunya
-
válasz
huskydog17 #19181 üzenetére
nem rossz
(#19185) huskydog17
ez viszont tök másMi van itt, senki nem tud mérni? 3 mérés, 3 tök eltérő eredmény.
-
huskydog17
addikt
Golem.de mérése (Doom Vulkan leképző):
Egyszerűsítve a könnyebb és gyorsabb átláthatóság kedvéért:
Geforce GTX 1080
1080p: 129 FPS -> 164 FPS (+29%)
1440p: 103 FPS -> 112 FPS (+9%)
2160p: 59 FPS -> 61 FPS (+3%)Radeon RX480
1080p: 94 FPS -> 115 FPS (+22%)
1440p: 62 FPS -> 78 FPS (+26%)
2160p: 32 FPS -> 40 FPS (+25%)#19184 lezso6: A messiás, aki kecskebak csillagjegyben született.
A messiás rájuk szólt, hogy "üssétek meg, de nagyon dúlván!" -
válasz
huskydog17 #19181 üzenetére
Mégis eljött a messisás? Vagy ez a játék hamis próféta?
-
Venyera7
senior tag
válasz
huskydog17 #19181 üzenetére
A Fury X odab@sz.
Az nVidia tábor hol van ilyenkor?
-
huskydog17
addikt
A sokkoló valóság:
Azt hiszem ez nem igényel semmilyen kommentárt, legfeljebb annyit, hogy id rocks!
Az Asynchronous Compute-t később a többi élsimítási algoritmus is megkapja.
-
#65755648
törölt tag
válasz
wjbhbdux #19157 üzenetére
FAKE!
Pl. RX480 RoTR-ben a FAKE képed szerint 41/27FPS, és a tesztben csak SSAO-val mértek.
Ugyanilyen beállításokkal, a valóságban 63/44 FPS-t tud ráadásul HBAO+-al, ami lassabb az SSAO-hoz képest).
Ha kijavítod a FAKE táblázatodban az RX480 hamis értékeit a valódiakra akkor kiderül, hogy sokkal gyorsabb mint a GTX1060. Remélem nem igaziak az 1060 értékei sem, mert ha tényleg ilyen lassú, akkor nem lesz itt árverseny. -
-
-
TTomax
félisten
válasz
Laja333 #19173 üzenetére
Az,hogy mennyire büntet egy 4xMSAA a 2X képest sok minden függvénye,nyilván egy TitanX SLI nem úgy fog reagálni mint mondjuk egy 980,erre nem lehet olyan sablonokat gyártani hogy "felezi az fpst".Ha lehetne akkor elég lenne egy maxwell vga tesztje,és akkor az összes többit ki lehet számolni a valóságban meg azért ez nincs igy.
-
Laja333
őstag
Nagyon egyszerű, vegyük pl a GTA5 értékeit.
Guru3D 1440p-ben mért értéke 59 FPS 2xMSAA-val, szemben a linkelt képen 1080p-ben 4xMSAA-val csak 45 fps.
Figyelembe véve, hogy Nvidia szerint a 2xMsaa és a 4xMsaa között nem sok különbség van teljesítményben, így látható, hogy a fake képen 1080p-ként feltüntetett FPS még 1440p-nek is épp hogy elég lenne valós körülmények között.
Többit is átnézheted, vannak érdekes éredmények. PL van olyan érték -ugyancsak NV felé pozitív irányba- GTX 960 eredményénél, ahol a 4msaa+16AF fps értéke megegyezik "hitelesebb oldalak" 2msaa+8AF értékeivel.
Ez a kép AMD-t nagyon lehúzza, NV-t pedig fel. -
Egon
nagyúr
válasz
Laja333 #19165 üzenetére
???
Maradjunk a 480 eredményeinél. Te írtad csípőből, hogy nem valósak (ránéztem pár tesztre, és nekem nem tűnik kamunak: pont annyival tűnik lassabbnak az RX 480 annál, mint ami más tesztben szerepel, amennyivel durvább beállításokkal teszteltek a fent linkelt táblázat szerint). Várom a cáfolatot.
Nem a 1060 eredményeibe kötöttél bele... -
Laja333
őstag
Of course since those values are straight from NVIDIA, not all games are included.
Tekintve a forrást, nem meglepő, hogy semmi sem igaz belőle.
Bár, mint írtam, NV akkor van bajban, ha igazaz az 1060 fps értékei. -
-
wjbhbdux
veterán
-
#45185024
törölt tag
Már elnézést de akkor ez mi ? ha szerinted nincs Async Compute GCN4 en ???
Radeon RX 480 DOOM Vulkan and Async Compute Perfomance -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Harley quinn #19150 üzenetére
Minden architektúrában van ennyi, csak a szabványok nem adnak lehetőséget a kihasználásra. Itt sem szabványos kód fut RX 480-on, hanem úgynevezett gyors kód.
-
Habugi
addikt
Egy napja sincs kint a Vulkan patch, szerintem nem kell sok, sőt talán még ma kapunk majd egy DigitalFoundry videotesztet, amiben több kártya is lesz.
Devblog alapján NV kártyákkal még nincs Async, elvileg a következő driverükkel már lesz, szóval a Pascaloknak is meg kell majd ugrania szépen, így a 1070-nek is.
Itt egy 280as OGL vs Vulkan..: [link]
Többet gyorsult százalékosan mint nálam btw.., helyből hozza a 2x-et, megjegyzem elképzelhető hogy az FX-nek is köze van hozzá, ettől még elég durva..
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Doom esetében az OpenGL nem annyira limites, amennyire más játéknál. Eléggé modern kiterjesztéseket használnak mindkét gyártónál, szóval nem igazán a szabványos OpenGL lehetőségek működnek benne. Emiatt erősebb CPU mellett szinte mindig GPU-limit van. A Vulkan általánosan csupán pár százalékot jelent erős CPU-val. Gyengével persze sokat.
Ami hozza a sebességet az az aszinkron compute, de ez GCN1/GCN2/GCN3-on üzemel csak, míg GCN4-re egyelőre nincs engedélyezve, mert ez a rendszer egy másik konstrukciót kap. Emellett a nagy sebességet a GPUOpen intrinsics hozza, ennek GPU-limit mellett 10-20%-ot lehet köszönni. Az RX 480 csak ettől gyorsul annyit amennyit. -
válasz
lezso6 #19129 üzenetére
Ugyanazt, amit a Sandy Bridge eseteben
Btw. a fogyasztás csökkentesebol tobb teljesitmeny lett - mind a Kepler, mind a Maxwell hozott 250Wos kartyat. Raadasul ahogy a 960 es az 1060 mutatja, as-is nem is igazan skalazodnak jol lefele. Szoval annyit lehet mondani, hogy az arch designban mobil megfontolasokat is figyelembe vettek.
-
Habugi
addikt
válasz
core i7 #19131 üzenetére
A játék megjelenése óta Radeonokon csak OGL 4.3-al futott a játék, ezzel szemben NV kártykon OGL 4.5-el, sosem futottam racionális magyarázatba, őszintén szólva nem is kerestem..
Engem egyébként simán mellbe rúgott a difi..
6600K 4.7, RAM 3600, 390X tuning.., eddig sem volt kihajtás ügyi probléma sem 1080p sem 1440p alatt DOOM-ban, GPU szépen fel volt akadva 99-100%-ra de a Vulkan most durván 70%-ot hozott.
VEGA CP-n van egy rész ahová vissza-vissza jártam tesztelni újabb driverekkel, mert FHD-n is le tudott esni az FPS 50-re. Ultra.., plusz ugye efölött a Shadow & Texture PS Ultráról Nightmarera állítva.
Na most ugyan ott 85-88..Szórakoztam vele durván fél órát mert az OGL 4.3 <---> Vulkan váltáshoz restart kell, megnéztem több helyen is, nem csak itt gyorsult látványosan, nagyjából mindenhol és van ahol közelít a 100%-hoz ami szerintem egy vicc.
1440p-ben pedig szintén maxon kb 15%-al gyorsabb, mint OGL-el volt azonos beállításokkal 1080p-ben..
Nem a DX12-öt kell most szapulni szerintem, szó nincs róla hogy mennyivel jobb a Vulkan, egyszerűen csak az OGL 4.3 volt bitang sz@r.Azt hogy Async volt-e azt nem tudom, elvileg GameReady driver kell hozzá és TSAA.
Előbbi valószínüleg pipa, 16.7.2 formájában, utóbbi is, 8xTSAA okán, szóval elvileg Async On-al futott már.
Btw, a post nagy része nyilván nem neked personále, csak arra kívántam reagálni hogy esetlegesen az NV-nek jobban fekszik az OGL. Jó kérdés, ámbár nem azonos OGL verzióval fut a két oldal ugye, kvázi nem összehasonlítható, konzekvencia le nem vonható.
Vulkan nekem eddig pipa de jó lenne azért látni egy játékot/random benchet ahol DX11-el szemben lehetne summázni, esetleges átjárás lenne OGL/DX11/Vulkan/DX12 között.
Ez eddig nagyon szép csak szerintem nem a Vulkan érdeme.., hanem az OGL 4.3 volt kuka. -
Venyera7
senior tag
válasz
turbokappa #19141 üzenetére
-
-
válasz
turbokappa #19141 üzenetére
Akárhogy is vársz, sosem jön el AMD, a messiás.
-
turbokappa
senior tag
Akárhogy is fáj ,Nvidia a király.
-
-
core i7
addikt
válasz
huskydog17 #19133 üzenetére
értem.
-
Malibutomi
nagyúr
DOOM GL vs Vulkan on an awesome AMD 480. Heads up benchmarkers, use TSSAA or no AA (else Async Compute is disabled)
-
->Raizen<-
veterán
válasz
huskydog17 #19120 üzenetére
Ez kemény nekem +20-30%ot hozott a vulcan, de nekem nagyon erős i5 6600k procim van, azért csak ennyit, na de ennek is örülni kell..
-
namaste
tag
válasz
lezso6 #19117 üzenetére
Régen minden jobb volt ... Nem szégyen visszatérni egy régebbi megoldáshoz, ha az hatékonyabb és ugyanúgy ellátja a feladatát. Viszont olyat még nem láttam máshol, ahogy megvalósították a Kepler-Maxwellnél.
Csak nem értem miért ultramobil. Írtam két példát mi jellemzi az ultramobil architektúrákat, ezek nem érvényesek a Maxwellre. Ha lefedik a teljes palettát, miért az ultramobilt választod ki? Miért nem a szervert? Pl. a Tegra az mobil szuperszámítógép.
A GP100-zal kapcsolatban nincs vita köztünk. A REG:ALU arány javítását megcsinálták a Maxwellnél is, mégis ultramobil. Pedig az igazi ultramobil GPU-knál még rosszabb az arány.
-
Ghoula
senior tag
Őszintén, fogalmam sincs, alapból vsync-el játszom, így max nekem ebből az a hozadék, hogy nem kell 1200on járatnom a gpu-t.
Gyanítom lekopppol, és lehet az van amit mondasz, valamikor ránézhetek ha érdekel. (CPU nem extra lassú, így cpu limit nem lehet... Driver/szoftver nem használja optimálisan az erőforrást. Nem szeretem ezt a kifejezést, mert félrevezető)
Lehet a textúra dekodolásra több erőforrás marad és attól is gyorsul valamennyit.
Jellemzően komplex helyeken volt downclock, illetve gta-ban ha feltolom az extra draw distance-t, ezért gondolnám,h szoftveres limit. Eddig ez tetszetős, és WX-ezni sem kell hozzá, részemről jöhetnek a Vulkanos progik. -
válasz
lezso6 #19117 üzenetére
Szerintem a vegyes utemezes nagyon jo megoldas, tobb benne a rugalmassag, mint ha minden a HWbe van drotozva. Mint mindent, ezt is lehet tulzasba vinni.
A Maxwell ultramobilsaga jellegzetes Abuizmus, valodi alapokra epulo ubersarkitas. A Maxwell GPUk kb. annyira ultramobilak, mint az Intel Skylake CPUi.
-
ffodi
veterán
válasz
Ghoula #19124 üzenetére
OGL alatt ha monitorozod a GPU kihasználtságot (pl. Afterburnerrel), akkor az mit mutat? 99% folyamatosan? (nem feltétlen CPU limitről van itt szó minden esetben, hanem arról, hogy pl. OGL vagy DX11 alatt eleve nincs kihasználva teljesen a GPU, ami aztán DX12 vagy Vulkan alatt ki lesz.)
-
Ghoula
senior tag
Nálam 4790K@ 4.6, 2400memóval, 290X tuningolva, FHD ultra: 78 helyett 108 egy adott helyen( argent facility emeltről lenézve udvarra), szóval hoz az bőven, és nem gondolnám,hogy nálam cpu limitesnek kéne lennie.
Kezdő szoba 1440-ben 80+ fps, ogl-el ezt nem néztem. Kérdés mi ebből az esetleges gcn specifikus optimalizáció és mennyit hoz ebből a driver réteg vékonyítása? Minden esetre ez eddig jól hangzik, ha ennyit hoz a low level api, akkor vígan kihúzom a kazánnal még egy évig simán.
GTA5-öt pl meglesném Vulkanon, ha megszűnne a draw call/driver miatti drop. -
daveoff
veterán
válasz
Malibutomi #19118 üzenetére
Holnap/holnapután le tudom mérni maxwell-lel, és pascal-lal is az összes DX12-es címet. Abból talán több minden kiderül, de én nem számítok hatalmas gyorsulásra.
-
ffodi
veterán
válasz
huskydog17 #19120 üzenetére
Ja, utóbbi esetben is ordít a CPU limit, ami a Vulkan-nal látszólag megszűnik. Ez persze jó, csak nem annak, akinél eleve nincs limit......
-
#45997568
törölt tag
válasz
Malibutomi #19118 üzenetére
Guru3D mindig Igazat mond
-
huskydog17
addikt
válasz
Malibutomi #19118 üzenetére
Bár ez nem Pascal, de R9 Nano-val UHD felbontásban +50%-ot hozott a Vulkan. További tesztek a későbbiekben még várhatóak.
-
Malibutomi
nagyúr
Na jojjenek a tobbi tesztek, mert Guru3D szerint pl szinte semmit nem hozott a Pascalnak a Vulkan.
-
válasz
namaste #19116 üzenetére
Mert régebben működtek így az architektúrák. Azt meg nem mondtam, hogy full statikus ütemezése lenne.
Nem az alacsony fogyasztásból következik, hogy ultramobil, ne adj a számba olyat, amit nem mondtam. Csak hasonló módon van tervezve, s persze nem vétlenül, hisz az NV ide is fejleszt, egy architektúrával fednek le több piacot. Nemrég jött a Pascal, az ütemező végre fejlődött, a P100-on pedig már feleannyi ALU jut ugyanannyi regiszterre egy SM-ben, pontosan azért, hogy javítsanak a compute hatékonyságon. Az NV jól láthatóan reagál a problémákra.
-
namaste
tag
válasz
lezso6 #19085 üzenetére
A statikus ütemezés miért visszafejlődés? Egyébként vegyes az ütemezés, van statikus és dinamikus része is. A shaderfordítást pedig mindig a driver végezte, az nem újdonság.
Miért ultramobil? Az igazi ultramobil GPU-k nem is hasonlítanak rá, pl. tile alapú renderelés, nincs LDS. Az új Mali-G71 lépett a SIMT működés irányába. Kíváncsi lennék meddig skálázódnak felfele.
Azért mert keveset fogyaszt az még nem ultramobil, tablettől a szerverekig mindenhol jól jön a kis fogyasztás.
Nem látom hol áldozták be a tudást. Kapott új utasításokat, jobban kihasználja a rendelkezésre álló ALU-kat mint a Kepler, azaz a hatékonyság nőtt. -
Venyera7
senior tag
válasz
huskydog17 #19108 üzenetére
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
huskydog17 #19108 üzenetére
Mondjuk inkabb, hogy az OpenGL egy rakas tragya a DX11-hez kepest? Jol futott azon is mert nem tul megterhelo jatek, de ha DX11-en ment volna lehet hozza 90%-ban amit most Vulkan alatt.
-
ffodi
veterán
válasz
wjbhbdux #19106 üzenetére
Érdekes.... épp most próbáltam ki 980Ti-vel és nem tapasztalok lényegi különbséget. Eddig is jól futott, így is ugyan olyan jó (OGL vs Vulkan). Vulkan mellett talán 1-3 fps lehet a többlet, de ennyi.
Beállítás: max.(élsimítás is) 2560x1600, 980Ti@1500/2000 MHz.
A linkeken amiket betettél mondjuk pont egy olyan jelenet van OGL esetén, ahol visszaesett a GPU kihasználtsága, ami való igaz hogy nálam is megtörtént már párszor, de nem feltétlen ez alapján kéne elkövetni az összehasonlítást.
-
huskydog17
addikt
Itt +60%-os sebességnövekedést is mértek.
Az eredmények magukért beszélnek. Ehhez képest az összes eddigi DX12-es cucc csak szerencsétlen bohóckodásnak tűnik.
Ezzel a húzással az id most jó alaposan tökön rúgta az összes, DX12-vel bohóckodó stúdiót!
-
Petykemano
veterán
válasz
wjbhbdux #19106 üzenetére
. 1. Testing conducted by AMD Performance Labs as of July 6th, 2016 on the AMD Radeon™ RX 480, on a test system comprising Intel i7 5960X CPU, 16GB DDR4-2666 Mhz system memory, Radeon Software Crimson Edition driver 16.7.1 and Windows 10 x64 using the game DOOM on the ultra preset. PC manufacturers may vary configurations, yielding different results. At 1920×1080, Radeon Software Crimson Edition 16.7.1 running DOOM OpenGL scored 106.40 and Radeon Software Crimson Edition 16.7.1 running DOOM Vulkan scored 135.65 on AMD Radeon™ RX 480, which is 27.5% faster performance. Performance may vary based on use of latest drivers. Test results are not average and may vary. RS-43
A score az fps?
-
Venyera7
senior tag
-
válasz
Malibutomi #19099 üzenetére
Az új 14-16 nanós sorozat mind romlott tuning téren. 480 gyengébb, mint a 390x, a 1060 gyenébb, mint 980.
De ugyanez az irány figyelhető meg intelnél is.
(#19101) Pepeeeee
Honnan?(#19095) gollo91
Milyen nyirbálásra godolsz? -
#45185024
törölt tag
válasz
Malibutomi #19099 üzenetére
Hát olyan 1900-ig felmehet egy Gaming Z szériával, azt soknak találod ?
De azt nem fogják olcsón odaadni...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Tablet felvásárlás!! Samsung Galaxy Tab A8, Samsung Galaxy Tab A9, Samsung Galaxy Tab S6 Lite
- Konica Bizhub C220 A3 fénymásoló
- Dell USB-C dokkolók: (K20A) WD19/ WD19S/ WD19DC + 130W, 180W, 240W töltők
- iPhone 13 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3057, 95% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest