Ő sem azt mondta, hogy tökéletes, hanem alig van hátránya.
A gázos Ladában a tartály 10 évre volt érvényes, majd felülvizsgálat után még 5 évre.
Benzin-gáz kettős ütemű, használat után benzinnel tettük le, és hideg indításnál sem volt gond. Ez egy Lada Samara, benne egy közel 20 éves LPG-technológia.
Egy gyárilag LPG-vel, vagy CNG-vel szerelt mai modern autónál jószerével észre sem veszed a különbséget.
Rick4: a pótkerék tartály hátránya, hogy nincs helyed a pótkeréknek. Erre is fel kell készülni, ami természetesen újabb költség. És az olyan kocsik, amikben gyárilag sincs pótkerék? Persze, ezzel eggyüt is megéri.
A másik, hogy mélygarázsokból előszeretettel tiltják a gázos autókat és vannak olyan települések, ahol ez hátrány. (Persze, a KRESZ már engedi, de a mélygarázsok zöme jellemzően nem közút, hanem magántulajdon, magánút, ahol a tulajdonos kedve szerint élhet korlátozásokkal.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552