Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rick4

    félisten

    válasz martonx #59239 üzenetére

    Na nem lett elhárítva a hiba, akkor visszamész, megkérded, ők hogy látják, ha erőlködnek a szervizzel, akkor a vásárlók könyvébe jegyzőkönyvet vetetsz fel pontos típusszámokkal, határidőkkel, dátumokkal, ill beleírod, hogy a garanciális szerviz nem tudja ellátni a feladatát, mivel nem sikerült a hibát elhárítani, mindez 4 hét alatt. Mivel a procedúra megismétlése a várható eredmények tekintetében túlzottan hosszú, és várhatóan kevés elégedettséggel járna, így elállsz a szerződéstől, és ezúton kéred vissza a pénzt. Azzal fejezed be, hogy amennyiben nem a kérése4dnek megfelelő válasz születik, úgy kérni fogod a független szakértő bevonását annak megállapítására, hogy a szerviz elvégezte-e valóban a munkát, és az megfelel-e a követelményeknek, amennyiben nem (és ez ugye a használhatatlanságból eleve következik) a bevizsgálási díjat is rájuk terheled, vagy másik lehetőség, hogy elviszed valami puccos helyre magad, amíg csinálják, néger csajokkal, pálmafával legyezteted magad, skót whisky-t iszogatsz, és persze az egész cehhet ők fogják állni. .

    Mivel a szerviz nem független (hiszem a forgalmazóval, importőrrel, gyártóval áll kapcsolatban) még a véleményét az esetleges javítás megfelelőségéről sem vagy köteles elfogadni, simán kérheted az államilag kinevezett szakértői laborok közreműködését: [link]

    De én egy ilyen régi öreg telóval nem vacakolnék, vennék újat. ;]

    [ Szerkesztve ]

    49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés