Azért írtam a 2,7-2,8bar-t, mert csal a gyári kompresszor mérője felfelé, 2,8-ra fújva mér a TPMS 25x kPa-t, ami az ideális neki:
De a gumistól lemosást, kavicsozást, gumiápolózást ne várjunk amikor 900 forint akciósan a 4 gumi tárolása a hotelben egy szezonra...
Plusz nem is áll érdekében nagyon sokat törődni az állagmegóvással...
A lényeg h nem kétségbe kell esni, ez egy rádiófrekis jelátvitel, a tökéletestől messze van, és sok minden zavarhatja. Én ezért sem szeretem sokat szállítmányozni a csomagtartóban a leszerelt kereket, nehogy megbolonduljon a rendszer, amit leveszek az a kocsi mellé megy a földre (vagyis alá félig amíg az emelőn van, biztonsági okokból...), de nekem még nem nyávogott. (lehet nem is működik )
Beállítás függő h mennyire kell fújni (Comfort/Eco/Standard):
Ha neki pirickézett benne 2bar vagy alatta, akkor jogosan dobott hibát. Igazából a gumist minősítette a rendszer, nem a felhasználót.
Ezért is szoktam ajánlani a TPMS-el szerelt autók tulajainak hogy legyen náluk lábpumpa legalább... mert ilyen esetben semmi mást nem mutat a két óra közötti okoskijelző.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."