Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#48251) Zolás válasza eami (#48250) üzenetére


Zolás
addikt

Nem, nem is találtam ezt a Flash modellt, de a kinti maximum felszereltségű vitara sokkal drágább, mint az itthoni, és mivel kizárt, hogy nálunk ennyivel olcsóbb legyen ugyanaz, valami felszereltségnek lennie kell, ami nálunk nem elérhető.

Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve

(#48252) dethroner válasza Zolás (#48247) üzenetére


dethroner
veterán

Őszintén, ha te 11 misiért akarnál autót venni, szóba jöhetne a vitara?
Na, hát ezért nincs a kínálatban se :DDD

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#48253) Zolás válasza dethroner (#48252) üzenetére


Zolás
addikt

Ebben van valami :))

Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve

(#48254) ncc1701 válasza SirKero (#48246) üzenetére


ncc1701
veterán

Inkább egy új leaf.

(#48255) blakey válasza Zolás (#48247) üzenetére


blakey
titán

Ez egy limitált kiadás, 100 darab készül belőle, hogy ki és hol veszi meg az nincs definiálva, ez nem egy piacra szánt modell. Te is megveheted ha úgy gondolod, hogy neked ez kell.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#48256) Zolás válasza blakey (#48255) üzenetére


Zolás
addikt

Nem a limitált szériáról beszélek, ha elolvastad volna, amit linkeltek, abban bennevan az osztrák ára a kinti vitarának, ami 3 millióval drágább mint itthon a max felszereltségű. Nem a limitált 11 milliós, a sima max felszereltség.

Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve

(#48257) eami válasza Zolás (#48256) üzenetére


eami
addikt

ha hiszed ha nem, az itthoni vitata / s-cross olcsóbb mint máshol. szóval lehet örülni, mert az van amit vártál...

(#48258) Zolás válasza eami (#48257) üzenetére


Zolás
addikt

Nem tartom valószínűnek, hogy itthon 3 millióval olcsóbb lenne ugyanaz az autó, mint a szomszédban. Ekkora különbségért még a gazdag német is itt venne suzukit nálunk, és nem kint a saját országában. Fordított helyzetben, ha itthon 5.2 a kezdőár, Bécsben meg 3.9 lenne ugyanaz, a kutya nem venne itthon autót.

Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve

(#48259) eami válasza Zolás (#48258) üzenetére


eami
addikt

ja, csak hogy nem tud, mert a listaár nálunk is qrva magas, a kedvezményhez meg regisztrálni kell.

amúgy linket lécci....

[ Szerkesztve ]

(#48260) blakey válasza Zolás (#48256) üzenetére


blakey
titán

Mo-n olcsóbb a Vitara, 3 évvel ezelőtt is közel 6,5-7 millió lett volna Németo-ban ugyanaz amit én 4,3-ért vettem. A cikket már napokkal ezelőtt olvastam, gyakorlatilag ua. a felszereltség van mindenhol, esetleg 1-2 extrával több pl. GL+-nál adták az órát és a könyöklőt amit itthon csak pénzért vagy alkuval. Nem kell azt hinni, hogy máshol jobbat adnak.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#48261) ncc1701 válasza blakey (#48260) üzenetére


ncc1701
veterán

Nem is tudom, asszony yarisa tudom, h nem biztos, h jó téma, de itthon még nem láttam ilyen felszereltséggel, mint amit az osztrákoktól hoztunk. Eleve 7 lufi van egy 2009-es autóban.

(#48262) blakey válasza ncc1701 (#48261) üzenetére


blakey
titán

Igen, de az nem Suzuki. Ahány autómárka annyiféle felszereltség és lehetőség az extrákra, Suzukinál nem lehet csak úgy plusz extrákat venni míg pl. egy Opelnél kb. bármit variálhatok, ilyen színű kárpít, olyan központi egység, stb. Suzukinál van 3 felszereltségi szint és egy-két kiegészítő. Eltérő üzletpolitikát és kínálatot biztosítanak a gyártók. Toyotánál ahány piac annyiféle felszereltségi szint is elképzelhető, teljesen más elgondolással kínálják az autókat. Engem egy picit zavart a Suzukinál, hogy nem kérhetek egyedi kárpítot vagy a GL+-ba ledes beltéri világításokat, vagy másik fejegységet míg más márkánál ezt megtehetem. Tehát az európai Suzuki kínálat nagyjából egységes, esetleg a helyi forgalmazó gondolhatja úgy, hogy 1-2 plusz kiegészítőt hozzácsap a felszereltséghez, hogy könnyebb legyen eladni.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#48263) 2ozzmexy válasza Zolás (#48258) üzenetére


2ozzmexy
aktív tag

KiItthon is volt limited, Vitara S-nek hívták....
De van különbség, ugyanis osztrákiában másképpen számolják a forgalomba helyezést és a biztosítást, ott mindkettő alapja a környezetvédelmi besorolása.
Toyota pl gyárt direkt osztrák piacra legkisebb motor +AT+ legnagyobb felszereltség. VW is onnan nem vezette ki az 1,2TFFSI-t, vagy az 1,6PDTDI-t,különben bizonyos modelleket a kutya nem venné meg, mert annyiba kerül rá pl Bécsben a biztosítás mint egy albérlet.
A németeknél más a helyzet, náluk sok belpiacos autó van, mert ott a legtöbb autó (70%+) 5 évente gazdát cserél és 10-15 éves kortól nem megy át műszakin sem a rozsda vagy az olajfogyas miatt, ezért ezeket hordják hozzánk meg a halálkaravánok is ezeket hurcolják, a magyarnak, románnak, bolgárnak tökéletes autó az, majd utána toltoget a tízvénegyvenuniverzálból... Csak addigra már elment kétszer a Holdra, de a belseje patika, minden működik rajta, ezért kívül csecse belül kaka az összes, mert a valós futása a mutatott érték 3-4szerese, a német nem esik kétségbe ha 120km-re kell dolgozni járni, az neki egy óra, mert mindenhova autópálya van. Számold ki, 5 év 2000 munkanap napi 240km...ugye az pont évi 10ezer km... Vagy nem...

@blakey: ezen a könyök támasz témán nem tudtam napirendre térni soha, pedig a Vitara S-hez járt, de még az allgrip-es GLX AT-hoz is feláras volt anno, pár évvel később pedig a GL+-hoz is kaptam... :W

@ncc1701: a Toyota nem jó példa, mert ő régió kodosan gyárt, ha egy magyar Yarist vennél alkatrésznek mellé, lennének csodálkozások. ;) Az alvazszam elején van a titok, asszem azok a Yarisok vagy JT vagy SB kezdetűek és az utána jövő régió kód adja meg hova készült, persze atfedések vannak.

[ Szerkesztve ]

"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

(#48264) Qtya123 válasza laca891 (#48163) üzenetére


Qtya123
őstag

Ez az ABS kocka műszeres átmozgatása mennyire létszükség?
Sokszor cseréltem már fékolajat a családban mindenféle autón, de lévén nincs ilyen műszerem az ABS kocka nem volt átjáratva. Nyilván nem a legjobb, hogy abban marad valamennyi a régiből és keveredik, de nagy gond lenne ez?

(#48265) ncc1701 válasza Qtya123 (#48264) üzenetére


ncc1701
veterán

Ahogy a mester is mondta, h van a rendszerben max 6 deci fékfolyadék. Mi a klasszikus módszerrel ezt átpumpáltuk a rendszeren. Szerintem átmegy az abs kockán a friss folyadék is, de ha mégsem, mennyi szorulhat bele? Felhigul. Amellett pedig a féknyeregnél kap hőterhelést az olaj, ott kezd elhasználódni, és azt tapossa ki belőle az ember a leghamarabb.

(#48266) ncc1701 válasza blakey (#48262) üzenetére


ncc1701
veterán

Ja, jogos. Swiftbe egy dolgot akartam pluszba, egy vacak tempomatot, nem radarost, de felszereltségek vannak, a magasabban nem volt olyan, ami nekem megért volna pénzt.

(#48267) Nirvatti


Nirvatti
tag

Valakinek van jó/rossz tapasztalata a Fóti, illetve a Váci Suzuki szervizzel kapcsolatban?
Lassan időszerű a garanciális 15000 km-es szerviz és ezek lennének közel.
Számít az bármit is ha oda viszem, ahol vettük az autót? Azon kívül hogy nekik fizetek. :B

Idei SX4-S-cross a páciens.
Panaszmentes, de cseréltessek valamit pluszban? Téma volt mostanában a fék- és váltóolaj csere.

Előre is köszönöm a tanácsokat! :R

(#48268) AMD Power válasza SirKero (#48246) üzenetére


AMD Power
titán

Olvastam. Elég beteg. :DDD

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#48269) gombii válasza Qtya123 (#48264) üzenetére


gombii
tag

[link] pont erről szól a cikk, engem is érdekelt.

(#48270) mvkly


mvkly
senior tag

Ha már megvolt az első havi átnézés, egyúttal felrakattam a télit. Tudom korán, de mikor fixáltam az időpontot, jövő héttől már eléggé hideg időjárást jósoltak. De nem is ez a lényeg, csak itthon vettem észre a következőt:

Az elsőknél van kerékagy csavar, a hátsóknál csak ez a rozsdás kúp. Valaki elmagyarázná, pontosan mit is láthatok? Régi Swiftnél volt csavar elöl-hátul, plusz a takarókupak, úgyhogy nem igazán értem.

[ Szerkesztve ]

(#48271) 2ozzmexy válasza mvkly (#48270) üzenetére


2ozzmexy
aktív tag

Elől hűtött tárcsa fék, hátul sima tárcsa fék/dob...
Hol a hiba? A hátsónál két csavar menet van az anyagban amivel le tudod tolni az agyról, az első esetében ki kell ütni az anya leszedése után a féltengelyt. Hátra minek anya? Ez rendben van így, vagy mi a kérdés? Gondolom nem allgrip...

[ Szerkesztve ]

"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

(#48272) mvkly válasza 2ozzmexy (#48271) üzenetére


mvkly
senior tag

Köszi! Tudtam, csak nem sejtettem.
Nem allgrip, és csak biztos akartam lenni benne, hogy ez így okés.

(#48273) AMD Power


AMD Power
titán

Egy olcsó és hálás japán használt autó

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#48274) csaba1203 válasza AMD Power (#48273) üzenetére


csaba1203
addikt

Ismerősöm taxiként használta és 550000 km-t ment vele gond nélkül.
Tavaly előtt cserélte 1.6 Vitara-ra....

[ Szerkesztve ]

(#48275) SirKero válasza AMD Power (#48273) üzenetére


SirKero
őstag

Volt nekem is :K Újonnan vettem és 12 évesen adtam el 116 000 kilométerrel. Addig hibátlanul működött. Én nagyon szerettem :C

Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....

(#48276) AMD Power válasza csaba1203 (#48274) üzenetére


AMD Power
titán

Az szép! Sok jót hallottam én is róla! :K

Csökkent a Swift teljesítménye, drágább is lett, mégis jó így is

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#48277) dethroner válasza AMD Power (#48276) üzenetére


dethroner
veterán

Egy mondat megragadta a figyelmem.
tavaly decemberben, már szintén 12V-os hibridrendszerrel 3,39 millió forintról startolt a Swift, ma 3,99 millióról.
Ez vajon hogy jött ki? Tudtommal eddig csak a GLX felszereltséghez tartozott a hibrid, amit eddig SVHS-nek jelöltek. Én tavaly novemberben vettem, akkor 4,2 milla volt az ára. Az említett 3 egész párszázezer az alap GL volt, abban meg nem volt hibrid.

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#48278) PNP válasza dethroner (#48277) üzenetére


PNP
őstag

Volt egy átmeneti időszak, amikor a régi felszereltséggel, de kb. 200 ezres felárral mindegyik felszereltséghez járt a hibrid rendszer. Ezután jött a nagyobb drágulás, amikor lecsorogtak a vezetéstámogató rendszerek pl.

(#48279) ncc1701 válasza PNP (#48278) üzenetére


ncc1701
veterán

Ez még 2019 első negyed évében volt így. Már akkor is viccesnek tartottam az 5M feletti swiftet.

(#48280) PNP válasza ncc1701 (#48279) üzenetére


PNP
őstag

Nem hiszem, 2019 július végén vettem át a GL+-t, ~3,5 m-ért, hibrid nélkül.
(Ekkor a GL 3,2, a GLX 4,1 körül volt, legfeljebb listaáron lehetett "sima" Swift 5m fölött. A Sport volt 5,5.)

[ Szerkesztve ]

(#48281) csaba1203 válasza PNP (#48280) üzenetére


csaba1203
addikt

Jah csak azóta az euró lassan 370 felé kacsingat, olyan erős a magyar gazdaság.....

(#48282) Brogyi válasza PNP (#48278) üzenetére


Brogyi
senior tag

Sajnos van egy negatív vonzata is ennek a sok jóságnak. Ugye bekerült az ACC, RBS, esteleg DSBS.
Állítólag GL+ felszereltég. No, fiúk most már akkor gyakrabban kell nézni a visszapillantóba, hogy a paraszt milyen közel van a seggedbe. Ugyanis ezek a Fittipaldik fognak a seggedbe belecsúszni. Senkinek nincs olyan reakciódeje mint egy CPU-nak, és nem tehetsz majd róla. A rossz reagálás "akkor kikapcsolom".
Alá fognak becsülni, mert az csak egy Suzuki. Nálam már egy sz@ros biciklis életét megmentette. A neadervölgyi piroson, a zebrán hajtva ment át, mert rá nem vonatkozik a KRESZ. Ő még átfér, hiszen teker.
Mindegy szokjatok rá, hogy nézitek a hátsó forgalmat is.
Akinek volt ráfutásos esete annak tilos kikapcsolni. :D

[ Szerkesztve ]

(#48283) AMD Power válasza ncc1701 (#48279) üzenetére


AMD Power
titán

5M felett már túl van a lélektani határon. Nálam egy ilyen méretű autó nem ér többet 4 milliónál. Mind1 milyen márka.

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#48284) ncc1701 válasza AMD Power (#48283) üzenetére


ncc1701
veterán

Szintén. Az 5M akkor, ha elektromos, 300km+ hatótávval.

(#48285) AMD Power válasza ncc1701 (#48284) üzenetére


AMD Power
titán

Kb. Bár én inkább hozzátolnék még egy millát és akkor már inkább egy fapad Vitara vagy S-Cross...

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#48286) dethroner válasza ncc1701 (#48284) üzenetére


dethroner
veterán

Azért ne röhögtesd már ki magad! :W
Milyen kocsit tudsz mondani ami elektromos módban megy több mint 300Km-t és 5 millióba kerül? Mondd és már veszem is.
A legolcsóbb amit tudom a Skoda CITIGo 6,5 milla, és 265Km-t ír a gyártó.

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#48287) ncc1701 válasza dethroner (#48286) üzenetére


ncc1701
veterán

Nem azt írtam, h van ilyen. Csak azt, h én mennyit adok érte, nekem nem ér többet. Mikor veszel valamit, azért az életeddel fizetsz, ha nem veszed meg, annyival kevesebbet kell dolgoznod, és annyival több időt tölthetsz azzal, ami számodra értékes. Számomra az életem drágább annál, h divat kacatokat gyűjtsek, inkább elmegyek 50-55 évesen nyugdíba. Ha ehhez az kell, h ne járjak 6-10 millás vasakkal, akkor nekem ez jó deal.

Egy vellany autó sokkal egyszerűbb felépítésű valami, egyszerűbb gyártani. Az akku még szopóka, de bízom bele, h 5 év alatt eljutunk oda, h le lesz váltva valami olcsóbb dologra.

(#48288) M_AND_Ms válasza ncc1701 (#48287) üzenetére


M_AND_Ms
addikt

"Az akku még szopóka, de bízom bele, h 5 év alatt eljutunk oda, h le lesz váltva valami olcsóbb dologra."
Fluxus kondenzátor

Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!

(#48289) dangerzone


dangerzone
addikt

Sziasztok! Az 1.2-es 90LE-s Swiftről érdekelne, hogy mennyire bírja az autópályatempót? 130-cal mennyit forog a manualis valtoval? 150-et bir még vajon hosszabb távon, vagy az már sok neki?

Van valakinek esetleg tapasztalata? Sajnos neten nem nagyon latok videot.

[ Szerkesztve ]

(#48290) dethroner válasza dangerzone (#48289) üzenetére


dethroner
veterán

Bírja. GPS szerint mentünk 150-et, motorhang elhanyagolható. Ami zavaró, az a gumihang és szélzaj. De picit hangositasz a zenén és elnyomja. Fordulattal ne foglalkozz, tartós szívómotor ez, nem lesz baja, inkább a fogyasztás ami zavaró ilyen tempóval, 8 liter felett nyalja a benyát.

[ Szerkesztve ]

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#48291) Medocsabi


Medocsabi
addikt

Sziasztok!
Ma tulajdonosa lettem egy 96-os kis swiftnek. Kicsit megviselt, mert idős hölgyé volt, aki láthatóan nem igazén érezte az autó "hatalmas" méreteit a parkolásnál, naponta kb 3 doboz cigit elszívhatott benne (a szélvédő belseje olyan retkes volt, csodálom hogy nem törte rommá, ha rásütött a nap konkrétan semmit nem lehetett látni), és szegény szuzi garázst az életben nem látott. Emiatt kb 4 színű.Viszont 130.000 kilóméter van csak benne, motorikusan hibátlan (édesapám autószerelő, 2017-19 között kb mindent kicserélt újra, azóta ment az autó ~ 500km-t). Ami miatt a fentiekre egy szavam nem lehet, hogy ingyen megkaptam tőle :K Eddig fater autóját használtam, szóval mondhatjuk ez az első autóm :D
Idén akartam volna autót venni, de van 2 év biztosítás rajta, szóval kapóra jön, mert tudok gyűjteni. (régi vágyam egy Vitara)
És akkor a kérdés, a regény után:
Szeretnék egy valamirevaló rádiót venni bele, mert ami most benne van még kazettás, és rettentő sz@r a hangja. Semmi komoly nincs tervben, ahogy néztem egyébként is csak elől van benne 2 hangszóró, de nem értek a témához.Milyen fejegységet érdemes venni, és milyen hangszórót? Mélynyomót érdemes venni? Én ez utóbbit kicsit túlzásnak érzem, de szeretek Havasit hallgatni, és örülnék, ha szépen szólna, mert jelenleg a telefonom ezerszer szebben szól :K

[ Szerkesztve ]

(#48292) ncc1701 válasza dangerzone (#48289) üzenetére


ncc1701
veterán

3000-es fordulaton navi szerint 115-el megy. Ebből már tudsz számolni. :)

Ilyen kis autóknál azzal kell számolni, h nem biztos, h tud hűlni az olaj rendesen, és megéghet, rendszeresen órákig tuti nem parkettáznám pályán. Arra egy nagy dízel való.

(#48293) 2ozzmexy válasza Medocsabi (#48291) üzenetére


2ozzmexy
aktív tag

Hogy milyet érdemes venni bele... amilyet a pénztárcácskád megbír, Pio, Alpine...

Ha ennyire nem érezte az autót, akkor első körben csápos emelő és össze kellene fésülni mindenét, alját lekezelni mindenhol is, küszöböket kifújni üregvédővel, gumikat, fékeket átnézni, generátorra, akkura és feszstabra rámérni mielőtt Hi-Fi-t teszel bele...
Ha mélynyomó akkor a rendszámokat gumis alátétekkel rögzíteni, mert nincsen annál prosztóbb érzés, amikor hallod hogy a hátsó rendszám ritmusra vibrál... kicsit "sufnituning" benyomást kelt.
Első fényszórók hogy vannak? Sárga már vagy még csak okker?

A fejegység előtt érdemes kicsit rendbe tenni az egész vasat... és ha annyira tiritarka a fényezése, akkor egy jó polír lehet ráférne hogy egyenletes legyen a színe legalább. Nem tudom ISO csatlakozás ki van e alakítva, de készülj rá hogy az is kellhet, ehhez a legjobb egy klimpelő és egy szerelhető csati készlet, utána mehet a színre-szín játék.

"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

(#48294) 2ozzmexy válasza ncc1701 (#48292) üzenetére


2ozzmexy
aktív tag

Oder V8 Big block (476 cu) ;]

"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

(#48295) Nirvatti válasza Nirvatti (#48267) üzenetére


Nirvatti
tag

Erre esetleg valaki?

(#48296) AMD Power válasza dangerzone (#48289) üzenetére


AMD Power
titán

150km/h folyamatosan már nem egy 1.2 motornak való. Ideig óráig biztos bírja ,de nem egészséges az már hosszú távon. Ez nem arra való, nem erre lett tervezve! Arról nem beszélve ,hogy ott már erősen zabálni is fog az autó.

ncc1701 Nálam is dettó ez a cél ,hogy 50-55 évesen már nyugdíjba tudjak menni. És ehhez pénz kell. Ezért is veszek 1.5 milláért Sx4 és nem egy új Vitarat.

[ Szerkesztve ]

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#48297) anonymus89 válasza anonymus89 (#48167) üzenetére


anonymus89
addikt

No tegnap megtörtén a csere modanom sem kell rögtön nyaktiló lett egy kisebb fékezésnél is. Egyszerűen már elfelejtettem milyen a sx4 fékezési hatása.
Visszakellett szokni a lábamnak a finom fékezéshez.
A srác 40 perc alatt kicserélte és még a régit is elhoztam, kaptam egy számlát mely egyben garancia jegy is.

Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//

(#48298) AMD Power válasza anonymus89 (#48297) üzenetére


AMD Power
titán

Ilyen jó lett az új fék? Nekem fura ha más autó ülök. Az Astraba Nagyon gyenge a fék. Amikor csak azzal megyek nem veszem észre. De ahogy átülök egy másik autóba akkor érzem ,hogy Jézus.... "nincs" is fék az Astraba! :)

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#48299) 2ozzmexy válasza Nirvatti (#48295) üzenetére


2ozzmexy
aktív tag

Semmit, csak ami a karbantartásiban van, azt nézzék meg és cseréljék, aminél CS betű van. Nem olyan bonyolult ez. Ha Fót nincsen messze akkor Gusztávék esetleg? M3-Szentmihályi-körforgó-buszmegálló-jobbra-balra és ott vagy...
Csapd fel a kézikönyvet és le van írva mit kell ellenőrizni és mit cserélni. Ha esetleg egy plusz kört meg akarsz spórolni, akkor érdemes a csomagtartóban vinni a télikerekeket ilyenkor és ha már úgyis fent van a csáposon akkor le is cserélhetik. ;]

@AMD Power: nem az 1,2-esnek, az 1,4-es sem szereti annyira ha tartósan 4ezren forgatod, de még az 1,6-os kókusz is forralja az olajat, ha leállítod akkor utána hallatszik hogy pattog a karter még 10 percig... a mai down-sized meg főleg nem szeresse, egyrészt turbó, másrészt közvetlen befecskendező, harmadrészt a kicsi hűtőkör miatt... ha megnézed az Astra-ba kell vagy 6-7L hűtőfolyadék, az SX4-é meg kevesebb mint 5L...
Én is így szoktam járni, ha átülök máséba és mindig mormolom magamban kopasz pista örökérvényű szlogenjét: "használt autót csak magánembertől..." ;] Kezitcsókolom, fékgenerál nem férne rá arra az Astrara!? :DDD (rásegítő, főfékhenger, folyadék, tárcsák, fékkulcsok cseréje) :P

"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

(#48300) AMD Power válasza 2ozzmexy (#48299) üzenetére


AMD Power
titán

Pár éve volt rajta cserélve minden. És abból is majdnem minden gyári minőségű alakatrészre. Ennyit tud szegény. :N

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.