Nekem a swiftbe befért az összes. Igaz, a hátsó üléseket ledöntöm.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
ncc1701
veterán
tboldi
nagyúr
A Jazz-be meg így.
Nem kell lehajtani az ülést, és még a kalaptartót is rá lehet húzni.
Mondjuk ez egy 2002-2008 közti modell (GD), nem a GK, amit [CS]Blade2 néz, de a kulcs az, hogy kicsik a kerekek, 175/65R14 vagy 185/55R15.
szerk.: Egyébként 380 L, és tök jól variálható. [link]
[ Szerkesztve ]
Siriusb
veterán
Ha a WagonR-be pakolnád be így a kerekeket, nagyot nőnél a szememben.
tboldi
nagyúr
Akkor maradok kicsi*, hisz te is tudod, hogy lehetetlen.
*Kicsi... A 194 centimmel és 130 kilómmal.
Siriusb
veterán
Lehet jobb is így, nem lenne autó, amibe beférnél.
dethroner
veterán
4db 16-os kerék felnire szerelve.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
ncc1701
veterán
Ezt nagyon kevés autó tudja. Ha jól emlékszem a pug307-be is befértek a saját kerekei így.
Brogyi
senior tag
Ahogy ncc1701 írta nekem is le kellett hajtani a hátsó üléseket. Aki erre érzékeny annak kicsi lesz.
Hát igen, a swiftnek is az egyik achilles sarka a csomagtartó. Én nem tökölök a csomagtérrel, befóliázom a hátsó üléssort és oda dobálom a kerekeket.
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
Ha jól rémlik, amikor hoztuk el az scross-t, akkor pont befért a 4 télikerék a csomagtartóba.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
PeterPH
senior tag
Befér simán, csak az üléstámlát kell a kevésbbé döntött pozícióba állítani.
eami
addikt
még azt sem, csak ki kell venni a dupla rekesz elválasztót. 17" kerekek simán elférnek egymás mellett.
Yenka
csendes tag
Szia!
Leírásod szerint már gyújtáson világít a DRL?
Yenka
csendes tag
simonjoe
senior tag
Így van! Ahogy elfordítom a kulcsot, de még nem indítok már világít. Viszont helyzetjelző bekapcsolásával már le is kapcsol. A ködlámpa kapcsolóval pedig kapcsolja a szintén LED-es ködlámpát, bekapcsolt világítás mellett természetesen. A fénye pedig mindkét világításnak óriási, ezt nem lehet nem észrevenni.
A sárfogó (gumi) műanyag szerintem hasznos, én is rendeltem a Splash-hez. Nem dobálja tele annyira az alját ás hátulját a kocsinak és nem utolsó sorban kisebb az esélye annak, h valakinek "megkövezem" a szélvédőjét.
Joe
ncc1701
veterán
Én simán tennék rá. Asszony yarisa osztrák, van neki elöl-hátul kis műanyag sárfogó, nincs is összeb@szva a kocsi oldala kőfelverődéssel.
dethroner
veterán
Új swiftre muszáj is tenni, annyival kijjebb vannak a kerekek mint a küszöb, hogy teljesen összekúrja az oldalát.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
beef
őstag
2017-es Ignisnél vajon megoldható, hogy a nappali fénynél a hátsó világítás is kapcsoljon?
2ozzmexy
aktív tag
Jaj ne... "Apa kezdődik..."
Nem, ne is nyúlj bele, mert LED elől és LED hátul, aszem CAN-busos...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
beef
őstag
Nem ledes. Ez még a hagyományos.
2ozzmexy
aktív tag
Ha megtalálod a kapcsolt szálat, akkor azt hátra viszed (vagy elől megkeresed) és hozzáforrasztod a gyári vezetékéhez, és akkor hol az egyik, hol a másik szálról fogja kapni a tápot... ennél most hirtelen nincsen jobb ötletem. Vagy ha relézett akkor a relé lábáról is le tudod venni...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Yenka
csendes tag
Szerintem ez nem ilyen egyszerű.
Sőt, egyenirányító dióda beiktatása nélkül még veszélyes is lehet!
Inkább valamilyen relés megoldást ajánlanék.
[ Szerkesztve ]
simonjoe
senior tag
"egyenirányító dióda beiktatása nélkül még veszélyes is lehet!"
Kifejtenéd ezt?
Egyenfeszültségű fedélzeti rendszerben ugyan miért és mit akarsz egy diódával
Joe
beef
őstag
Én abban reménykedtem, hogy CAN rendszerű és csak szoftveresen be lehet állítani, de valószínű nem az, mivel a vonóhorog aljzathoz sem kell a plusz elektronika.
AMD Power
titán
Reggel kaptam a szokásos hahu autóvadász emailt. Az egyik BP kereskedés feladott kb 10db különböző fehér Sx4-t.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
simonjoe
senior tag
Ha a vonóhoroghoz sem kellett illesztés akkor nem Can-Bus-os és a legegyszerűbb módja ahogy #487712ozzmexybeef is írta, ha megrelézed. Ez tényleg a legegyszerűbb és egyben a legbiztonságosabb is. De ha nagyon szeretnéd és meg tudod építeni-építtetni a téli hónapokban csinálok hozzá egy elektronikai kapcsolást.
[ Szerkesztve ]
Joe
2ozzmexy
aktív tag
Hasonlót tervezek én is elkövetni a Vitarán, csak meg kell találnom a világítást kapcsoló reléket, mert anélkül nehéz... kétlem hogy butafa módon a kapcsolón vitték volna át az össze kraftot... WagonR-nél láttam már ilyet, tboldi-nál, de elég ritka manapság...
Ha minden igaz csak egy picike Y kábelt kellene forrasztanom gyári csatlakozókkal, hogy a hátsó helyzetjelző két helyről kaphasson áramot, vagy hogy a DRL mindkét relét húzza be...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
tboldi
nagyúr
A korabeli Opeleknél is előfordul (pl. Astra is, nem csak Agila), de a WagonR-ben is tőlük származik, a kapcsolón rajta van a GM logó.
ncc1701
veterán
Nem kell forrasztani, van olyan műanyag átvezető bigyó (hasonlít a wago-hoz), amibe beleteszed az új kábelt, és rá kell nyomni arra, amivel össze akarod kötni. Sajna a nevét nem tudom, de létezik már nagyon régóta.
benczeb
aktív tag
Sziasztok! Az utolsó kb 1000 hozzászólást nem olvastam, elnézést, ha már volt erről szó. Írtam egy hozzászólást pár hónapja, hogy rakoncátlankodik a 2017-es S-Cross napi használatban lévő távirányítója. A történet röviden az, hogy igenis lemerül az elem 3 év után. Mielőtt erre rájöttem volna, előkaptam a pótkulcsot, és sajnos az teljesen halott volt, 50 gombnyomásra sem reagált, beállt a pánik, és a kereskedőtől kértem technikai segítséget. Már ott jártam, hogy kikérem a kulcscserére a finanszírozó banktól az engedélyt.
Viszont mind a mindennap használt mind a pótkulcsban is elemet cseréltem, és megjavult, flottul működik, semmi gond most. Lekopogom. Banális dolog, picit félrevitt, hogy többen írták, hogy 8-9-10 évet kellene bírnia az elemnek. A kereskedő szerint 3 év teljesen normális, CR2032 megy bele, 3 évente illik cserélni, és akkor is merül, ha nem használod - pótkulcs. Úgy tűnik, hogy nem csak én nem tudtam róla, ezért megosztom a fórumozókkal.
Üdv,
B
tboldi
nagyúr
Nálunk a 16 éves a WagonR kulcsában még nem kellett elemet cserélni.
De a 14 éves Honda Jazzemén sem látszik, hogy kitekerték volna a csavart.
beef
őstag
A kereskedő igen rosszul tudja. Ha egy CR2032 3 év alatt lemerül, akkor az hibás volt, főleg ha nem is használtad.
ncc1701
veterán
Yarisnál is 3 évente kell cserélni, nem lepődöm meg rajta.
2ozzmexy
aktív tag
Jó tudni, akkor a pótkulcsra is figyelni kell....
Azt még hadd kérdezzem meg h KeylessGo vagy a sima "zsebkiszúrós" kulcsról van szó?
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
2ozzmexy
aktív tag
A Hella-sra gondolsz? [link]
Ezek egy talicska aprómajmot nem érnek, "dobd el messzire" kategóriás, ha nem elég vastag a vezeték, akkor nem érintkezik rendesen, rádiót betenni még okés, de másra én nem használnám, akkor már inkább [ilyet] használnék ha nem megoldható a forrasztás, de a 12V miatt érdemes leforrasztani és zsugorcsövezni....
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
ncc1701
veterán
Valami hasonló. Régi kocsimban használtam, elég vastag kanócon, 10 év után is jó volt.
2ozzmexy
aktív tag
Azzal nincsen baj ha jó vastag a vezeték, én a corolla HB4-es foglalatát cseréltem vele, de a japók úgy elspórolták a vezeték keresztmetszetet, hogy nem tudta eléggé átszúrni a gyári vezetékezést, szóval arccal a kókányolás felé, levittem a krimpelőt és a második linken bemutatott "csövecskével" kötöttem össze, persze előtte szigorúan összesodortam a két szálat. Élettartama örökélet + 5 nap, ha rángatod izomból sem jön szét, az érintkező felületben sem szenved hiányt, ha előtte még forró ónba is belemártottam volna az összesodrot kötést, akkor abszolúte bulletproof megoldás lett volna. Így csak randa, de működik...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Akkor már inkább wago-t használj, mint ezeket a vackokat.
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
2ozzmexy
aktív tag
Az sem rossz, a 221-es sorozatot ajánlom, bár az rezgésre lazul, ahogyan öregszik a nyomólap... (a forrasztás meg eltörik)
Bár ha engem kérdeztek, akkor semmilyen körülmények között ne vágja el senki a gyári vezetéket, inkább a csatlakozóknál érdemes egy "közdarabot" betenni...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Nyilván az az ideális, ha tud csatlakozókat szerezni.
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
ncc1701
veterán
Én is azért javasoltam, mert nem szeretem elvágni a gyári vezetéket. Btw a forrasztás 10-20 év távlatában már nem stabil, pláne ezek az ólommentes forrasz anyagok.
benczeb
aktív tag
Igen igen, a pótkulcsra is kell figyelni. Ez a keyless verzió.
dethroner
veterán
11 hónap alatt összesen egyszer használtuk a távkapcsolón a gombot, szerintem nem is fogjuk. Így takarékoskodunk az elemmel
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Chereiose
addikt
Megnézve a konkuerencia kínálatát, ennyi pénzből (~5,8m) úgy döntöttünk, hogy maradunk a Vitara/Scross vonalon. Kinek mi a véleménye, melyiket venné? Tudom, az Scross nagyobb, de annyira ez nem döntő szempont, mindkettő GL+ lenne, vitara ugye idén frissült és a biztonsági rendszerei jobbak, S-cross pedig jövőre kap faceliftet, így annyira nem venném már a "régit"
Tomeeka28
aktív tag
Én Vitarát vettem mert jobban tetszett és nem bántam meg. S-cross már GL+ esetén is kulcsnélküli indítást ad, ez mondjuk nem érdekelt cserébe műszerfalon a kijelző monkróm. Ha ujra választhatnék akkor is ezt választanám, nekem nem teszik az S-cross külseje.
HTC 8X / Lumia 1020 / Lumia 930 / HTC One M8 / Lumia 950 / iPhone 6 / LG G4 / iPhone 7 / MacBook Air / iPhone Xs Silver / iPhone Xs Space Gray / iPhone 13 Mini
Chereiose
addikt
Én is így vagyok, elölről még jó az sx4, hátul már papás. A műszerfal kijelző tényleg sokkal jobb szintén a színes 3D, meg a holttér figyelőrendszer ami nagyon bejött nekünk. Viszont gondolom normális kulcsot nem adnak hozzá csak azt a 20 éves műanyagbetétet, sx4-nél meg ugye rendes távirányítót adnak, meg ott a tükör behajtható elektronikusan Érdekesek ezek az ide-oda való spórolgatások, nem könnyítik meg az ember dolgát
[ Szerkesztve ]
eami
addikt
viszont viszonylag kevés tényező között kell kompromisszumot kötni
South Velen
addikt
Hali!
Suzuki Swift 2005
Kormány bármilyen intenzitású jobbra tekerésekor menetközben nyöszörgő-rugószerű (talán enyhén kopogó, de ez kevéssé jellemző) hang hallatszik a futómű felől.
Teljesen sima úton is, csak jobbra kell tekernem a kormányt.
Menettechnikailag nem érzek hibát vagy holtjátékot..
Milyen alkatrész lehet szerintetek és mennyibe fájhat ez egy budapesti szerelőnél?
Nekem a toronycsapágy a tippem.
[ Szerkesztve ]
blakey
titán
Ne mi döntsük el, hogy te mibe ülj. Ebből semmi más nem lenne csak szimpátia és saját választás polírozása, azt kell venni amelyik tetszik, gyakorlatilag egyformák, felszereltségben vannak eltérések. Szóval te dönts, ne mi. Nekem pl. Vitara van, Kornélnak S-Cross és így tovább.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
Tedd azt amit mi is:
Ülj bele mindegyikbe, menj velük egy tesztkört, hasonlítsd össze a felszereltségeket, és dönts a prioritások alapján. Bármelyiket választod, rosszul nem döntesz.
Nekünk anno egyszerűbb volt, mert tavaly nyáron az Scross jóval többet adott ugyanazon felszereltségen, mint a Vitara, + ugye nagyobb.
[ Szerkesztve ]
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”