Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gerner1
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Random25: Windows 11 telepítés Pendriveról
Új hozzászólás Aktív témák
-
mvkly
senior tag
Szerintetek melyik a jobb:
Pajzs Mini Vémár vagy Diamond Lock váltózár+OBD tiltás+trükkös indítás, rablásgátló? -
TommyY2
tag
Sziasztok!
Mit tudtok arról, hogy mennyire komoly az SX4 S-Cross lopás elleni védelme?
Mennyire gyengíti a kulcsnélküli indítás lehetősége?
Érdemes lehet kiegészíteni valami mechanikus védelemmel (váltó, vagy kormányzár, stb.)?
Tudom, riasztó van benne, de ugye az nem riaszt el senkit, inkább valami komoly blokkolás kellene.
TommyY -
szivacs1987
aktív tag
válasz
SyMbioTe #47293 üzenetére
Igen, az probléma.
(#47297) 2ozzmexy
Nekem volt ilyen probléma azt hiszem a 1860-al. Nekem úgy működött újra, hogy leállítottam az autót, kivettem a kulcsot, vártam 15 percet és újból jó lett. Valamenyi ideig a fejegység csak ilyen készenlti módba mehet el a kocsi leállítása, kulcs kivétele után(ugye ekkor pillanat alatt elindul, ha újra bekapcsoljuk). -
2ozzmexy
senior tag
-
csaba1203
addikt
Mivel gyárilag nem adnak a japók csak a kárpiton tud pihenni a bal lábam kérdezném, hogy valaki rakott-e fel taposót utólagosan és milyet?
Neten ezt találtam:
- [link]
Vagy esetleg van más megoldás?
Félek ha csavarozva lesz nem kezdi-e meg az alját ha megfúrom? -
válasz
szivacs1987 #47290 üzenetére
Óóó, az lehet gond, hogy én a kicsomagolt mappát raktam a gyökérbe, nem a fájlokat?
-
dethroner
veterán
Tett már valaki kijelzővédőt a fejegységre?
-
gyenesmartin
őstag
válasz
szivacs1987 #47290 üzenetére
Na sikerült. 1860 volt rajta, de nem vettem különbséget észre egyáltalán.
Motort nem járattam. -
szivacs1987
aktív tag
válasz
gyenesmartin #47289 üzenetére
[https://prohardver.hu/tema/suzuki_a_mi_autonk/hsz_46301-46350.html#msg46313]
A (#46313) blakey hozzászólástól kezd el olvasgatni.
Összefoglalva: FAT32-re formázott SD kártyára/pendrive-ra (kapásból a gyökérbe, nem mappába) fel kell másolni a letöltött/kicsomagolt fileoka. Én úgy szoktam, hogy kucs betétel előtt bedugom a pendrive-ot vagy az SD kártyát, és minden mást kihúzok belőle, majd beteszem a kucsot és egyet kapcsolok rajta (amikor már bekapcsol a rádió, de még nincs gyújtáson). Sokan elindítják az autót és úgy járatják, míg nem végez a frissítéssel. A frissítés ideje 15-50 perc. Ment erről diskurzus a fórumon, hogy járó motorral vagy az én általam választott módszerrel csinálják. Keress rá. -
gyenesmartin
őstag
válasz
szivacs1987 #47288 üzenetére
Hogyan kell feltenni így?
Kicsomagoltam, van egy fő mappa amiben benne vannak a fájlok, de nem csinál semmit. -
szivacs1987
aktív tag
válasz
gyenesmartin #47287 üzenetére
A Mega-s az becsomagolt, így lehet a mérete majdnem a fele. Én azt szedném le és csomagolnám ki.
-
TommyY2
tag
válasz
gyenesmartin #47284 üzenetére
Teljes mértékben így van. Minden autómon behangoltam eddig, a tompított nem vakít, kivétel, ha észnélkül van beállítva.
TommyY -
gyenesmartin
őstag
válasz
ncc1701 #47282 üzenetére
Általában a gyárban berakják a lámpát és annyi. Azt hiszik, hogy az már be van állítva, de nagyon nincsen. Rá van írva a lámpára egy %-os érték, ami azt jelenti, hogy mondjuk szembeállsz egy fallal az autóval mondjuk 1m-el, akkor a megvilágítási magasságnak (halogén esetében a vízszintes vonalnak, LED esetében az alacsonyabban lévő vízszintes vonalnak) hány cm-el alacsonyabban kéne lennie, mint a lámpa középvonala. LED esetében általában úgy van megtervezve, hogy a felső vizszintes vonal egyvonalban van a lámpa középvonalával és ezt az 1,2%-os ejtést pedig már gyárilag kialakították az alsó vonalnál.
Ezzel szemben amikor megkaptuk a szalonból az autókat 8m-től távolabb nem láttunk semmit. Ami azt jelentette, hogy nem csak 1,2%-os volt a lejtése, hanem vagy 10-12 is lehetett. Ez szerintem veszélyesen alacsonyan van beállítva. Mihelyst beállítottuk a megfelelő értékre máris el lehetett látni 20-25m-e is könnyedén tompítottal, láttuk az út szélét és a szembejövőt se vakította el egyáltalán (mert végülis a legmagasabb vonal után már semmi fényt nem ad ki a lámpa, így ha az a szembejövőnek csak a lámpa magasságáig is ér fel, az embernek a szemmagassága még további 30-50 centivel feljebb van)
A lényeg, hogy a LED-es lámpa esetében a felső vonalnak meg kell egyeznie a lámpa középvonalával, alatta lehet, de fölötte semmiféleképpen, mert akkor minél távolabbra világít annál magasabbra, így biztos, hogy bevilágít a szembejövő szemébe. Sok Scross-nál ez gyárilag így van beállítva, hogy magasabbra világít, mint kéne neki, látni is, hogy majdnem a holdat világítja meg ha ködös időben nézed oldalról. -
TommyY2
tag
Gondolom, azért van rajt valami csavar, amivel a gyárban behangolják, vagy szoftveresen történik az előbeállítás?
-
TommyY2
tag
Éppen most értünk haza, először használtam a világítást. Amennyiben jól olvastam, az SX4 S-Cross-ban automata magasság állítás van a tompított fényszóróhoz. Nekem úgy tűnik, hogy nagyon alacsonyan világít. Tudja esetleg valaki, hogy hogyan lehetne állítani rajt?
TommyY -
eami
veterán
ha már mindenképp pajzs akkor én ezt rakatnám bele:
https://www.pajzs.hu/pajzs-radar
vigyék, aztán perceken belül pontosan megvan hogy hova vitték és még szét sem kellett barmolni hozzá az autót, hogy elvigyék.
-
dReFiX
senior tag
Vitara és Sx4 150k áremelés szeptembertől. Aki esetleg tervezi a vásárlást ne várja meg.
-
AMD Power
titán
válasz
FollowTheORI #47265 üzenetére
Alvázvédelem lesz rajta. Egy lakatos ismersösöm baráti alapon megcsinálná.
2ozzmexy Ez jól hangzik!
Alja szokott amúgy inkább problémás lenni? Ami a rozsdát illeti!?
-
mvkly
senior tag
válasz
2ozzmexy #47270 üzenetére
Amit adna a szalon, az kb. egy sima transzponderes védelem, amit bármelyik villamossági alapcsomagként kínál, igaz?
A váltózár... látja a tolvaj, de látom én is. Ne forgácsolják az utasteret 0km-esen. Ami nagyobb baj vele, ha jót olvastam, az Ignis motorteréből könnyen elérhető a váltó bowden, amivel simán megkerülik a zárat.
A Pajzsról talán az egyetlen negatívum, ha lehal az aksi, sz*rban vagyok.
Még 2 hét, mire kézbe kapom a kulcsokat, addig csak kitalálok valamit. -
2ozzmexy
senior tag
A Vitarara 120 alatt nem volt ajánlat, az 55 élhető. Sumotol rendelj mankókereket és kapsz egy gratis kompresszort. A valtozar látszik, ha áll a közelben egy valtozar nélkül inkább azt viszik...
Ami fontosabb h olyan legyen a színe ami nem ordit a parkoloban, tehát beleolvad a többi közé.
A pajzsnal jobb a skyguard, de drágább is... Ha utcán állsz és sok a fa akkor az elemi kárt meg az uvegkart érdemes bejelolni...@ncc1701: ha vinni akarják viszik, ezért kell a casco, tudni kell mérlegelni, ha kitepnek az autóból amikor viszem a kölyköt mert másképp nem tudja ellopni, akkor inkább éjjel vigyék el a ház elől...
-
mvkly
senior tag
válasz
2ozzmexy #47266 üzenetére
Ma voltam szalonban, teljes körű Casco lesz és 55e-ért rakathatok bele mágneskártyás indításgátlót. Utóbbit még nem döntöttem el, próbálok utánanézni, mennyire megbízható és árarányos ez a gyári megoldás. Annyiban jó lehet, hogy nem buzerál bele a garanciába és ha gond lesz vele, tudják majd orvosolni. A váltózár jó ötlet, minél több apróság, annál nagyobb biztonság, talán.
Egyébként 15"-os mankókerék készletet adnának 110-ért. Sumo-ban 37e a kerék+emelő.(de valahogy így is az van bennem, ha lúd, legyen kövér)
-
2ozzmexy
senior tag
Nekünk az összes autónkban, most a Vitaraban nincsen, de vmi trükk indítást én tennék bele..
Ha rám hallgatsz akkor valtozar+trükk indítás + egy uvegkarra is fizető casco.
@ncc1701: egy nagy lopompolot fogadja el a süni, még a vezerigazgatoi meghatalamzasbol is eredeti kell nekik... Különben 10k helyszíni, ha csak forgalmi maradt otthon, ha mindkettő akkor eloallit...
@AMD Power: láncos, iridium gyertyas, gyujtotrafos, ha nem volt törve nem szabad rozsdanak lennie, de az alját ütni kell kalapáccsal és atszurni csavarhúzóval, más nagy baja nem lehet... A többi csak apróság, ha együtt tudsz élni ezekkel akkor akár folyamatában is javítható... Én így csinálnám...
-
válasz
AMD Power #47226 üzenetére
Ezt én így nem merném kijelenteni... ha lehet inkább alá kell nézni, mert alapból jó ha ott a műanyag... én már láttam nem egy kocsit ahol nem volt hátul és pont amiatt kezdett el rohadni, mert minden szar beragadt a kis zegzugokba, meg lemezperem mögé, amit nem tudsz egyszerűen kimosni semmivel, ahol meg van jól fedő gyár műanyag ott nem, mert könnyebben ki is mosható.
Szóval ez nem egyértelmű.
Én preferálom a műanyagot, mert előnyös... ha karban van tartva, de ez mindkét esetre igaz...
Persze választhatod azt is hogy nincs, és akkor valami alvázvédővel oldod meg a problémát hosszútávon magadnak.
-
csaba1203
addikt
válasz
ncc1701 #47256 üzenetére
Akármilyen hihetetlen de sok a műszaki analfabéta is és ha egy ilyentől sikerül autót venned na, akkor imádkozz igazán....
Ez a típus a beül és vezet és eljut a-ból b-be és ha szerencséje is van a kocsija se hullik ki alóla de a következő tulajnak viszont szopó roller lesz. -
AMD Power
titán
válasz
ncc1701 #47255 üzenetére
Nekem ezért is van kormányzár az autóban. Legális védelem!
A 47254 reagálva sajnos igen. Szépen lassan felgyülemlik a sok apróság majd ez hatványozódik és már megvannak a komolyabb bajok. Meg persze az autó szidása és idegesség stb.
vacs Már elnézést de akkor ennyi erővel a kulcsot is benne kéne hagyni.
Az ,hogy több ember használja egy háztartásban a kocsit , nem magyarázat arra ,hogy benne kell hagyni a forgalmit. Ha meg valakinek úgy viszik ez az autóját az meg is érdemli!
-
AMD Power
titán
válasz
csaba1203 #47254 üzenetére
Ebben is van valami. De ha szervizkönyves, miért ne lehetne akkor akár lehetséges az évi 1x csere. De mint írtad jó magyar szokás szerint ez nem jellemző. Sok első generációs i30 és Ceed is azért kuka 10 évesen mert a barom gyártó gyárilag írta elő a 30e km olajcserét. Vicc. Persze azóta rájöttek ,hogy öngyilkosság.
Az Sc4 láncos vezérlésű, gondolom!? -
csaba1203
addikt
-
AMD Power
titán
válasz
TommyY2 #47252 üzenetére
Szerintem nem butaság. Főleg ha nem rutinos a tolvaj akkor úgyis a lekönnyebbül ellopható autót akarja elvinni. Inkább tovább áll. A rejtett kapcsoló sem rossz, de tény ,hogy a mikrókapcsoló ha megdöglik az elég kellemetlen tus lenni. Nekem pl van az autóban, de kb 3-4 éve nem is használom. Nem mintha valaki egy F Astrat akarna ellopni.
Én meg olyan autóra nem költenék x ezer ft rablásgátló rendszert amin amúgy is van Casco.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hoztunk 15+ kevésbé ismert Windows-tippet és -trükköt
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iOS alkalmazások
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- MediaTek lapka köré épülne a Galaxy S25 FE?
- Renault, Dacia topik
- Linux kezdőknek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Note 13 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone SE 2020 64GB, Yettel függő, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! Huawei P20 Lite/Huawei P20/Huawei P30 Lite/Huawei P30/Huawei P30 Pro
- Telefon felvásárlás!! Honor 400 Lite, Honor 400, Honor 400 Pro
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest