Sokszor frissítettem már. Volt, hogy egymásután többször, oda-vissza. Egyszer sem kapcsolt ki.
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
Sokszor frissítettem már. Volt, hogy egymásután többször, oda-vissza. Egyszer sem kapcsolt ki.
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
Szerintem is célszerű úgy frissíteni hogy jár a motor, azon a 20 percen nem múlik semmi és biztosan végigmegy a frissítés míg ha csak a kulcs van benne akkor bármikor megadhatja magát az akku vagy történhet bármi ami miatt megszakad. Mindig járó motornál frissítek és 20 perc alatt kész, ennyit nekem megér, hogy biztosan jó legyen, mindek merítsem az akkut ha nem muszáj. Tudom, értem, hogy járó motor nélkül is lemegy a frissítés, stb, de van egy módszer ami biztosan jobb.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
Köszönöm a válaszokat mindenkinek. Nem akarok túl gyakran frissítgetni, főleg, hogy ilyen sokáig tart. Várható esetleg a 1880-nál újabb a közeljövőben?
Az S-cross fedélzeti kijelzője elég primitív a vitaráéhoz képest, főleg, van egy teljesen üres állapot, ahol nem jelez semmit (a hibridnél itt jelzi ki az elektromos hajtás állapotát). Volt már rá valaha szoftver frissítés (még az elfogyasztott üzemanyag mennyiségét se jelzi ki, amit a 20 éves Scenic-em is tudott)?
TommyY
[ Szerkesztve ]
A műszerfali kijelzőt te nem tudod frissíteni
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
A 1880-as frissítést honnan lehet letölteni?
Csak önállóan!
keresni kell!
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
Csak a fejegységet tudod frissíteni, a többi már csak szervizben valósítható meg.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
Köszönöm!
(félig már egészséges vagyok. "lustaság")
Érdemes frissítgetni? Nekem a hangvezérlést meg a wazze-t leszámítva a gyári is jól szuperál, AA-t is akkor frissítem ha már el sem akar indulni hanem rinyál h frissíteni szeretne de nem tud...
Plug&Work azonnal, ezt a két - mellesleg very annoying (azért ezt a jelzőt használtam, mert amit akartam írni azért kikapnék ) hibát leszámítva - csak szuperlatívuszokban tudok nyilatkozni arról a fejegységről, a hangminősége nem az igazi, ha 2020-ban ez lenne az alja tudásban, egy büdös szavam sem lenne...de van ennél lejjebb, az a szánalmas meg a CD-s autórádió USB és BT nélkül 2020-ban...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Érdemes. A 1880-as már elég gyors a gyárihoz képest, persze minden évjárat más-más verzióval jött ki, enyém talán 850-essel, de nem emlékszem. Frissítettem néhányat de 1870-es és az utolsó 1880-as már használható minden szempontból, elég jó a rádióvétel, jó a telefonkapcsolat, jó a BT, stb.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
Már többször felfigyeltem egy zavaró dologra, de eddig nem ültem benne olyan hosszan hogy foglalkozzak vele. De az elmúlt hétvégén beleraktam több mint 1400km-t és sok órán keresztül volt ez a jelenség [link] Tapasztalja ezt más is?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Házilag amúgy lehet frissíteni az autót, tehát gari szempontból nincs gond belőle?
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
lehet tök másra gondolsz, de amikor pl jön egy értesítés aminek amúgy hangja is van, akkor lekeveri kicsit a zenét aztán vissza. lehet a poweramp nem tolerálja ezt rendesen.
[ Szerkesztve ]
Nem, ez nem olyan. Volt beállítva értesítés a mi9-en, a hülye messenger ugye, de ott fel is bukkant az üzenetre figyelmeztető valami jel és hangjelzés is volt.Aztán kikapcsoltuk az értesítést, nem bukkant fel, nem volt csippanó hang, de a kis apró szaggatás megmaradt. Note4-en semmi értesítés nincs, messenger sincs rajta, sokkal kevesebb ilyen is volt közben ezzel. Néha órákig semmi, aztán meg jött pár percenként. Tényleg olyan, mintha egy tizedmásodpercet ugrana egy cd lejátszó. Lehet azért produkál a redmi note4 kevesebb ilyet mert abban a 4.1 a bt, míg a mi 9 lite 5.0 bluetooth. Vagy fogalmam sincs, de ez ami biztos különbség.
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Nem szóltak miatta a szervízben
"Jobb, ha azért gyűlölnek, ami vagy, mintha azért szeretnének, ami nem."
Nah, ha hétvégén időm engedi meg a "kiscsalád", akkor lehet megnézem és frissítem, mert csupán reménykedni tudok benne h jobb lesz, ha rosszabb nem lesz akkor veszítenivalóm nincsen... féltank E5 csak elég lesz hozzá...
Nem tudom most mi van rajta, 2019 novemberében amivel átvettem, az 1860 lesz tippre...
Hátha legalább a hangvezérlés magára talána mert az bizony hiányzik veszettül...
@dethroner: Nekem volt h egy értesítés felolvasása után beakadt a rádió, mintha a CD felakadna... régen parkoltam le olyan gyorsan a belvárosban.
@eami: Fel is olvastatod vele például a messenger üzeneteket? Na azután nem ritka hogy "ugrik a CD a rádióállomáson", legutóbb Demjén Rózsi hangja ugrott... vagy 8 oktávot.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Amit blakey linkelt mega-s link az 1,91GB, a hivatalos oldalon lévő 654MB !?
De hogy itt legyen a hivatalos link is: [https://oss.bosch-cm.com/suzuki.html]
Remélem magyar nyelv van benne...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
A hivatalos oldalon csak a használhatatlan forráskód van.
A frissítés nem tölthető le hivatalos oldalról, mivel csak a szervizek kapják meg.
Pontosan!
blakey által linkelt a telepíthető verzió.
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
én nem olvastatom fel vele, mert nekem ráér elolvasni utána is, de attól még pittyeg egyet ha jön valami.
Van valakinek tapasztalata (2005) Swift II. váltó szimering cserével? Mekkora összeg lesz ez sacc/kb?
Voltam szervizben, a váltóból elcsepegett ~8dl olaj amit utántöltettem, ismételten bejelentkeztem a szimering cserére, mivel ez ugye hosszabb procedura lesz.
[ Szerkesztve ]
* You can't stop me to love the world with all its lies - Guano Apes *
És @PeterPH: köszi az infókat, nem akartam itthon leforditani a kódot, mivel nem értek a programozáshoz annyira mint szeretnék.
@blakey: feldobtam, 1870 volt gyárilag rajta (2019es Vitara 1,4T GL+ részecskeszűrős), meglatom hogyan muzsikál... USB-n kicsit sokáig tartott de sikerült...
@eami: nekem nem szokott raerni mert sokszor úgy szól a család h mi kell a boltból...
Viszont a csodálatos kínai kamera ma egy új szolgáltatást mondott vissza, nevesul a lencse beállítást... Beállítottam, szépen látszik minden majd egy bukanno amiből itthon nincsen sok és ahova a gravitáció húzta ott állt meg, többet állítani nem lehet, mert ha elengedem leesik újra a lencse... Úgyhogy ma még azt is meg kell takolnom valahogyan... #mindigcsostuljonabaj
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Lehet inkább csapágy csere lesz az.Szétment a csapágy a nyelestengely szétverte a szimeringet.100K alatt megáll,ha nem kell a kuplungot is cserélni.
Tegnap én is megpróbáltam frissíteni 1880-ra (jelenleg 1870 van), de nekem valamiért nem akart elindulni.
Letöltöttem a blakey által linkelt .zip-et, kibontottam, felmásoltam pendrivera (nincs ekkora SD kártyám), bedugtam kocsiba, elindítottam, nyomtam a fogaskereket, de nem indult el a telepítés.
Mit szúrok el? Mindenképp SD kártya kellene? 2019 Scross 1.4T.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
"nyomtam a fogaskereket"
Ez például teljesen felesleges mozdulat volt. Csak be kell dugni, észreveszi magától, és elindul a frissítés.
Egy vecsési műhelyben csapágyak, szimeringek, olaj + kuplung volt nekem 120k.. vétek nem kicserélni a kuplungot ha már leszedik a váltót.
-Wake up Neo!
Egy régebbi hsz.-ben azt olvastam, hogy nyomni kell a fogaskereket hosszan, és akkor indul el a frissítés.
Megprobálom én majd így is.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
Semmit nem kell nyomni, bekapcsolás előtt behelyezed a pendrive-ot majd bekapcsolod a fejegységet, automatikisan megtalálja és elkezdi a frissítést.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
Bármikor, akár bekapcsolt állapotban is behelyezve elkezdi a frissítést
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
Oké, majd próbálom így is, köszi. :R
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
Penről nekem se akart menni, kénytelen voltam kártyáról csinálni.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Fogj egy pendriveot ami fat32re van formazva, más ne is legyen rajta és 16GB-nal ne legyen nagyobb. Kicsomagolod rá a zipet,leviszed a kocsiba. Kulcsot se tedd bele, hanem húzz ki/le mindent a fejegysegrol, se BT se SD, pendrive bedug. Kulcsot betesz, autót beindit majd vár, sokat mert nem i7 van benne.
Ha olyan 5-10 perc után sem történik semmi, akkor nyomhatod a fogaskerekek, a fokepernyon, hosszan (15-20 másodperc) után bedobja azt a képernyőt. Utána írni fogja már, de nekem le kellett onnan kérni a szoftver verziót h elkezdje a frissítést.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Nem kell a motort beindítani. Egy aksi ha nem bír ki annyit nyáron hogy kb 15 percig gyújtáson van az autó, akkor megette már a fene.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Tudom.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
Azért kell beinditani h a SS kezelje a helyzetet, üres, kézifék, mindent elenged és majd az elektronyika teszi a dolgát, azért van és nem hagyja lemerulni az akkut.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Hát nálam nem volt apelláta, kézifék behúzva, gyújtás és kész.
Munkatársam is így frissítette az scros-t, nem kell azt beindítani.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Garancia ido alatt lehet cserelni infotainment fejegyseget garanciavesztes nelkul?
GL-es Balenonal gondolkodok valtasra valami erintokepernyos megoldasra, csak eszembe jutott talan ez is problemat jelent, nem csak az hogy vegyek egy kompatibilis modellt.
[ Szerkesztve ]
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
A nem kell és a nem árt között nincs nagy különbség, nem értem miért baj ha beindítja. Ajánlott járó motorral frissíteni ettől még más dönthet úgy, hogy nem járó motor mellett frissít. Személy szerint mindig járó motor mellett frissitettem és nem azért, mert nem bírja az akku hanem mert biztonságosabb. Úgy frissítesz ahogy jónak látod, nem kell a másikat kvázi lehülyézni, hogy másképp oldja meg.
[ Szerkesztve ]
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
Nekem érintős képernyő van a swiftben, de gondolkodtam hogy kidobom és rakok helyette androidosat. Azt mondta a manus a kereskedésben, hogy az ilyen dolgokra mint pl rádió, úgyis csak 1 év gari van. Szerintem kérdezd meg egy normális, jófej kereskedőt, de nem hinném hogy egy fejegység ha szakszerűen van cserélve, akkor más részegység garanciájához köze lenne. Ha pl nem tetszik a gyárilag kapott gumiszett és raksz fel mondjuk Michelin-t, akkor ne lesz érvényes a gari a futóműhibára? Elég nonszensz lenne hogy a gari lejártáig nem cserélhetsz semmiféle részegységet.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Nem volt senki kvázi lehülyézve. Olvass, értelmezz és utána vádaskodj.
Annyit írtam hogy szerintem nem kell beindítani, és hogy én is és a munkatársam is beindítás nélkül frissítettük. Nem baj ha beindítja, de miért lenne ajánlott, áruld már el, miért lenne biztonságosabb járó motorral frissíteni?
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Miért biztonságosabb csak gyújtás mellett frissíteni? Értelmeztem és tartom, szépen lehordtad, hogy járó motor mellett frissít. Talán neked kéne értelmezni és úgy válaszolni, hogy ne az jöjjön le belőle, hogy a másik hülye, mert járó motorral frissít. Volt olyan frissítés ami 45 percig tartott, qrva jó mindezt gyújtás mellett frissíteni és nem tudhatod, hogy erre mit lép az akku védelme érdekében a rendszer. Ajánlott járó motorral frissíteni. 5 frissítést végeztem az elmúlt 3 évben, ebből kettő kb. 40-45 percig tartott, ez jobban megterheli a rendszert mint egy zenehallgatás és azt sem szoktad csak úgy hagyni, hogy szóljon. A 1880-as elég rövid ideig tart, de nem ez az átlagos.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
Hagyjad blakey , vannak akinek így válaszol és úgy magyarázkodik utána mintha nem lenne totál bunkó. Csodálom h megtűrik itt.
(#47090) dethroner szerintem is dobd ki mert biztos (a te szólásoddal élve) fos. Az enyémet nem kell, megvagyok, villám gyors, az eszköz szinkronizáció 2 sec indításkor, Android Auto, Apple carplay és jó a 360 fokos kamerám képe is rajta. Mennyire sajnálom h ilyen a széria multimédiád, majd ha lesz 2 percem megsajnállak, hogy plusz pénzt kell költsél. Loser...
[ Szerkesztve ]
Úgy látom elleszünk ezzel egy ideig. Akkor mondatról mondatra elemezzük.
Miért biztonságosabb csak gyújtás mellett frissíteni?
A válaszom annyi, hogy nem biztonságosabb. Egy szóval nem állítottam hogy biztonságosabb, ez a te vesszőparipád hogy biztonságosabb. Ezért is kértem hogy fejtsd ki hogy miért gondolod biztonságosabbnak. Akár beindítva, akár beindítás nélkül pont olyan biztonságos a frissítés.
Értelmeztem és tartom, szépen lehordtad, hogy járó motor mellett frissít.
Ismét leírom, nem hordtam le senkit amiért járó motorral frissít, annyit írtam hogy nem kell beindítani a motort. Ha te olvastál valahol olyat amiben kvázi lehülyéztem, vagy szépen lehordtam valakit a motor beindítás miatt, másold már be te is azokat a szavakat légyszíves, mert én nem találok ilyet az írásaimban.
Talán neked kéne értelmezni és úgy válaszolni, hogy ne az jöjjön le belőle, hogy a másik hülye, mert járó motorral frissít.
Ismételni tudom magam, én nem írtam senkinek semmi bántót ezzel kapcsolatban, de ha te találsz ilyet, ne csak pufogtasd a vádaidat, mutass rá mik voltak a bántók.
Volt olyan frissítés ami 45 percig tartott, qrva jó mindezt gyújtás mellett frissíteni és nem tudhatod, hogy erre mit lép az akku védelme érdekében a rendszer.
Ha 45 percig álló helyzetben alapjáraton működteted a motort, azzal a motort gyilkolod.
Miért kéne az aksit 45 perc olyan tevékenység során védeni, amikor semmi más fogyasztó nem működik csak a fejegység.
ez jobban megterheli a rendszert mint egy zenehallgatás és azt sem szoktad csak úgy hagyni, hogy szóljon.
Miből veszed hogy jobban megterheli a rendszert a frissítés mint a zenehallgatás? Be tudod bizonyítani, kimérted már multiméterrel, vagy csak hasraütésre mondtál valamit?
A fejegységnek van egy maximális fogyasztása, amit a végfok terhel leginkább. Ha lesz időm talán utánanézek hogy mennyi a max gyári adat a fej fogyasztásra. De kötve hiszem hogy akár 45 perc annyit kiszedne belőle, hogy gondot okozzon.
A 1880-as elég rövid ideig tart
Most mindenki a 1880-ast rakja fel, és ha elég rövid a felrakás, akkor ott vagyunk ahol az elején voltunk, vagyis minek beindítani, ha rövid ideig tart?
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Ó, hát te is itt vagy, bocs hogy csak későn vettelek észre
Nem magyarázkodok, mert nincs miért. Csupán szeretném tisztán látni mi az amit ő kiolvas a szavaimból, pedig én nem írtam bele.
A kettőnk csörtéjére meg annyit, hogy olyan stílusban válaszoltam neked, amilyenben te írtál nekem.
Fos a suzuki navigációs feje? Igen, fos, mert volt szerencsém használni pár hónapig egy kínai 300 dolláros fejegységet, amivel összehasonlítva egy fos a Bosch.
Látod, megint te személyeskedsz, aztán ha az ember a saját stílusodban ír neked, akkor betörik a fejed és sipítozol.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Pöersze, pöersze. Nem tudod lenullázni a velem szemben a kommentedet, feketén fehéren ott van, ha beszólsz mit vársz, sütit? Polírozd csak az egódat, még néhány embernek bebizonyítod itt, h földhözragadt márka-barbár vagy, közben utána nem győzöd terelni a szót, hogy te mennyire följebb vagy az előző hozzászólónál akinek beszólsz, "mert hogy te nem is ezt mondtad". Nem kell beszólni...
Már bánom hogy lesüllyedtem a szintedre.
De akkor nem ártana tisztázni valamit, hátha végre világosan fogsz látni.
Ki írt köcsög stílusban először? Te voltál, én csak úgy válaszoltam neked, ahogy a stílusod megkívánta.
Márka barbár? Oszt mire fel? Bírom az ilyen vagdalkozó, csapkodó, összedetlen írásaid.
Kettőnk közül te vagy az aki annyira védi az autóját hogy nem lehet negatív véleményt alkotni róla.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Meh, írd egyes szám első személyben és akkor látod honnan gyökeredzik az egész.
"Már bánom hogy lesüllyedtem erre a szintre.
De akkor nem ártana tisztázni valamit, hátha végre világosan fogok látni.
Én írtam köcsög stílusban először. Nem Te voltál, én csak úgy válaszoltam neked, ahogy a stílusom megkívánta.
Márka barbár? Oszt mire fel? Bírom az ilyen vagdalkozó, csapkodó, összeszedetlen írásaimat.
Kettőnk közül Én vagyok az aki annyira védi az autóját hogy nem lehet negatív véleményt alkotni róla."
Tessék javítottam. Te szóltál be az autómat illetően, és utána nem elég, hogy bevallottad, hogy igen azt írtad amit: még elkezdted tetézni hogy a véleményed így van helyesen, mert a te autód bezzeg. De szerintem már az első válaszomnál bebizonyítottam, hogy aki nekem beszól annak ugyanolyan stílusban írok vissza. Te mérgesítetted el a helyzetet. Ne kezdj öregapám lejárató dumát, ha nem bírod, hogy visszafikáznak. Ez nem a te ligád. És ezt nem tudod TE felfogni.
F*szom most mát beszéljünk itt autókról. Végeztünk?
Kértem egy moderációt, majd ott eldöntik hogy mi a helyzet.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
Nyilván valóan, mert nem tudsz mit kezdeni a helyzettel Én idejöttem hírt közölni és tiszteletemet tenni a fórumban ( (#46921) Dvix), te belém kötöttél. Nem úgy alakult ahogy te vártad és valaki rá is mutat milyen baromságot csinálsz. És akár csak más tizenévesek Twitter, face, lököd a report-okat: "jaj csúnyán beszélt velem, ah a kis lelkem". Igazi férfi vagy kortyolgasd csak a szója lattédat.
[ Szerkesztve ]