A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [Victoryus:] Már a Josef Seibel se a régi
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
futizoli
tag
Sziasztok!
Szükségem lenne egy kis segítségre.
Múlt héten rendeltem kínából egy telefon kijelzőt, paypalon keresztül ebay-ről. (33ezer eladással, 99,2 % értékeléssel rendelkező eladótól).
Még aznap megjelent az ebay fiókomban a rendelés és postázás státusza.
Ma viszont írt az eladó, a posta értesítette őket, hogy elveszett a csomag az úton, (gondolom kamu) most nincs nekik másik, ha lesz küldenek... Vagy hajlandó a full refundra és törli a rendelésem.
Ilyenkor mi a teendő? Csak válaszolok neki, hogy kérem a teljes visszatérítést, és várom a pénzt, vagy mást is kell tennem?
Téma tudnivalók
● Tekintsd át a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a PayPal szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!