Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#23851) BSOD


BSOD
senior tag

Ismét felmerült bennem, hogy megszüntetem a bankszámlát, amin a paypal lóg. Gyakorlatilag már csak azért fizetek banki költségeket, hogy fel tudjam tölteni a paypalt alkalmanként. Nagy vásárló sem vagyok. Talán évi 20-40eFt-nyi vásárlásért fizetnék vagy 6 rugót évente. A másik bankszámlámnál csak társtulajdonos vagyok és sajnos nem az én nevem az elsődleges, ráadásul dombornyomott kártya sincs hozzá (nem is tervezek ezért hitelkártyát, náluk elektronikus kártya lehetőség nincs).
Mik a lehetőségeim? Rakassam a nevem elsődlegesre a banknál? (van esetleg "más nevében utalás" opció, ez nem játszik?) Fel tudom majd így tölteni dombornyomott nélkül?
Csináljak paypalt a zasszonynak? Nem fog az ebaynél bekeverni, hogy nem egyezik a vásárló és a paypal név?
Az ebay pozitív értékeléseket nem akarom bukni, ezért nem csinálnék főnöknek ebay-t...

Keresek SILICON GRAPHICS octane-hoz vpro grafikus rendszert.

(#23852) Kernel válasza BSOD (#23851) üzenetére


Kernel
nagyúr

Más névről a pénzmosási törvények miatt tiltott az utalás, ezért a PayPal mindig egy személyhez vagy jogi személyhez kötődik, aki a saját pénzét teheti rá. Legfeljebb azt tudnám elképzelni, hogy az előnév/utónév mizériák miatt a sorrendi cserét "elnézi" a rendszer ma már, vagy valahogy lekezeli, de az sem biztos.

Vagy például másik PayPal-fiókból küldhet át pénzt egy másik személy, erre már nem is emlékszem, hogy milyen költséggel jár.

Az elsődleges név átállítása jó megoldás lehet, kártya nem is kell az utaláshoz. Egyébként ilyenkor, ha arról a számláról utalsz valakinek, csak az elsődleges számlatulajdonos neve jelenik meg a címzettnél?

Ez annyiból érdekes, hogy a PayPal is azt "látja", ha utalnál a fiókba.

Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.

(#23853) V/ válasza BSOD (#23851) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem írtad milyen a regisztrációd, ezért a magyar viszonyokról írok.
Felejtsd már el a dombornyomott kártya megnevezést a magyar bankok által kiadott Visa, Mastercard, Maestro kártyák a "laposak" és a nem létező virtuális kártyák is használhatóak a Paypal--n nem csak a domborúak, bel -és külföldi fizetésre használható, ha egy bank ad ki olyat ami csak belföldön használható, az természetesen nem, de az Unióba való belépésünk óta nagy baklövés lenne ilyen kártyát kiadni.
A terv
A Top Up-nál megadott adatokkal és a pénzzel besétálsz az Unicredit bankfiókba és pénztári befizetéssel feltöltöd a Paypal egyenleget. Mivel Unicredites a számlaszám, ezért ingyenes.
B terv
Csinálsz az asszonynak Paypal fiókot, az ő egyenlegét töltöd fel az ő számlájáról és azt a pénzt az egyenlegről barát, családtag küldéssel elküldöd a te egyenlegedre. PP egyenlegről PP egyenlegre ingyenes.

Ezt miként érted: náluk elektronikus kártya lehetőség nincs

[ Szerkesztve ]

(#23854) zsupyro válasza V/ (#23820) üzenetére


zsupyro
tag

Persze az világos.. :)
Át küldte a tranzakció részletes adatait.. minden stimmel kivéve hogy a közleményben a transzfer id előtt szóközzel elválasztva ott van hogy "EB"... Ez normális?

[ Szerkesztve ]

(#23855) V/ válasza zsupyro (#23854) üzenetére


V/
Topikgazda

Az nem igazán kellene, nálam a banki rendszer nem tesz hozzá semmi ilyet, (és mindig átmegy a pénz) az biztos ha konkrétan elküldte az OTP-s rendszer így, akkor nem tudja az automatikus PP könyvelő rendszer hová tenni, mert nem fog ilyen felhasználói azonosítót találni.
Ha még mindig nem könyvelődik le holnap délelőtt, akkor amit tippeknél írtam, annyi változtatással, hogy azt megírni, hogy ezzel a két betű kezdettel küldte el bank a pénzt.

Esetleg más OTP-s aki utal a Top Up adatokkal és rendben megkapja pénzt az egyenlegre, írhatna tapasztalatot.

[ Szerkesztve ]

(#23856) zsupyro válasza V/ (#23855) üzenetére


zsupyro
tag

A holnapot még megvárom aztán írok nekik ez ügyben. Köszönöm a segítséget.
Ugyebár mint kiderűlt az én nevem meg rosszul volt megadva, tegnap rámentem a név változtatásra, töltöttem fel fotót a személyimről,meg leírtam mit szúrtam el, aztán elküldtem a kérést.. Ennek elbírálása kb mennyi idő szokott lenni?

(#23857) V/ válasza zsupyro (#23856) üzenetére


V/
Topikgazda

Max 2-3 nap. De 7 nap a hivatalos ügyintézési idő.

(#23858) Kernel válasza zsupyro (#23854) üzenetére


Kernel
nagyúr

Annak a kis "EB"-nek lehet olyan következménye is, hogy a számítógépes rendszer átdobja manuális feldolgozásra ügyintézőhöz, aki dönt a sorsáról, hogy mi legyen: visszautalás vagy helyreteszi így is. Az pedig már ki tudja, mennyi időt igényel.

[ Szerkesztve ]

Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.

(#23859) V/ válasza Kernel (#23858) üzenetére


V/
Topikgazda

Annyi időt ami az üzenőfalon elküldött lekönyvelési kérelem elküldése és feldolgozása megtörténik, 1-2 nap. Nem véletlenül tettem be az Összefoglalóba tippként.

[ Szerkesztve ]

(#23860) Kernel válasza V/ (#23859) üzenetére


Kernel
nagyúr

Igazság szerint én arra gondoltam, hogy régebben előfordultak hosszas várakozások, ilyen és hasonló esetekben, de nem tudom, manapság mi a helyzet.

Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.

(#23861) nagy@gmx.com válasza V/ (#23817) üzenetére


nagy@gmx.com
tag

Lakcímkártya nem kell?

(#23862) V/ válasza nagy@gmx.com (#23861) üzenetére


V/
Topikgazda

Minek? Rajta van a címed a banki számlán, általában az utolsó oldal a kivonaton, legfeljebb bekarikázod, de egyértelmű.
Ha feltöltöd most a lakcímkártyát, amikor lejár az újat fel kellene töltened, mert akkor azonosításkor nem stimmelnek az adatok.
De ha neked megnyugtatóbb azt is elküldheted.
Ugyanazok a szabályok mint a bankoknál, ha változnak a személyes okmányok be kell jelenteni.

(#23863) nagy@gmx.com válasza V/ (#23862) üzenetére


nagy@gmx.com
tag

Köszi!
A bankszámlakivonatból elég, ha csak azt a részt töltöm fel, ahol látszik a címem?
Vagy látszódnia kell a bankszámlaszámnak is?

(#23864) V/ válasza nagy@gmx.com (#23863) üzenetére


V/
Topikgazda

Pont az a lényeg, hogy azt is tudják azonosítani, hozzád kötni. Ezt egy bankszerű pénzügyi intézmény, a pénzmosás elleni törvény és az egyéb vonatkozó jogszabályok alapján kell igazolnod magad, nem ők találták ki.
És ne jöjjön senki sem a személyes adat védelmi szöveggel, törvény alapján kérik, törvény alapján védik, nincs ezzel gond.

[ Szerkesztve ]

(#23865) maestro87


maestro87
őstag

"You cannot use this credit card for this transaction. Please use another funding source."

Nekem is ugyanezt írja ki. :W Érdekes, hogy paypal váltás esetén eltűnik a szöveg. A fizetést nem néztem meg, mert azért sem fogok paypal konverziót alkalmazni bármennyire is ráakarnak kényszeríteni. Ráadásul nekem folyamatosan átvált még mindig paypal konverzióra, továbbá ebay-en még mindig a régi bejelentkezős felület jön be, nem az új. Ez is rejtély számomra... :U
Akinek sikerült eltüntetni a hibaüzenetet annak hogy sikerült? :R

(#23866) V/ válasza maestro87 (#23865) üzenetére


V/
Topikgazda

Itt is írtam, nálam működik normálisan, tudok fizetni és a bankom vált. Erste, Visa kártya

(#23867) maestro87 válasza V/ (#23866) üzenetére


maestro87
őstag

Azt tudom, hogy nálad működik.
Ez nem limit probléma miatt van.
Nem is tudom már mikor rendeltem utoljára ebay-ről, de akkor nem volt gond. Mióta a paypal frissített azóta vannak csak ilyen anomáliák...
Mellesleg a régi részletesebb paypal felületet sem tudom behozni. Ha alul az "old account view"-re kattintok csak a History jön be, a többi beállítás nem.
Az új felületen hol kell beállítani a konverziót?

[ Szerkesztve ]

(#23868) menledge válasza V/ (#23764) üzenetére


menledge
senior tag

Először is köszönöm a választ!

Nyitottam egy dispute-ot a paypal-on. Kicsit másképp van már mint az útmutatóban. Első lépésként csak üzenetet lehet küldeni a másik félnek.

Ez meg is történt, a kérdésem, meddig lehet várni a válaszra?
Ugye ezt is azért kellett, mert egyszerűen nem válaszolnak az embernek. Itt mennyit várjak? 1 hét elég, vagy kevesebb is elég?

A dispute vége júli 1.-je, de azért nem akarok olyan sokáig várni ha nem muszáj! (tudom, hogy akkor zárul, addig kell intézni valamit)

[ Szerkesztve ]

(#23869) V/ válasza maestro87 (#23867) üzenetére


V/
Topikgazda

A feltöltött doksi nem használható? Mert hogy átírtam amikor az új felület megjelent.
Lehet, hogy már meglépted, de töröld az eBay és a Paypal sütiket, eltárolt jelszavaikat, a könyvjelzőket.
Indítsd újra a böngésződet, de az sem árt frissíteni.
Paypal belépési oldala legyen ez.
Az eBay belépési oldala legyen ez.

Nálam 2 hónapja a Chrome gárgyult meg, nem minden helyre tudtam belépni. Töröltem és Firefox-ra álltam át.
2 hete Chrome vissza, most nincs vele gond.

[ Szerkesztve ]

(#23870) V/ válasza menledge (#23868) üzenetére


V/
Topikgazda

Mindjárt megnézem. Valami 10 napos válaszadási időt bejött júniustól.
Megnéztem a leírás szerinti oldalak jönnek be, nincs változás.
Aktuális ablak:

Leírás szerinti ablak:

[ Szerkesztve ]

(#23871) V/ válasza V/ (#23870) üzenetére


V/
Topikgazda

Marha jó, egy rendben lévő dologra indítottam dispute-t, hogy megnézzem tényleg nem jó e a leírás, persze, hogy jó. Sikerült a Paypal-n egy fekete pontot szereznem.

Ez a leírás van feltöltve.

[ Szerkesztve ]

(#23872) maestro87 válasza V/ (#23869) üzenetére


maestro87
őstag

Sehogy se jön össze. Csak akkor tűnik el a szöveg ha a paypal vált. Mellesleg az is érdekes, hogy a megerősítő ablakban HUF-ban jelenik meg először az összeg, tehát elméletileg a paypal vált, de mikor rámegyek az other conversion options-ra akkor ott már a banki váltás van beállítva. :F
Természetesen megcsináltam mindent amit írtál. Azt hiszem írni fogok a paypal-nak. Bár még egy másik böngészőt megpróbálok, ha nem megy ott sem, akkor a mobil alkalmazással fogok próbálkozni.

[ Szerkesztve ]

(#23873) V/ válasza maestro87 (#23872) üzenetére


V/
Topikgazda

Amikor fizetés előtt belépsz a PP-re ez a This is private be van kattintva? Nekem sosincs.

[ Szerkesztve ]

(#23874) maestro87 válasza V/ (#23873) üzenetére


maestro87
őstag

Most direkt nem pipáltam be.
Más böngészővel sem megy. De szerintem csak ebay miatt van gond... Banggood-on azt hiszem nincs ilyen probléma, meg ott már az új paypal fizetés felület jön be legújabban.

[ Szerkesztve ]

(#23875) menledge válasza V/ (#23870) üzenetére


menledge
senior tag

Köszönöm, akkor várok 10 napot.

Bocsi, nem akartam, hogy fekete pontod legyen. Viszont nálam most is más. Írja is fent valami BETA dolog ez. Persze el lehet navigálni rajta, a leírás alapján, csak gondoltam szólok. :)

(#23876) V/ válasza maestro87 (#23874) üzenetére


V/
Topikgazda

UK és DE oldal fizetési felülete valamiért nem azonos a com oldallal. Figyelő listára teszed és a másik oldalon belépve?
Ha egyik napról a másikra változott meg, én azért a banknál is érdeklődnék. Pl néha nyűglődők a CIB-nél a Javá-juk frissítése után.

(#23877) V/ válasza menledge (#23875) üzenetére


V/
Topikgazda

Mutathatnál képet, a Paypal nem szokott BETA dolgokat kiírogatni. Vagy a régi felület jön vagy az új, egyedül az átkapcsolást szokták lehetővé tenni.
Én is az új felületet használom számítógépen, a leírás is azon készült, azért nem értem, nekem egy az egyben minden egyezik.

[ Szerkesztve ]

(#23878) menledge válasza V/ (#23877) üzenetére


menledge
senior tag

Hmm, ez érdekes... :F

Most rápróbálva egy másik tranzakcióra, azt hozza ki ami a leírásban van.
A fene se érti...

De tényleg nem sok különbség volt, annyi, hogy az is ilyen modernizált felület volt. Ez a BETA felirat ragadt meg főleg a fejemben, és tuti nem valami átverős oldalon, mert most belépve ott van a dispute.

Lehet csak valami aznapi próbálkozás, vagy csak bizonyos felhasználóknál, nem tudom.

(#23879) maestro87 válasza V/ (#23876) üzenetére


maestro87
őstag

Megvan a megoldás. Újra hozzáadtam ugyanazt a kártyát a paypal-hoz (ebay app-ban, de ez lényegtelen) és azután már nem panaszkodott, rendesen kitudtam fizetni banki konverzióval. De szerencsére nem lett két kártyám a paypal-on, megmaradt az egy kártya. Szerintem a hiba a paypal-ban van. Én valami olyasmire tippelnék, hogy két adatbázist nem tudtak normálisan szinkronizálni így minden beállítást újra meg kell erősíteni, a kártya beállításokat is. Szerintem már a konverzióval sem lesz gond, mert most nem is forintban jött be a fizetési ablak, mint eddig.
Mivel neked nem volt ilyen gondod, gondolom bank és/vagy kártya függő lehet a dolog...

[ Szerkesztve ]

(#23880) V/ válasza maestro87 (#23879) üzenetére


V/
Topikgazda

Csak kíváncsiságból melyik bank és milyen kártya?
Ezt meg hogy? ebay app-ban Paypal-hez kártyát adni?
De egyébként nincs két adatbázis.

[ Szerkesztve ]

(#23881) maestro87 válasza V/ (#23880) üzenetére


maestro87
őstag

K&H, Visa Electron
Az app-ban fizetésnél feljön a paypal bejelentkezés ugyanúgy mint böngészőben és a konverziós beállításnál ott is kiírta ugyanazt a szöveget és mivel alatta ott volt az új kártya hozzáadási lehetőség így ott adtam meg újból a kártyámat "ha már itt vagyok megpróbálom" alapon. De mivel ezután eltűnt a szöveg így nem az app-ban fejeztem be a vásárlást, hanem ismét PC-n próbálkoztam és akkor már jó volt.

"De egyébként nincs két adatbázis."
Paypal-nál dolgozol?:) Honnan tudod hogy nem csináltak valami átvezetést az új felülethez? Valamit csak elszúrhattak, más különben nem jött volna elő ilyen hiba senkinek. Mondjuk lehet, hogy e-mail-ben írták, hogy adjunk hozzá újra mindent, nem tudom és csak felületesen szoktam elolvasni ezeket.:D
A lényeg, hogy most már jó és remélem ez végleges állapot meg hogy másnak is csak ennyit kell megcsinálni, hogy ismét működjön ebay-en is a fizetés.

(#23882) V/ válasza maestro87 (#23881) üzenetére


V/
Topikgazda

Már több hónapja az új felületet használjuk és végleges, ahhoz nem kell az adatbázist turkálni, hogy máshogy jelenjenek meg az adatok. Főleg úgy, hogy nem Európán próbálták ki az új felületet.
Nem szándékozom a bankod leszólni, de az általuk kiadott Maestro kártyák szoktak a legtöbbször "kiakadni", előfordulhat hogy az ő hitelesítési rendszerük lehet inkább gázos. Illetve ők is szoktak karbantartást csinálni a hétvégéken, akkor is történhet probléma.
De ha tényleg a Paypal lenne hibás, akkor velem miért "kivételeznek"? Te vagy a rossz adatbázisban, én meg a jóban? Vagy az eBay is kivételezik velem? Ez lehetetlen.
Nem írtak olyat, hogy adjuk hozzá újból, én írtam, hogy akinek lejárt a kártyája mivel új időt és cvc kódot kap, ezért az új kártyának tekintendő és újból 3 évente (vagy ahogy frissül) hozzá kell állítani a konverziót.

[ Szerkesztve ]

(#23883) maestro87 válasza V/ (#23882) üzenetére


maestro87
őstag

Én utoljára januárban rendeltem ebay-ről. :U És lehet akkor is forintban fizettem, mert nem váltott.
Ha a bankom lenne a hibás (felőlem leszólhatod, nem dolgozom ott.:D) akkor banggood-on, gearbest-en sem tudnék fizetni, de ott sosem volt ilyen probléma.
Egyébként érdekes ez az új felület, mert a komolyabb beállításokhoz mindig vissza kell menni a régi felületre... Meg ugye ha ebay-ről rendelek akkor a régi felület jön be, ha BG-ról akkor meg az új, bár volt már hogy ott is a régi. Szerintem még nem százas a rendszer.
Na jó, nem azt mondom, hogy két adatbázis van, de attól még lehet abban az egyben is bug vagy az oldal kódjában, tudom is én nem vagyok webprogramozó. Vagy miért van a fentebb említett hiba is, hogy a megerősítő ablakban paypal konverzióval akar fizettetni, holott mindenhol még a helyi other conversion options-nál is a banki konverzió van beállítva? :F Tehát látja, hogy mi van beállítva, de valahogy mégsem veszi a lapot, oda-vissza be kellett állítani még egyszer, hogy vegye a lapot.
De mint te is tudod nem én vagyok (voltam) az egyetlen ezzel a hibával, szóval nem annyira egyedi eset.
Amúgy ha gondolod megkérdezheted a paypal-t, hogy miért adja ki ezt a hibaüzenetet holott be van állítva a kártya, kíváncsi lennék, hogy ők mit mondanak.:)

[ Szerkesztve ]

(#23884) Beni2360 válasza V/ (#23770) üzenetére


Beni2360
félisten

Ma kaptam a claimra választ:-------------
We are investigating the following claim:

-----------------------------------
Transaction Details
-----------------------------------

Seller's Name: GeekBuying
Seller's Email: payment@geekbuying.com
Seller's Transaction ID: 4LL57734FK409164G

Transaction Date: Mar 6, 2016
Transaction Amount: -$8.99 USD
Your Transaction ID: 6FJ77633VY340222B
Case Number: PP-004-837-333-885

Buyer's Transaction ID: 6FJ77633VY340222B

The seller responded to our request for shipment tracking information. We
still need to investigate and confirm this information, but we wanted to
share the seller's response with you:

Tracking Company: Other
Tracking Number: 888888

No further action on your part is required at this time. We will continue
our investigation, and contact you with any updates.

If you received your item, you can cancel your claim. To do so, copy the
link below and paste it in a web browser window. Please follow the
instructions when the web page appears.

Ha jól értelmezem maradjak a fenekem nyugodtan és várjak tovább. Angolom csak a google. :U

[ Szerkesztve ]

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#23885) V/ válasza maestro87 (#23883) üzenetére


V/
Topikgazda

A Banggood ha forintban van kiírva az ár akkor forintot kér le a kártyáról, a Gearbest-n Paypal kliense meg egy kicsit hozzájuk van igazítva, nem azonos az eBay-ével. De ezek fizetési kliensek, nem pedig maga a Paypal, ezek régebben sem voltak egyformák.
Ugyanúgy van eltérés az eBay.com-on való fizetésnél is, ha az UK oldalon vagy a DE oldalról fizetsz a Paypal-l más a fizetési felület, ott nem tudod fizetéskor a konverziót átállítani.
Nem lehet egységessé tenni, vannak eltérések, és ezek nem hibák. Mi sem vagyunk egyformák mégsem mondjuk a másikra, hogy hibás, mert nem úgy néz ki mint én.
Azokat az oldalakat változtatták meg az új felületen, amelyek a használatot gyorsítják, könnyebb legyen a mobil felület használata, egyszerűbb legyen karbantartani, ezért a számítógépes felületen is kellett változtatni.

Nálam jól működik, nem áll szándékomban megkérdezni, hogy másnál miért nem, nem igazán érint. A tényleg hibákra rászoktam kérdezni.

Még egy dolog, ezt a rendszert nem mezei programozók bütykölgetik, én azt látom, hogy február óta, amikor nálunk is elkezdett működni az SMS védelem és voltak problémák úgy 2 hét alatt helyrerakták a dolgokat.
Egyébként az nem kis munka volt, ha végig gondolod, milyen technikai megoldással tudják biztosítani, hogy lehetőleg mindenki a saját országos, saját mobilszolgáltatójától kapja az ingyenes sms-ket Európában. Ami most már rendben működik. Így jobb lett a fiókok védelme.

(#23886) V/ válasza Beni2360 (#23884) üzenetére


V/
Topikgazda

Már valakinek írtam, hogy mit csináljon, mert az elmúlt 2 évben mindenkinek, aki reklamált ezzel a Tracking Number: 888888, számsorral "küldték" a csomagot. Ez pedig lehetetlen, kamu, hazugság.
3 nyomkövetési oldalról kép, hogy az nem létezik ilyen számra követési infó ami rád mutatna, és azt tudatni a Paypal-el, hogy mindenkinek ezzel a számmal küldik a csomagot, ha reklamál a meg nem érkezés miatt, ne fogadják el.
Egyébként szerintem van is aki feltöltötte az ilyen infót ide a fórumra.

[ Szerkesztve ]

(#23887) BSOD válasza V/ (#23853) üzenetére


BSOD
senior tag

Cib-nél internetkártya. Dombornyomott, kézzelfogható kártyám van, elkülönített "alszámla" van hozzá a folyószámlámhoz. Nem hitelkártya. Direkt internetes vásárláshoz (és paypalhez is), másra nem is alkalmas. K&H-nak nincs ilyen.
Anno (vagy 6 éve) ilyen kártya kellett a paypal reghez, mivel folyószámla, bankkártya nem volt hozzá alkalmas. A másik opció a hitelkártya lett volna. Azóta ez változott?

'Asszem átiratom a nevemre a közös számlát...

[ Szerkesztve ]

Keresek SILICON GRAPHICS octane-hoz vpro grafikus rendszert.

(#23888) V/ válasza BSOD (#23887) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen változott. Tulajdonképp bármely kártya hozzáadható. Visa, Mastercard, Maestro. A virtuális kártyák is.

(#23889) V/ válasza maestro87 (#23881) üzenetére


V/
Topikgazda

Másnak is gondja volt az eBay topikban, megadtam a te hsz-d linkjét, köszöni a tippet, neki is sikerült újbóli hozzáadással fizetni.

(#23890) maestro87 válasza V/ (#23885) üzenetére


maestro87
őstag

Mindig dollárban fizetek. Én arról beszéltem, hogy a megerősítő ablakban bal oldalt dollárban írja ki, jobb oldalt meg a Payment method alatt forintban. Talán te szoktad mindig mondani, hogy ha itt forintban van az egyébként dolláros fizetés, illetve látjuk a konverzió rátát, akkor a paypal vált. És itt jelenik (jelent) meg nekem - és elég sokaknak a kütyüs topic-ból is - forintban az összeg az új paypal óta, azaz nem jegyzi meg a beállítást. Akárhányszor beállítom a már eleve beállított opciót, akkor is mindig a paypal váltana. Mi ez ha nem bug? Ha rendesen működne, akkor ugyanazt a beállítást alkalmazná amit én is látok a képernyőn, de ő mindig csak a paypal konverziót választja. Én már kezdtem azt hinni, hogy direkt rontották el így a saját hasznukra...
Bárhogy akarod védeni a paypal profi programozóit (egyébként nem tudom milyen érdekből) ők sem tökéletesek.

Ezen a képen bármilyen meglepő banki konverzió volt beállítva és ezért volt fent sárgával a hibaüzenet. Ami akkor tűnt el ha itt helyben átállítottam paypal konverzióra (ekkor forintban mutatta továbbra is az összeget). Ezután visszaállítottam banki váltásra és megint előjött a hibaüzenet (ekkor már dollárba mutatta az összeget bal oldalt is, azaz frissítette a beállítást) és ugye nem engedett fizetni banki konverzióval (lehet paypal-ossal sem engedett volna). Mi ez ha nem hiba? :F Még mindig így kellene működnie egy hibamentes oldalnak? :F Én az e-fajta hibákat javítani szoktam ha programozok. Vagy jelzem valahogy, hogy mit kell csinálni a hibaelhárításhoz nem sunyin hallgatni és várni a sok paypal konverzióból befolyó összegeket...
És azt ne felejtsük el, hogy amint újból megadtam a kártyaszámomat a beállításokban, a következő próbálkozáskor már helyesen a beállításnak megfelelően dollárban jelenítette meg az összeget. :K
Véleményem szerint már nem is fog előfordulni ez a konverziós beállítási hiba. Nevezheted bárminek, attól ez még hiba marad a rendszerben amit nem tud kezelni automatikusan.

Régi felület, új felület: A kép a régi felületet mutatja és ez nem egyedi, mert ez már a paypal fizetési ablaka. Ennél van egy újabb is ami BG-ról történő rendeléskor szokott bejönni. És egy magát valamire adó webprogramozó nem tart fent egyszerre két bejelentkezési oldalt, hanem ha elkészült az új dizájnosabb felület akkor a régit már nem lehet elérni. És ezek a felületek semmi összefüggésben nem állnak a sebességgel. Az egyik így néz ki, a másik úgy, funkcióban ugyanazt tudják, akkor meg minek kettő? :F Ha teljesen kész lenne már az új paypal, akkor a régi felület már nem lenne elérhető...

szerk.: Kütyüs topic-ba én is beírtam már, de köszi. :R

[ Szerkesztve ]

(#23891) V/ válasza maestro87 (#23890) üzenetére


V/
Topikgazda

Tényleg nincs értelme vitázni, mivel nekem normálisan működik, de ha neked úgy jobb akkor ez a hiba, hogy nálam jó.
A bankod is bekavarhat, ez is bizonyítható.
De ha hozzáadod a kártyádat és hiba lenne, akkor továbbra is kapnád hogy nem fogadható el a kártyád, no mindegy.
De lépjünk tovább.

Olyan Paypal fizetési felületet alakíthatok ki amilyet akarok, azért van eltérés. A Paypal fizetési motort adja, magát a Paypal a fizetési felület kinézetét meg a megrendelő alakítja. Azért fizet.
Ez nem az amire te gondolsz ezzel: És egy magát valamire adó webprogramozó nem tart fent egyszerre két bejelentkezési oldalt, hanem ha elkészült az új dizájnosabb felület akkor a régit már nem lehet elérni.
Bármennyi különböző kinézetű fizetési felület ehet egy időben, ha erre fizetek elő a Paypal-nél.

[ Szerkesztve ]

(#23892) nagy@gmx.com válasza V/ (#23864) üzenetére


nagy@gmx.com
tag

Feltöltöttem minden kért dokumentumot.
Írjak nekik, vagy látják automatikusan?

(#23893) V/ válasza nagy@gmx.com (#23892) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem kell külön írnod.A kérésre a választ ha megérkezik jelzi a rendszer.

(#23894) Góbi válasza maestro87 (#23890) üzenetére


Góbi
csendes tag

Köszi a megoldást!

Nekem is hasonló tapasztalatom van.
Lótépé, virtuális kártya.
Kártya hozzáadása újra művelettel ismét működik az Other Conversion Options, sőt egyből a bejelentkezés után $-ban írja ki a fizetési módot.
Úgyhogy öröm.
Lenne.
Mert, hogy a kis aranyos ennek ellenére Ft-ban vonja le a számláról.
Ha az Other Conversion Options-ra kattintok és leokézom, hogy Bill me stb, akkor viszont tényleg dollárban von le.
De gondolom ez nekik nem jelent problémát.

A PP kezelőfelülete meg részben új, részben régi, aminek nem tudom, hogy mi lehet az oka, nem értek hozzá.

(#23895) KamuMazsola


KamuMazsola
őstag

Nem V/ védelmében, de nekem sincs gondom a konverzióval, banki váltás van beállítva és úgy is működik.
OTP-s Webkártya van hozzáadva. Most néztem meg a PayPal-en az előzményeket, csak ott szerepel forint, ahol azzal is fizettem (BG, Tinydeal) a többinél az eredeti deviza. Nekem a kártyát sem kellett újból hozzáadni.

[ Szerkesztve ]

Üdv.: KamuMazsola

(#23896) Kernel válasza BSOD (#23887) üzenetére


Kernel
nagyúr

Anno (vagy 6 éve) ilyen kártya kellett a paypal reghez, mivel folyószámla, bankkártya nem volt hozzá alkalmas. A másik opció a hitelkártya lett volna. Azóta ez változott?

3 éve semmi kártya nem kellett hozzá. Van egy Erste-számlám, amiről a közüzemi levonások is mennek. Nincs hozzá kártya, mert ez olyan régi számla, hogy még a Postabanktól így került át. Netbankot viszont regisztráltam hozzá.

Tehát erről utaltam a PP-fiókba, így működött sokáig.

[ Szerkesztve ]

Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.

(#23897) V/ válasza Kernel (#23896) üzenetére


V/
Topikgazda

Köszi a kiegészítést, mert egy Paypal regisztráció vásárlásra használható kártya és számla hozzáadása nélkül.
Egy kitétel és egy hátrány van. A pénz a saját nevünkön lévő bankszámláról legyen utalva az egyenlegre és csak a Paypal deviza árfolyam használható.

(#23898) V/ válasza KamuMazsola (#23895) üzenetére


V/
Topikgazda

Köszi az információt.

(#23899) Kernel válasza V/ (#23897) üzenetére


Kernel
nagyúr

Igen, ezt most nem is részleteztem, hogy amikor először utaltam a PP-fiókba, automatikusan eltárolta magának, hogy honnan jött a pénz.

Ha ezután a visszautalásra kattintottam, már ott virított az Erste-bankos számla. Arra küldhettem volna vissza, ha akartam volna.

Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.

(#23900) shield válasza V/ (#23754) üzenetére


shield
őstag

shield írta:
"Érdekes mód 100%os a profilom és nem is rendeltem hozzá számlát, csak a webkártyát. Igaz nem a webkártya számlájáról töltöttem fel, talán ezért lett 100%-os?
Érdekes módon ott van a bank neve, település még az utca és a házszáma is.
Szerinted is ez az oka?"

V/ írta:
"Belépés után a Link a bank account kör zöld és benne pipajel van?"

Ahogy feljebb írtam, nem rendeltem hozzá számlát.
Mind a 4 zöld kör ki van pipálva. Hogy lehet ez? Akaratom ellenére, hogy valósulhatott meg?
Remélem nem valami trükk van mögötte. :F

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.