Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:35:44

LOGOUT.hu

A topik a PayPal használatához kapcsolódó kérdésekkel foglalkozik.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#23751) ZS3NI


ZS3NI
őstag

Sziasztok!

Hollistertől rendeltem múlt héten ingyen szállítással pólót. Most nézegetem a paypalem és van pending tranzakció. Ez mit jelent? Ugye nem kell még 10 eurt fizetnem? Vagy miért van ott?

Egyben fizettem ezelőtt, azóta meg is jött a póló.

IDDQD ( ͡° ͜ʖ ͡°)

(#23752) V/ válasza ZS3NI (#23751) üzenetére


V/
Topikgazda

Amit én látok: egyenlegről és kártyáról összesen fizettél 9.99 €-t. Annyi volt a poló? Ha igen akkor nincs semmi gond

(#23753) shield válasza V/ (#23752) üzenetére


shield
őstag

Érdekes mód 100%os a profilom és nem is rendeltem hozzá számlát, csak a webkártyát. Igaz nem a webkártya számlájáról töltöttem fel, talán ezért lett 100%-os?
Érdekes módon ott van a bank neve, település még az utca és a házszáma is.
Szerinted is ez az oka?

[ Szerkesztve ]

S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu

(#23754) V/ válasza shield (#23753) üzenetére


V/
Topikgazda

Belépés után a Link a bank account kör zöld és benne pipajel van?

(#23755) maj-viktor válasza ZS3NI (#23751) üzenetére


maj-viktor
őstag

Hollister!? MIIIIVAN negatív!? Alvilág ez a láb! :DDD

Amúgy viccen kívül 8€ volt a PayPal számládon (először mindig onnan von), aztán a maradék 1,99€-t a hozzárendelt kártyáról vonta...

[ Szerkesztve ]

JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

(#23756) ZS3NI válasza maj-viktor (#23755) üzenetére


ZS3NI
őstag

Ostor ez a láb! :D

IDDQD ( ͡° ͜ʖ ͡°)

(#23757) laleeee


laleeee
őstag

Indítottam egy despute-t a paypal-on,mert nem érkezett meg angliából egy csomagom . Egyébként nekem nem kért olyat,hogy válasszam ki a temék fajtáját,ahogy a leírásban van.
Ha itt a paypal-on sem válaszol a cég,akkor hogyan kell átalakitani a despute-t claim-é ? Nem láttam ilyen opciót :(

(#23758) V/ válasza laleeee (#23757) üzenetére


V/
Topikgazda

Resolution Center-ben megkeresed a dispute-t, rákattintasz a Case ID-re, megnyitnia bejegyzést.
Alul More options alatt az Escalate.......

Összefoglaló Paypal Dispute és Claim indítás leírása

[ Szerkesztve ]

(#23759) Rick4


Rick4
félisten

Röviden a történetem:
Van egy paypal vásárlásom egy német csókától, 530 eurós lökhárító. Természetesen nem ma kezdtem az ebayezést, túl vagyok 200 történeten, gondoltam, mi bajom lehet. Ezt is megvettem, cím is rendben, előtte beszéltem vele, hogy szállít-e ide, persze, megoldható 150 eur, még forszíroztam, hogy kimegyek én érte, egy másik dologgal kapcsolatban jól is jött volna, de aztán írtam neki, hogy másnap megveszem, és postáznia kell. Tehát úgy vettem meg, hogy ide küldje, a posta hozzá lett számolva, nem volt variálás. 30-án megvettem, semmi. 4 nap után írok neki, hát neki ez még nem érkezett meg a paypal számlájára. Hát persze. Vártam még 3 napot, ha nem küldi, paypal case-t nyitok. Nem küldte, megnyitottam, leírtam mi történt, meg hogy meg se tudnám ezt nyitni, ha nem fizettem volna ki, szóval egyértelmű a dolog. Most már claim lett belőle, kértem printscreent arról a napról a paypalról, semmi, én elküldtem az enyémet, azon minden tiszta. 6.-án már kapott a paypaltól mailt, nekik se válaszolt.

És amit szeretnék:
Ahogy látom, ezzel az ürgével nem fogok zöldágra jutni, mostmár veszek máshol, de ugye nem szeretné, ha mégis nekifogna küldeni, nem kettő kell, csak egy. Namost mit tegyek? Nem történik semmi, várunk a másik fél válaszára, nyilván húzza az időt. Kap egy ebay giga- mega negatívot (amit be is ígértem neki) de nem szeretném ha mégis postázná, kérem a pénzemet vissza. De kiről kérjem?

Ha mégis megjönne a cucc, megtehetem, hogy azt mondom, nem kérem?

Köszönöm előre is.

[ Szerkesztve ]

Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

(#23760) vimes


vimes
senior tag

Sziasztok,

Fel akartam tölteni a PayPal számlám tegnap, illetve ma az azonnali feltöltéssel (TrustPay), de nem lehet, Service temporarily unavailable üzenet van az oldalon, ennyi. Van esetleg vkinek vmi infója, hogy mikor lesz ez megint elérhető? Esetleg mióta tart már ez a hiba?

"Ole, ole, ole, ola, der FCK ist wieder da! Ole ole, ole ola, die roten Teufel sind ganz wunderbar." Let's go Bezte!

(#23761) V/ válasza vimes (#23760) üzenetére


V/
Topikgazda

Április előtt megszűnt a szerződés a Trustpay-el. Nem hiba.
Még az új céggel Magyarországra vonatkozóan nem működik a szerződés, a menü pontban már az új név látható. A Top Up viszont felgyorsult, egymást követő 2 banki munkanapon belül megjelenik az egyenlegen a pénz. Ha tegnap elutaltad volna az Unicredites számlára, ma már rajta lenne.

[ Szerkesztve ]

(#23762) V/ válasza Rick4 (#23759) üzenetére


V/
Topikgazda

A claim-ra nem reagál, visszakapod a Paypal-től a pénzed. Már visszakérted a pénzed, nem :F
Miből gondolod. hogy elküldte, elküldi ezután?
Ha nem lenne claim akkor: Ha megkapod és nem kell, a saját költségeden vissza kell küldened, ha átveszi és visszaigazoljaa akkor kapod vissza a Paypaltől a pénzt.

(#23763) menledge


menledge
senior tag

Sziasztok!

Szeretnék egy kis segítséget kérni tőletek!

Rendeltünk páromnak egy ruhát egy oldalról. A ruha, hát nem egészen olyan, mint ami a hirdetésben. Persze tudtuk, hogy benne van a pakliban, nem volt olyan vészesen drága.

Persze azért szerettük volna vissza a pénzt a ruhát meg visszaküldenénk, de az oldal, többszöri megkeresésre sem reagál egyáltalán! Kérlek segítsetek már, hogy mit is kell most tennem a paypal oldalán?

Ebayes ügyem már volt, de azt ott kellett intézni.

Előre is köszönöm a választ!

Üdv:
menledge

(#23764) V/ válasza menledge (#23763) üzenetére


V/
Topikgazda

Kitől vettétek? Attól függ, ha van neki panaszkezelésük, vásárlói védelmük, akkor azon az elérhetőségen ahol ezt intézik kell őket megkeresni elsősorban. Ha nincs ilyen, elérhetetlen akkor a Paypal-en.
5. hozzászólással a tied előtt megadtam a Dispute és claim leírás elérhetőségét. Utolsó sor.

[ Szerkesztve ]

(#23765) Rick4 válasza V/ (#23762) üzenetére


Rick4
félisten

Abban a pillanatban csak a "not received item" alapon lehetett case-t, majd abból claim-ot csinálni. Namost mitől lesz ebből majd refund? Mert most 16.-áig neki nyitott a dolog, válaszolhat a paypalnak is. Azt nem akarom, hogy megveszek valamit, erre mégis postázza.

Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

(#23766) Beni2360


Beni2360
félisten

Egy kis segítség kellene, nyitottam vitát vagyis a paypal oldalán írtanm nekik de az eladó nem válaszol és a paypal irogat csak nem értem. Valaki kisegítene? :R

Your dispute for the payment you sent to GeekBuying will automatically
close on 6/12/2016.

We will assume that the dispute is resolved and will automatically close it
unless you log in to the Resolution Center and escalate it to a PayPal
claim before 6/12/2016.

By escalating to a claim, you would be asking PayPal to review the case and
decide the outcome. Keep in mind that a closed dispute cannot be reopened
or escalated to a PayPal claim.

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#23767) V/ válasza Beni2360 (#23766) üzenetére


V/
Topikgazda

Megint a GeekBuying. Kihasználtad az ő vásárlói védelmükre vonatkozó lehetőségeket? Ott vetted fel velük a kapcsolatot ahol a problémákat jelezni kell? Megszokták oldani. Rögtön Paypal? Alapvető szabály a Paypal-n, hogy azoknál a web-shoppoknál amelyek vásárlói védelmesek velük kell egyezkedni.
Amit kaptál azt jelenti, hogy ha nem tudsz velük megegyezni, akkor 06.12-i előtt, mondjuk 11-én a dispute-t claim-re kell emelned, mert automatikusan záródik 12-én és nem fog történni semmi.

(#23768) V/ válasza Rick4 (#23765) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha 16-áig nem reagál, úgy lesz belőle refund, döntenek a javadra.

[ Szerkesztve ]

(#23769) Beni2360 válasza V/ (#23767) üzenetére


Beni2360
félisten

Köszi válaszodat én már előbb kezdtem velük mert letelt a szállítási határidő már jócskán de nem akartak vissza utalni. Erre mentem fel a paypal oldalra amit nekik is megírtam. Így áll a helyzet.

Május 23 óta semmi válasz azóta még 1x írtam, hogy még mindig sehol az áru.

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#23770) V/ válasza Beni2360 (#23769) üzenetére


V/
Topikgazda

A március 13 az micsoda? Ha akkor kezdődött, vásároltad eredetileg, nem várj tovább, mehet a claim most.

[ Szerkesztve ]

(#23771) Beni2360 válasza V/ (#23770) üzenetére


Beni2360
félisten

Megkerestem a vásárlási időpontnál de ott azt írja, hogy : There is an open dispute associated with this transaction. na itt mit kell csinálnom? vagyis claim-t hol kell nyomnom, nagyon ideg vok nem nagyon voltak ilyenek. Bocsa tudatlanságomat de nem is szeretnék gyakorlatot ebből.
Akkor ha rá megyek az első képhez jutok vissza de ott nincs claim gomb
Ide kelleni klikkelnem? Escalate this dispute to a PayPal claim

[ Szerkesztve ]

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#23772) Beni2360 válasza Beni2360 (#23771) üzenetére


Beni2360
félisten

Lerendeztem köszi a segítséget, megnyitottam CLAIM-t
Csak még azt nem tudom, hogy milyen dokumentumokat és hogyan kell csatolni?

[ Szerkesztve ]

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#23773) vimes válasza V/ (#23761) üzenetére


vimes
senior tag

Bakker, ha ezt tudom, még tegnap megkérdezem :D köszi az infót
Btw azt lehet esetleg tudni, hogy nagyjából mikortól lesz majd ismét elérhető az instant feltöltés? Persze most marad az Unicredites, de az instant feltöltést jobban csíptem.

"Ole, ole, ole, ola, der FCK ist wieder da! Ole ole, ole ola, die roten Teufel sind ganz wunderbar." Let's go Bezte!

(#23774) V/ válasza vimes (#23773) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem tudom.
Pl. Lengyelországban elkezdték használni, aztán a bank felügyelet -a lengyel bankok nyomására, mert megjelent a piacon egy svéd bank- beléjük kötött valami hitelesítési probléma okkal, most azt próbálják rendezni, itt nálunk is gondolom nem örülnek, hogy megjelenik egy bank, ami netes felületen esetleg jobb kondíciókkal dolgozhat. Szerintem a háttér egyeztetések mennek még.

[ Szerkesztve ]

(#23775) V/ válasza Beni2360 (#23772) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha volt nyomkövetési számod, akkor kép arról hogy nem mozog, mellékelve a nyomkövetési oldal elérését, van ott valami feltöltési link, de ha valamire szükségük lenne akkor kérni fognak, de itt szerintem egyértelmű a helyzet, ennyi idő alatt ide kellett volna érnie még ha hajóval küldi akkor is.
Annyit hozzáteszek, hogy ha nem nyomkövetett, akkor akár itt Mo-on is "elveszhetett".

(#23776) Beni2360 válasza V/ (#23775) üzenetére


Beni2360
félisten

Annyit hozzáteszek, hogy ha nem nyomkövetett, akkor akár itt Mo-on is "elveszhetett". -hát nem volt de általában 20-ból csak 1x van és a többi is megjön. Általában 10$ alatt nem szoktam fizetni érte.
A postásunk tegnap előtt rakott a ládába egy csomagot mert látta, hogy nem vagyunk és másnap íratta alá csak, hogy ne keljen bemennem érte. ;)

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#23777) Rick4 válasza V/ (#23762) üzenetére


Rick4
félisten

Mondom,. abban a pillanatban csak olyan címen lehetett claimot nyitni, hogy nem küldte el, pontosabban én nem kaptam meg. Mivel persze azóta se jött meg, se tracking, se más, nyilván előbb- utóbb visszajön a pénz is, csak nehogy most gondolja meg magát, hogy a nagy fenyegetettség érzés közepette inkább postázza. Van értelme most negatívot adni, és megpróbálni egy ilyennel lezáratni a tranzakciót? Érdekes, hogy 2009 óta van ebay acc-om, de ilyen fura szituban még sosem voltam.

A 16.-a oké, az tiszta, csak nehogy időközben mégis küldje. Ezt előzném meg a negatív értékeléssel, belefűzve, hogy vettem máshol..

[ Szerkesztve ]

Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

(#23778) adler741


adler741
tag

Sziasztok!
Hozárendelem a paypalom hoz két security questont,first pet and my monther's maiden name,és ezt mikor kéri amikor akarok paypallal vásárolni vagy ha valami egyébb gond van?

(#23779) V/ válasza adler741 (#23778) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha elfelejted a jelszót, vagy hozzáférési problémád lenne.

(#23780) adler741


adler741
tag

Értem köszi,csak azon molyolok hogy beállítom hogy tranzakciónként küldjön sms-t ha valaki feltörné a paypalomat,és mi van akkor ha elhagyom a mobiltelomat?
Még lenne egy kérdésem ha inditok egy netes vásárlást paypallal azonnal végrehajódik?vagy itt is napokat kell várni?

(#23781) V/ válasza Rick4 (#23777) üzenetére


V/
Topikgazda

Kórházban van és nem tud veled foglalkozni. Meg sem fordult a fejedben, hogy közbejöhetett neki valami?
De gondold végig. Kifizettél valamit, ami nem érkezett meg. Nem tudod hogy feladta vagy nem.
Indítottál case-t, amelyben valójában a szállítás teljesítését kéred. Két eset lehetséges, teljesíti vagy nem.
Ha elküldi elérted amit akartál, case vége.
Ha nem, akkor visszaköveteled a vételárat a claim-ra alakításával a case-nek.
Van értelme most negatívot adni, és megpróbálni egy ilyennel lezáratni a tranzakciót? Adhatsz, de nem zársz le semmit. Ha a case-re gondolsz lezárni, nem tudsz újabbat nyitni ha bármilyen gond lenne.
Ennek nincs értelme: csak nehogy időközben mégis küldje. Ezt előzném meg a negatív értékeléssel, belefűzve, hogy vettem máshol.
A szabályok szerint neki el kell küldeni, bármilyen értékelést adsz neki, az meg nem érdekel senkit, hogy vettél máshol. Még a végén te leszel a hibás, mert ezért nem akarod átvenni.

(#23782) V/ válasza adler741 (#23780) üzenetére


V/
Topikgazda

A Paypal-n nem tudsz tranzakciós sms-t beállítani, ha kártyával fizetsz és a bankod nyújt ilyen szolgáltatást akkor igen, működhet, illetve akkor sehol nem tudod használni a kártyádat ha elveszted a mobilodat.
Az SMS védelem a Paypal-n belépésre vonatkozik, hogy ne legyen "feltört" fiókod ami az ellenkező híresztelések ellenére nem jellemző, egyszerűbb a számítógépedről megszerezni a mentett jelszavakat, mint a Paypal fiókot feltörni. DE ebbe most ne szeretnék jobban belemélyedni.
Írtam, ha aktiválod és elveszíted a mobilt tényleg nem tudsz vásárolni, mivel nem tudsz belépni.Viszont a Paypal ügyfélszolgálat ilyen esetben ha kéred ki tudja kapcsolni és azután már tudod használni.
ha inditok egy netes vásárlást paypallal azonnal végrehajódik?vagy itt is napokat kell várni?
Értelmezhetetlen.
A vásárlás azonnal megtörténik, de az árúra napokat, heteket kell várni, attól függően hogy kitől vásároltál, valamilyen úton az eladónak el kell juttatni az árút, ha van fizikai megjelenítése neki hozzád. Amit e-mailben el tudnak küldeni arra persze nem kell várnod sokat.

[ Szerkesztve ]

(#23783) adler741


adler741
tag

Arra gondoltam hogyha feltöltöm a paypal egyenlegem a kártyáról,vagy ha visszautalom a számlaszámomra 1-2 napot kellett várnom.Azért kérdeztem,hogy a netes tranzakció a fogadó részére azonnal beérkezik-e,nem szállításra gondoltam ennyi lökött nem vagyok .Köszönöm a kimerítő választ.

[ Szerkesztve ]

(#23784) V/ válasza adler741 (#23783) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha magyar regisztrációd van akkor kártyáról nem tudod feltölteni, hanem a hozzáadott a kártyával is tudsz fizetni.
A saját bankszámládról tudod az egyenleget feltölteni, de akkor az egyenlegről a devizás vásárlások átváltási árfolyama kedvezőtlenebb, mintha a hozzáadott kártyával fizetnél, amely esetén a bankod árfolyamát használod.
Az egyenlegről a számládra való kiküldés több nap is lehet, az időtartam függ a te bankod könyvelési idejétől is.

(#23785) zsupyro


zsupyro
tag

Egy barátom kerek 1hete csinált paypal regisztrációt, feltöltötte unicrediten keresztül, és még mindig semmi hír a pénzről. Ez normális? Nem tudtam neki tanácsot adni, mert én eddig az azonnali feltöltést használtam, de most az nem működik ugyebár ... Lehetséges hogy nem jól adta meg regisztrációnál a nevét? Azért nem megy át a pénz? Hol lehet ilyenkor érdeklődni, mit érdemes tenni ebben a helyzetben? Köszönöm

(#23786) V/ válasza zsupyro (#23785) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem normális, mert magyar viszonyok közt 2 banki munkanap.
Az utalásnál milyen adatokat adott meg? A legfontosabb, hogy a közlemény rovatban benne legyen a tranzakció ID és semmi más.
Melyik bank az övé?
Ha a nevét nem hülye leírások szerint adta meg, akkor nem lehet gond.
A helyes sorrend:
First name = keresztnév
Last name = vezetéknév
Ezt tudják összevetni a Paypal-re utalás esetén a bankszámla tulajdonos nevével.
A további segítség annak függvénye, hogy ezek alapján mi is történt.
Az Összefoglalóban a Tippek közt az utolsó bejegyzés segíthet, ott a transfer id problémának a megoldási javaslata van

[ Szerkesztve ]

(#23787) Rick4 válasza V/ (#23781) üzenetére


Rick4
félisten

Ha kórházban van, és nem tud velem foglalkozni, akkor azt írja, hogy kórházban van, és nem tud velem foglalkozni, és nem azt írja, hogy 4 nap után, és 7 nap után sem érkezett meg a paypal számlájára a pénzem? Mindenki számára teljesen nyilvánvaló, hogy abban a pillanatban ott a pénz, amikor én látom a saját felületemen azt, hogy kifizettem. Ennek ellenére azt írja, hogy 7 nap után sem érkezik meg. Mégis mire gondoljak? Hog ypont nála nem jó a paypal rendszere, és valahol parkoltatják a pénz, miközben én azt látom, hogy kifizettem? Mindenki más tud akár aznap, akár más nap shippelni, trackinget feltolni, csak ő nem? Az, hogy ennyi dolog nem passzol, milyen arányban van azzal az egyszerű válasszal, hogy simán hazudik? Ez meg sem fordult a fejedben? De komolyan, leírtam. :D

A feladásra, pontosabban annak eldöntésére, hogy feladta-e vagy sem, ott a tracking number, pont úgy, mint mindenki másnál, a paypalból is lehet látni, az ebay-nél a purchase historyban is lehet látni. kb 5$-os tétel alatt kínából nem, minden másnál igen. Ha akarta volna, berakta volna a trackinget, nem tette. Ha akarta volna a paypal printscreent mutogatni (persze ezt-azt kitakarva) megtehette volna, nem tette.

Kifizettem valamit, amit 30-án megvettem, és 10-én szükségem lenne rá. Nem érkezett meg 10.-éig. Ezért nem én vagyok a hibás az tuti.

Olyan case-t indítottam, aminél csak a meg nem érkezés volt megjelölhető, ebből lett a claim. Mivel nincs rálátásom a pontos szabályokra, és tapasztalati alapon sem tudom megmondani, mi a helyes, szeretném a lehető legrövidebben befejezni a történetet, de úgy látszik, nincs rá mód, hogy megelőzzem a problémát.

Amúgy most kaptam meg 2 db ágybetétet 140 euróért, természetesen nem memóriás hideghabos, nem 7 zónás, nem 4 rétegű anyag, hanem egy sima minden extra nélküli habszivacs, egyenesen a németektől. Egyik kibontva, fényképezve, levél ment, 3 nap múlva ebből is case lesz...

Namost ha itt többszörösen is "not as descibed" a történet, nekem kell fizetni a visszaküldést?

[ Szerkesztve ]

Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

(#23788) V/ válasza Rick4 (#23787) üzenetére


V/
Topikgazda

Értem, majd számolj be a fejleményekről, mert ha nem azt küldték amit vásároltál és német, nem magánszemély az eladó, akkor az EU-s fogyasztóvédelmi szabályok szerint nekik kell fizetni a visszaküldést. Mármint az ágybetét.

[ Szerkesztve ]

(#23789) zsupyro válasza V/ (#23786) üzenetére


zsupyro
tag

Kicsit összezavarodtam a nevekkel kapcsolatban. Nálam ha belépek a fejlécben a vezetéknév van elől, nála ez fordítva van, én 2014 óta használom a paypalt minden gond nélkül, igaz eddig csak azonnali feltöltést használtam otp-ről. Azt mondja mindent ctrl-c, ctrl-v - vel másolt át, OTP - ből utalt ráadásul mindjárt 10ezret,az otpnél két nap múlva le is könyvelték, de a paypalon egy nagy nulla van.

(#23790) Rick4 válasza V/ (#23788) üzenetére


Rick4
félisten

Ezekről a szabályokról nincs valami link, ahol egyértelműsíteni lehet? Nem magánszemély, cég. De azt nem értem, hogy a purchase history-ból hova lett ez a vásárlás a mai napra? Tegnap, mikor a cikket írtam, még megvolt, a paypalon még semmi sincs indítva, az ebay-en is csak az látszik, hogy elindítottam a folyamatot. Oké, hogy történik valami, de se egy mail, se semmi? :D

Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

(#23791) V/ válasza Rick4 (#23790) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha jól gondolom 680 €-t fizettél (kb. 211500 Ft).
Mivel fizetted, ha kártya, akkor nem volt véletlenül valami limited beállítva?
A Paypal visszaigazoló e-mail nem tartalmaz fizetés várakozási üzenetet?
A PP Purchase history-t nézd meg a régi felületes verzióban is.

(#23792) V/ válasza zsupyro (#23789) üzenetére


V/
Topikgazda

Te rosszul adtad meg a neved, nem fog jól működni a Top Up és a Withdraw
Ahogy Kernel hsz-ében az elején a dőlt betűs szöveg.

A CTRL-V a tranzakció azonosító esetén adhat hozzá nem látható karaktert, konkrétan ellenőrizze le az utalás tartalmát.
Ilyesmi lenne jó:
Átutalás összege: 10000
Kedvezményezett számlaszáma: 10918001 00000001 15050684 (Ezzel a 3-as tagolással kellett volna beírni
Kedvezményezett neve: PAYPAL PTE LTD (Itt lehet eltérés, ez nem érdekes)
Átutalás közleménye: 3AG152568DFUVB689

[ Szerkesztve ]

(#23793) Kernel válasza zsupyro (#23789) üzenetére


Kernel
nagyúr

Régi felületnél így nézett ki (régi hozzászólásomból másolva):

Amikor belépsz a PayPal-fiókba, ilyen formátumban látod:
Welcome, Jakab Gipsz
Haza bankszámla: Gipsz Jakab

Az új felületen nálam csak keresztneveket mutat (miután kettő van), de azt eredeti sorrendben. Például legyen Gipsz Jakab Jónás, erre azt írja:

Hi again, Jakab Jónás!

Ha viszont a fogaskerék ikonra kattintok:

Itt az eredeti magyar sorrendben látszik a teljes név: Gipsz Jakab Jónás.

Egyébként jó az összefoglaló, most azért tévedtem ebbe a topikba, mert bankkártyát kellett csatolni a fiókhoz. Ez a része ment is könnyen, pár perc (10-15?) alatt megjelent a bankomnál 400 forintos tranzakció is. Megerősítés sikeres.

Utána átállítottam, hogy a bank váltsa a valutát, ezt az összefoglalóban lévő PDF alapján hamar sikerült, köszönöm ezúton is.

Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.

(#23794) envagyok


envagyok
veterán

Nem enged be a paypal a régi felhasználónév/jelszó párossal :(
Eddig működött..
aztán kértem jelszó visszaállítást, ott születési helyet, és anyám lánykori nevét kérte, de azt sem fogadja el.
Mi lehet a baj?
És mi a megoldás?
Az sem baj ha új fiókot kell csinálni, de akkor hogyan töröltethetem a régit?
Bankkártya van hozzá párosítva, szóval nem szeretném élve hagyni..

Keresek 3dfx és régi ATI, Nvidia videókártyákat, Gravis, Creative hangkártyákat!

(#23795) Rick4 válasza V/ (#23791) üzenetére


Rick4
félisten

Az előző lökhárítós történet 530 eur volt, és az még május 30.-án volt, a paypalnál ott a kifizetett összeg e-mail címekkel, tranzakció számmal, a netbankban ott a lekönyvelt összeg, 174090Ft, az egyik kapcsolódó kártyán napi 20 tranzakció, és 400 ezres limit, a másikon 5 db tranzakció és 200 ezres limit van. Tudom, mit csinálok, az elmúlt 30 napban 700 ezres költésem volt, ezek csak egy egy tételek, amikkel gond volt, másoknak nem okozott problémát aznap vagy másnap shippelni, de ezt is írtam már.

A probléma nem itt van. hanem az emberünk szavahihetőségében. Mint írtam, nem tudtam volna a paypalon case-t nyitni, ha nem fizettem volna ki előtte.

A régiben sincs semmi különös:

[ Szerkesztve ]

Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

(#23796) Toobee


Toobee
veterán

Sziasztok! Néztem a leírásokat, de nem találtam meg, amit keresek. Szóval váltottam bankot már 1,5 éve, még a régi számlát volt hozzárendelve a fiókhoz. Azt ugyanis ritkán használom, a kártyám fent van. Most hozzá akartam adni az új számlámat a fiókomhoz, de az "Account number"-nél nem fogadja el az IBAN kódos számlaszámomat, ugyanis annak 16-24 karakteresnek kell lennie. Próbáltam a végéről lehagyni a nullákat, de semmi. Valamit félreértek? Esetleg nem is azt kell oda beírni?

https://barbieripnk.hu/

(#23797) V/ válasza Toobee (#23796) üzenetére


V/
Topikgazda

Egy kicsit visszaolvasva volt segítség, de itt a kép és nem IBAN számot kérnek, akkor lenne utalás a szövegben, az Összefoglalóban is szét nézhetsz.

[ Szerkesztve ]

(#23798) bluyoo


bluyoo
nagyúr

Hi!
Tegnap újra vásároltam az eBay -en és feltűnt, hogy a PayPal forintban vonta az összeget, holott már beállítottam, hogy a bankom váltson.
A kérdésem az, hogy időközönként visszaállítják az én beállításaimat? :F
Buktam vagy 2-3K-t. :(((

Bazinga!

(#23799) Toobee válasza V/ (#23797) üzenetére


Toobee
veterán

Elnézést, én bénáztam el. Először a normál számmal próbálkoztam, de valamiért hibát dobott rá, most újra bejelentkezve jó lett. :R

https://barbieripnk.hu/

(#23800) V/ válasza Rick4 (#23795) üzenetére


V/
Topikgazda

Oké, akkor ezek szerint az eBay vásárlási történetben nem látod, a Paypal a lényeges.
A Resolution Centerben sincs az a vásárlás?

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  PayPal (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.