Hirdetés
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Öregszem
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
diegho
nagyúr
válasz Pitterix #74810 üzenetére
Elégedett vagyok vele. Apróságok vannak vele általában. A fogyasztásom is jó, baromi jól pakolható. Elég sokat ráköltöttem, de a hahu legolcsóbb 1.6 klímás autóját vettem meg, szóval én belekalkuláltam 250-300k ráköltést, de csak kopókat kellett cserélni (kopp-kopp). Egyedül az EGR szivatott meg, mert 1 év alatt behalt a delphi. Stab pálcákat, toronycsapágyakat, első gátlókat, szilenteket, váltótartót cseréltem a szokásos összes szíj, szűrő, olaj cserén kívül.
lsebestyen Én Bilstein-t vettem, Sachs is jó, Monroe viszont kerülendő 2 helyről is rosszat hallottam róla.
[ Szerkesztve ]
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz Pitterix #74774 üzenetére
Tessenek megérteni a T. fórumtársak, hogy ha a motor eszi az olajat, akkor csekkoljuk a kézikönyvet és
A - megnyugszunk, mert előírt mértéknek megfelelő a fogyasztás
B - pánik, mert túl sokat eszik, ami azt jelenti kopott a motor, tehát a dugattyú gyűrűi cserések vagy a henger falában vannak olyan sérülések/repedések, ahol képes átjutni az olaj.Persze el lehet járni az olajtáncot, de ha vastagabb olaj kerül a gépbe, az csak ideig-óráig megoldás, hiszen akkor kevesebb képes átjutni az említett helyen. Ettől függetlenül a motor még ugyanolyan kopott. csak átvered a lelkiismereted. A rendes megoldás a gépműhely, aztán akkor lehet felfuratni, síkoltatni, dugattyút cserélni meg mittudomén még mit csinálni.
Jelentem az arcom felkészítve a kövezésre, megdobálhattok, de attól ez még így van.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz Pitterix #68700 üzenetére
Teljesen normális dolog szerintem, hiszen az első fordulatnál meg kell törnie a megdermedt olajat, ezért van az, hogy az első tekerés olyan nyögvenyelős, a második meg már általában normális.
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
urban racer
senior tag
válasz Pitterix #68364 üzenetére
Hát az amúgy is egy vicces hely Kb minden 3-ik ember az első lehetőségnél megy be
Csak hogy a többiek is értsék: [link]
Ahonnan néz a gugli kamera, onnan jön az emberek 99,9%-a. És az első lehetőségnél balra van egy behajtani tilos, de mivel benn is van meg magasan is van, ezért ..."Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
válasz Pitterix #68353 üzenetére
Szegény Meri, ilyenkor gondolom azt hogy milyen jól teszem mikor a parkoló egyik távoli zugában parkolók le amikor van rá lehetőségem.
Szerintem kövesd te is ezt, ha már Ennyi hasonló esetek történtek veletek.A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz Pitterix #67520 üzenetére
Hát ami nincs benne az autóban és beleraksz biztosítékot, abból nem lehet semmi baj.
Nézd át, melyekben vannak érintkezők, mert ami nincs az autóban, annak nincs is foglalat a biztosítéknak.
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
trassher
addikt
válasz Pitterix #67463 üzenetére
A yard az első alkalommal ki fog szedni a sorból ha ilyet felraksz. Még egy l200-ra is csak úgy lehet felrakni ha le van műszakiztatva.
beg: Akkor én most befordulok a sarokba és sírok egy kiadósat. Egy vödör kiborított higany ezekhez képest nyugvó folyadék.
Redmi Note 7
-
beg
veterán
-
gban
veterán
-
kmarci25
veterán
válasz Pitterix #66944 üzenetére
Én kedvelem a night breakert, a lámpaboltosom (mert van), mindig azt ad, ha izzót kérek. Nekem bevált, nem tűnt fel, hogy gyorsan kiégne. Viszont ha kicserélted a távolságit, akkor majd teszteld le kérlek, mert azt vettem észre, hogy a távolságim nagyon furán világít, mintha a jobb oldali "fellőne" az égbe, csak eddig nem foglalkoztam vele, mert annyira ritkán kell használnom. Az érdekelne, hogy ez jellemzően ilyen a Merivában, vagy sz enyémnél nem stimmel valami.
Keef_Lee: igen igazad van, nehéz kilátni. Én a magasságot szoktam állítgatni (a lámpakapcsoló mellett jobb oldalt lehet állítani), de szerencsére nagyobb részt olyan utakon járok, ahol van közvilágítás. A csere tényleg katasztrófa. Jobb oldalt ki kell venni azt a vastagabb csövet (nem tudom mi ), és úgy befér a kezed, bal oldalt meg le kell akasztani azt a kis dobozt, ami az akksi előtt van. Jó játék...
[ Szerkesztve ]
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
Petyyyyy
addikt
válasz Pitterix #66941 üzenetére
Helyzetjelzőre H7-et..?
Most akkor vagy nem helyzetjelzőre gondoltál vagy én vagyok helikopáter.
Jól tudod, kéket nem igazán díjazzák sem az autós társak sem a fakabátok.roberto211 - Köszi, toltam az infót. Esélyes egyébként, mert más hibajelenség nincs.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
válasz Pitterix #66057 üzenetére
Biztosan, szép lesz a tied is. Egy autó villamoságissal szerintem érdemes lenne megnézetni azt az irányjelzőt. Vagy majd itt a többiek hátha tudnak neked segíteni.
B-L-A-C-K
Nos én úgy vagyok vele hogy inkább az ülés huzat kopjon , mint az ülés kárpitja, igaz hogy mindegyik kopik, csak nem mindegy milyen arányban. mert ezek a kis huzatok sokad védtek eddig. A fityó ülésein szerintem ez jól vissza adja mit most itt írók, pedig 2007-es szalonból kihozott autóról beszélünk és olyan mint az új ,mai napig.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz Pitterix #66055 üzenetére
Fityon is jól mutat már, a fenti képen még hullámos ,gyűrt. De már az is passzentos. Ha a mintájára gondolsz akkor tény hogy nem valami szép, de gondolj bele ha a pettyeset választottam volna, na az olyan radikálisan ronda, hogy az autó el sem indult volna szégyenében.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
gban
veterán
válasz Pitterix #65647 üzenetére
A megkötött szerződés érvényes, nem feltétele az azonnali díjfizetés.
A megkötött szerződést felmondani nem lehet, csak az évfordulóval, kivéve az érdekmúlást (nem a tied már az autó).
Ha nem fizetsz, felmondják, bónuszodat bukod.
Ha nem írták rá a bónuszt, szólj nekik hogy ez nem valós adat, módosítsák.
Bónuszod akkor vihető át ha az előző autód, amin a bónusz volt, már nem a tied, és ezáltal felbontódik az a szerződés - ez a feltétel igaz?Postázást nem vállalok.
-
Chiftain
aktív tag
válasz Pitterix #65650 üzenetére
Nekem egy kinyomtatott ajánlatot kellett aláírnom. Azon szerepelt a kockázatviselés kezdete is. Ezután 15 napra kaptam egy levelet a biztosítótól amelyben megköszöték hogy őket választottam és ha nem fellebezek akkor a vétel napjától biztosítva vagyok. Aztán ezután volt majd 1 hónap mire megérkezett a csekk.
[ Szerkesztve ]
-
Doggy dog
senior tag
válasz Pitterix #65647 üzenetére
Szerintem meg vigyél be az új biztosítóba bonus-malus igazolást.Ez a legrövidebb.Vagy e-mail.
Elviekben leellenőrzik központi nyilvántartásból,de inkább vidd az igazolást! Gyorsabban lezongorázod.szerk: akkor vedd fel velük a kapcsot,hogy akkor most hogy is?!
[ Szerkesztve ]
APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
Chiftain
aktív tag
válasz Pitterix #65647 üzenetére
Nekem június végén volt így hogy a kereskedő kötött nekem kötelezőt. Annyiban volt más hogy nekem ez volt az első, tehát nem volt semmi bonusom elötte. A csekket kb 1-1,5 hónappal az autó megvétele után kaptam meg, de úgy hogy azonnal fizessem be mert különben megszüntetik a biztosítást az autót meg kivonják. Úgyhogy sztem ha írtál alá róla papírt akkor az a biztosítás már él.
-
-
-
-
-
-
válasz Pitterix #65492 üzenetére
Köszönöm!
B-L-A-C-K
Köszönöm a válaszod , most nézegetem a UNIX oldalát ott egészen átlátható a típusok közötti eltérések.
Gondolok itt az adott évben lévő motorokról és azok alkatrészeiről és árairól. Azaz itt legalább egy helyen vannak minden ami árakkal is párosulnak.J Astra esetében néztem dízeles és benzines közötti árkülönbözetet . Ugyebár régen a benzinesek mellett szólt sok minden nem volt turbó , meg kettős tömegű lendkerék meg minden kutyafüle. De ez megváltozott. Benzinesekben lásd a "NELI" motor 1.4T stb ,ezek mind mind rendelkezik, így gondoltam össze vetem ezeket az árakat, és szinte azonosak. Példa okáért a 2010-es és 12-es modelleket vetettem össze. És minimális ár eltérések vannak.
Belegondolva lassan egyre jobban a dízel felé hajlom. Azért is kérdeztem a motorodat, mert a 2.0L 160 lovas kivitel szinte egy motor, még a kódja is azonos az Astrában és az Igsigniában. Igaz egy két változás van benne, de az alapja ugyan annak tűnik így laikusként.
Ha csak a távokat veszem figyelembe ,hogy naponta minimum 80Km amit főúton meg fogunk vele tenni, és erre jönnek a kisebb nagyobb városi cirkálások. Nem tudom hogy ez a táv elegendő ahhoz hogy a PDF és egyéb szűrök ne tömődjenek el
Még morfondírozom a dolgon.
llwynog
Mert ritkán jársz erre.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz Pitterix #64781 üzenetére
"Szerintem" a linkelt Meriva és társai azért nem jók, mert ha ténylegesen hitelre veszed a személygépjárművet, és kintről behozott akkor az problémás tudd lenni . Utólagosan ha valami történik, nem tudsz ellelne tenni semmit. Gondolok itt arra hogy itthon az autót "PL" 140E Km futással van árulva az autó, de kinti már lehet hogy már több mint 2-250E Km futott az autó, és nem tudsz utána nézni úgy sem a dolognak. Vagy ha lopott "mert ez is benne lehet" akkor elviszik az autót és még a hitel is ott lesz a nyakadon.
Lásd Totalcar oldalán Volvo esett, és a kétszeri eredetvizsgálat sem derítette ki hogy lopott volt.Megoldás
1,5M beszélünk ami nem is kis pénz. Ezért okosabb lenne a H astrákat elfeledni . És ahogy Black kolléga is írta egy G Astra karavánt keresni. Ugyan olyan jó. De viszont olcsóbban juthatsz hozzá.És a létrád is befér.Először is keres egy szimpatikus darabot utána ide vagy a milyen autót vegyek topicba linkeld be, mert vannak itt azért hozzá értök. És úgy is segítenek hogy mit érdemes megtekinteni rajta, vagy olyanokat észre vesznek amire nem is gondoltál volna, nekem is így segítettek, mikor most Augusztusban vettem a H karavánomat. De tudsz magadon segíteni úgy is hogy a Használtautó.hu ingyenes autóvadász programját használod. Beírod a számodra legfontosabb szempontokat, és a telefonodon vagy gépen érkezik E-mailben az értesítés ha valami új érkezett az oldalra.
Ha minden rendben tessék lekérni a Kekkh-től az adatait, vagy önkormányzatnál. Fogni egy jó autószerelőt,barátot aki kicsit is konyít a kocsihoz. Elvinni utána egy független állapotfelmérésre az autót kb 10-15,000-Ft De megéri későbbiekben. Főleg ha a fejegységből is letudják nézni a futás teljesítményét, ha csak nem volt cserélve.
Csak is Magyarországi forgalomba helyezésűt keres meglehetősen szervizkönyves háttérrel rendelkezőt,
Ne az elsődleges legyen a Km-óra állás megtekintése, hanem ahogy itt is szokták írni, állapotra kell menni.
Gondolok itt arra hogy ha van benne 40,000Km de úgy néz ki az autó mint egy 30 éves kukás autó, az gond, de ha van benne 150,000KM de semmi nyoma sincs a kopásoknak azt inkább.
Érdemes ezeket megnézni--> Kormány kopás, Váltó kar gombja vagy szoknya állapota, pedálok mennyire vannak lekopva, Vezető ülések oldala is mennyire vannak szét ülve. Küszöb is elárulja. Vagy ha túl tiszta a motor, akkor tessék menni egy erősebb próba kört és újra megnézni a motor teret olajfolyás miatt.
Vagy ha magán személytől vásárolsz autó parkolási helye is elárulja mennyire olaj nyomos.Majd mi is ezt az utat fogjuk végig járni majd jövő év elején amint a Fiáttól megválunk.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Pitterix #64772 üzenetére
Ha volt szakszervizben akkor azokat a bejegyzéseket láthatod mikor és mennyi km-nél alvázszám alapján, ha régen volt akkor kideríthetetlen szinte az előélete, órát áttudják állítani, szervizkönyvet tudják hamisítani.
Ha ennyi keret én lehet vennék egy kombi normális G-s astrát, és még pénzed is marad.
Land: Én J 1.4T-ről maradtam le éppen hogy, eladták előlem, olvasni olvastam róla sokat, nincs nagyobb gond velük, de tapasztalatom ugye nulla.
[ Szerkesztve ]
-
-
B-L-A-C-K
titán
válasz Pitterix #64770 üzenetére
Szakértő nem vagyok, de a több hónapos alapos kocsi keresgélés után azt tudom mondani hogy azt kalkuláld bele hogy ezekben 90% nem valós km van. Illetve ha csak azt nézem hogy létrát is szállítasz majd, akkor szerintem a H astra vonal jobb, de ilyen áron szerintem normálisat nem tudsz kifogni.
-
diegho
nagyúr
válasz Pitterix #64448 üzenetére
Alapvetően egy borzasztóan praktikus autó. Egyben van, nálam majd lassan féltengely csukló csere lesz, de azt mondták még 10k-t minimum elmegy. A Corollánál jóval tágasabb. Én a vásárlás után mindent kicseréltettem rajta, olajak, szíjak, görgők, teljes futómű állítás minden, amit lehetett. Arra készülj, hogy a Corollánál jóval többet kell majd költeni rá (nekem a Corolla szinte 0ft volt 4 évig, csak olajat és szűrőket kapott, majd eladás előtt két első fékbetétet és még a vásárláskor egy termosztátot) de a nagy átlagnál kevesebb törődést kíván. A hibák nem hatalmasak, tervezhetőek, mindenki ért hozzá és van bontott alkatrész is, ha kell.
zolikaDB Zafira A 1.8 Benzin is ott a listán, de a Mazda6, Avensis T22, Octavia I. is.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz Pitterix #64444 üzenetére
Kevés Meriva van a csapatban, nálam van az egyik. Tavaly vettem 1.6 Benzines Z16XE 2003-as, én mindent megcsináltam rajta, alapvetően a kínálat aljából szemeztem és olyant kerestem, ami nem volt körbe fújva. Ami elő szokott fordulni ezeknél, mint hiba: EGR szelep, Folytószelep házat tisztítani kell 1-2 évente, Hűtőventilátor ellenállás, Hátsó ablaktörlő motor, illetve első rudazat, olajszint mérő . Egyik sem nagy tétel (EGR 30k, 1k levakolni, Ellenállás 6k, Motor 10k, Rudazat 28k, Mérő 20k). Szerintem az 1.4-es kicsit kevés lenne ehhez a kasztnihoz, az 1.6 pedig a szokásos olajevős széria, nálam olyan 1,5 liter megy el 10k km alatt, ami szerintem teljesen jó, lévén 5 literes kiszerelésben veszem az olajat. (én pont most gondolkodok a lecserélésen, mert 2 gyerekülés mellett szűk hátul) Szerintem ne a km-t és ne is az évjáratot nézd, azt keresd, aminek visszakövethető a szervize és nem volt rommá törve. Ja és én is Corollát cseréltem le rá
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik
- Microsoft Excel topic
- Lexus, Toyota topik
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Hardcore café
- LEGO klub
- Anime filmek és sorozatok
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Intel Core i3 / i5 / i7 4xxx "Haswell" és "Haswell Refresh / Devil's Canyon" (LGA1150)
- E-book olvasók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest