- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- Rap, Hip-hop 90'
- Gurulunk, WAZE?!
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tikakukac
titán
válasz
atomanti19 #100612 üzenetére
Passzolom a motorkódodat, hogy éppen mi a szitu, de ha van nagy tálcád vagy lavór, akkor cső le. Más esetben azért szokott lenni leeresztő is, azzal jóval kulturáltabb.
-
ncc1701
veterán
válasz
atomanti19 #100612 üzenetére
Sőt, ott kell, különben nem jön ki mind. Amúgy ha nem olajos, koszos, én nem mosogatnám, csapvízzel tuti nem. De vehetsz 5L desztillált vizet akár, attól nem lesz vízköves, és a fagyállót úgyis kell higítanod.
-
Tikakukac
titán
válasz
atomanti19 #100610 üzenetére
Víz le, desztvíz be, csapsz 2 karikát, hogy a rendszer nyisson, aztán víz le, fagyálló be és szevasz.
Mondjuk ha a hűtő csöpög ez elég felesleges kör, mert az csere. Mikor robesszal vagyok én sem nagyon kedvelem az olaj és hűtővíz "cseppeket", elég taknyosat lehet esni rajtuk.
-
válasz
atomanti19 #100608 üzenetére
Csapvizet én nem raknék a motorba
-
dellfanboy
őstag
válasz
atomanti19 #100606 üzenetére
ha marad a rendszerben 1 kicsi csapviz akkor hamarabb elkezd[het] korrodalodni a rendszer raadasul termosztat csere, atmosas/tisztitas nem 2ft.. megeri a kockazat?
-
7Sony7
addikt
válasz
atomanti19 #97754 üzenetére
Ja, innen nekem is csepeg, 1.7 tds isuzu. Ez a vákuumpumpa a fékrásegítéshez, asszem.
-
dewill79
tag
válasz
atomanti19 #97639 üzenetére
Ez a megoldás.
-
dewill79
tag
válasz
atomanti19 #97625 üzenetére
Hali!
Ez a linkelés nem volt sikeres... -
dewill79
tag
válasz
atomanti19 #97623 üzenetére
Helló!
Sokat segítene, ha megírnád mi lenne a kiszemelt 1DIN-es rádió, ami támogatja a kormányvezérlést....
A csati a képen teljesen gyári, ha nem létfontosságú a kormányvezérlés, akkor simán belemegy az új fejegység amit veszel, különösebb mókolás nélkül. -
mohabá 007
aktív tag
válasz
atomanti19 #95030 üzenetére
Ezek szerint jól gondolod [link]
-
lsebestyen
addikt
válasz
atomanti19 #93445 üzenetére
Köszi, ma próba
bár a jelenlegi tulaj mostanában csak városban mászkált vele, szoval biztos lusta lesz a motor, de én főleg pályán fogom használni.
F_Gergely: inkább a megbizhatosagra mennék rá, nekem jó volt az f astra is a 60 lóval. :B szedán amúgy a kiszemelt.
-
Petyyyyy
addikt
válasz
atomanti19 #92960 üzenetére
Taszajtok egy privátot - lehet reklámnak számítana ha csak úgy itt hagynám.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
atomanti19 #83637 üzenetére
Vidék, felénk vicc pénzért kölcsönadják a futókat, hátrány a sebességkorlát. Tetőcsomival fogyasztás, karcok és zaj lehet a gond, de autópályán számít az a tempó. Típus fb csoportban érdemes megkérdezni esetleg
-
stickermajom
addikt
válasz
atomanti19 #83637 üzenetére
Ők talán tudnak segíteni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
atomanti19 #80176 üzenetére
2 hetet legalább hagyd ázni, illetve esetleg próbáld úgy parkolni az autót ferde területen, hogy jobban be tudjon folyni a cucc. Lassú menet lesz, ne erőltesd
A fagyasztós kulcs egy próbát megér, akár csak többször rárakva is időnként, az is használ valamit. Esetleg nézz be az autószerelés topikba, hátha lesz még tipp.
-
Markizmark
addikt
válasz
atomanti19 #80046 üzenetére
Általában működő trükk a mélyhűtőben pihentetett kulcs. Felmelegített motornál a hideg kulcs miatt összébb ugrik a menetben az izzítógyertya és talán megindul. Előtte nem árt mindenféle lazítóba áztatni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
atomanti19 #80046 üzenetére
Azonos típusú izzítók, vagy lehet közte eltérő gyártó? Nyomatékkulccsal kell lazítani, plusz használt fékfolyadékkal csöpögtetni érdemes, aztán meleg motornál lazítani. (Nem mindegyik nyomatékkulcs tud lazításnál is működni, ezt vedd figyelembe.) Itt egy hosszabb videó, de vannak benne nyomaték értékek stb, érdemes megnézni. 1-2 hetet rászánhatsz, ha biztosra akarsz menni
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
atomanti19 #80043 üzenetére
Izzítók belső ellenállását mérd ki külön-külön.
-
WP14
őstag
válasz
atomanti19 #75187 üzenetére
Itt válogathatsz kedvedre.
-
válasz
atomanti19 #74688 üzenetére
Ez nem gyári.
-
HoaryFox
őstag
válasz
atomanti19 #74688 üzenetére
Nem rémlik, hogy bármelyik Opelon lett volna ilyen gyári felni. Kupakot meg akármilyet rá lehet tenni.
-
WP14
őstag
válasz
atomanti19 #74300 üzenetére
Ahova a gyári is megy, oda simán mehet, gondolom blokkra valahova van kötve.
idővel elöregszik a kábel és nem testel rendesen, emiatt a töltés sem megfelelő. -
WP14
őstag
válasz
atomanti19 #74298 üzenetére
Egy 4-5 mm átmérőjű sodrott réz kábelt tegyél be pluszban testnek és úgy próbálj indítózni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
atomanti19 #74295 üzenetére
Mérd meg a gyertyák ellenállását egyesével, aztán majd csekkold a hosszabb indítózás alatti akkufeszt is. Meddig szoktál várni az izzításra, lámpát nézed, vagy a relé kattanását hallgatod?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
atomanti19 #74291 üzenetére
-Nagyobb akku sosem gond
-Izzítót ki lehet mérni, van multimétered?
-Fékolajjal csepegtesd, az agresszívabb
-Akku fesz indítás közben mennyi, illetve tartja kb vagy folyamatosan esik? -
Markizmark
addikt
válasz
atomanti19 #73548 üzenetére
Az a baj, hogy nagyon kis nyomatékot visel csak el az izzítógyertya, ha nekiállnak vele izmozni, akkor beszakad.
Tuti házi módszer:
-lazítóval áztatás
-melegre járatás
-mélyhűtött dugókulccsal nekimenni és a kitágult forró menetben összeugrik a hideg kulcstól a gyertya és megindulA másik módszer a szaki, akire legalább lehet haragudni, ha mégis beszakad.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
atomanti19 #73548 üzenetére
Fékfolyadék (használt is jó) csöpögteni a gyertyához, hagyni kell minimum pár órát devnehany napig is elhúzódhat. Van otthon nyomatékkulcs? Ngk-nak van egy korrekt videója a kiszedésről. [link]
-
Petyyyyy
addikt
válasz
atomanti19 #73548 üzenetére
No, csak hogy tiszta legyen: az a berohadt izzítógyertya már sok jót nem ígér és kellemetlenebb problémákat is okozhat. Ha egy mód van rá, keveredj fel Pestre. Idefent van olyan szaki, aki képes kiszedni az ilyesmit is a menet sérülése nélkül és garival - tehát ha x időn belül megint berohadna, újra kiszedi neked.
Nekem két gyertyát is kimentett 60 rongyért cserébe. Nem olcsó, de jó. Ha gondolod megszerzem a kontaktját. Ha már ott vagy, akkor a Petsoky féle recept része a szívócsonk tisztítás vagy a vegyszeres teljes motormosás. Mer'hogy ilyenkor azért messze nem tökéletes az égésed.A tünetek stimmeltek: hidegben nehezen, csak 0° felett indult, volt hogy melegen sem akarta az igazságot.
-
amargo
addikt
válasz
atomanti19 #73548 üzenetére
Első körben hideg motornál próbáld kiszedni a gyertyát, melegre ugye tágul a fém. Továbbá minden csak erőkar kérdése
De kíváncsi vagyok én is, de nem hiszem, hogy a motorban kárt tudnál tenni, a gyertyát meg úgy is kidobod.
Új hozzászólás Aktív témák
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Egér probléma
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- A One Ui 8.5 és a Snapdragon 8 Elite 2 már biztos
- Yettel topik
- Elite: Dangerous
- Viccrovat
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B550M R7 5800X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3060 Ti 8GB ZALMAN I3 NEO A-Data 650W
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone SE (2016), Apple iPhone SE2 (2020), Apple iPhone SE3 (2022)
- LG 32GS95UE - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- LG 55G4 - 55" OLED evo - 4K 144Hz & 0.1ms - MLA Plus - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium
- 2 TB-os Kingston NV3 M.2 SSD - 6000 MB/s olvasás