Hirdetés
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sziku69: Szólánc.
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Victoryus: Rapoo VT9Pro egér
- Gurulunk, WAZE?!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petyyyyy
addikt
válasz
ArthurShelby #77566 üzenetére
Most hogy mondod igaz, van itthon egy szép G kombi is - ismertető jele a penta pacsker.
-
Petyyyyy
addikt
válasz
ArthurShelby #77564 üzenetére
Azt is lehetett kapni egyébként hasonlóan diszkrét pirosban és nyilván a hullaszállító feketében is.
-
ArthurShelby
addikt
válasz
_seth_ #77558 üzenetére
Nagyon szexi a kocsid. Én pont így szeretem.
Nem rikító zöldben 2 m-es hátsó szárnnyal, 20db 1m átmérőjű kipufogóval.Nekem ez a lágy elegancia tetszik. Mutatja hogy erős, tiszta, rendberakott, de nem hivalkodó.Persze ízlések és pofonok. Nekem az opc-ben sem tetszik a rikító kék.
-
Chiftain
aktív tag
válasz
ArthurShelby #77552 üzenetére
Szerintem sincs alapvető különbség a kettő között. Ha teljesen meg van ragadva az egr akkor a félrefordítás nem biztos hogy megszünteti a hibakódot. Mert úgytudom hogy az ecu azt érzékeli hogy nyitva vagy zárva van-e, és ugye normál működésnél hol nyitva hol zárva.
-
-
-
Szada85
aktív tag
válasz
Luck Dragon #77557 üzenetére
Én úgy fogalmaznék, hogy a kereskedönek lövése nincs, mit is jelentett az "OPC-line", csak látta rajta a plecsnit, akkor odaírta, hogy ez felszereltség.
Az ilyen semmilyen leírást kreáló, messziröl büzlö kereskedöket szintén kerülném, különösen az ilyeneket, akik élböl próbálják " hülyének nézni " az embert. Gondolok itt arra, amit írtál - teljesen helyesen - a " Km-visszavásárlási-garanciára ".Egyébként az "OPC-line Paket 1" egészen pontosan egy sima optikai tuning volt. Elsö-hátsó toldat, küszöbtoldat, kis szárny hátul, és persze a plecsnik. 1180€-ért bármelyik felszereltségi szinthez ( Edition, Sport, Cosmo ) lehetett rendelni.
Aztán Volt az OPC-line 2 is, 2006-ban már ezt is lehetett rendelni, az Volt az igazán fincsi:
"Nagy" OPC lökös elöl, toldat oldalt és körbe, tetöspoiler, ködlámpa, valamint a nagy Recarok, OPC kormány és váltógomb, meg dekorelemek. Lehetett variálni, hogy a Recarok szövet/bör legyen, valamint a Performance Paket-tel is, Xenonnal, AFL-lel is, ~2000€ körüli feláron.Egy korabeli katalógus: [link]
Mobile.de-n több 1.9cdti van OPC-Line2-vel is, 1db pedig van 1.6/1.8/2.0T vonalon is, nagyon finoman néznek ki.
-
Nem akarok megint vész madár lenni, de! Ez a kereskedés eléggé huncut.
Nézzük az elsőt szinte az egész autó egy nagy szilikon gombóc ,ez igaz a másodikra is, de nem is ez a lényeg , mert a kereskedők nagyrésze ezt csinálja. Az elsőnél a kereskedő azt írja hogy OPC Line felszereléssel van felvértezve az autó!? Miközben még a közelében sincsen. Legjobb esetben ez egy enjoy felszereléses. A felszereléssel még az a bajom hogy azt írja hogy idézem: függönylégzsák,oldallégzsák, stb.
Én a B oszlopon jelét nem látom ennek, sőt az ülések oldalában sem. Itt is inkább van egy vezetői és egy anyós oldali.Harmadikként meg a feltüntetett alváz szám hogy letudjad kérdezni, igen ám de a lekérdezésnél fogadni mernék hogy visszamenőleg az autó behozatalánál feltüntetett kilométert lesz csak olvasható, vagy egy év. Mert az autó okmányai "ekhte" német. Aztán hiába add rá kilométer garanciát, azt visszamenőleg az életben nem tudod meg mennyi is van benne valójában. Mi sem bizonyítja jobban ráadásként a Magyar hologram hiánya is.
Második autó is ugyan az mint fentebb írtam, de itt még a középső kijelzőn a német menü is látszik. Ez tuti hogy még Magyar nem használta.
Azt javasolnám hogy ha a második tetszik, akkor egy előre egyeztetett Opel szakszervízzel tüzetesen szemügyre kell venni. Ott ők megmondják ,hogy valójában mennyi kilométer is van benne, ezt vagy a fejegységből kiolvasható, ha nem akkor az alkatrészek kopássával , de valahogyan tudják. Mind amellett tudatják veled hogy milyen állapotban van és az elkövetkező időszakban miket kell rajta cserélni. És az a 10-15,000-Ft nem pénz érte.
Bocsi ha nyers voltam és borúlátó.
-
vzsryl
nagyúr
Sziasztok!
Szerintetek ez miért lehet ilyen olcsó?
-
SPeti1984
senior tag
válasz
mohabá 007 #77551 üzenetére
Egy autószerelővel megnézettem az autót, azt mondta szerinte nem érdemes a kulisszát cserélni, mert a váltóban van valami léptető szerkezet az lehet kikopva. Most nem tudom mi van akkor.
-
ArthurShelby
addikt
válasz
Chiftain #77550 üzenetére
Ez z16xe, de nem hinném, hogy a köbcentin kívül sok változás lenne.
Első körben még rendbe tetetem. Néha rángat (remélem csak a gyertya gond van), de egyébként jól bírja (már súrolja a 300ezer km-t), aztán jöhet, hogy megfordítom a egr-t.
A szerelő a telefonban azt mondta, hogy a p0303-mat a gyertya cserével szokták kezdeni (legolcsóbb), ha nem oldódik meg valami más (ezt elfelejtettem), ha az sem, akkor a legdrágább verzió a trafó (bár ennél a motor szétszedése még drágább)
Elfelejtettem neki említeni a p1405-t, ezért kérdeztem meg itt, hogy az módosít e valamit, zavar-e valami vizet?
(a p0400-hoz már hozzászoktunk)
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
Luck Dragon #77543 üzenetére
-
Chiftain
aktív tag
válasz
ArthurShelby #77549 üzenetére
Valóban elég elfordítva visszacsavarozni. Nekem is úgy van, miután 1x gondolt 1-et és nyitva ragadt meg. Motor lefulladt és nem lehetett elindítani. Visszavittem oda ahol vettem, ott aztmondták leprogramozták, illetve kitisztitották. Utánna egy ideig jelentkezett fordulatszám ingadozás, de csak amikor tartottam egy bizonyos fordulaton. Mintha a gázpedállal játszottam volna. Több helyen lattam hogy z14xe-nél csinálják, így akkor én is megcsináltam. Most 1 ideje megszűnt a fordulatszám ingadozásom is már, de azt nem tudom ehhez van-e köze.
Alap esetben teljesen fedné azt a fényesebb fém lapot.
-
ArthurShelby
addikt
Az A zafira-nál ilyen gondjaim vannak.[kép]
A p0400 érthető mivel az egr be van ragadva (és talán jó is így)
A p0303 első körben gyertya csere nem?
A p1415 az egr-hez kapcsolódik, és nem kell vele törődni?Anno mintha mohabá írta volna, hogy az egr-t elég fordítva bekötni és akkor nem ír ki hibakódot, és így tud nyitni/zárni (bár nekünk egyelőre full be van ragadva).
-
Petyyyyy
addikt
-
Fr0z3n
őstag
Szerelt valaki utólag már be központi zárat? Ránézésre nem bonyolult a dolog. Valamicskét érték az autó szereléshez, elvégre szakmám, csak 10 éve tanultam és max sajátot szereltem
-
Szada85
aktív tag
Illetve közérdekü közlemény:
Petyyyyy fórumtárssal október 3-án, kedden 19:00-tól összefutunk a "hivatalos(?)" nyári rezidencián, a Szerémi úton lévö parkolóban egy minitalálkozóra, ha már otthon járok, ami egyúttal lehetne amolyan " Topictalálkozó " is, csak mivel nem vagyok, kizárólag mezei user itt, nem hiszem, hogy jogom van offisöl meghívót rikkantani, szóval csak így szerényben igyekszem informálni Titeket.
WZP Úr szintén jelezte részvételét, szóval lesz F Gsi, G OPC, G DízelCaravan biztosan, a többi rajtatok múlik.
Ami biztos program:
- Gsi/OPC kritikus vizslatás
- G Astra Xenon mustra
- Alkatrész csencselés
és hasonló jóságok.Emlékeztetöül, október 3 ( kedd ), 19:00, Szerémi út melletti parkoló,
Esöterv a Savoya Parkban lévö Auchan alatti ( ergó fedett ) parkoló. -
válasz
mohabá 007 #77539 üzenetére
Jól tudom van ilyen után gyártott teljesen fém kivitelben is. Ez nem releváns ötlet , mármint annak használata a következőkben?
-
Szada85
aktív tag
válasz
mohabá 007 #77539 üzenetére
-
Egyhapsi
csendes tag
Szeretnék a C Corsám rövid féltengelyén belső gumiharangot cserélni. Hogy célszerű? Hogy jön ki a féltengely a váltóból? Ha valaki egy leírást eszközölne megköszönném..
-
SPeti1984
senior tag
válasz
mohabá 007 #77539 üzenetére
Köszi az infót. És kb mennyibe kerül egy ilyen alkatrész plusz a szerelés összességében? Azt láttam hogy alkatrész van 10-30 között márkától függően, de kérdés több-e a munkadíj.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
SPeti1984 #77536 üzenetére
A családban van egy Corsa C 1.0 is.Hasonló gond volt.Először csak nehezen vette az 1-es,2-es sebességet,később meg volt olyan,hogy menet közben a léptető szerkezet szétcsúszott,kiakadt,nem lehetett sebességbe tenni.A léptető szerkezetet komplett ki kellet cserélni.Így néz ki:
Látni,hogy egy része műanyag,egy idő után a tengelyen meglazul,vagy kikopik,nagy lesz a holtjátéka,önálló életet él.
-
Üdv!
Ha valaki esetleg le akarja cserélni a gyári, sárga fényű, izzós belső világítást fehér LED-re, hát így fest a gyakorlatiban:
...a képek nyilván nem adják úgy vissza, de szerintem sokkal jobb, mint az izzós. A fotók korom sötétben készültek, a fényt csak a belső világítás adta. Igaz, nekem amúgy is tetszik ez a fehér fény. Én ezt vásároltam meg.
@ lsebestyen: Ja, hogy te voltál! Bocsi, nem foglalkoztam vele azóta, ma rajtam össze végre.
-
lsebestyen
addikt
válasz
csabyka666 #77517 üzenetére
Várom, amúgy is én kértem múltkor, h majd mondj véleményt.
-
SPeti1984
senior tag
Szerintetek ha egy 2003-as Corsa C 1.2-nél a manuális váltó a 2. és 4. fokozatot nehezebben veszi (van hogy könnyebben van hogy erősebben lehet csak behúzni a fokozatba a váltót) ott mi lehet a probléma? Érdemes lenne olajat cserélni benne vagy más lehet a probléma forrása? 176 ezret futott a kocsi.
-
ArthurShelby
addikt
Az eredeti op-com kb 150-200k, míg az "china clone" 5-15ezerig kb. Attól függ hol menniyért veszed (legolcsóbb ebay-rő)l.
Ami számít, ha a kínait veszed, hogy melyik verzió (1.59, 1.60...), mert nálam csak 1.60-tól működik a C zafirával, az A-val megy a régebbi verzió is (magyarán a G astránál mindegy, amelyik olcsóbb).Én arra tartom, hogy ha kiír valamit a kocsi tudjam mi az mielőtt szerelőhöz viszem (illetve néha így 3-4ezer Ft-ot tudok spórolni, hogy nem kérek minden alkalommal műszeres diagnosztikát). Fontos tény azonban, hogy ettől még nem leszek szerelő (és nem tudok semmit jobban mint a szerelő).
-
amargo
addikt
Erre csak azt tudom írni, hogy szerintem több embernek van utángyártott (Bp. -en tudok segíteni), amivel persze kárt is tehetünk a kocsiban, ha garázdálkodik az ember vele.
Csak a kulcs felprogramozasa miatt nem érdemes megvenni, még a 8e -se. Igaz nekem márka szervizben 25e mondtak rá G astra esetében. Amúgy szerintem rengeteg szerelőnek van eredeti és gondolom pár ezért megcsinálják. -
-
Kommy
veterán
Van valami mód arra, hogy a kulcs távirányítóját újratanítsuk, azon kívül, hogy gyújtáson nyomom a gombot, mert az nem segít sajnos. Elemtartó újraforrasztva.
-
Milo629
aktív tag
válasz
Luck Dragon #77525 üzenetére
Azt tudom, mert éppen egy aftermarket van benne, de nem győzött meg.
-
-
Fr0z3n
őstag
Sziasztok
Lehet a topikhoz csatlakozni egy csotrogány f astra 1.7 D-vel? -
-
-
Milo629
aktív tag
Üdv. H Astrába létezik gyári könyöktámasz?
-
válasz
lsebestyen #77514 üzenetére
Wow, szuper vagy! Köszi, sikerült.
Így is azt hittem, el fogom törni, de jól bírta a műanyag. Este teszek fel pár fotót, hogy mennyire világít a fehér Orsam.
-
aleister
veterán
Urak, valaki tud valami jó módszert a Astra G Caravan hátsó ablaktörlő motöorjának a kiszerelésére?
Maga a motor könnyen lecsavarozható a csomagtartó ajtóról, de az ablaktörlő lapát kart sehogy sem tudom leszedni. A kettő között ott az üveg, amit nem szívesen töröm ki.
Húzzam vagy csavarjam?
-
zsiz
őstag
Köszönöm
G Coupéból tudtommal nem. Cabrióból valóban van 1.6 is. De Coupéból úgy tudom csak a kétféle 1.8, a 2.0 turbós, és a sima 2.2 van. Mármint gyárilag... amúgy létezik 3.2 V6 is
A kétsoros Veramon-t nem vágom, nekem minden adott volt a kocsiban, csak a kijelzőt kellett cserélnem. [link]
FB-on írtam róla anno, onnan idézem:"Na, akkor ahogy ígértem pár embernek, jöjjön egy hosszabb bejegyzés az új Veramon MID kijelzőmről:
Mivel az autómban gyárilag MID és BC gombos kar volt, ezért minden a lehető legegyszerűbben ment. Na de kezdjük az elején. A rendelést emailben lehetett leadni, angolul nyugodtan lehet kommunikálni az eladóval. A szállítás és maga a kijelző 87 euróba került, azaz kb 26 600 Ft. Erre jött még a deviza utalás kezelési költsége 2 600 Ft. Tehát összesen ~29 000 Ft. Hétfőn történt az utalás, a hét végére már a nyomkövetés az országban jelezte a csomagot, és hétfőn ki is kézbesítették. (Mivel nem én rendeltem, ezért +2 nap volt mire hozzám is megérkezett, ezért csak szerdán írok róla.) A csomagban a kijelzőn és a védőcsomagolásán kívül semmi nem volt, de igazából neten mindent megtalálni hozzá. Maga a kijelző jóval vékonyabb, mint a gyári, hiszen csak két áramkör meg egy LCD összecsavarozva, tehát elég lapos.A régi kijelző kiszerelése egyszerű, csak a gyári rádió jön ki egy kicsit nehezen, de az is megoldható 4 db csavarhúzó segítségével. Valamint arra kell még nagyon figyelni, hogy a középkonzol fülei épek maradjanak. Sajnos nekem már nem először volt szétszedve és az előző tulaj pár fület már eltört. Itt egy pdf, ez alapján gyerekjáték kiszedni a kijelzőt:
http://opelforum.hu/images/GYIK/astra_g/elektromos/kozepkonzol_vilagitas_csere.pdfEzután annyi a dolgunk, hogy a gyári csatlakozót rádugjuk az új kijelzőre és már lehet is összerakni. Mivel nekem a kijelzőt rögzítő fülek is töröttek, ezért kicsit nehezen sikerült beállítani a kijelző pozícióját, nem is lett tökéletes, kb fél-egy mm-rel mehetett volna feljebb. De nem akartam, nehogy csak rosszabb legyen
Miután minden visszament a helyére a középkonzolon, jöhetett a tesztelés, beállítás. Csináltam egy videót a funkciókról, menürendszerről. Nem 100%-os, nem léptem be az összes menübe, de a főbb dolgok szerintem látszanak. Beállítottam a motorkódot és a kerékméretet. A tank mérete és egyéb beállítások alapból Astra G-hez vannak igazítva. Kicsit átszabtam az üdvözlő üzenetet, de már kezdett a hajam hullani.. kicsit körülményes a két gombbal átléptetni az összes karaktert.
Maga a kijelző nincs olyan szép, mint a gyári. Sokkal nagyobbak a képpontok, így sokkal pixelesebbnek látszik, kicsit furcsa. A nappali láthatóság sem győzött meg elsőre, de szerencsére több lépésben lehet fényerőt állítani. Egyelőre felraktam maximumra, teljesen jól látható most már. Ha jól értelmezem be lehet állítani kétféle fényerőt (nappali/éjszakai) és a fényszórótól függ (felkapcsolod a lámpát, átvált éjszakaira), ezt még nem próbáltam.
Literre pontosan ki tudja írni a tankban lévő üzemanyag mennyiséget, tudja a sebességet és a fordulatszámot is jelezni. Folyamatosan méri az akku feszültségét, valamit jelez is, ha alul- vagy túltölt az akku.
Lehet hozzá venni belső hőmérőt, ekkor a belső hőmérsékletet is tudja jelezni. Valamint klíma vezérlő panel is kapható hozzá, ezzel a manuális klímából digitálisan vezérelt klímát lehet csinálni. Ezeket én nem vettem meg hozzá, úgyse jó a klímám, de érdemesnek tartottam megemlíteni
Két "menü"-ből lehet választani, az egyikben benne az összes funkció, a másikban ki lehet választani és kikapcsolni, amiket nem szeretnénk használni (pl a taxiórát, vagy a stoppert, vagy amiket úgyse nagyon használunk..), így nem kell átléptetni, ami amúgy sem érdekel minket.
A szerviz menüben lehet több nyelv közül is választani, van angol és magyar is többek között.
A képeken oldalról fényképezve a fekete háttér is zöldesnek látszik, élőben, normálisan nézve viszont teljesen jó. Sajnos a szín nem állítható, így jól meg kell gondolni, hogy milyet veszünk. Ja és nekem azért zöld, hogy menjen a kocsi színéhezHirtelen ennyi, még nekem is tapasztalni kell a kijelzőt, de ha kérdés van igyekszem válaszolni.
És a link, ahonnan rendelni lehet: http://veramon.czweb.org/en_kontakt.html -
lsebestyen
addikt
válasz
csabyka666 #77510 üzenetére
Szia, ne ott feszitsd hanem a masik oldalan kozepen! Lapos csavarhuzoval.
-
WP14
őstag
Szia! Szép autó nagyon, nekem is tetszik ez a szín, gratula hozzá!
Apró kiegészítés, hogy nem a legkisebb coupe a tiéd, mert csinálták 1.6-os motorral is (Z16XEP).
A Veramonról írhatnál bővebben is, bár nekem nincs BC, csak a kétsorost akarom frissíteni rá. Viszont a honlapon nem találtam meg, hogy mi a teendő pontosan, ki kell-e küldenem a kijelzőt, vagy ő küld elektronikát hozzá... -
-
zsiz
őstag
Sziasztok! Bejelentkeznék ebbe a topikba is itt a PH! fórumon. 2017.03.01.-jén hoztam el az én kis Bertone Coupémat a használtautó kereskedésből. Amit az autóról tudni érdemes, hogy ez egy kétajtós coupé (sokan a 3 ajtóst is coupénak hívják, számomra nem az
) Amitől kicsit "különlegesebb" azon kívül, hogy két ajtaja van, az még a színe, ugyanis nem sok rohangál ilyen metálzöld színben az országban tudtommal. Az autót 204,8k km-rel vettem, azóta beleraktam még párat, most valamivel több, mint 209k km van benne. Coupék közül a legkisebb 1.8-as motorral szerelték, abból is a gyengébb 116 lovas változat (X18XE1) dübörög a géptető alatt. Ennek ellenére nem mondanám lomhának, vezettem már sokkal rosszabbat. Ausztriából jött a gép, frissen papírozva, friss műszakival vettem át.
Gyárilag elektromos ablak, elektromos és fűthető tükör, manuális klíma (sajna engedi a gázt), bőr multikormány, BC (ezt már én upgradeltem Veramon kijelzővel), elöl-hátul ködlámpa, fehér számlapos krómkeretes km óra, elöl nJoy (fekete) fényszóró, sport alváz (valamivel alacsonyabb a sima Astránál), derék- és combtámaszos oldallégzsákos ülések, Check Control, stb... Bőrbelső (ezt annyira mondjuk nem bánom), digitklíma, napfénytető nincs benne sajnos.
Megpróbálom majd követni a topikot, de inkább FB-on a G Astra Fan Klubban szoktam aktív lenni.
-
Üdv mindenki!
F Astrában szeretném kicserélni a belső világítást a gyári sárgáról fehérre. Légyszi segítsetek, hogy a fenébe kell lepattintani róla a burát? A képen pirossal jelölt 2 darab ponton próbáltam csavarhúzóval feszíteni, de nem akarta megadni magát - van ennek valami trükkje? 94-es az autó, szóval volt ideje megöregedni a műanyagnak, nem akarnám eltörni.
Aztán ha sikerült levenni, lesz róla fotó is, korábban kérdezte egyikőtök, hogy milyen a fehér fénnyel.
Köszi a segítsége előre is!
-
ArthurShelby
addikt
A keményebb futómű azért sportosabb elvileg, mert kanyarban jobban betámaszt, nem dől be annyira az autó (stabilabb). Ez nyilván nagy sebességnél, sportos vezetésnél jön elő.
Viszont a kemény rugózás a hétköznapokban (pl városban) kényelmetlen is lehet, főleg ha kátyús az út.Ha még kezdő vezető vagy/leszel, akkor első körben kevésbé ajánlott a használata (hiszen az elején kevésbé érdemes sportosan vezetni) (mondom én ezt fiatalként, aki nem bír a vérével néha)
Egyébként gratula az autóért! -
-
JasL
őstag
válasz
Luck Dragon #77506 üzenetére
Oh, köszönöm szépen. És a keményebb rugózás mit jelent technikailag? Ha pl lassan hajtva belemegyek egy gödörbe, nagyobbat dob, ha gyorsan meg vmi más? Bocsi, nem foglalkoztam autókkal egész életemben, most kezdem csak a pályafutásomat (meg csinálom a jogsit éppen).
-
Mire jó a sport gomb?
Ha csak simán megnyomjuk a gombot 20-25%-al érzékenyebbé válik a gázpedál, ergo kicsit dinamikusabbnak tűnik az autó.
Ha hosszan nyomjuk (4-5 mp) az IPC (km óra egység) kis km számláló kijelzőn kiírja, hogy ESP OFF illetve égve marad az ESP visszajelző lámpája, ilyenkor kikapcsolja a kipörgés gátlót. A sport gomb újbóli megnyomására pedig kiírja, hogy ESP ON, visszakapcsolja az ESP-t és kikapcsol a sport gomb.
Az IDS+ futóművel szerelt autóknál keményebbre veszi a rugózást.
És végül de nem utolsó sorban ha az autót Elektrohidraulik szervókormánnyal (EHPS) szerelték akkor beleszól a kormányszervó hatásfokába is (kivéve 1.3 és 1.4 motorral szerelt autók).
Röviden sportosabb lesz az autó.Több lóerőd nem lesz, de a fentiek alapján sportosabbnak fog érződni. Használatát , autóút, autópályán használnám.
-
JasL
őstag
válasz
Doggy dog #77497 üzenetére
Holnap megemelik szervízben, átnézetem azért mielőtt megveszem, 3k HUF az egész, és mondtam nekik, ha első körben rendben van a kocsi, +3500 HUF-ért PC-re is kötik és kiolvassák a hibakódokat is. Ha nem lesz különösebb probléma vele, akkor hétvégén elhozzuk.
Luck Dragon: köszi neked is
Srácok, mivel első autó meg ilyenek, lehet, hogy lesz egy csomó hülye kérdésem, remélem nem gond! Az első jön is:
OPC-s az autó, utána olvastam, elvielg azt jelenti, hogy van egy SPORT gomb (ezt megtaláltam), amit ha benyomok, felkeményedik a futómű, a gáz érzékenyebb lesz. Ezt mikor érdemes majd benyomni? Mit érdemes tudni vele kapcsolatban (pl esőben ne, guminyomást változtatni, stb.)? Egyáltalán mi az, hogy "felkeményedik a futómű"?
Mivel német behozatal volt, most kerül rá először magyar rendszám majd és le lesz műszakiztatva. Érdemes azért egyből végrehajtani rajta a kötelezőket (olaj, szűrők, stb csere)?
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
Babetta-X #77485 üzenetére
"...üresen pörgött mint az állat minden gáz nélkül.....hibakódnak a 47 és a 35 jön elő, de az egr miatt már ezer éve égett az ecu lámpa..."
Lehet,hogy már ezer éve jelez a hibajelző lámpa,de nem az egr-re panaszkodik.
- A 35-ös hibakód szerint = az alapjárati vezérlőszelep,( alapjárati motor ) nem működik rendesen.Lehet,hogy nyitott állapotba van beragadva,ezért kap sok levegőt.Rendet kellene tenni,ki kell tisztítani,az alapjárati motort,lehet még menthető.
- Azért pörög mint az állat,mert fals levegőt szív,valahonnan.Végig kell nézni,hogy a tömlők nem repedtek e,nem tud e fals levegőt szívni a befecskendező egység tömítéseinél.
- A fojtószelep potméternek az elektromos csati kontaktja megfelelő e.
- A szívócső nyomásérzékelőhöz vezető vákuumtömlő csatlakozás nincs e eltörve.
- A befecskendező rendszernek se árt,ha ki van tisztítva,új pakolásokkal.
- Nem árt ellenőrizni,a szívólevegő-előmelegítő rendszert sem.- A 47-es hibakód = levegőpumpa / relé - feszültség túl magas./ Ezt passzolom,mert nem tudom hol van ez a levegőpumpa,hát még a reléje,ami nyűglődik./
-
AMD Power
titán
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen program, ami...?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Nők, nőügyek (18+)
- YouTube
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen légkondit a lakásba?
- Ukrajnai háború
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Jóárasítja két Arrow Lake-S CPU-ját az Intel
- További aktív témák...
- Veszünk: PS5 Fat/Slim/Digital/Pro konzolt, játékokat, Portalt stb. Kérj ajánlatot!
- Lenovo LEGION Pro 5 / Pro 7, Lenovo Yoga Pro gépek (RTX 4060 / 4070 / 4080 / 4090)
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Samsung Galaxy A04 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell Latitude 5310, 5410, 5420, 5430, 7210 2-in-1
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest