Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:32:04

LOGOUT.hu

Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#50851) California1 válasza Ra's al Ghul (#50848) üzenetére


California1
őstag

Vélhetően itt mindenki látja a varázsgömbben... esetleg 1270-en már érdeklődtél? Lehet ott látják a jövőt.

(#50852) Daffni2 válasza Ra's al Ghul (#50848) üzenetére


Daffni2
addikt

Szerintem ne akarj még Mate 20 Pro-t. Nézd meg a topikjában milyen probléma van a kijelzővel. Talán nem véletlenül nincs most a Vodánál.

"Aki ad,az nyer"

(#50853) ESP23


ESP23
senior tag

Sziasztok!
Ha jól emlékszel akkor a Vodafone-nál régebben ha 3 hónappal előbb hosszabbítottál szerződést, akkor ha egy magasabb csomaggal rendelkeztél (pl RED) akkor válthattál alacsonyabb díjú csomagra. Jelenleg RED csomaggal rendelkezem, de nincs szükségem már egy ilyen típusú csomagra, ezért egy GO-s csomagra váltanék. Megtehetem ezt?

(#50854) tomp válasza radio100jozs (#50835) üzenetére


tomp
félisten

Norvég telenornál van VoLTE a magyar telenor meg 3éve próbálja behozni a szolgáltatást de a legutóbbi(november 5) terv is megbukott. Februárban lesz 3éve, hogy bemutatták. Most az a következő indulási terv.

(#50855) yanna válasza tomp (#50854) üzenetére


yanna
őstag

Nézzétek el a tudatlanságom, de mint mezei telefonáló, mivel lenne nekem jobb a volte, mint most. Tapasztalatom szerint készülék függő a hang minőség leginkább. Kivétel persze zéró közeli " térerő".

(#50856) szabogabor10 válasza yanna (#50855) üzenetére


szabogabor10
veterán

Önmagában a 3G (2G)-4G közti folyamatos váltogatás megszűnése miatt megéri. A többi csak extra.

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#50857) tomp válasza yanna (#50855) üzenetére


tomp
félisten

Kékeknél eléggé bugos a ZTE hálózat. Többször nem váltatja le a telefont 4G-ről 3G-re, hogy a hívás sikeres legyen így a hívófélnél egyszerűen "a hívott szám jelenleg nem kapcsolható" üzenet hallható. Ha pedig én indítok hívást előfordul, hogy 5-10mp-ig "tárcsázás" van.
A legutóbbi ilyen hiba pont e héten volt. Egyszer csak sms jött, hogy nem fogadott hívásom volt miközben nem voltam elérhető. A telefon az ágyon volt 4G-n... Na meg a HD hang sem megy mindig 3G-n. Amióta van magentás kártyám is amin megy a VoLTE, egy álom hívást bonyolítani.

(#50858) yanna


yanna
őstag

Köszönöm!
Az ok., hogy egy rosszul működő rendszernél jó irányú változást hoz, de ami jelenleg jó, abban is hoz minőségi javulást? Pl. mint mono/sztereó, vagy hifi/audofil?

(#50859) viktorhu válasza yanna (#50858) üzenetére


viktorhu
veterán

- Gyorsabb kapcsolás
- Megmarad a 4G net hívás közben is
- Ha elterjed a használata, szabadabb frekvencia-gazdálkodás a szolgáltatónak = több kapacitás mobilnetre.

(#50860) yanna válasza viktorhu (#50859) üzenetére


yanna
őstag

Értem, köszönöm!

(#50861) kali válasza viktorhu (#50859) üzenetére


kali
legenda

Ráadásul még az akkumulátorból is kevesebbet kér VoLTE, mint a 3G vagy a 2G hálózaton történő telefonálás.

(#50862) yanna válasza kali (#50861) üzenetére


yanna
őstag

Ez mondjuk kimondottan nagy gyakorlati előny.

(#50863) Daffni2 válasza ESP23 (#50853) üzenetére


Daffni2
addikt

Így van szerződéshosszabbításnál válthatsz alacsonyabb havidíjú csomagra is.

"Aki ad,az nyer"

(#50864) radio100jozs válasza yanna (#50855) üzenetére


radio100jozs
őstag

Már többen is leírták, de én is megerősíteni tudom, hogy a VoLTE hívás azonnal csöng, ahogy megnyomom, míg a klasszik 4G-ről leváltós van néha, hogy 5-10 mp-ig eltart.

(#50865) ESP23 válasza Daffni2 (#50863) üzenetére


ESP23
senior tag

Köszönöm szépen a választ!

(#50866) yanna válasza radio100jozs (#50864) üzenetére


yanna
őstag

Ok, felhomályosultam. Tehát nem csak egyszerűen technológiai fejlesztés, hanem sok előnye van felhasználói oldalról is.

(#50867) snooze


snooze
veterán

Sziasztok!
Ebben az évben lesz valami ajándék net vagy hivás az elöfizetöknek?Van valami hir erröl?

GO Gunners!!!

(#50868) mukibuci válasza snooze (#50867) üzenetére


mukibuci
MODERÁTOR

[link] adni jo dolog az appban

Nem vagyok hős, egész nap internetezek.

(#50869) snooze válasza mukibuci (#50868) üzenetére


snooze
veterán

Köszönöm,de nekem ilyenek nincsenek..

GO Gunners!!!

(#50870) M@Db0Y válasza snooze (#50869) üzenetére


M@Db0Y
senior tag

Frissítsd az alkalmazást, utána meg kéne jelennie.

(#50871) snooze válasza M@Db0Y (#50870) üzenetére


snooze
veterán

Sajnos csak a régiek vannak igy is,perc meg sms vásárlás,stb..

GO Gunners!!!

(#50872) M@Db0Y válasza snooze (#50871) üzenetére


M@Db0Y
senior tag

Menüben(jobb felső sarok 3 vonal) ott kell lennie a JóDolgok-nak. Azon belül Adni Jódolog, ott megadod a saját vagy annak a számát akinek adnál és elküldöd.

(#50873) snooze válasza M@Db0Y (#50872) üzenetére


snooze
veterán

(#50874) M@Db0Y válasza snooze (#50873) üzenetére


M@Db0Y
senior tag

Mert nem a jódolgok nekem alatt hanem adni jódolog menü alatt keresd. Ott megadod a telefonszámot es kidobja.

(#50875) snooze válasza M@Db0Y (#50874) üzenetére


snooze
veterán

Azért gratula,aki ezt igy kitalálta,hogy saját magadnak is kell küldeni,de igy már jo.. köszönöm..

GO Gunners!!!

(#50876) MCs88


MCs88
aktív tag

Sziasztok,

Ha a saját cégemből szeretném átvinni a 2 telefonszámot egy új, saját névre szóló lakossági előfizetésbe, akkor jól látom, hogy ez 2x5000Ft? Gondolom a teljes cégkivonat, aláírási minta, kelleni fog ehhez? Be kell mutatni mind a 2 SIM-et?

(#50877) mukibuci válasza snooze (#50875) üzenetére


mukibuci
MODERÁTOR

Azért annak is gratula, akinek karira az az első, hogy magát ajándékozza meg😅

mcs88: igen, bemutatni nem kell

[ Szerkesztve ]

Nem vagyok hős, egész nap internetezek.

(#50878) lugosi válasza mukibuci (#50877) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Miért, adni jobb mint kapni, de így legalább mindkét érzés átélhető egyszerre. :D

(#50879) snooze válasza mukibuci (#50877) üzenetére


snooze
veterán

Bármely hihetetlen de a családba,és ismeretségi körben csak ez az egy voda kártya van,(mindenki más szolgáltatos,lehet nem véletlenül,)ami már vagy tiz éves,ez amugy a regisztrácios kártyának van használva,igy muszáj volt erre tenni az ajándékot..vagy kellett volna neked? 😁😁😁😁😁

[ Szerkesztve ]

GO Gunners!!!

(#50880) trec12


trec12
addikt

Telenornál ma indul a VoLTE. Vodánál tervben van a bevezetése?

(#50881) kano válasza radio100jozs (#49697) üzenetére


kano
nagyúr

Sziasztok!

Tudom, hogy egy júliusi bejegyzésre válaszolok, de a Voda kamuzik.
Ugyanis én is hasonlóan jártam a mai napon az emelt díjas SMS szolgáltatások tiltásával. Tiltottam weben, majd megjött az sms tőlük, hogy tiltották. 3 perc múlva küldtem egy emelt díjas SMS-t próbából, jött is a válasz a vodától, hogy erről a számról tiltott az emelt díjas szolgáltatás, de az összeget levonta a kártyámról.
1270 csaj hablatyol mindent, hogy csak a hanghívást tiltottam, de az sms-t nem. Mondtam neki, hogy a weben nem ez szerepel, hanem hang+sms. Akkor viszont előbb küldtem az sms-t és csak utána tiltottam, mondom nem, mert megvan a visszaigazoló sms mindkét dologról.
Erre felajánlotta, hogy 1db sms árát visszafizeti nekem azonnal, de nem kértem. Mondtam neki, hogy rosszul működik a rendszerük, mert a nyakamat rá, hogy ha most küldenék sms-t szintén levonná az összeget. Azt mondta nem, mert már tiltva van a szolgáltatás. Mondtam neki, hogy maradjon vonalban kipróbáljuk azonnal. Elküldtem még1x és bingó! Még1x levonta természetesen az összeget a tiltó sms érkezése után.
Erre már Ő is mondta, hogy hibásan működik valószínűleg (szerintem tudnak is róla).
A címzett biztosan nem kapja meg az összeget, kérdés, hogy hová tűnik az így levett összeg?
Felvett egy hibajegyet és keresni fognak. Ha a rendszerük tényleg így működik akkor hány emberkétől nyúltak már le egy halom pénzt így? NMHH mit szólna ehhez vajon?

„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking

(#50882) radio100jozs válasza kano (#50881) üzenetére


radio100jozs
őstag

De ez adomány sms, ahová küldted? Mert nekem ott volt gond, és arra írtam, hogy elsőnek tiltott, de utána átengedte, azaz jogos volt, hogy levette a pénzt. Az emelt díjas tiltás nem vonatkozik az adomány sms-ekre, ha jól tudom, ez lett kilogikázva.

[ Szerkesztve ]

(#50883) kano válasza radio100jozs (#50882) üzenetére


kano
nagyúr

De biztos vagy abban, hogy az adomány összeg megérkezett? Vagy csak a voda magyarázta így? Mert nekem is próbálták megmagyarázni, hogy én vagyok a hibás.

„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking

(#50884) thomas77 válasza kano (#50883) üzenetére


thomas77
senior tag

Az emelt díjas sms tiltásának nem az lenne a célja, hogy a gyerek, vagy a szenilis nagymama ne csináljon hatalmas számlát, illetve ne tapsolja el az egyenlegét 1 perc alatt?
Mert ha igen, akkor minden emeltdíjas számot blokkolniuk kellene, az adományvonalakét is.

[ Szerkesztve ]

(#50885) 4Grider válasza thomas77 (#50884) üzenetére


4Grider
nagyúr

http://nmhh.hu/cikk/134/A_135_es_136_kezdoszamu_adomanygyujto_szamok_es_a_szamok_hasznalatanak_feltetelei

A lényeg:
A 135d és 136de számokra az emelt díjas, díjkorlátos szolgáltatásra előírt feltételeket kell alkalmazni.

(#50886) Gebriel válasza MCs88 (#50876) üzenetére


Gebriel
veterán

Igen annyi és nem kell a SIM, csak aláírási kell ha Te vagy az aláíró, ha nem meghatalmazás is jó.

(#50887) radio100jozs válasza kano (#50883) üzenetére


radio100jozs
őstag

Jó kérdés, ezt nem tudom, mert ilyen igazolással nem rendelkezem, de bízok benne.

(#50888) radio100jozs válasza 4Grider (#50885) üzenetére


radio100jozs
őstag

Köszi, ez egy elég friss írás, és akkor megint érdekes így a dolog a tiltás tekintetében.

(#50889) #15490560


#15490560
törölt tag

Egyedi készülék kedvezményt lehet kérni a Vodánál szerződés hosszabbításkor? Vicc, hogy ugyanaz a telefon Vodánál 45.000 forinttal drágább mint a Telenornál és a Telekomnál.
Munkatársamnak partnerüzletben simán adtak 40 ezret és még kisebb csomagban is van, kevesebb ideje mint én. Nekem meg hivatalos üzletben nem akartak egy forintot se engedni.

(#50890) Kicsirics77 válasza #15490560 (#50889) üzenetére


Kicsirics77
veterán

Be kell lógatni a felmondást,aztán majd megkeres sz ügyfélmegtartó.

.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--

(#50891) #08176384 válasza trec12 (#50880) üzenetére


#08176384
törölt tag

Telenor topicban írják is a bajokat:) Vodafone inkább fejlesztene hálózatot, hogy ne 2-5 legyen a sebesség a Balatonnál Siófok Aranyparton. Nyáron meg konkrétan nem megy az internet amikor főszezon van. Az idei fejlesztés olyan jól sikerült, hogy a nem messze levő faluban 4g+ van, a kiemelt parti sávban a házaknál meg térerő is alig:)

(#50892) Diák66 válasza #08176384 (#50891) üzenetére


Diák66
őstag

Ez mondjuk valóban jó lenne, mert sokaknak még csak 3G jut.... azt se bánnám, ha felváltanák és lenne belőle 4G. Az átlagos sebesség így 8/3 Mbit/s. HSPA+ 900 MHz-es cellán.

(#50893) 4Grider válasza Diák66 (#50892) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ez azért annyira nem jó ötlet. Sok olyan hely van az országban (tény, az eldugottabb helyeken), ahol csak és kizárólag 900 MHz-es 3G van. Azaz nincs 2G se. Ezeken a helyeken akkor a Vodások jól megszívnák, mert 4G-n nincs telefonálási lehetőség.

(#50894) Diák66


Diák66
őstag

Kedves fórumtársak!

A segítségeteket kérem, hátha van itt valaki, aki nálam okosabb. A tegnapi nappal lejárt a hűségem. Ügyfélszolgálatos hölgy tájékoztatása szerint , mivel a my vodafone azt írja, hogy 2018.12.14 a hűségidőm vége, így a tegnapi (vagyis a 14.-ei pénteki) adatforgalmam és telefonhívásaim már nem a hűségidő alá tartoztak. Meg 34 SMS-ről, egységről, törtarányos számlától stb.... beszélt nekem.

Dec 6. a számlazárásom, 7.-15. között 35 percet beszéltem és 0 (azaz nulla!) SMS-t küldtem. A tegnapi nap óta ebből 8 percet beszéltem. Bár én vitatom, hogy mikortól szűnt meg a hűségem, mert szerintem tegnap még " hűségesnek kellett volna lennem".

Na de a lényeg, 1700 Ft havidíjon felüli költést ír nekem a rendszer. HÉT PERCÉRT? Meg pár MEGÁÉRT???
Nem mellesleg, ha csak mától nem vagyok hűséges, eleve 2-3 perc az, amit ma beszéltem.

Továbbá én úgy tudom, hogy a havidíjnak maradnia kell a hűségidő lejártát követően is, mindössze a kedvezményeket nem adja. Havidíj kedvezményként eddig 880 Ft-t szerepelt a számlán.

A tarifacsomag hűségidő nélkül 3825 Ft, ez egész pontosan 1000 Ft-tal több, mint a mostani kedvezményes (2825 Ft) havidíj.

Tehát sehogyan se jön ki az 1700 Ft-os túlköltés, pláne nem úgy, hogy a 100 percnek úgy gondolom a két számlazárás között tovább kellene élnie! Tehát a tegnapi hívásokra nem számolhatna plusz költséget.

Járt már valaki így? Az ügyfélszolgálat szerintem tehetetlen lesz az ügyben, sőt! Bár szebb szavakkal írta körül, de kb annyit mondott, Ön rontotta el, hogy nem kötött újra hűséget.

Kérem segítsen valaki, szerintem az új szabályok alapján a szolgáltató nem jogosult tarifacsomagot módosítani, mindössze a kedvezményeket megvonni.

A panaszt felvetettem egy másik ügyfélszolgálatossal. Hétfőn megyek átváltatni Tutira a díjcsomagot, feltöltősre meg természetesen csak személyesen lehet váltani, online nem.

(#50895) #08205312 válasza Diák66 (#50894) üzenetére


#08205312
törölt tag

Milyen csomag? Mert ha valamilyen flotta, akkor simán lehet, hogy hűségidő végével "flotta alapcsomagba" kerültél.

(#50896) Diák66 válasza #08205312 (#50895) üzenetére


Diák66
őstag

Teljesen publikus Go Start. Igaz júliustól lezárt tarifa.

(#50897) bucihost válasza Diák66 (#50894) üzenetére


bucihost
senior tag

Ha 14.én lejárt a hűséged, akkor átrak a rendszer hűség mentes csomagba (tarifaváltásnak minősül).
12.06 -12.14 közt kapsz egy törthavi számlát, valamint 12.14-01.06 időszakra szintén. Tört időszakra nem kapsz egész havi csomagban foglalt adatot / percet / sms-t valamint tört időszakra nem jár a havidíj kedvezmény sem! Az hogy mi az a +1700 FT, itt senki nem fogja tudni megmondani.Nézd meg az appban, hogy konkrét minek lett akkora költsége (írja, hogy hívás, sms vagy vásárlás stb) vagy 1270, és ott kérdezz rá ők látni fogják.

(#50898) Diák66 válasza bucihost (#50897) üzenetére


Diák66
őstag

A Vodafone APP azt írja 500 MB-ból van még 411 MB. SMS minden hálózatba 20-ből 20 (hogy ez mi és mit keres itt, kitudja??? Nem része a tarifacsomagomnak, nem rendeltem külön), valamint azt írja, 69 perc és sms a 103-ből. Rejtély, hogy miért van +3, mikor csak 100 perc van a csomagban.

Ha a 100 percet leosztom 31 nappal, kijön, hogy 3 perc/nap.
12.06- 12.14 így 24 perc állt rendelkezésemre (vagy 21, ha a 14 már az "új tarifából ment). Összesen 41 percet beszéltem 13.-ig + 6 perc 14-15. között, amiből 14.-én 4 perc volt. SMS küldés nem történt.

Tehát ha 21 percet ad részarányosan, akkor azt 20 perccel léptem túl. (20*40 = 800 Ft) Dec. 14-től pedig részarányosan 18 napra 54 percet kell hogy biztosítson, amibe a 6 percnek bele kell férnie!

Ha ehhez még a netet is számoljuk, amiből 128 MB-ot használtam fel, akkor a napi 16 MB, a 7 napra 112 MB-ot jelent. Nem tudom a 10 MB adattúllépésért mennyit számláznak pluszba, de 1700-800 = 900 Ft. nem kicsit túlzás érte.

Más egyéb költésem nem volt, SMS küldés meg pláne nem. Megjegyzem az ügyfélszolgálatos nem tudott ránézni miért van ez, közölte, hogy 35 SMS/egységet használtam fel.

Ez sehogy sem jön ki.....

(#50899) sifarr válasza Diák66 (#50898) üzenetére


sifarr
senior tag

Szerintem:
Hűségidős szerződésed volt, azaz határozott idejű szerződésed. Amikor a hűségidő lejárt, akkor a szerződés átalakult határozatlan idejű szerződéssé.
Ezt a folyamatot a hírközlési törvény (2003. évi C. tv.) jól szabályozza.
Egyrészt a határozatlan idejű szerződésre ezt írja a rövény: 127. § (6)
"A határozott időtartamú előfizetői szerződés helyébe lépő új, határozatlan idejű szerződésben meghatározott, az előfizetői szolgáltatásra vonatkozó szerződési feltételek nem lehetnek az előfizetőre nézve hátrányosabbak a korábbi határozott idejű szerződésben szereplő szerződési feltételeknél."
Magyarul a régi tarifád nem módosulhat, bizonyos esetek kivételével.

Másrészt a hűségidő lejártát megelőző (!) 90 nap alatt a szolgáltató köteles háromszor értesítenie az előfizetőt a lejárat idejéről és a határozatlan szerződéssé alakulásról, valamint az elérhető tarifákról. 134. § (14)

Kaptál érteítést 3 esetben, pl a havi számládban? Volt benne ajánlat új tarifára? Ha nem, akkor a Voda nagyot hibázott. Ha igen, akkor el kellene olvasni, hogy mit ajánlott.

A Go Start már lezárt csomag, ezt írtad. Ez az info önmagában kevés. Ha a Voda lezárta a csomag értékesítését, de nem vezette ki (nem ugyanaz a kettő!), akkor jogosult vagy a Go Start feltételei szerinti csomagra. Ha lezárta és egyben kivezette, akkor korábban ajánlania kellett volna hasonlót. Ha nem ajánlott semmit, akkor megemlíted, hogy panaszt teszel a hírközlési felügyeletnél többszörös törvényszegésre hivatkozva. Erre biztos kapsz egy jó egyedi ajánlatot.

(#50900) Diák66 válasza Diák66 (#50898) üzenetére


Diák66
őstag

Azt tudom még elképzelni, hogy a Social Pass-t hozzávágta 1000 Ft-ért, de a 700 Ft még így sem stimmel, mert 700/40 az 17,5 és perc alapú a számlázás ugyebár..... Bár számla szerint 880 Ft a Social pass ami 820/40 -et, vagyis 20,5 percet eredményezne. Ez se stimmel.

Nem agyalok ezen tovább, a panaszt beadtam, hétfőn meg át lesz váltva feltöltősre és az ügy majd lezáródik, remélhetőleg pozitívan.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.