Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#41851) diablo1984 válasza tresh (#41850) üzenetére


diablo1984
veterán

hónolásnál a vállat szedtétek le és annyi? ha a 10w40es olaj kell bele, hogy ne egye, akkor lehet nem ártott volna rá egy szett gyűrűsor, nem akkora költség(a lagunánál kedvezménnyel egy 20-asból kijön, van 2 fokozat is attól függ mekkora kell), de akkor az biztos egy jó darabig. bár céges autó, de én a hengerfejet is megcsináltattam volna, egy szett szelepvezető és szelepszár szimering, szelephézag beállítással, ha kell szelepcserével, valamint ha darabokban van a motor, akkor egy tömítésszettet, de gondolom az megvolt.....

én is várok még mindig a szerelőre, hogy legalább a toronycsapágyat kicserélje már, mert ha lenne rugóösszehúzóm már megoldottam volna, de házibarkácsban nem akarom a rugóval kiveretni a fogamat, bár ha megrendeltem volna a rugóösszehúzó szettet, azóta már végeztem is volna vele, a stab pálcák nem téma, a talpas meg szinte bármikor, csak ahhoz is kell kinyomó szerszám.....így várok

amúgy ha nem lenne a laguna, akkor valszeg egy ilyen kombi megane lenne helyette, csak akkor spór voltam és megvettem az adagolós lagunát olcsóbbért, most a motorgenerál után már kijött volna belőle egy középmezőnyös megane, ami kb 7 évvel fiatalabb mint a lagu...... ilyen az élet!

(#41852) Pecc válasza diablo1984 (#41851) üzenetére


Pecc
őstag

Viszont ennyiért van egy szinte zsír új motorod :)
A középmezőnyös megane-on lehet ugyanezt meg kellett volna csinálni, sosem lehet tudni. :))
Ha jó a kocsi, ha nem, a pénz bele megy tök mindegy szvsz.

[ Szerkesztve ]

(#41853) diablo1984 válasza Pecc (#41852) üzenetére


diablo1984
veterán

hát jah, nem is tervezem eladni(de a seggembe mindig ott van a bugi, nem hiába az elmúlt 3 évben 5 autó is volt a nevemen), a dci-knél azért a nagynyomású részre magára is rá lehet tolni annyit mint amit én a motorra vertem rá. nekem is a komplett első futómű lenne most felújítva, már minden cucc a csomagtartóban van, majd valamikor az önindító is gyógyításra lenne ítélve, mert hangra csapágyas, meg egy fh jeladót is kellene benne cserélni, mert sokszor eljátsza, hogy indítás közben ugrál összevissza a fordulatszám és akkor nem is indul be, következő indításra meg nem ugrik és azonnal be is indul(jeladót néztem a helyi bontóban, de nem volt nekik ilyenük, valszeg újat kell vennem, ha megunom a hülyeségét), utána egyszer még a hátsó híd is következik, de addig is nyáron egy aluszett és nyári gumi, tavasszal 2 hátsó ív és egy alváz üreg védelem...... egyenlőre még érzelmileg nem alakult ki a kötődésem a kocsi iránt, eddig csak szoptam vele, de majd idővel kialakul.....

(#41854) benvolio


benvolio
őstag

Sziasztok, rég jártam erre.
Volt egy kipufogócső hegesztése a kocsinak, mert elszakadt a kipufogó tartó gumi és a "csavarodástól" amit kifejtett így a rendszeren eltört a katalizátorból kijövő cső. Nagy szerencsémre nem tudott le esni a földre. Először fel se tűnt, mert fokozatosan repedhetett, majd tört el, csak annyi, hogy egyre sportosabb hangja volt, majd mintha egy rally autóban ültem volna. Minden éven elszakad ez a r@hadt gumi és most ezt okozta. Nem igaz, hogy nem tudnak egy rendes anyagot összeállítani. 300Ft-os gumi, több ezer Ft-os kárt csinál. :W
Üdv!

(#41855) diablo1984 válasza benvolio (#41854) üzenetére


diablo1984
veterán

van attól drágább gumi is! csavarjatok egy picit a csövön ha már úgyis eltört, lehet a gumit is feszíti, ezért is szakadhat el......

(#41856) tresh válasza diablo1984 (#41851) üzenetére


tresh
addikt

Ne bánkódj szerintem , ha összerakod nagyon sokáig fog vinni vígan A-ból B-be. Nálam is ezért van meg még az Audi mert nem tudnék hasonló autót venni ami ezt tudja és javítható. pl CLIo 3 ba a cégnél ecu csere lett 4 év után szintén 1.5 dci de 68 lóvas. Mert ott már mindent az ecu basztat nincs az hogy alapjárati motor vagy bármi csere... 2004ig vennék max autót

(#41857) diablo1984 válasza tresh (#41856) üzenetére


diablo1984
veterán

nem bánkódom, egyszer csak elkészül csak jó lehet!

most hozta meg a postás az elf olajat és mann szűrőt, így a következő olajcserekor már nem lesz kérdés, hogy mi megy bele!

(#41858) benvolio válasza diablo1984 (#41855) üzenetére


benvolio
őstag

Volt már kétféle gumi is, ami volt használva, de nem tudom a pontos árait, mert "okosba" kapom őket, csak saccoltam az árát. Az lehet, hogy egy kicsit feszíti a gumit a dob, de a gumin látszik, hogy el van érve 1 év után, be van repedezve mindenhol.

(#41859) rob210 válasza benvolio (#41858) üzenetére


rob210
Topikgazda

Használj rugót ;)

Nekem is szakadt már el gumi, azóta 2 helyen rugó van ráhúzva gumicső, mert az is nyeli a hangot ugyebár.
Így kiváltottam a gumi érést de a rugó sem veri csiszatolja a fület.

Renault power

(#41860) benvolio válasza rob210 (#41859) üzenetére


benvolio
őstag

Most betáraztam van pluszba 3 új, van miből cserélni, csak ha szakad ne okozzon semmi bajt.

(#41861) mycso válasza tresh (#41848) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Olajból mit raktok bele, melyik 10w ??

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#41862) diablo1984 válasza diablo1984 (#41857) üzenetére


diablo1984
veterán

apropó az ELF olajok azok nem mind hologrammosak az olajbotrány óta? a kovács autótól rendeltem, de nyoma sincs a hologrammos címkének rajta.....

(#41863) mycso válasza diablo1984 (#41862) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Az elfek emlékeim szerint már ez előtt a nagy olajhamisítósdi előtt is hologramos zárjeggyel voltak ellátva.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#41864) Pecc válasza diablo1984 (#41862) üzenetére


Pecc
őstag

Én akárhányat rendeltem, minden volt hologramos zárjegy.

(#41865) diablo1984 válasza Pecc (#41864) üzenetére


diablo1984
veterán

és mycso: akkor fasza, írtam nekik, még nem jött válasz.....

(#41866) rob210 válasza diablo1984 (#41865) üzenetére


rob210
Topikgazda

Bezony évek óta ELF-et használok meg a cimbik renaultjába is azt erőltetem, mindegyiken van matrica a kupakon keresztbe.
:R

Renault power

(#41867) diablo1984 válasza rob210 (#41866) üzenetére


diablo1984
veterán

azt mondták a kovács autónál, hogy jövedéki termék így eredeti, csak olyan szarul van ráragasztva, hogy lehullik róla! meg hogy a raktárukban seperni lehet ezeket a hologrammos matricákat.....
megnyugtatni ezzel nem nyugtattak meg, ha pancsolják az olajat, akkor is ezt mondanák, felajánlották, hogy küldjem vissza az olajat és visszaadják az árát.... biztos pénzre van szükségem, nem olajra....

(#41868) Sgt. Chris


Sgt. Chris
aktív tag

Ez lenne a kiszemelt: [link]

Vajon milyen buktatói lehetnek?? Mire lenne érdemes figyelnem az alap dolgokon túl?

Ugye most Megane II-m van 2005.-ös, (1.6 16V 113LE benzines, vagyis ugyanaz a motor (?) )

A felszereltsége akárcsak a mostaninak, de nem tudom, hogy a Grand Scenic mennyivel megbízhatóbb, vagy megbízhatatlanabb...

ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W

(#41869) mycso válasza diablo1984 (#41867) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Mondjuk annyi igazság van benne, hogy tényleg, csak a lélek tartja a matricát a kupakon...

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#41870) rob210 válasza diablo1984 (#41867) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ajánlom figyelmedbe őket.
Mindig cimkés olajat küldtek, és rajta volt rendesen a cimke. ;)

Nem szokott a kovácsékkal baj lenni, de azért én cimke nélküli olajat nem tennék a kocsimba.
Nevezhettek fostosnak, de az a cimke azért van rajta, hogy rajta legyen.
Ráadásul anélkül nem hozható forgalomba.
Ha nincs rajta vissza kellene küldeniük a gyártónak.
:R

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#41871) rob210 válasza Sgt. Chris (#41868) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ezt szvsz felejtsd el, de nagyon gyorsan.
Olyan erőtlen lesz, hogy lesÍrod a discó belépődet.
Gondolom nem véletlen szeretnél 7 fő szállÍtására alkalmas autót.
Ehhez pedig az 1.6 KEVÉS.
Ha nagypapizol akkor is, oké, hogy nem rallyzni veszi az ember a "családi kombit" (egyterűt) , de azért az nem baj, ha az Érdi emelkedőn mondjuk nem csak 1.-ben tudsz felmenni.
:R

Nem javaslom, csak ha az alföldön autókázol.

Renault power

(#41872) diablo1984 válasza rob210 (#41870) üzenetére


diablo1984
veterán

most az egyszer bevállalom, fillérbaszó vagyok, hogy visszaküldjem az olajat a saját költségemen, 1 évet csak kibír, de nem lesz tőle jó a szájízem az biztos!

igen, néztem őket is, csak rendeltem még a toyotához is olajat és olajszűrőket, stabilizátort, meg apróságokat.

legközelebb az lesz, ott nagybetűvel írják is, hogy a hologrammos matrica rajta van a dobozon!

mycso: eddig nem rendeltem olajat neten, mindig én vettem le a polcról és csak hologrammost(total is ilyen), volt azok között is olyan, amin rajta a címke, volt amelyiken nem, de mindig a hologrammost hoztam el, úgy a biztos! most így jártam, mann szűrő társaságában hátha nem eszi meg a lagu motorját.....

(#41873) Sgt. Chris válasza rob210 (#41871) üzenetére


Sgt. Chris
aktív tag

Igen erre én is gondoltam..bár az esetek 90%-ban városi futkorászásra lenne (gyerekeket kilogisztikázni iskola, óvoda, bölcsi...aztán munkahely...majd délután vissza...) Na ezért benzinesre vadászok....

Az éves futásteljesítmény valahol 8-9000 km, na jó max. 10k-ban várható. (2-3 év távlatában mondom...)

Ha a helyzet megkívánja évi 4-5 hosszabb (200-300km-es utazás) várható, szóval ehhez mérten a 2 literes motor meg nem sok???

Van pár ilyen erősebb motoros verzió...de vagy Bp., vagy az ország túlsó, keleti felén...

[ Szerkesztve ]

ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W

(#41874) rob210 válasza Sgt. Chris (#41873) üzenetére


rob210
Topikgazda

Én soha senkit semmire nem beszélek rá és le róla.
Ha a te felhasználási igényeidnek elég akkor legyen, szerelték végül is 1.4-es motorral is, de el se tudom képzelni az mit csinál.

A páromnak 1.8 a corolla verso 7 személy, az használható teljesÍtményt ad le.
Mint Írtam a családban volt scenic 5-7 személyes verzió is.
Az egyhat nem ehhez az autóhoz való.

Nekem a meganeban elég, de nyáron klÍmával éppencsak, ha erre még 4-500 kilót rádobok akkor tuti meghalnék benne.

De erre mondom azt, hogy neked elég lehet.
Egy biztos a motor jó konstrukció, de pörgetni fogod nagyon és akkor ugyan annyit fog kajálni mint egy 2.0literes. Ami viszont cserébe megy is.

Azt el kell fogadni, hogy ezekbe a nagy dögökbe vagy nagy benzinest veszel vagy még nagyobb dieselt :D
De nem 7 literes lesz a fogyasztása, ha tetszik ha nem.

:R

Renault power

(#41875) rob210


rob210
Topikgazda

Gratulálok én nem vagyok az elektromos autók ellen, de nem ez a megoldás.
Ott lesznek az üres töltő parkolók és ki fog beállni?
Mert a Magyar fizetésből élők nem fognak tudni villany autót venni.

ÉN NAGYON SZERETNÉK, de 5 év alatt keresem meg az árát és akkor addig nem eszek nem iszok, nem lakok nem fizetek semmit.

Renault power

(#41877) Sgt. Chris válasza rob210 (#41874) üzenetére


Sgt. Chris
aktív tag

Nem is úgy vettem, hogy le akarsz beszélni.... :-) Csak tapasztalatokra vagyok kíváncsi, mert több szem, többet lát. Köszi, hogy leírtad, hasonló gondolataim, kétségeim nekem is vannak...de ugye a fránya lehetőségek...

Egyébként nekem is eszembe jutott, hogy vajon az 1.4-es verzió mit mutathat....NA azt alapból ki is zártam.

De a legtöbb ilyent az 1.5DCi motorral láttam...vagyis a dízel 1.5-el szerelve jó, de a benzines 1.6-os kevés lehet? A nyomatékosság ennyit jelent a dízel javára? Vagy "csak" magyaros megfontolás, ogy kis motor, lehetőleg az is dízel... :-)

ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W

(#41878) diablo1984 válasza Sgt. Chris (#41877) üzenetére


diablo1984
veterán

1,9essel is szerelték, dci az is!

(#41879) Sgt. Chris válasza diablo1984 (#41878) üzenetére


Sgt. Chris
aktív tag

igen, láttam azokat is a HaHu-n, de a szinte állandó városi futás miatt a dízelt kizártam. Végülis csak az érdekel, hogy tényleg ekkora a különbség egy dizel 1.5 és a benzines 1.6 közt használhatóságban?

ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W

(#41880) FerNandor válasza diablo1984 (#41853) üzenetére


FerNandor
őstag

Én úgy tapasztalom és szerelönek is ez a véleménye, meg többektöl hallottam már, hogy ez a Siemenses 106 lovas befecs rendszer nagyon jó. Nem kényes, mint a Delphi. Én nagyon szeretem :)

Amúgy ma hívtam a boltot, hogy mi a helyzet... mert ott hagytam a telefonszámomat és majd hívnak, ha van fejlemény... persze... Na mindegy. Kicserélték az akksit! Úgyhogy majd jövö héten leugrok érte. Ezek szerint tényleg sz@r volt!
Egyébként 2 fok volt ma és szerintem jól indult. :)

"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."

(#41881) rob210 válasza Sgt. Chris (#41879) üzenetére


rob210
Topikgazda

A benzin 106 LE nem hasonlÍtható össze a diesel 106 LE vel, illetve össze hasonlÍtható, csak értelmetlen.
Hidd el, nekem, hogy egy 2.0 literes benzinnel járnál a legjobban, elpusztÍthatatlan motor, gyorsan bemelegszik, ami a városi használat mellett nem mellékes.
Ami a hátránya az a 9-10 literes fogyasztás.
De 9 alatt az 1.6-al sem fogsz ekkora kaszninál megállni.

Én az 1.9 dci-grandban mindig fáztam, utáltam a fűtését illetve a nem fűtését.
:R

Renault power

(#41882) mycso válasza rob210 (#41876) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Mondjuk, hogy miért erőltetik az 1.5dci-t, ezekbe a nagy dögökbe :(
Laguna 3-ba is rakják, akkor most ebbe is. Na meg 3.6-os átlag fogyi :U

És ahogy látom nem is nagyon lesz bele normális motor: 1.6tce, 1.5dci, 1.6dci, meg dupla turbós 1.6dci - ez utóbbi, egy megane-ba érdekes lehet, de ebbe... :(

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#41883) rob210 válasza mycso (#41882) üzenetére


rob210
Topikgazda

osztom a véleményed.
De sajnos az alul motorizálás korszakát éljük, pedig nem attól lesz kisebb a káros anyag kibocsátás.
:W

Renault power

(#41884) speedydb23 válasza rob210 (#41883) üzenetére


speedydb23
senior tag

Sajnos a mérőpadon ettől lesz alacsonyabb a károsanyag kibocsátás, és ezt nézik az emissziós teszteken.

(#41885) dhgm válasza rob210 (#41870) üzenetére


dhgm
tag

Hát tapasztalat, hogy a címkét is lehet hamisítani, mint annak idején a zárjegyet...

1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7

(#41886) eTrade válasza Tosee (#41786) üzenetére


eTrade
tag

Azóta nem jött elő az alapjárati ingadozás?

(#41887) rwin5


rwin5
őstag

Holnap alairjuk a papirokat a clioval kapcsolatban remelhetoleg. Papirmunkak elvegzese utan valsz haveromekhoz elviszem az autot es atnezik, de nem csak a szukseges, alap dolgokat akarom cserelni, hanem azokat is amelyek a megbizhatosagat jobban novelne kicsit. Privatban irtsk, hogy a gyujtokapcsoloval van egy gyürü ami elektronikai hibat okozva nem erzekeli az auto a kulcsot vagy vmi ilyesmi. Tudtok ilyen dolgokat meg mondani amit erdemes volna csereltessek?

(#41888) Szendwich válasza mycso (#41882) üzenetére


Szendwich
tag

Mar a Renault Traficot is csak 1.6os dizellel lehet rendelni... :Y

(#41889) rob210 válasza Szendwich (#41888) üzenetére


rob210
Topikgazda

Agyon turbózva meg hihetetlen sok fokozatú váltóval.

A kollégám kis ford fiestájában sem véletlen van 6 fokozatú váltó a 0.9 es motorhoz.

Az 5.- ik elfogyna alatta 100-nál.
:W

Renault power

(#41890) rob210 válasza rwin5 (#41887) üzenetére


rob210
Topikgazda

sok sikert és várjuk a képeket.
:C

Renault power

(#41891) rwin5 válasza rob210 (#41890) üzenetére


rwin5
őstag

6-kor hozzák házhoz. Remélem nem fogok szörnyebb elektronikai hibákkal találkozni, jelenleg működik rajta minden, de ugye az idő kiszámíthatatlan :D

[ Szerkesztve ]

(#41892) pècsimunkás


pècsimunkás
addikt

Németországban dolgozom , ma , egyik kaja szünetben beszélgettek a kollégáim , h Erfurtban- tőlünk kb 60 km - ma és holnap jó akciók lesznek a König Autohausban . Mindjárt találtam is magamnak egy 4 éves 1,6 benzines Megane kombit 8000 euróért , aminek a színe is tetszik , meg fullos is . Mutattam is nekik , csak akkor mondták , h ez új autóra vonatkozik . Hazaértem , bekapcsoltam a tabletet , rákerestem az autóház akcióira , ez tetszett : [link] Jó az ár , jó a felszerelés , nincs km megkötés sem . Kár ,hogy nem merem bevállalni :O !!!

Nem jó a link :((

Erről van szó :http://renaultkoenig8-px.rtrk.de/start/einzelansicht-auto/autoangebot/CarForSale/show/megane-grandtour-limited-business-16-16v-110/

[ Szerkesztve ]

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#41893) pècsimunkás válasza pècsimunkás (#41892) üzenetére


pècsimunkás
addikt

Jahh , azt most vettem észre, hogy bemutató autórol van szó , és írják is, hogy van benne kb 5000 km ...

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#41894) rwin5


rwin5
őstag

Na itthon az autó, eddig pöpec, mondjuk mentem vele összesen 2km-ert kb ;]
Kultúrált a belső, előző tulajnál 4-5 évig volt hölgynél, ugye kisebb parkolási a műanyag lökhárítón.. a motortér szép nincsenek olajszórások. Van benne kormányról vezérelhető rádió, lámpák működnek, elől elektromos ablak, tükör. Tiszta belső, rozsdamentes az autó ahogy elnéztem. Nagyon picit jobbra húz az autó, de lehet keréknyomás vagy felfüggesztés de ezt már tudtam mikor megnéztük akkor is. Egyetlen dolog nem működk benne, a szélvédőmosó folyadéknak a "spriccelése" de most 590ezerért ne várjak csodát szerintem egy 14 éves autónál
A kipufogó gáz teljesen átlátszó színtelen, szóval azzal sincs gond. Nyomtam egy padlót de nem olyan durván ugrott meg alattam kettesben, de mondjuk a rossz láthatósági viszonyok mellett nem is erőltettem nagyon :B

2 dolgot nem tudok de már nem akarom megkérdezni a srácot: villog benne pirosan kikapcsolt állapotban gondolom a riasztó, azt nem lehet offolni, hogy ne merítse az akksit?
A második, hogy a csomagtartót, hogy lehet bezárni, mert nem találtam rajta zárat, az elemek meg már le vannak merülve a kulcsokban, vagy csak én nyomkodtam hülyén mert 2 db gomb is van rajtuk de nem akartam erőltetni nehogy bekapcsoljon a riasztó aztán ki se tudjam kapcsolni

Képet, majd holnap töltök fel, bár nincs benne semmi extra, teljesen olyan mint egy 14 éves clio :D

szerk: szerintem még a 137ezres km óra állás is reális lehet :B

[ Szerkesztve ]

(#41895) diablo1984 válasza rwin5 (#41894) üzenetére


diablo1984
veterán

renaultokban divat az ál riasztó, konkrétan egy villogó piros led, attól még nincs benne riasztó.

távirányítóval zárható, nyitható, a központi zár vezérli, nekem a lagunában a 2 első ajtót lemerült akkunál le sem lehet zárni, mert az ajtón nincs lezáró pöcök, az anyós oldalin még kulcslyuk sem! :Y

(#41896) speedydb23 válasza rwin5 (#41894) üzenetére


speedydb23
senior tag

Nekem is ilyen Cliom van, de az biztos, hogy csak távirányítóval zárható a csomagtér ajtó.

Sőt, csak a vezető oldalon van kulcslyuk, ami ha jól sejtem nem működteti a központi zárat, bár ezt nem tudom, mert nálam a kulcs elforog a zárban (ebből volt is decemberben egy jó kis kalamajkám).

Szóval ha nem zár le a központi a távirányítóval, akkor gyorsan cserélj benne elemet.

Az a piros villogó meg nem riasztó, az a gyári immobiliser fénye, indításnál elalszik.
Az jelzi a kulcs hibát is, ha gyorsan villog miután elfordítod a kulcsot, akkor nem ismeri fel a kulcsban tárolt kódot.

(#41897) rwin5 válasza speedydb23 (#41896) üzenetére


rwin5
őstag

Okés, majd reggel megprobálom, már leraktam az autót hamar :-). Majd holnap :R

(#41898) daniel2121


daniel2121
senior tag

Tudja valaki hogy a Scenic 3-ban hány cm-es hangszórók vannak az ajtóban és hogy milyen gyártmányú.

(#41899) rob210 válasza rwin5 (#41894) üzenetére


rob210
Topikgazda

Már megkaptad a választ, de megerősítem, ha le van merülve az elem gyorsan cseréld ki, mert abban van a zárható csomagtartó trükje ;)

Illetve ha beülsz és lezárod a központit akkor zárva van.
De egyszerűbb kicserélni az elemet.
A mosó szivattyú Renault betegség 4-5 évente cserélni kell a motort 2-3.000.- költség attól függően milyet veszel. Kicserélni rutinos kezekkel 15 perc.

Renault power

(#41900) SZATA válasza rob210 (#41899) üzenetére


SZATA
senior tag

Nekem még a gyári van benne és egész jól visz, viszont az egyik fúvókát már cseréltem. (Ebay) Ja, meg hátul dobta le a csövet kétszer. :)

Amit vettél, annak végül nincs kirepedve hátul a tömítése? A kollégám 8 éves Campusának is ki van.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.