Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Gabis
őstag
Köszi.
szimi57
őstag
Az írásod alapján úgy néz ki, mintha lenne a henger alatt pluszba egy 2 mm vastag tömítő alátét. Esetleg nem tart fel a 4 tőcsavar?
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
Nikaré
őstag
Nem ide akartam
sry
[ Szerkesztve ]
mumtaz
senior tag
Nincs ott semmi. Most meg pláne, mert szét van borítva a blokk.
De nem is volt. Egyetlen talptömítés volt, semmi több.
Tegnap hagytam a fenébe. Ma majd méregetek még, mert ez már tiszta X-akta.
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
Tamás9x
őstag
A dugattyú-t vagy dugattyúkat ellenőrizted, nem az különbözik? ne a szoknyát, a csapszeg emelést.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
mumtaz
senior tag
Pont ez az. Összehasonlítottam a 50-es dugót a 70-es dugattyúval, aminél jó volt. A dugattyú tetejétől a csapszeg távolsága ugyanaz.
Most ott tartok, hogy a kis blokkfélen nekem anno volt jó pár éve egy probléma, amikor megvettem és először kellett szétszednem a blokkot, hogy valaki a tőcsavart (eredetileg nem tőcsavaros) úgy betekerte, hogy a zsákfurat alja beszakadt. Ezt akkor javítottam Autoweld-del. Jó is volt, csak nem volt sima. Most gondoltam, akkor már kijavítom szép simára. Most köt a cucc. Aztán összerakom a felújított főtengellyel, amivel 1000%, hogy jó a blokk. Szóval most ott áll a project, hogy maga a blokk legyen összerakva biztosan jól.
Aztán a többivel majd utána foglalkozom, hogy kiderüljön, mi nem jó.
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
Tamás9x
őstag
Uh 110-125-nél volt iylen difi 1p52-54fmi, hogy a löket változott, így hosszabb volt a henger is.
https://www.youtube.com/@kisstontour
Gabis
őstag
Sziasztok?
Ma levettem a burkolatot, hogy megnézzem van e levegő az olajpumpánál + leszívtam és visszatöltöttem az olajat, majd 250 ml-enként megjelöltem a tartályt. A kérdésem az lenne, hogy tavaly kb. ilyenkor volt szíjcsere, és annak a kopása látható a burkolaton, vagy cserekor nem takarították ki, és még az előző nyoma is látszódik? Amennyire tudtam ronggyal, és fogkefével megtakarítottam (a kép előtte készült ).
Még valami... a két burkolat között nem kellene tömítésnek lennie?
macilaci78
nagyúr
Nálam van tömítés. OEM Parts-on nézz robbantott rajzot, abból kiderül, mit gondoltak a gyárban.
Lehet, meglep, de a szíj kopását nem a naptárban jegyzik, hanem a km-órán.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Gabis
őstag
Köszönöm.
Bocsi, igaz. Kb. 2000 km lehet a szíjban.
macilaci78
nagyúr
Az már adhat némi port.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Rivaul
addikt
Kb senki nem takarítja ki. Max nagyolja a retket. Tömítést is addig rakják vissza a gyárit, amíg ki nem hullik darabokban. Utána soha nem kap újat. Én sem teszek. Nincs érdemi jelentősége.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
Tamás9x
őstag
Ha nagyon alapos akarsz lenni akkor berakáskor leméred tolómérővel a szíj átmérőjét.
Tömítésnek semmi értelme, de legalább pénzbe kerül, inkább egy hűtött harangot , és deknit nézz rá. Komolyann kuplungot.
https://www.youtube.com/@kisstontour
Gabis
őstag
Köszi srácok a válaszokat.
Tamás9x: nem nagyon akarom módosítani, de ha a fentieket esetleg kifejtenéd, azt megköszönöm (akár privátban is).
[ Szerkesztve ]
Tamás9x
őstag
Gyorsan utána kerestem, és nem nagyon találok Scara hűtött deknit így okafogyottá válik, a hajtás tuning, hacsak nem szeret az ember barkácsolni otthon.
Amúgy igazából az a lényege, hogy sok pénz rálocsol az ember, cserébe kicsit jobb élettartamot, és kevésbé elgyengülő hajtásláncot kap, azaz később melegszik meg a rendszer és tovább marad dinamikus a kigyorsulásod.
https://www.youtube.com/@kisstontour
Gabis
őstag
Köszönöm, hogy utána néztél és kifejtetted a korábbiakat. Ennyire nem vagyok azért maximailsta, meg az elmúlt egy évben azért sikerült rálocsolni egy kisebb összeget, szóval most egyelőre inkább csak élvezném.
Tamás9x
őstag
Ez igazából, csak nekünk fanatikusoknak vesszőparipánk, ami valószínüleg sose térül meg, csak a lelket nyugtatja.
https://www.youtube.com/@kisstontour
Rivaul
addikt
Én szépen megfúrtam anno a deknit. Nem ementáli szinten, de meg. Téma volt hogy melyik a problémásabb, a bejutó por, vagy a melegedés. De a meleget választottuk. Egy éves karbantartás alkalmával nézve sem volt láthatóan porosabb a belseje, mint fúrás előtt.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
macilaci78
nagyúr
Mi van, ha özönvízszerű esőben kell menned? Gondolom, a szellős deknibe több víz jut.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Gabis
őstag
Tamás9x
őstag
Van amikor a por megeszi, de homokvihar nem sok van felenk hala egnek. Eddig meg nem szoltak, hogy baj lenne az aerox-al Elegge at van szelloztetve az is, fajna az egomnak ha tonkremenne.
Macilaci78: ha vizet kap, elkezd csuszni, vagyis nalam ez volt, de rozsda a nagy ho miatt nem alakult ki a csapagyaknak tuti nem tesz jot a sok mosas.
Gabis: igen ott sziv egy keveset a kepek alapjan elvileg. Sok tuningnal az onindito kuka, es a helyere egy ventillator kerul ami jobban szivja bela levegot a dekni vegeben pedig furkalva vagy vagva, es ott suvit ki. De ez elegge penzegeto buli.
https://www.youtube.com/@kisstontour
Rivaul
addikt
Picike hatos lyukakat fúrtam. A hajtás inkább kifele dolgozza a levegőt. Soha nem jutott be víz. Az Amico szélesebb idomokkal is rendelkezik. A menetszél elvezeti elég rendesen a dekniről a vizet.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
Zoli bácsi
őstag
Na, belevágtam az 1000km-t a motorba. Vagyis, annyi kilóméter van hátra, hogy felviszem Sopronba szervizbe, ahogy számolom túl is megy kb 10km-rel az ezres számon.
Ma tekertem 200km-t. Kapuvár-Celldömölk-Jánosháza-Vidornyaszőlős-Zalaszántó-Sümeg-Jánosháza-Celldömölk-Kapuvár.
Megnéztem Vidornyaszőlősnél a Kovácsi-hegy bazalt utcáját. Bár időben indultam, már elég meleg lett, rendesen leizzadtam a hegymászásban. Utána megnéztem a Zalaszántói Béke Sztúpát. Onnan Sümeg fele hazajöttem. Van két vár is a közelben (Rezi, Tátika), de iszonyú melegem volt, meg a kilómétert sem akartam nagyon túllépni, szóval hazarotyogtattam.
A Kínai Rettenet szépen teljesítette a túrát, minden családtagom dolgozott (nem tudtak volna értem jönni...), szóval részemről nagyon nagy bizalmat előlegeztem meg neki...Nem élt vissza vele.
30-35km-enként beiktattam egy 10 perces pihenőt. Alapjárat ma normális volt, nem fulladt le, nem játszott ritmuszavart, és nem is pörgette magas fordulaton behúzott kuplunggal gurulva. Tartom a gyári ajánlást, max 4ezres fordulat, ez órája szerint 90, valójában gyönge 80km/h. Persze a gyári ajánlás a tartós fordulatszámra szól, szóval azért egyre többször rövid szakaszokon odahúzom neki, nem tiltásig, de 120km/h sebességbe belezavartam párszor (órája szerint, ez valójában 100-105). Nem tiltakozik, meg mintha jobban is húzna mint az elején.
Teljesen megszoktam a súlyát, már nem akar elrántani, nehéznek sem érzem, magam sem értem az elején miért féltem hogy elránt. Kanyarokra is egyre bátrabban ráteszem. Jóindulatú, lehet dönteni, stabil, meg nem is ugrik ki az ember alól. Helyén kell kezelni a dolgokat. Ha az ember úgy ül rá, hogy 400cm3-es motor, akkor csalódás. Úgy fogom föl, hogy ez egy 125-ös..csak kapott egy kis szteroidot. Így már erős, és nyomatékos, ha így nézzük........
Úgy néz ki melegben is jól működik a léghűtés. Nem vettem észre, hogy melege lenne.
Na, ezt a négy látnivalót ajánlom nektek, egy gurulással megnézhető. Kovácsi-hegy, Sztúpa, Tátika vár, Rezi vár. Ma a várakat kihagytam, amúgy már láttam őket.
Kedvcsináló. Bazalt utca, meg a Sztúpa. Most kérek időpontot szervizre, addig elteszem, elfogyott a kilóméter. Ha augusztusra kapok időpontot, így jártam........
Zoli bácsi
őstag
Kicsi a világ.....Kollégám rám írt, jól látott-e Sümegen. Ott fagyiztak az út mellett, motorral mentek le a kislányával.
Ez van, ha az ember vesz egy viszonylag ritka motort, és azt hajtja a nem mindennapi termetével.
Múltkor ráköszöntem a zebránál valakire, akinek fogalma sincs róla hogy van motorom. Ráírtam, hogy biztos nem ismert meg, én köszöntem rá. Visszaírt, hogy megismert.
Néztem a híradót, ma meg Sárvárnál volt súlyos motoros baleset, a 84.-es úton. Majdnem arra jöttem, de előbb letértem, rövidítettem, spóroltam a kilóméterrel.
Minden nap van egy motoros baleset.
Megállt előttem egy teherautó, húzódott jobbra, és lassított, irányjelzés nélkül. Nem előztem rá, nehogy elém forduljon váratlanul, megvártam mit akar..ráérek.
Nagyon figyelni kell, motoron sokkal jobban mint kocsival.
Mindenesetre az Imperiale vezetése sokkal jobb a forgalomban, mint a volt robogómé. Belevertem az ezer kilómétert, és nem kellett vész fékeznem, senki nem hajtott ki elém.
FeniX-
aktív tag
Még sok balesetmentes kilométert, Zolibácsi!
Ez azért nem MZ, hogy melege legyen, és valószínűleg sorozatgyártásba sem engednék, ha 30 kilóméter után lerobbanna. Ne félj tőle.
Mondjuk nekem motoros ruházatban túrázni sehova nem lenne kedvem, de ezzel minden motornál szívtam. Nem merek nem beöltözni, utána viszont bárhova akar menni az ember, kézben kell vinni a csomó ruhát. Ebből a szempontból sokkal jobb a robogó, az tuti.
[ Szerkesztve ]
Árpi001
senior tag
És FeniX, macilaci78
Valószínűleg igazatok van. Köszönöm!
Más, meg lett hegesztve a kipufogóm, de nem javult meg a hiba.
És befogva a lyukat, továbra sem fullad le. Ergo van még rajta valahol lyuk, csak nem találtam meg.
Léteznek kipufogóra kenhető tömítő paszták.
Ezeket használta valaki?
A Föld a Naprendszer elmegyógyintézete.
Tamás9x
őstag
Létezni létezik, de nem sok értelme van, ha nem csetteg csattog, akkor hagyd, majd előjön a hiba, vagy elkezd ott csöpögni valami. az is lehet a hengernél fúj kia tömítés puha, el tudja rázogatni kopttani magát.
Közben ma sikerült próbálni egy CRF300R-t és egy Voge 300R-t igaz volt egy XT600-is de az más kategória, a Honda nagyon kezdi leadni a minőséget a Kínai gyártó, elég rendesen teper...
https://www.youtube.com/@kisstontour
FeniX-
aktív tag
Nem akarok papagáj módjára ismételgetni, de a proex meg tudja neked mondani, hogy hol fúj ki, egy pillanat alatt, hiszen kipufogósok.
Elég pici a kipufogó, túl sok helyen nem fújhat ki. A henger csatlakozás lehet még egy ilyen pont, vagy a kipufogódob hátoldalán.
[ Szerkesztve ]
Honda567
junior tag
Explorer 2t robogónak fekvő minarelli koppintás a blokkja? Árulok egy fekvő mina kiput arra jelentkezett egy srác nem tudja milyen.
kenwood3
őstag
Sziasztok!
Kaptam néhány éve ajándékba rokontol, 1 honda robogot. Csak magat a motort, nem volt hozza semmi Nem nagyon hasznaltam , tavaly vettem elo eloszor , akkor is csak a szolosbe motorozgattunk a gyerekekkel a nyar vegeig, mert megallt. Mivel ujra jott a jo ido, arra gondoltam, hogy megcsinaltatom mert a gyerekek, mar megint motoroznanak, es kotok ra biztositast is. Megcsinaltak, kapott uj gyurut, dugot, szimeringet, levegoszurot, stb illetve benzinellatasi problemaja is volt, azt is megcsinaltak. Felhivtam a biztositos hapsit, aki alvazszamot kert ill gyartasi evet a biztisitas miatt. Eddig meg a tipust se tudtam, mert semmilyen irast nem talaltam rajta, azon kivul, hogy honda. Ma megtalaltam az alvazszamot, amely Af27-el kezdodik, es van utanna meg 7 szamjegy.
A kerdesem az lenne, hogy honnan tudom kideriteni a gyartasi evet? Nincs valami olyan oldal, ami az alvazszam alapjan kidobja az infokat mint az autoknal pl? A google nem.a baratom sajna
Koszonom!
Mi az az ekezet dragasag??
Gabis
őstag
Oem-parts-ot próbáltad?
kenwood3
őstag
17.karaktert ker, nekem.meg
Af27 utan kotojellel egyutt is csak 12 van
Mi az az ekezet dragasag??
Rivaul
addikt
Az idomok belsejébe van sütve egy körülbelüli időpont. Igazából a kutyát nem érdekli. 90-97 közötti Dio lesz ha Af27. Válassz egy számot ezen időszak alatt és add meg azt. Soha, sehol nem fogják számon kérni.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
slesoma
csendes tag
Sziasztok!
Szeretnék segitséget és tanácsot kérni. Lehet hozzá tudnák jutni egy Piaggio Fly 50 4t. Kiprobáláskor hidegen nem indult, ki kellet venni a gyertyát ami fekete volt be volt köpve, tisztítás után jó szikrát adott, betéve indult a motor. Kis járás megállítás után szintén indult,viszont gázt húzni kellet egy kicsit hogy beinduljon.Egy másik robogot is néztém az gáz nélkül simán indult.
Eladó elmondása szerint sokat állt és ezért köpte be.Engem ez aggaszt utána olvastam hogy karburátor beállítás, gyújtás és még esetleg motor kopás is lehet.
Kérdésem az lenne szerintetek mennyire jelenthet ez nagy próblémát, mi a legrosszabb eset, esetleg motor generál az mennyibe kerül kb egy ilyen Piaggio 50 4t motornál. Remélem gyertya csere és karburátor tisztítás megoldja.
Mennyire jellemző hogy áll a motor egy ideig és beköpi a gyertyát, nekem ez fura ...
Előre is köszönöm a hozzászólásokat, segítséget 😀
Zoli bácsi
őstag
Piaggio-hoz a gyári alkatrész aranyárban van. Szerintem egy motor felújítás gyári alkatrészekből meghaladhatja a motor piaci árát, nem hiába keresik a bontott alkatrészeket.
Hosszabb állás után inkább dugulás szokott előfordulni, de szerintem nincs ember, aki így látatlanba megmondja neked hogy mi baja van.
Azt tudnám tanácsolni, beszéld meg a tulajjal, vigye el szerelőhöz, javíttassa meg, utána vedd meg, látatlanul ne vedd meg.
Úgy tudom ugyanaz a blokk van benne, mint a Libertykben, szóval bontóban lesz hozzá minden, mivel nincs rendszám, meg forgalmi, egy komplett blokk csere is játszik.
Ha karban van tartva, rendszeresen cserélik az olajat, sokat elmennek. De láttam én robogót, amibe 10 évig sem cseréltek olajat.......
Rivaul
addikt
4t már nem olyan egyszerű lelkivilág mint a 2t. Ha nem értrsz hozzá és/vagy nem gombokért kapod meg ismerőstől. Akkor én kihagynám a vételt.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
FeniX-
aktív tag
A fő probléma szerintem az (is), hogy az emberek zöme ugyanúgy állt hozzá a négyütemű kisrobogókhoz, mint a 2 ütemű elődeikhez.
- Minimális karbantartással (sokszor az sem egyértelmű, hogy kéne bele olaj),
- Végsebesség közelében használva, mindig teljes terheléssel.
Ez igazából a "gyertya két végén való égetése", és mire hozzád kerül a fenti igénybevétel miatt már igencsak menthetetlen állapotba kerülnek ezek a gépek.
Nem véletlen, hogy nálunk nem terjedt el a pl. Ázsiában nagyon népszerű Honda supercub, és klónjaik.
Jópár éve én is hívtam pár Innova tulajt, hogy meséljenek picit, és 3-ból 2-nek fogalma nem volt róla, hogy 2-3000 km-enként kéne mondjuk olajat cserélni, stb.
[ Szerkesztve ]
csongi
veterán
Távdiagnosztika nehéz lesz.
Mérni kell kompressziót, veszteséget, kamerázni kell a hengert. Karbi karbantartás.
Ha nem volt olaj csere időben a megfelelő olajjal, akkor megkotlik.
A 2T is tönkre megy, az egyszerűbb, és olcsóbb javítani.
Ha mindkettő rendes szervizelést megkapja, akkor a 4T többet elmegy km-be.
De annak ára van, a magasabb szerviz igénye miatt.
Gabis
őstag
Nem tudom ismered e Noraly-t, aki a 6-7. szezonját egy ilyen Honda-val tolja, többek között Afrikában.
Tamás9x
őstag
Ismerjuk egymast, de mas utazot is es eleg fos a felfuggesztese. Az o szavaikkal elve ez mar nem Honda, csak valami replika. O am nem mervado a motoros tarsadalomba mert full szponzoralt a a Good morning illetve Hello internet is reklamszoveg
https://www.youtube.com/@kisstontour
slesoma
csendes tag
Köszönöm a tanácsokat, nekem is gyanus volt,
Egyebkent 2015 evjárat és 5300 km van benne. 280.000 ft
adnák. Gyanuasan olcso volt menetközben érzetre jó volt de hogy eleve nem volt lecsavarozva az ülés alati motor takaró már gyanus, és hogy csak ugy tudták beinditani hogy előte gyertya pucolás volt, igy várták a vevőt, de legalább nem volt előkészitve eladás előti indulásra. Elméletileg osztrák oktató motor volt. Szerintem elengedem.
Első robogot keresek nem fontos a tuning nagy teljesítmény, inkább a fogyasztás és kulturáltabb járás, csendesebb működés, emiatt keresek 4t. 50 es. Nagyobb testű...
Eddig Piaggio Fly, Vespa, Yamaha Neos, Vox néztem a Keret 300-350 e. Tudtok ajánlani esetleg valamilyen modelt ...
Köszönöm
csongi
veterán
Kymco.
De olyat válassz, amit környezetedben tudnak szervizelni.
[ Szerkesztve ]
FeniX-
aktív tag
És ugye mindig meg szoktuk kérdezni, hogy hol akarod használni, mert egy pl. nagyforgalmú városi közlekedésben nagyon kevés a teljesítménye.
Zoli bácsi
őstag
Nagy kerekű Liberty. Ha kifogsz egy jobb példányt, akkor csak a kopó-fogyó alkatrészeket kell cserélni, ezek nem drágák. Nem értem miért ragaszkodsz a Fly-hez, a Liberty nagyobb kerekű.
Vespa kissé más, önhordó acél karosszéria, kis kerekekkel. Egy stílus. Nem rossz, de szerintem túlárazott.
Yamaha Gear? Ódákat zengenek a megbízhatóságáról, sajnos ez sem egy nagy motor.
Pár éve még sok mindenre elég lett volna a kereted, de azt gondolom, egy kis szerencse, meg türelem kell hogy kifogj egy jó vételt. Nem akarok vitát generálni, ez az én véleményem, elszálltak az árak, pláne nyár elején.
Nem ragaszkodnék konkrét típushoz, ha valamiből, ami tetszik, befut egy tuti vétel, akkor azt venném. Messzire kerülném a Motowell-t, és hasonszőrű gyártókat.(Linea.....).
Nézz körül kereskedésekben, ahol új motorokat forgalmaznak, általában van beszámítás, sokszor hibátlan gépeket adnak le, mert nem tetszett. Én 1500km-re adtam be két hónapja a Liberty-met. Másnap eladták.
A lényeg, igaz hogy a kereskedés ráteszi a maga hasznát. De a szerelők átnézik, remélhetőleg, és ami a lényeg, adnak rá általában egy fél év garit.
Gabis
őstag
Köszi az infókat.
slesoma
csendes tag
A liberty sajnos nagyon nem tetszik, és számomra
fontos a kinézet a funkció mellett.
Nem lenne nagy forgalomba használva inkább csak bele akkarok kóstolni a robogozásba, ha bejön a cél a 125 kategória.
A 2t robogok menyire fogyasztanak ha nincs szét tuningolva, gyári állapotban van, kb 85 kg emberke alatt.
Zoli bácsi
őstag
Ha húzod, fölé mehet a 4 liternek is. Amúgy 2,5-3,5l körül esznek, függően a műszaki állapottól, és még jobban az üzemeltetési körülményektől.
A 4l fölötti fogyasztás már vagy elhanyagolt állapotot, vagy 70km/h körüli sebességgel hajtást jelent.
Van a Piaggionak egy Typhon nevű gépe, ezt gyártották Puch, meg Gilera néven is, kis eltérésekkel. Ezek is strapabíró gépek, kis kerék, de ballonos gumik, és minden alkatrész van hozzájuk. 2T. Nézz rá, hátha tetszik.
Szerk: Más. Mit gondoltok, mikor tudtak volna fogadni ezres szervizre..? Holnap. De melózok, úgyhogy más időpontot kértem. Végül 10.-e lett, mert nem akartam éjszakás..vagyis 24-es meló után reggel fölmenni. Kivagyok a melegtől, ha nincs klíma azért szakadok meg, ha van, akkor meg ki-beszállni a klímás autóba, az üt ki teljesen. Áh....
[ Szerkesztve ]
Tamás9x
őstag
Facebook-on Horizons Unlimited Motorcycle Adventure Travellers csoport, nagyon kedvesen minden kerdesre valaszolnak, igaz angol de van egy par crf nyuzo emberke
https://www.youtube.com/@kisstontour
(#88899) macilaci78 válasza Zoli bácsi (#88897) üzenetére
macilaci78
nagyúr
És nem tudod elvinni ma a szervizbe? Leparkolod az utcán, beadod a kulcsot...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
(#88900) Zoli bácsi válasza macilaci78 (#88899) üzenetére
Zoli bácsi
őstag
Ez eszembe se jutott.
(Beadod a kulcsot...... Még azért szeretném megérni az unokát..unokákat , a korosztályom már jól nagyszülő, főleg a nők)
Amúgy nem sürgős, tulaj is aggódott, hogy nem szereti a Benelli központ ha túllépik a kilómétereket. (Ellenőrzik..? Vagy gondolom szerveren vannak az adatok, később visszakövethető bárhol Európában minden szervizelés ) De nekem ez nem napi közlekedési eszköz, ez hobbi motor, szóval nem hiányzik ha hetekre leteszem.
De fölösleges is otthagyni, 1 órás dolog(Jobbára egy olajcsere.....), ambulánsan megvárható. Akkor 2 plusz utam lenne ha otthagynám, nekem Sopron 40km.