Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26

LOGOUT.hu

Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#88051) Rivaul válasza IMIIKE1998 (#88050) üzenetére


Rivaul
addikt

2008-ig fekvő Minarelli blokkos volt az 50-es. Az pedig egyezik az összes többi ilyen blokkal. Szóval rengeteg alkatrész van hozzá. Utána nem tudom mivel szerelték továbbiakban. A Minarelli viszont nyugodtan megvehető HA a motor rendben van amúgy.

Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!

(#88052) IMIIKE1998 válasza Rivaul (#88051) üzenetére


IMIIKE1998
őstag

:R

"A Minarelli viszont nyugodtan megvehető HA a motor rendben van amúgy."
Pont ma néztünk megint egy Honda Tact-ot, hát lehangoló volt, az biztos. 160k-t kértek volna érte, képekről egész normálisnak nézett ki, azán megnéztük személyesen.... Alulról koszos, olajsáros massza fedte, az ülés alatti részen(alulról a váznál) firss olajfolyás legalább 2 helyen. Az olajtankba belenéztem, hát nem láttam benne olajat, pedig ráztam is a motort. :D Elvileg pedig különolajzásról ment, nem volt benne keverék, lehet az alján volt valami max.. Indulni pedig indult hidegen 2. indításra akkuról, húzni is húzott rendesen, bár az alapjárat elég érces, enyhén csörgős volt. Egyenesfutást próbáltam nézni, de valószínűleg az se volt 100-as(lehet csak az út miatt). De mindezt úgy hirdették, hogy megkímélt, folyamatosan karbantartott.... Ez már zsinórban a 4. ilyen, csak ez első blikkre nem tűnt tört motornak.
Ennél még a 130k-s Dió is jobb volt, mert valamennyire tiszta volt, de ott meg a fék volt xar, egyik oldalon egyértelműen látszott is a bukás nyoma, illetve nem is húzott alulról úgy, valószínűleg görgő baja lehetett(pedig ez hidegről pöcc-röff indult). Itt is megvolt a szokásos akksi kell bele, magyarul gondolom az önindító amúgy nem is működött...

#88029Tamás9x:

Tényleg rengeteg a lelakott darab, de az ilyen Peugeot, Piaggio és társait meg félek megvenni, mert szerelőt és alkatrészt is nehezebb elvileg szerválni hozzájuk. A vízhűtés meg 4t alapból kizárt, mert azokkal ha baj van, az ember gyatyája is rámehet és még lassabb is, mint a 2T.

[ Szerkesztve ]

(#88053) macilaci78 válasza IMIIKE1998 (#88052) üzenetére


macilaci78
nagyúr

A BWS-t hiába rázod, ha nem csurig van olajjal, fel kell borítani, vagy idomot levenni, hogy látsszon.
Külön olajozása működik, de pár nap állás után rúgni szoktam önindító helyett. Nehezen indul. Szerelő azt mondta, valószínűleg elpárolog a benzin a csap utáni részből és visszamarad az olaj, amivel nehezen robban a keverék. Új kora óta ilyen. Manuális szívatós.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

(#88054) #TOTTI válasza Rivaul (#88051) üzenetére


#TOTTI
őstag

Ma megtettem egy 50km-es utat főút + város, levegős Minarellivel (F12), az első méter olyan volt mint az utolsó, 56km/órás átlaggal, pedig mecsekben is jártam, felfelé is bírta.

De főútra kevés a 80 még akkor is ha gps 80.

(#88055) IMIIKE1998 válasza macilaci78 (#88053) üzenetére


IMIIKE1998
őstag

Ezt most úgy írtad, mintha te lettél volna az eladó. :DD
----------------------------------------------------------
De amúgy én akarok sokat kevés pénzért? Azért 150-160k-ért elvárható, hogy normális állapotú, 50-es 2T robit találjon az ember, nem?

[ Szerkesztve ]

(#88056) FeniX- válasza IMIIKE1998 (#88055) üzenetére


FeniX-
aktív tag

Szerintem fundamentálisan a 2T kategóriában az a baj, hogy újat már nagyon keveset adnak el és a maradék "forog" a játékban. Előbb-utóbb lelakják a felhasználók ezeket, mivel az az általános mentalitás, hogy "csak tankolni kell bele".

Mindig példának hozom a szomszédomat, aki új kora óta használja a saját piaggio typhoon-ját, és a gumija a minták között ki van repedezve, de 1 éve nem cserél gumit. Oroszrulettezik. 20.000-nél elszakadt neki a hajtásszíj, mert a létezéséről sem tudott.

Szerinted az ilyen felhasználó mennyire fogja "lelakni" a motort?
Legutóbb új hengert szereltek fel neki, mert már erőtlen volt a gép.
(Gondolom, aki ennyire van képben a saját járgányával, az meg fogja nézni, hogy a szerelője milyen hengert, milyen alkatrészeket fog neki beépíteni?) stb.stb.
Szerintem ez az átlag, és mi vagyunk kevesebben, akik saját magunk akarjuk szerelni ezeket a robogókat/motorokat.

[ Szerkesztve ]

(#88057) Rivaul válasza FeniX- (#88056) üzenetére


Rivaul
addikt

+1
Ezen gondolkodtam én is éppen. Lehet vennék valamit 90-100-ért. Ami nem 3 darabba lóg. Aztán összeraknám rendesen. Az olajfolyás/sár itt szerintem tök elhanyagolható. Ez nem autó.

Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!

(#88058) #TOTTI válasza IMIIKE1998 (#88055) üzenetére


#TOTTI
őstag

Én nagyon sokat keresgéltem, elhanyagolt lehet egy bizonyos szintig, de tákolt, szétkalapált ne legyen. Ár szinte alig mérvadó, meg kell nézni, valaki túlértékeli valaki a legolcsóbb alá árazza be mert el akarja adni. De úgy gondolom, vagy így vagy úgy kb. 2-300-ba áll meg egy alap karbantartás után.

(#88059) FeniX-


FeniX-
aktív tag

Egy kis napi mérgelődés: szívesen vennék elektronyos robogót, de most nézem, hogy még mindig nagyon tartják az árukat, sőt: 2 millió alatt kapni olyat, ami megfelelne az A1-nek.
Nagyon bosszantó.

Ugyanott: repülőrajtot vett a motorpiac.

[ Szerkesztve ]

(#88060) sityupityu válasza IMIIKE1998 (#88052) üzenetére


sityupityu
Topikgazda

"de az ilyen Peugeot, Piaggio és társait meg félek"

A kettőt ne keverd. A peugeot valóban nem ajánlott robogó, de egy piaggio blokk teljesen más bármibe is tették bele.

--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--

(#88061) IMIIKE1998 válasza FeniX- (#88056) üzenetére


IMIIKE1998
őstag

+Rivaul:
Igen, ebben van mondjuk logika. De pont emiatt ódzkodom a 4t-től is, mivel az sokkal kényesebb a karbantartásra és a tulajok egy jelentős része iszonyat igénytelen, így itt könnyű belefutni költséges javításokba.

#88058#TOTTI: Ez igaz, nekem sem az a bajom, hogy nem csillog, hanem látszik, hogy gányolt a motor, illetve a tulaj nem tud értelmes választ adni, hogy mi mikor volt cserélve, volt -e szervizben valamikor. Meg ha valaki arra nem hajlandó, hogy a több éves olajsarat lemossa a motorról, az sok mindent elmond arról is, hogyan volt a motor tartva.

#88060sityupityu: De ezt amúgy hol tudom megnézni, hogy melyik típust milyen blokkal szerelték? Valamelyiknél elég hamar meg lehet találni a neten, de pl. Derbi Atlantis 50 2T mondjuk 2009, ez is egy hengeres, léghűtéses, de honnan tudom, hogy Piaggio, Minarelli vagy saját blokkos?

[ Szerkesztve ]

(#88062) Rivaul válasza IMIIKE1998 (#88061) üzenetére


Rivaul
addikt

Nem találod meg egyértelműen neten sem. Mivel sokszor évjárattól-évjáratig terjed egy blokk, aztán másikkal szerelik. Pl az Atlantis is készült Derbi blokkal és Piaggio-val is. Az évjáratot meg kb egyik tulaj sem fogja tudni, csak ír valamit. Ez igaz a netes hirdetések 90%-ra. Ami a tanácsom, kezdj el képeket nézni a neten blokkokról. A Minarelli, Piaggio, Derbi, Morini, Honda stb mind ugyan úgy néz ki a saját típusuk futásának elejétől kezdve, max 1-1 váltással. Mi is így adunk választ. Ránézésre.

Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!

(#88063) IMIIKE1998 válasza Rivaul (#88062) üzenetére


IMIIKE1998
őstag

Köszi, igen ezt én is észrevettem, hogy csak találomra írkálnak be évjáratot. Ez a képes dolog jó ötlet, a Minarellinél például egész egyértelmű. :R

(#88064) IMIIKE1998 válasza IMIIKE1998 (#88063) üzenetére


IMIIKE1998
őstag

[link] Ebben mondjuk nem vagyok biztos, de alakjából ítélve ez is Minarelli.

[ Szerkesztve ]

(#88065) Rivaul válasza IMIIKE1998 (#88064) üzenetére


Rivaul
addikt

Igen. Ez egy fekvő hosszú Mina.

Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!

(#88066) #TOTTI


#TOTTI
őstag

Engedjetek meg egy képet városi karikázásról, illetve egy videót is készítettem a hajkurászás után.


Ő kész van, elteszem az utókornak, most az a terv, hogy építek egy kétütemű 125-300 cm3 café racer szerűséget kevesebb huszonéves műanyaggal. :)

(#88068) Zoli bácsi válasza macilaci78 (#88067) üzenetére


Zoli bácsi
őstag

Én túlhúzok néha csavarokat, akkor fordul elő.
Ezt a hozzászólásodat nézd meg, szerintem nem telefonszámot akartál te oda betenni..... Más volt a vágólapon.... :F Szólj a topikgazdának, ő biztos ki tudja venni.
Mindenképp jó hogy megcsináltad, nem jó ha szűretlen levegőt szív a motor. Mondjuk én első körben egy nagyobb csavart kerestem volna, de a te megoldásod az igazi. :)

(#88069) macilaci78 válasza Zoli bácsi (#88068) üzenetére


macilaci78
nagyúr

A nagyobb csavaron is túl vagyok már, a 6*30-as Reisser csavar feje már feszül a lyukban...

Jelentettem a hsz-t, kértem a telefonszám cseréjét a megfelelő szóra. Nem tudom, mióta volt már a vágólapon a szám. :D
Moderátori jogosultság kell egy hsz módosításához, csak néhány ilyen topikgazda van a rendszerben.

[ Szerkesztve ]

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

(#88070) macilaci78 válasza macilaci78 (#88069) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Na, akkor újra. :D

Nem tudom, hogy csak velem szokott-e előfordulni, de a légszűrő két felét összehúzó csavar alkalomadtán kifúrja a helyét és utána már nem tart semmit.
Meguntam, vettem egy új házat és használat előtt vettem.
Előtte, utána, a titok. D-fejű M4 csavar a megfelelő hosszban, fába való menetes hüvely, Szögkerben egy gombóc fagyi árán belül.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

(#88071) nyogo83 válasza macilaci78 (#88070) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

Jo megoldas lett :C
Amugy utangyartott legszurohazakbol van par olyan, ami 1 ev utan teljesen elveszti a rugaassagat. Akkor a menetes muanyag resz egyszeruen megreped, mindegy mennyire ovatosan is volt meghuzva.

(#88072) macilaci78 válasza nyogo83 (#88071) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Olyan probléma még nem volt, hogy elrepedt volna. Esetleg a deknin lévő rögzítési pontok távolsába minimálisan eltért. Ja, oda imbuszfejes saválló M6 csavart vettem már korábban.

Bosszant, hogy ilyen filléres apróságokkal lehet javítani dolgokon, ami gyárilag nyilván még olcsóbb lenne és jó pénzért lehetne adni.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

(#88073) Gabis


Gabis
őstag

Sziasztok!
Ma kiszereltem a Sacarabeo-ban az első fék munkahengerét, mert már idegesített, hogy fékezés után nekem kellett a karon az utolsó kb. egy cm-ert visszapöccinteni, hogy alapállásba kerüljön. A tömítések jónak tűntek, ezért tisztogatás után összeraktam, és a probléma meg is szűnt, azonban lett egy másik. Esze ágában nem akart rendesen felkeményedni, ezért most kb. kicsit hamarabb mint félállásnál kezdem érezni a fékhatást, de egy erősebb fékezésnél kisujj vastagság marad csak a gázkar és fékkar között. Előtte egy negyedet tudtam csak behúzni hasonló helyzetben, és már fogta is a gépet. Több mint fél órát szenvedtem a légtelenítéssel, de meguntam, mert buborékot már nem láttam. Mégis levegős maradhatott szerintetek?

(#88074) Tamás9x válasza Gabis (#88073) üzenetére


Tamás9x
őstag

Sajna még levegős.

https://www.youtube.com/@kisstontour

(#88075) Gabis válasza Tamás9x (#88074) üzenetére


Gabis
őstag

Köszönöm, sejtettem... :(((
Nektek is köpköd pumpálás közben a tartályból a fékfolyadék, vagy én csinálok valamit rosszul? Már nagyon lassan is próbáltam, de akkor is.

(#88076) Tamás9x válasza Gabis (#88075) üzenetére


Tamás9x
őstag

Igen köpköd. ilyenkor kompletten le szoktam cserélni az egész fékfolyadékot, ha nagyon megunom, akkor a lenti féknyeregnél táplálom be és mosom felfelé a rendszert, oylankor távozik 1-2 kicsi buborék, és már kemény is a rendszer, de hála égnek nem sokszor szivat meg. Kivéve amikor igen.

https://www.youtube.com/@kisstontour

(#88077) nyogo83 válasza Gabis (#88075) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

Nem igazan kellene kopkodnie. Mondjuk ha akadt es szetszedem, akkor en mar uj tomitessel/felujitoval raktam volna ossze :N
Szemre lehet okes, de lehet emiatt se tudod rendesen lelegteleniteni.

Szerk: Nem tudom nalatok milyen a kikepzes, en nem nem talakoztam "kopkodossel" :D Lehet ovatosan csinalom, vagy valami mas kikepzese van.

[ Szerkesztve ]

(#88078) Gabis válasza Tamás9x (#88076) üzenetére


Gabis
őstag

Lentről csővel és fecskendővel, vagy hogyan csinálod?

nyogo83: ha nem lenne jó, akkor szivárgás jelét látnom kellett volna nem? Néztem én is, de 15 rugót pár tömítésért... ha végképp nem lesz jó, muszáj lesz.

Köszi srácok. :R

(#88079) Illex74


Illex74
újonc

Sziasztok!
Egy kis segítség kellene! Minarelli léghűtéses, most volt rajta henger szett cserélve! Második rúgásra indult, viszont pörög mint a vadállat. Ami cserélve lett rajta, szívócsonk, benzin és vákum cső, gyertya, benzincsap. Karburátor kitisztítva.
Levegő és alapjárat csavarra nem reagál, ha a légszűrő felöli oldalt befogom, azonnal leáll.
Nem is merem hagyni járni az új hengerrel, mert akkora a fordulat. Minden rúgásra indul hidegen, melegen, de próba út nem volt, mert még bakon van.
Előre is köszi, ha valaki tud segíteni!

(#88080) Zoli bácsi válasza Illex74 (#88079) üzenetére


Zoli bácsi
őstag

Gázbowden nem feszül valahol?

(#88081) nyogo83 válasza Illex74 (#88079) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

Ha nem reagal levegocsavarra, akkor valahol falsot sziv szerintem. Szivocsonk kornyeke, vakumcso csatlakozasok, at kellene nezni. Ha ennyire porog, akkor meg fektisztitoval se erdemes megfujkalni a kornyeket ezeknek, mert nem biztos hogy sok valtozast eszreveszel a fordulatszam valtozasban.

Szerk: Jogos Zoli bacsi kerdese is :K

[ Szerkesztve ]

(#88082) Tamás9x válasza Gabis (#88078) üzenetére


Tamás9x
őstag

Lent a légtelenítőre rádugok egy csövet, majd arra egy fecskencsőt, lényeg, hogy légmentesen zájon, megnyigom, szívok, hogy lelégtelenítsem a csatlkozót majd vissza, lehet vele játszani hátha megjelenik 1-2 buborék. De ha elviszed egy szakihoz lehet 2 perc alatt megoldja :D

https://www.youtube.com/@kisstontour

(#88083) IMIIKE1998 válasza Rivaul (#88065) üzenetére


IMIIKE1998
őstag

:R

Valakinek amúgy van esetleg tapasztalata a Bymike motorkereskedéssel(Tegzes Miklós)?

(#88084) Illex74 válasza nyogo83 (#88081) üzenetére


Illex74
újonc

A gázbovden szépen jár, látszik a ahogy a tű mozog. Ha ráhúzom a gázt, még emelkedik a fordulat. Szinte el akar szálni :Y
Egy szar légszűrő ház okozhat ekkora fordulatot? Új egyébként, de elképesztő szar minőség, nem is lehet igazán összehúzni.
Köszi a választ, Zoli bácsi neked is!

(#88085) FeniX-


FeniX-
aktív tag

A minap történt: Bp. szélén, a reptér mellett bicajoztam, van itt jó hosszú földút, s mellette a fel/leszállópálya, ilyenkor testközelből meg lehet csodálni az utasszállító vagy tehergépeket leszállás közben. Pazar látvány és nem utolsó sorban erdő mellett van az ember, jó helyen.

Na, lényeg a lényeg, két 50-es krosszmotoros poroszkálva megelőzött, látszott, hogy jól érzik magukat, de nem siettek. A hátsó lány egész ügyes volt, magamban még meg is jegyeztem, hogy na, ilyen barátnőre büszke lehet az elől haladó srác.
Kb. 5 perc múlva látom, hogy a két motor fekszik a földön, és ők is mellette. Odaérek és kiderült, hogy a lány valami bukkanóra rászaladt, majd felborult és valószínűleg a fékpedál szerintem csontig belefűródott oldalt a lábfejébe. Szegény feküdt a földön, a barátja próbálta itatgatni a sebet, kiscsaj lesápadva.

Hívta a mentőket a srác, ketten elmagyaráztuk a diszpécsernek, hogy kb. hol vagyunk (itt csak dűlőutak vannak) majd előrementem bicajjal, ahonnét már lehet látni a főútra vezető utat, hogy figyeljem a mentőt.

Időközben jött 1-2 autós, azokat odairányítottam a párhoz, vízzel, elsősegélycsomaggal. Jött két terepmotoros is, náluk volt rendes kötszer, amivel bekötötték a csajszi lábát.

Írd és mondd, 1 óra múlva jött meg a mentő, de már a két terepmotoros ment ki elé a főútra, mert kiderült, hogy tök eltévedtek és vecsés irányában továbbmentek a reptér ellenkező oldaláról.

Az 1 óra várakozás alatt kb. én is olyan rohadt szomjas voltam már, hogy szintén egy arra haladó autós pártól kértem pár korty vizet. (egy nagy bringakör végén voltam, mikor megálltam a párnál, és onnan még negyed óra lett volna hazaérni)

Tanulság:
1.) Kismotorhoz is fel kell öltözni, lábra legalább egy bakancsot fel kell venni,
2.) Legyen a segédmotoron is legalább egy túraboltos elsősegély csomag,
3.) Legyen mindig víz nálunk. (ezt főképp magamnak mondom)
:-)

Mindenkinek balesetmentes gurulást, bármivel is halad.

[ Szerkesztve ]

(#88086) Zoli bácsi válasza FeniX- (#88085) üzenetére


Zoli bácsi
őstag

Elvileg a 112 látja a betelefonáló helyzetét.
De ezeket a poziciókat mi (mentők) nem kapjuk meg. Az elmagyarázott információ meg elveszik, torzul, két kézen keresztülmegy mire a kivonuló mentőegység megkapja. Viszont mi, kivonulók is látjuk a bejelentő számát, azt megkapjuk, előfordul, hogy az ember (Kivonuló mentődolgozó) a saját telefonjáról felhívja.... :K
Tudtommal segédmotorra is kell Eü. csomag.
Ügyes voltál, segítettél. :R :R
Folyadék kell, aki túrázni megy. Nekem ezért is kell bicajra oldaltáska, motorra doboz..Autóba meg a pótkerék mellé eldugva van tartalék folyadék, kevés kaja, egy pokróc, meg konzervkávé. Utóbbi kerül legtöbbször felhasználásra.
Nálunk, a kisvárosunkban péntek este nem kapott egy motoros elsőbbséget..Csett, nyílt combcsont törés. Helyzetét bonyolítja, hogy bár nem ő volt a hibás, rendszám, világítás (krosszmotoron nem is volt gyárilag) nélkül, és biztosítás nélkül volt..Sajnáltam. :B
Vigyázzatok magatokra.
Én meg motornélküli vagyok, még nem jött meg, a robogót meg beszámolták. Pedig ma csapattam volna egyet... :K

(#88087) nyogo83 válasza Illex74 (#88084) üzenetére


nyogo83
Topikgazda

Akkor elsore a gazbowdent allitsd be ugy, hogy egyaltalan ne feszuljon, legyen a tu alaphelyzetben a karbiban.
Falsot csakis a karbi es a henger kozott tud szivni, legszurohaz felol nincs ilyen hatasa semminek.
Szivocsonk/henger illetve karbi/szivocsonk kozott lehet fals levego, plusz a vakumcsonel.
Minden csocsatlakozas a helyere lett dugva? Ha emelkedhet meg a fordulatszam, akkor megprobalhatod, hogy fektisztitoval megfujkalod a szivocsonk kornyeket, figyeled hogy valtozik-e a fordulatszam. Ha igen, akkor azon a kornyeken van a bibi, ahova fujtad.

(#88088) Rivaul válasza FeniX- (#88085) üzenetére


Rivaul
addikt

Izgalmasra sikerült akkor a napod. Ilyenkor amúgy lehet jobb gps kordinátát mondani a diszpécsernek, szerintem. Ma már mindenkinél van okos telefon és azon valamilyen map.

Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!

(#88089) Gabis válasza Tamás9x (#88082) üzenetére


Gabis
őstag

Köszönöm az infót. :R

(#88090) FeniX- válasza Zoli bácsi (#88086) üzenetére


FeniX-
aktív tag

Igen, ma már igazi faja motoros idő volt, sok nagymotort láttam.
Azért egy nyílt combcsont törés elég kellemetlen. Annak a gyógyulási ideje is rohadtsok. Plusz simán lehet belőle élete végéig egy bicegő járás.

(#88091) FeniX- válasza Rivaul (#88088) üzenetére


FeniX-
aktív tag

Igen, kérdezte is a diszpécser, de bevallom férfiasan, én a gúgli mepsz-ről nem tudtam leolvasni. De most utánanézek, hogy hogy kell!

(#88092) macilaci78 válasza Zoli bácsi (#88086) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Sok éve már airsoftozás közben Makó közelében az egyik játékos infarktust kapott. Valahol földutak mélyén egy erdőben. Voltak a játékon legalább 40-en, köztük eü dolgozó is.
Hívták a 112-t, elmondták, hol vannak és hogy a főútig küldenek valakit navigálni, terepruhás ember kalimpálását kell figyelni.
Minden kereszteződésben állt valaki, de a mentős 2 dűlővel korábban fordult le...

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

(#88093) Gabis válasza FeniX- (#88091) üzenetére


Gabis
őstag

Ha a 112-t hívod, akkor elvileg meg kell kapniuk a koordinátákat is, de ezt gyakorlatban nem tudom megerősíteni.

(#88094) #TOTTI válasza Illex74 (#88079) üzenetére


#TOTTI
őstag

Akaszd ki a gázbowdent, alapjárati csavart meg tekerd ki, ha pörög, akkor benzint is kell kapjon, ha zárva van a suber henger akkor nem kaphat, max az alapjárati fúvókán. Szívócsonkon vam egy belső gumi gyűrű oda tömítést nem szoktam, csak egy vékony pasztát.

(#88095) FeniX- válasza macilaci78 (#88092) üzenetére


FeniX-
aktív tag

Végül kórházba került azért az ember? Remélem, túlélte!

(#88096) Illex74 válasza nyogo83 (#88087) üzenetére


Illex74
újonc

[kép] [kép] Akkor legalább a légszűrő kizárva. Remélem a csövek a helyükön vannak, teszek be képet. A többit holnap megpróbálom

[ Szerkesztve ]

(#88097) Illex74 válasza #TOTTI (#88094) üzenetére


Illex74
újonc

Holnap megpróbálom. A karburátorban csak egy fúvóka van. Gurtner, nem tudom hogy ez a gyári, vagy utólag lett belerakva. Egyébként minden gyári volt a blokkban. Malaguti f12

(#88098) IMIIKE1998 válasza beg (#87704) üzenetére


IMIIKE1998
őstag

Ezek a Kymcók ajánlottak? Régebben, ha jól emlékszem nem volt túl jó a vélemény ezekről a robogókról.

(#88099) macilaci78 válasza FeniX- (#88095) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Elhunyt, sajnos a mentő elkésett.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

(#88100) FeniX- válasza macilaci78 (#88099) üzenetére


FeniX-
aktív tag

Nagyon szomorú, és néha tényleg a véletlenen múlik egy ember élete.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.