Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Notepad++
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Soderes:] Kreativitás kimaxolva
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [potyautas:] Miért olyan drága?
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [N€T0X|N:] Starlink előtt és után
- [Re:] [Jack Hunter:] Egérragasztó
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26
LOGOUT.hu
Hozzászólások
jFox
őstag
Sziasztok!
Már régen gondolkodom 125-re váltáson. (Most egy 50-es Piaggio Free-m van) B125-el képzelem megoldani a jogtisztaságot. Kíváncsi lennék a véleményetekre Pro és Kontra. A felhasználási terület: városi és város környéki forgalom, néha egy-egy kisebb túra. (Nem akarok a Tátrába járni, csak országon belül. Miskolc - Eger, Miskolc - Sárospatak, ilyesmi.) Egy ilyesmi motorkán gondolkodom: Piaggio Hexagon
Egyenlőre ott tartok, hogy Pro: amire használom általában elég az 50-es ami ugye annyiba kerül, hogy kifizetem rá az éves biztit, meg töltöm bele a benzint/olajat. Kontra: néha, jó lenne 60 fölött is menni, főleg amikor messzebb megyek vagy parton felfelé egy kicsit több krafttal vinne. De nem tudom mivel kerülne többe egy 125. (Vizsgáztatás, teljesítmény adó, egyébb költségek.)
Előre is köszönöm a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
--==<< ...csütörtökön a lényeg, hogy egyet alszom és péntek! >>==--