Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gerner1
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Hieronymus: Új biztosítási kártyát kap a nagymama
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Rák
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Telda
addikt
válasz
runner 125 #21733 üzenetére
Szép, bár a müszerfala kicsit játékmotorosnak néz ki
.
Amúgy már azon is gondolkodtam, hogy lehajtom a hátsó ülést és elhozom a csomagtartóban, max kilóg a kereke. Csak nem tudom befér-e, illetve oldalára döntve nem tudom kibírná-e a műanyag, de gyanítom nem. -
runner 125
nagyúr
Ne általánosíts / terelj.
Jelen esetben a fojtott levegős NRG blokkról volt szó.
Hozzáteszem a fojtás pontos okát nem tudom, csak tapasztalatok alapján feltételezem.
Így simán el tudom képzelni, h a vizes teljesítményét tartósan nem tudná hozni a levegős NRG, ezért visszafogták. Eleve más ésszerű alapja ezen oknak nem lehet. -
válasz
Tothgera30 #21747 üzenetére
Akkor ott valami hutesi problema volt, vagy tuningolt motor gyari hutessel.
-
-
válasz
runner 125 #21742 üzenetére
Szerintem az eletben meg nem ragasztasz egy levegos blokkot.
-
zso79
őstag
válasz
runner 125 #21742 üzenetére
runner: Ezzel nagy hülyeséget mondtam?
"Az új dob elvileg annyit csinál, hogy eltolja a hasznos fordulatszám tartományt, úgyhogy logikus lenne állítani a kuplungot is, hogy picit feljebb fogjon, nem? A könnyebb görgők miatt a varió is később vált."
-
Pedig azokban van csak. A vizes henger és blokk megegyezik az SR-be és Runner-be szerelt motorral. A levegős egy külön állatfaj, németeknél ha jól tudom főleg csak azt forgalmazzák (árulják újonnan), mivel gyárilag lefojtva nem igazán megy, fojtás kiszedése után meg igen csak tornázni kell hogy elérje a 70km/h-t. Bár attól még nagyon szívesen elfogadnék egyet, csak hiányozna a vízhőmérsékletes csíkocskák vad menetelése az orrom előtt, a nyári 40C-os hőségben.
-
válasz
Tothgera30 #21737 üzenetére
De az egu cikkeben szo sincs rola, hogy ez a levegos hengerekben van csak.
Teljesen ertelmetlen kulon fojtani egy levegos hengert. Vagy szerinted miert kellene?
-
Szerintem egyszerűbb rátenni az elve fojtott levegős hengert, sőt levegős blokkot, márt hátul dobfékes, mint külön CDI-t gyártani hozzá! Fojtott hengerrel van az, az egyik fórumos srácnak van egy Power DT, talán neki. Ő komplett hengert vett hozzá, mert a gyárt nem érdemes farigcsálni, bár teljesen más dolog miatt bontotta meg.
-
zso79
őstag
válasz
Tothgera30 #21732 üzenetére
Tothgera30: Erről beszélek, hogy nem sikerül beállítani.
A görgők vadi újak, a dobhoz adták őket, a kontrasztrugó vadi új. Szervizben megnézték, a kuplungom egy ujjnyi területen fel van égve, de azt mondják attól nem kellene ilyet produkálnia. Jövő héten új kuplungrugót kap és meglátjuk mi változik.
Úgy nézem gyakorlatilag a tiéd is annyit forog, mint az enyém gyárilag. Az új dob elvileg annyit csinál, hogy eltolja a hasznos fordulatszám tartományt, úgyhogy logikus lenne állítani a kuplungot is, hogy picit feljebb fogjon, nem? A könnyebb görgők miatt a varió is később vált.
runner: már néztem, a kuplungharangom szép színes
-
runner 125
nagyúr
Nem téged ütöttek el valami kamu 50-essel és hajolt el a villa?
Tököm, hirtelen annyian lettünk, h már azt sem tudom kinek mi volt az eredeti problémája.Ha, lekopott a ferodol a kuplungpofákról, akkor értelemszerűen bemelegedés után produkálhat hasonló jelenséget. A blokkban (égéstéren kívül) talán itt van a második legnagyobb hőmérséklet, még ha hibátlanul működik, akkor is iszonyúan forrósodik minden robogó kuplung. - Ha, leveszed a deklit, a harang elég sok esetben el is szokott színeződni. Ebből fakadóan kopott ferodollal a hőmérséklet hatványozódik!
Ok, fenebbi hsz.-om nyitási fordulatra vonatkozó részét, még maxi robogó gondolatában írtam.
A 2t NRG-n az 5000 körüli nyitás rendben van.mod.
Telda! Leírom ide is, Lauda által linkeltek közül ez a
Jog RR első osztályú vétel fotó alapján. Ezt látatlanban is megvenném ennyiért, mindenképpen menj, próbáld ki, ha kivitelezhető! -
Nem lehet hogy a kipufogó zavar be, mert nincs hozzá belőve a motor? A kuplung, szíj és a görgők már lehet hogy kopottak, de leginkább a kuplung lehet a ludas. Vidd el egy ügyes szakihoz, állítsa be hozzá a karbit és a hajtást, akkor talán jó lesz, ha mégse akkor reset és minden gyáriba vissza!
Az enyém gyári, 500-nél indul, kb. 9500-ig pörög le, ez utóbbiban nem vagyok biztos, sohasem nyelezem. A kipufogó tényleg sokat fojt, bár azért mert katalizátoros, egy hosszabb út után nagyon forró.
-
Criton
veterán
válasz
runner 125 #21729 üzenetére
Na, most megint okosabb lettem, köszi
-
runner 125
nagyúr
válasz
Criton #21726 üzenetére
A levegőhűtés egy csontegyszerű, mára kissé elavult technika. Általában manapság csak a távol-keleti gyártók alkalmazzák, de már náluk is megfigyelhető jó néhány vizes robogó.
A vizes előnye, h alapvetően egy standard hőértéken (persze némi ingadozás itt is van, de jóval kisebb, és nagyob átmenettel megy végbe, mint a levegősnél) jár a motor, ami az élettartamát figyelembe véve, sokkal előnyösebb.
Nyilván többen jönnek sztereotíp gondolatokkal, miszerint hamar beszarik a vízpumpa, felforr, meg hasonló baromságok, de ezek alapvetően nem igazak.
Noh persze egy 40-50.000km-t futott robogónál valóban előfordul, h vízpumpás lesz, de kb. 3-4k egy felújítószett hozzá lapáttal, szimeringgel együtt.Ettől függetlenül a levegőhűtéssel sincs baj, ha normális olajjal van használva és hidegen nincs hajtva, ugyanúgy hálás és tartós lesz.
-
zso79
őstag
válasz
runner 125 #21722 üzenetére
runner 125: Nem maxi, NRG Power DD LC, de pontosan az a szitu, amit leírsz. De csak melegen, jópár elindulás és megállás után!!!! Ha huzamosabb ideig (akár csőgázon) megyek vele és nemigen vannak váltások nem tudok ilyet csinálni, bármennyire erőlködöm. És melegen menet közben is van ilyen "turbólyuk"
Nemrég került fel rá az új dob, mert a gyáriban már ramaty volt a katalizátor és melegen nagyon folytott és most nem igazán sikerül beállítani, már a második szervizben van (most talán lesz vmi haladás, jövő héten kiderül), azért kérdeztem a múltkor, hogy tudsz-e valakit pesten.
Amúgy gyárilag is 5000 körül indult, most új dob, kisebb görgők és erősebb kontraszt van benne. Gyárilag 8500-9000-et forgott max.
Criton : majd úgy is kijavítanak ha tévedek, de úgy hallottam, hogy más a henger a levegős Powereken, jóval gyengébb, több a folytás.
-
runner 125
nagyúr
Magyarán állóhelyzetben lábrakással megfogod a csőgázra húzott maxirobogód?
Az úgy érdekes.
Első körben meg kell nézni a kuplungot, egészen pontosan a pofákat. Van-e rajtuk megfelelő mennyiségű ferodol, illetve a kis rugók milyen állapotban vannak.
Következő lépés a hajtásszíj ellenőrzése. Első hsz.-ban van egy táblázat, töltsd le, hátha benne van a robogód, s akkor látni fogod a cserehatárt.Egyébként milyen robogó ez?
De, típustól függetlenül is, ha valóban hasonló fordulaton kezd el nyitni a kuplungod, az kicsit sok. Pontosabban felesleges ennyire felpörgetni, pláne egy full gyári motort. -
Telda
addikt
Megvolt a nagy robogónézés, volt vagy 30 motor, de mind kuka, fényképeket sem csináltam, inkább menekültem. Estek vele, újra van fújva, darabokból van össze rakva, hiányos, stb.
Egy 97es SR volt ami úgy ahogy kinézett, csak a km óra mutatója le volt törve, ami fogalmam sincs hogy törhetett le... -
válasz
zsolt19900 #21714 üzenetére
Nincs mit!
-
zso79
őstag
Kérdeznék egy érdekeset: mi történik olyankor, amikor full gázon, fix fordulaton pörög a motor, álló helyzetben nem túl nagy erővel vissza tudom tartani? Valaminek csúszni kell véleményem szerint. Ezt melegen produkálja. Kb. ugyanez érezhető, amikor lassításnál leesik a fordulatszám 5000 környékére. Hogy veszem észre hogy csúszik a kuplung és hogyan ha a szíj?
Ha jól tudom, akkor úgy kell állítani, hogy előbb fog a kuplung, és vmikor utánna kezd el nyitni a varió. Hogy konkrét esetet mondjak, ha jól érzem 4000 körül kezd el fogni a kuplung, 5000 körül kezd el megmozdulni és olyan 7000-7500-től van ténylegesen ereje. Melegen sok esetben ezt a 5000-től 7000-ig tartó intervallumot nehezen tudja átugrani. Ha nem kopás, akkor milyen irányba kellene próbálkozni a hangolással.
runner: már nézegetem milyen messze is van pontosan Ócsa
-
válasz
zsolt19900 #21711 üzenetére
-
zso79
őstag
válasz
zsolt19900 #21708 üzenetére
Mekkorához?
-
zsolt19900
őstag
malossi multivar 2000-ret 4t runnerhez hol tudnék venni? magyarországon elérhető ez a dolog?
-
válasz
Tothgera30 #21699 üzenetére
Nekem is nagyon bejonnek, de kuva draga es azert tenyleg nem egy sportrobogo. Mondjuk egy ilyet elfogadnek: [link]
Criton Ha leghuteses, akkor nem tudom mi az. Tankolj bele benzint viz helyett.
-
SirKero
őstag
válasz
Tothgera30 #21696 üzenetére
Ez a szerencséje a gyártóknak,hogy nem vagyunk egyformák
De ha már Piaggio akkor nekem az X8 jobban tetszik mint az X9
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Intel i5 13400F 32/64GB RAM RTX 4060Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Egyedi ékszerdobozka
- AKCIÓ! Gigabyte H510M Intel i3 10100F 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1060 3GB GDDR5 Rampage Shiva 500W
- Új! Targus - USB-C Dual HDMI 4K HUB - 2 HDMI-vel. Saját töltő nélkül 2 monitorral (120Hz)
- BESZÁMÍTÁS! 1TB WD Black SN750 NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest