Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#59751) devil-k válasza Vikthor (#59745) üzenetére


devil-k
nagyúr

Az első vásznam 83”-os volt a kellőképp kicsike szobában a megfelelő nézési távolsággal. Hatalmas élmény volt, tekintve, hogy akkortájt (2014) az 55”-ös tv is ritkaság volt. :) Ma már 135”-on mozizok, a nappaliban pedig 65”-ös OLED van. Változik a világ. :)

- mozi bolondéria -

(#59752) ctrlaltdel13 válasza proci985 (#59750) üzenetére


ctrlaltdel13
őstag

Márkát ne kérdezz.
Aluminium mind, full fényzáró.

(#59753) python1 válasza ctrlaltdel13 (#59752) üzenetére


python1
veterán

Fekete nappali kell. :DDD

(#59754) BBéci válasza ctrlaltdel13 (#59749) üzenetére


BBéci
titán