Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#59701) thomasrc válasza BBéci (#59698) üzenetére


thomasrc
tag

Aszem' egy olyat láttam Csenelesnél egyszer, azon én is meglepődtem. Na meg a képminősége... Kár, hogy a Runco objektív választéka elég kis szegmenst fed le és ahogy néztem nehéz is beszerezni a kevésbé elterjedt variánsokat. :(

(#59702) BBéci válasza thomasrc (#59701) üzenetére


BBéci
titán

Amikor tavaly december végén nála jártam, az övéhez hasonlítottuk az enyémet a lámpacsere utáni beállítás során. A szobámba pont jó az objektívje, 2,4 m szélességűnél nagyobb képet bántónak éreznék, feleségem azt is sokallja.

Helyesen: ugyanígy, ugyanúgy, ugyanilyen, ugyanolyan, ugyanez, ugyanaz, stb. Egyelőre, vagy egyenlőre? Takarítani vagy tisztítani? Nem mindegy!

(#59703) Ashiyo


Ashiyo