Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#60051) BBéci válasza devil-k (#60050) üzenetére


BBéci
titán

Jogos, mert falra vetít, ezt kihagytam az egyenletből.

Helyesen: ugyanígy, ugyanúgy, ugyanilyen, ugyanolyan, ugyanez, ugyanaz, stb. Egyelőre, vagy egyenlőre? Takarítani vagy tisztítani? Nem mindegy!

(#60052) devil-k válasza BBéci (#60051) üzenetére


devil-k
nagyúr

:DDD

- mozi bolondéria -

(#60053) Atomgeszi


Atomgeszi
veterán

Hushboxban hogyhogy nem alkalmaznak kőzetgyapotot?

Ezt a piramis szürke szivacsot látom mindenhol, meg azt a préselt habtablat..

(#60054) Khaosz55 válasza Atomgeszi (#60053) üzenetére


Khaosz55
addikt

Gondolom a kőzetgyapotból kihulló por-szennyeződés nagyon jót tesz egy projektornak.
Illetve a egy koplett bálát meg kell venni.

[ Szerkesztve ]