Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  TV & Audió  »  Projektor topic (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:03:45

LOGOUT.hu

Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.

A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#59501) Jocek1979


Jocek1979
csendes tag

sziasztok karacsonyra a csalad füzi az agyam egy projectorért viszon 50 000 ft körül gondolnam tudnatok ajanlani egy normalisabbat tudom ennyi pénzért ne várjak csodákat

(#59502) péjé válasza Jocek1979 (#59501) üzenetére


péjé
őstag

szia,
értelmes újat nem kapsz ennyiért gondolom ez érthető.
Használt HD készülék viszont elérhető már ennyiért... [link]
Blitzwolf, stb kínait kerüld el.

(#59503) devil-k válasza Jocek1979 (#59501) üzenetére


devil-k
nagyúr

Ennyi pénzért normális használt tv sincsen.

- mozi bolondéria -

(#59504) BBéci válasza devil-k (#59503) üzenetére


BBéci
titán

Elképesztő, micsoda kérdések merülnek fel. :(