Kicsit számolj utána, 91-ben kezdték gyártani Magyarországon és akkor már futó tipus volt Japánban.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
Kicsit számolj utána, 91-ben kezdték gyártani Magyarországon és akkor már futó tipus volt Japánban.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
A középső linken nem stimmel az évjárat.Ezzel a hűtőmaszkkal és hátsó lámpával '96körül kezdték gyártani a stiftet 2000év végétől pedig a rácsos jött helyette nagy S el az elején..Az évi 5400km futásteljesítmény is "picit" kevésnek tűnne.Meg ki adna egy 22éves stift-ért majd fél milliót.
[ Szerkesztve ]
Az nekem is gyanusan újabb frissített szériának tűnt, valószínű elírták az évjáratot
[ Szerkesztve ]
éni sinkább vettem egy opel corsa sportot 3 ajtó kényelem és azvolt fél misi
Csak a cabriozás ad erőt és mindent elsöprő lendületet
Rendesen telibetalálta
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
Itt is a motoros húzta a rövidebbet.
Mindig a motoros veszít, akár ki is a hibás
Ha igazad van, megengedheted magadnak, hogy megőrizd a nyugalmadat! °°XLIII°° "Isten, áldd meg a magyart" Kölcsey 1823
Ez durva nagyon .
nemrég az egyik ismerősöm is így járt
speedR amúgy majdnem meglett[link]
Az ezzel a gond, hogy a végén ki fogják hozni, hogy technikailag a Golfos volt a hibás, és jól meghágják halált okozó közlekedési baleset okozásáért. Pedig csak annyi történ, hogy körülnézett, valami pöttyöt látott a távolban, elindult, aztán egyszer csak csatt, és kapott egy kamikázét az oldalába. Ha szerencséje van, felépül, mondjuk nyilván próbára bocsátást kap a fél vagyonnyi pénzbünti mellé, de jogsija egy darabig nem lesz. Meg nyugodt éjszakája sem nagyon.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
amugy nem vágom ezt a szitut nem tiszta hogy történt.elözn akart és tul hamar kiment??
kár érte jol összetörtek.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Kereszteződésben történt, autót oldalba kap egy motoros, úgyhogy borítékolom, hogy egyes típusú klasszikus motorosbaleset. Golfos megáll a kereszteződésben elsőbbséget adni, körülnéz, nem lát senkit, majd amikor elindulna kikanyarodni, hirtelen ott egy motoros az oldalában.
Felfogható úgy is, hogy a rohadék nem adott elsőbbséget, és kikanyarodott a motoros elé, a dolgot csak a motoros sebessége árnyalhatja. Mivel halálos kimenetelű volt az ütközés, gondolom a motoros olyan sebességgel haladt, hogy esélye sem volt. Ha 90-nel megy, akkor lett volna ideje reagálni, legalább annyira lelassítani, hogy ne haljon bele.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
teso én a bmw.s linkre írtam.mind1.
fáradtak vagyunk.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
A motoros már nem fog se mondani semmit, se megkenni senkit, ha tanú nincs, akkor elméletileg a golfos nem vall maga ellen. A törés alapján sokkal ment a motor.
BMW 316-os személyautó a szemből érkező Volkswagen Golf személygépkocsi bal hátuljának ütközött
ez érdekes
extra - SEXRay
Akkor miért nekem válaszoltál?
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
dupla... elkéne ide egy moderátor
amúgy szerintem is az lehetett a szitu, amit írtál... a motoros nem 30cal szállt bele a golfba...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
Gondolom azt értik ez alatt, hogy a hátsó ajtó körül ( mintha a cikkben írva is lenne, hogy kiszakadt )
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Juhuuuu. 1.5 óra helyett 2.5 órát jöttem hétvégén Balatonról. Nagyon örültem neki, hogy 2x 15-20 percet kellett egyes alapjáraton haladni, mert valakik nem bírnak magukkal és egymásnak mennek. A maradék 20 percet meg az 50-60-as tempóval sikerült összeszedni.
Idióták.
akkor meg lepattant
extra - SEXRay
Ha 90-nel megy (vagy a megengedett legnagyobb sebességgel), akkor a belátható útszakaszt úgy teszi meg, hogy a Golfosnak van ideje kikanyarodni, a motorosnak meg reagálni, ha szükséges. Nem viccből vannak kereszteződések előtt 60-as táblák.
hehe...mert a motoros linken 2es golf vana bömis linken meg 4es és én azt hittem azt fejtegeted... ...
de komolyna nem vágom most se nem fáradtan hogy hozták össze...bal hátúljába??..,1-1 sáv ugye oda vissza...bömi megy valaki mögött golf jön szemből ő már nagyon előzni akar és kivág hamarabb...de akkor a golfosnak csúnyán be kellett volan pörögnie valahova meg a 3. autos hol lenne....nem vágoma szitut.
A másik link ahol a 2.es golf van mocival...ott egyértelműa szitu..igen valszeg amoci nem 60nal meg 90nel jött hanem kb 2-2.5x annyival.kikanyarodott enm votl sneki aztán odaért mert túl gyorsna jött.én csak azt sjanáltma volna ha a golfos hal bele és nem a mocis így véletlenül de a sors igazságosan döntött.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
aki kopott kormányművel jár suzukival, az orosz rulettet játszik.
Rock'n Roll
Én sajnálom a motorosokat, de ha hangsebességgel száguldanak, akkor sajnos nem igazán jogos az elsőbbségre hivatkozniuk az általad írt indokok miatt.
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
Naja, ön és közveszélyes.
Erről jut eszembe. A múltkor halottam egy gyanús zajt, kinéztem az erkélyen és mit látok!
Egy csaj hondájának bal első kereke, csakúgy menet közben kiszakadt.
Kissé emelkedő rész, ezért a kocsi rádőlt a csonkra és rajzólt az aszfaltra egy szép ívet jobbra. Szerencsére senki nem haladt a mellette lévő sávban. Ha a jobbos kereke szakadt volna ki, akkor frontálisan ütközhetett volna.
A képeket már sajna töröltem.
Múltkor meg egy droid rendőr majdnem belém szállt, frontálisan. Nem jött neki össze mert elhúztam a kocsit jobbra.
[ Szerkesztve ]
a tábla a féleszűek kedvéért van, mások nagy sajnálatára
épeszű nem hiszi, hogy egyedül közlekedik, és nem akarja a gyalogosokat sem elgázolni(hacsak nem egy álca), a végén minden autóra kötelező lesz a sárga villogó, és bukósisak is kell majd
engem az készít ki, hogy fehérvártól 3 sávos ugyan az m7 budapest felé, mégsem használják. a sok birka megy 110-el a középsőben.
én, ha arról van szó, 170-el is kimegyek a legszélsőbe, amíg előznöm nem kell. jobbról nem előzök.
de ez az összes kapaszkodósávra igaz ez.
ciki a legkülső sáv, vagy miért csinálják ezt?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
ja sajna az...de hagyján a 110 ha valaki 90nel megy az nem tud hol menni..én is középsőbe szoktam mennia megengedett plafon környékén 130-140nel.szélsőbe minek menjek??90-100zal mennek ott kamionosok mindneki percenként jöhetnék ki onnan.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
És percenként kijönni miért derogál? Nehéz eltekerni kicsit a kormányt? Valószínűleg az összes többi középsőben menő is így gondolkodik mint Te. Én meg másfél éve unaloműzésből nevelem Budapest felé a népet. Mit mondjak, szánalmas, valamelyik akkor sem veszi észre hogy mit akarok, ha elmegyek mellette jobbról, bámulok rá nagyon, aztán elémegyek a középsőbe és kb 5mp indexelés után kihúzódok jobbra...sajnos olyan 20-80 az arány és nem a jó irányba...
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Mondjuk az tény, hogy óra szerint 130-140 között szoktam én is menni, és én sem megyek ki a szélső sávba. Ha nagy a forgalom, akkor inkább a belső és a középső között kell úgyis váltogatni, ha meg senki nincs a pályán, akkor meg úgyis biztonságosabb az út közepe, mint a széle: minap Boglárnál mászott át a szalagkorláton épp egy öngyilkosjelölt - a két benzinkút között akart közlekedni, majd szívbajt kaptam, amikor megláttam egy korláton átlendülő lábat pár méterrel magam előtt 140-nél. Persze az is tény, hogy ha belátható szakaszon van hely a külső sávban, és valaki láthatóan gyorsabban jön mögöttem a középsőben, akkor ki szoktam menni. Bár aki 140 fölött jön, az nem a középső sávban tolja, ezt tapasztalatból mondom. Kedvencem amúgy, amikor egy kamion megy a külső sávban, mellette egy másik előzi, és mindkettőjüket előzi egy nyugger szuzukis 110-zel. Öreg vagyok én már ahhoz, hogy ilyenen felhúzzam magam, úgyhogy jól szórakozok rajta, csak arra kell figyelni, hogy nehogy valaki hátulról ránk szaladjon, úgyhogy nem győzök villogni a féklámpával.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
sajnos ilyennel én is találkoztam, ez a szitu 3 sávosra vonatkozott.tény ha a középsőbe megy valaki 100zal az durva de amíg én amegengedhető plafonon megyek 130-140 környékét, addig ott ne villogjon rám sneki pláne ha látja aszélsőbe magamat és mást is veszélybe sodornám.
Aki 140 fölött akar menni az irány a belső sáv ...ott van lehetőség 160-170...stb sebbességre....ja hogy valaki 230cal akar menni...hát az majd szépen fékez...vagy megvárja amíg olyna üres nem lesz a pálya hogy kihasználhassa a kocsija örömeit
de szépen fogalmaztam te jó ég.
Peti>>én szerencsére ilyennel nem talákoztam valaki ki akart mászni.A szélsőbe a besoroloknak van mega kamionosoknak szerintem, kár hogy nem mndenhol 3 sávosak a pályák.2 sávoson más aszitu, ott kimegyke én is a külsőbe de cska ha viszonylag kicsia forgalom és nem tartanak fel feleslegesen, és nyugiba mehetek a megengedett tempoval...ha sokan vannak belsőben megyek és ha látom valaki gyorsabban akar menni elengedem akkor kimegyke onnan.szerintme ez így normális autok sokasága így teszi.de a normális tlag vezetők 140 környékét mennek, haladnak szépen előttem mögöttem, én se villogok ők se..mint a kacsasor közlekedünk csak nem épp kacsatempoban 140.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
én telibedudálom + villogom + mutogatok. tanulja meg a férgese, hogy ha nincs senki a szélsőben, akkor neki kint a helye. hála a jó égnek a rend éber őrei 30 ezer magyar pénzzel büntetik a középső sávban elkényelmesedőket. engem az se érdekel ha 300-al megy vki a középsőben vagy belsőben, akkor is köteles jobbra tartani.
extra - SEXRay
vasárnap az M3on Gyöngyös körül egy motoros a leállósávon mit csinált?
Nem, nem előzött az állatja, jobb volt a technikája:
Tolta a motort a forgalommal szembe... kb 800 métert kellett túlélnie az elhagyott lehajtóig.
Rock'n Roll
Mi ebben az érdekes ? Szibériában ilyenek az autópályák .
mezis
Ez kivételesen jó meglátás sztem. Ha 3 sávoson felesleges cikkázni a külsö és a középső sáv között. A külsőben megyünk mi kamionnal max 90nel,oda közénk ki-be sorolgatni hülyeség. A 2 sávoson ebből szokott gebasz lenni,mama előzi a kamionsort 120-szal,valaki utoléri,megrémül kisorol és satu mert a kamion csak 80-nal megy. Sokmindenkinek tanulnia kellene még a közlekedést autópályán,úgy 65%-nak...
<tRucKdriFteR>
én egyszer álltam meg autóval az M7-esen, mert lecsúszott a gyertyakábel az egyikről. kb 30 másodpercet voltam ott a leállósávban, de bennem volt az ideg rendesen, főleg, hogy egymást előző kamionok közeledtek.
extra - SEXRay
Ize, nem pont ilyesmire van kitalalva a leallosav? (Mert gondolom nem viccbol tolta a motort, hanem azert, mert megadta magat.)
DRM is theft
gyanítom visszafelé rövidebb úton letudta tolni a bringát, mintha 20 km-t tolja előre...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Tegnap este nem tudom mi volt az M7-n... 2x is volt ,hogy szó szerint bevágtak elém a belső sávból "jövő" autók. Persze index nélkül kurv* közel.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
én ugy tudom csak a belső sávosokat büntetik de ott se bizonyítható hogy te épp nem kocsisort előzől.
a középsőben folyamatos haladást 3 sávoson nem büntetik szerintem.mert a közlekedési viszonyokat is figyelembe kell venni.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
személyautóval mennek utánad és abból lesik.
extra - SEXRay
mármint nem rendőrfestésesből??hanme privisből??ez így érvényes akkor?
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
simán, mivel még sebességet is mérhetnek. még közúton is találkozhatsz ilyennel. középen bent figyel a tripod. de már újítottak, láttam olyat, hogy az anyós helyén lévő napellenzőn volt a műszer.
extra - SEXRay
a oszlop alatt mint egy gps már láttam, hogy müködött e nem tudom...napellenzőnél...pláne sötétítős csíkkal az fain...sebbességmérésről tudok...meg pesten zebra/kerszteződés kamerákról...de ez a középsősávos sztori ez ködös, szerintme amíg szabályosan megyek 130cal középsőben nem büntethet pláne ha külsőbe lassabban és sokan mennek, ergo enm tudok megfelelő közlekedési biztonság mellett jobbra tartani...a belsőért tudom büntetnek....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014