Hirdetés
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- GoodSpeed: Ma a Samsung Galaxy S24 FE-re is megérkezett az Android 15-ön alapuló One UI 7.0
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #9348 üzenetére
Pontosan kell allitani
Na, akkor volt értelme, hogy leírtam a véleményem, mert nekiduráltad magad,
s végre "ma is tanultam valamit" rovat lett belőle félmondatos ellentmondások,
azaz a másik hülyének nézése helyett... Így van értelme beszélgetni...Ui: annyi, hogy B-L-A-C-K felülbecsülte, mit tud kihozni a Thunderből.
Ami
viszont azért vicces, hogy még a legdurvább rollereket hajtók szerint is olyan
lett a masinája, hogy az ember remegve száll le róla. (Nem tudom, hogy egy
ilyen Rion mit tudhat ahhoz képest, és valószínű soha nem is próbálom ki...) -
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #9344 üzenetére
Eloszor is: 25kW eleve nincs is 0-rol, mert a nyomatek korlatos, es mint tudjuk PMSM motornal P=M*w. Tehat a fordulatszammal linearisan no a teljesitmeny a teljetimenykorlatos szakaszig, igy 25kW-os indulasod soha az eletben nem lesz egy 25kW motorral.
Masodszor: sosem fogsz ezekkel a rollerekkel 1g-vel gyorsulni, mert nagyon magasan van a sulypont igy meg ha vegtelen tapadasu gumi is van rajta elobb fogja hanyatboritani a juzert. En 0.8-0.9g kornyekere szamoltam az elmeleti maximumot. Arrol nem is beszelve, hogy rionnal is 2 motorbol jon ki az eredo 25kW es az a problema, hogy gyorsitasnal megemeli az elejet, igy ott emiatt csokken a tapadas.
Harmadszor: rion lerakja a 25kW-ot, megha nem is 0-nal vagy 30-nal, hanem inkabb 100 folott. Marpedig ez cafolja az allitasod. Pontosan kell allitani
-
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #9337 üzenetére
Latom, nagyon szivedre vetted, hogy valamiben nem ertek veled egyet
Ugyan.Egy hangyafasznyit persze zavar, főleg az a része, hogy valójában
aztán ugyanazt állítottad mint én, miszerint 0-100-on nincs rollergumi, ami le
tudná rakni a 25 kW-ot az aszfaltra, hiszen ha lenne, akkor meglenne ~2 mp
alatt a 0-100, de nincs, ám úgy állítod be, mintha egyet nem értés lenne...Linkeltem a HSZ-em, amiben ezt fejtegettem B-L-A-C-K-nek. Lehet, hogy ha
még olvas minket, akkor már reszeli a légterelőket a Thunderre, nemt'om.Gondolom az utolsó előtti bekezdés kerülhette el a figyelmed, ahol azt írom,
hogy aktív leszorítóerő nincs. Emiatt nagy tempónál se fog kelleni több kraft:
lehet, hogy a Rion-on van ilyen, elvégre az "hiperroller", nem munkába járós,
viszont erősen kétlem, hogy a rajta álló pilóta légellenállása olyan faja lenne,
nem esetleg épp elemelné az egész hóbelevancot az aszfaltról mint a vitorla.Azért megnézném, amikor valaki 160-nál kényelmesen álldogál rajta...
Ha van ilyen videó, meg mérnek rajta 1g gyorsulásos 0-100-at a jövőben, azt
kérlek linkeld be, és ígérem megkövetlek! Mint írtam, nekem nem szakmám:
tévedtem én már nagyobbat is a roller motorokkal kapcsolatban korábban. -
Vodike
tag
Teljesen rendben van, kollégámnak esparts van elől-hátul és nagyon meg van vele elégedve. Rohadtul nem kíméli és bírja nagyon. Én is megrendeltem már előre-hátra a monorim.hu-tól, de egyrészt szabadságon vannak, másrészt csak a hónap végén, augusztus elején érkezik meg nekik a szállítmány.
-
Segway Ninebot KickScooter G30LE megér +55K a Pro 2 képest? (külsőre mondjuk nekem jobban tetszik)
-
hito
nagyúr
válasz
Skynet258 #9339 üzenetére
Nekem se szimpi, viszont az ára elég meggyőző
Konkrétan a teleszkóp hüvelyéhez csatlakozó kerék csavarokat tartó kis fül hegesztés tűnik nekem a gyenge pontnak. Valószínűleg picit többért a Monorim lesz. Főleg úgy, hogy a másik Kínából jön és arra még rádobnak 30%-ot a vámon. Úgy meg már nagyon kis különbség van a kettő között.
-
hito
nagyúr
És akkor még itt van ugyanennek a gyártónak az első teleszkópos villája 47$-ért
Erről mi a vélemény? Vagy picit többért (Spanyolországból 86$-ért) inkább a Monorim V3?
-
Reggie0
félisten
válasz
DigitXT #9336 üzenetére
Hat, kepen sem nez ki jol, szerencsere a kugoomon nem ilyen volt a gyari
Viszont esoben jobban csuszik, foleg amikor fem csatornafedon kell atmenni. Sajnos budai felso rakparti kerekparuton van par, ott esznel kell lenni.Latom, nagyon szivedre vetted, hogy valamiben nem ertek veled egyet
-
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #9335 üzenetére
Gumija válogatja. Van az a kínai szar, ami tényleg megcsúszik nagyon hamar...
És/vagy túl erős volt a masina az emelkedőn felfelé nyélgázon.Mindenesetre
egyik korábbi (és későbbi) gumi sem volt ilyen (a Raptor gumi depláne), viszont
azóta nem szívesen megyek ott nyélgázon. Ezt a szart meg dobtam le izibe.Ui: várjál, várjál, rájöttem: nem is a gumi szar, csak nem volt elég a leszorítóerő! -
Reggie0
félisten
Csak az erzes olyan. Azert a lanchid budai oldalan, ahol a bicikliut atmegy a fo utcarol a bem rakpartra, ott is be tudom venni 30-al a 90 fokos kanyart, ugy, hogy nem megyek ki a biciklisavbol. Pedig ahhoz meg a labamat is ki kell logatnom jobbra, hogy beledoljek a kanyarba.
-
hito
nagyúr
válasz
Skynet258 #9333 üzenetére
Szerintem én is megrendelem
Első-hátsó telével azért gondolom jóval kisebb esélyem lesz defektre, ugye?
Sőt, akkor már lehet, hogy tömörre váltok, bár annak az úttartása sem az igazi a ballonoshoz képest. Kevésbé dönthető a roller. Olyan, mintha ki akarnak csúszni az ember alól a legkisebb bedöntésre is.
-
hito
nagyúr
Szerintetek hátulra ez a megoldás mennyire hatékony? Elég jó árban van (kevesebb, mint fele a Monorim hátsó megoldásának), de ha nem sokat ér, vagy nem elég biztonságos, inkább kihagynám. Illetve az is érdekes lehet, hogy mennyivel lesz hosszabb tőle a roller. Fecskén már így is kilóg az ülés alól a közlekedőfolyosóra
-
eFeMeR74
senior tag
válasz
McNamara #9300 üzenetére
Javaslom vedd fel a kapcsolatot The One Rugli Csabával a III.ker Kunigunda u van.
Mindig van nála Xiaomi roller amit szerintem ki is próbálhatsz vagy meg is vehetsz.
Tőle sok értékes infót, kiegészítőt kaphatsz.
Szerintem nincs is olyan messze tőled.
Korrekt srác, a facen megtalálod -
PociAti
őstag
válasz
jozsi252 #9321 üzenetére
Jogos a meglátás! Úgy tényleg könnyű áron alul értékesíteni valamit, ha utolsó darabról van szót, vagy egyáltalán nem is kapható.
A 350W-os rollereket szándékosan nem említettem meg a Xiaomi Pro 2 kapcsán, mivel azok teljesítményét valószínűleg a Xiaomi is tudja custom firmware felrakása után.A 300-400k rollereket én már 2 kategória ugrásnak érzem. Mert nem csak teljesítményben van változás, hanem a felépítmény is lényegesen megváltozik (pl. dupla lengéscsillapító és 20 kg-ot meghaladó önsúly, amit már lélektani határnak érzek ahhoz, hogy picire összecsukva elférjen tömegközlekedési eszközön, vagy felszaladjunk vele a második emeletre).
De ahogy a mobilok esetén is az irreálisan nagy méretű készülékek terjedtek el, autóknál is hasonló forradalom zajlik, előfordulhat hogy idővel kikopnak a ropi-rakéták, és a motorizált kosok letarolják a piacot.
-
csokaym
csendes tag
válasz
FattyDove #9320 üzenetére
Erősen OFF
gondolom akkor az összes kigyúrt kosaras meg vizilabdás stb. erősen elhízott, ha 190cm körül vannak majd' 100 kilósak. Ne vicceljünk, a hájnak és az izomnak más a fajtérfogata, 1kg izom jóval kevesebb helyen elfér.maradjon szeeintem ez a hely rolleres topic, ne életmód-tanácsadás.
-
FattyDove
őstag
válasz
jozsi252 #9321 üzenetére
"Aki szeret legelészni az biztos tartja a 70kg-os súlyt.
"
Igazából nem, csak értelmesen kellene tudni étkezni. Na ennek itt nincs kultúrája. Azt kellene felfogni az embereknek, hogy lehet kb enni bármit, de az értelmes mennyiségben történjen és ne napi 2-3 gecinagy étkezés legyen, hanem 5-6 kicsi. Meg nem az a lényeg, hogy szarásig legyen pakolva pörkölttel meg nokedlival a tálad, hanem az, hogy normális minőségű alapanyagokat használj és inkább többször egyél keveset.
Mondom ezt úgy, hogy mint írtam 80kg vagyok és tudom magamról, hogy ez már az elhízott kategória a 176 centimnél.
Tudom, hogy lehetne változtatni, de a lustaságom erősebb ennél, viszont legalább nem áltatom magam azzal, hogy nem vagyok dagadt, meg ilyen a férfi meg a többi baromság. -
jozsi252
veterán
válasz
Laca1212 #9315 üzenetére
Mikor elkezdem rollerek után keresgélni hazai illetve külföldi fórumokba, nem 1 emberrel találkoztam akik néhány hét után rájöttek hogy amit vettek rollert az gyenge. Utána pedig kénytelenek voltak megvenni az erősebbet/drágábbat.
Főleg aki olyan elhízott disznó mint én a 105kg súlyommal, azoknak 2x is jól át kell gondolni hogy mit vesznek! Értem én hogy jobb lenne olcsón megúszni de (én) annak se látom értelmét hogy egy roki kocsival megelőznek emelkedőnek felfele. Vagy épp fele akkora távot tud csak a roller.
Sokan azt hiszik hogy attól hogy rá van írva egy 300W-os rollerre hogy 100-120kg teherbírás az azt jelent hogy bárhol elmegy, közben meg csak a váz bír annyit.#9318 PociAti
Az is 290-ről van leakciózva 195k-ra és nem is kapható mert elfogyott. Nem azt mondtam hogy nincs 300k alatt 500W-os roller, hanem hogy a következő szint 300-400k-s kategória. Nem feltétlen a motor erőre értettem, hanem minőségre. Bár minőség... mostanában amit a Dualtron is művel kicsit nevetséges.
FattyDove
Aki szeret legelészni az biztos tartja a 70kg-os súlyt. -
PociAti
őstag
válasz
vadasz70 #9310 üzenetére
Hasonló árban rengeteg alternatívája van a Xiaomi Pro 2-nek, mindegyik jobb valamiben.
Vagy egy picit olcsóbb, vagy nagyobb a kereke, vagy jobb a felépítése, vagy nagyobb a teherbírása, vagy mert teleszkópokkal rendelkezik.
Viszont ha az összképet nézzük, akkor (sajnos) továbbra is a Xiaomi marad a saját kategóriájában a legjobb, mert minden riválisának van valami olyan bosszantó tulajdonsága, ami miatt alul marad.
(Pl. tömör gumik, nagyobb tömeg, gyenge összeszerelés, béna kijelző, gyengébb fékek, magasra helyezett súlypont, kisebb hatótáv, stb.) És akkor nincs hozzá App, nem tuningolható szoftveresen, alkatrész ellátottsága fasorban sincs, kiforratlan, stb.A Joyor-nak van több 500W-os erollere, a 195k-ba kerülő Joyor F5 S+-re azt írják: motor 500W, hatótáv: 55 km, max. sebesség: 40 km/h (limitálva 25-re?), 120 kg-os terhelhetőség, 48V, 13000 mAh akku, első+hátsó teleszkóp, stb.
KUGOO KIRIN M4 Pro szintén 500W, és 250k körül van az ára. Ez a teljesítmény következő igazi lépcső.
-
DigitXT
félisten
válasz
McNamara #9312 üzenetére
Nekem nagyon nem Pro 2-m van... Egy rém gyenge (6Ah akkus) Kugoo S1-em
volt, névlegesen 350W motorral, ami azért csúcsban berángatta a 15A-t, szóval
nagyjából 540W-ot, de ennyi. Hatótávra alig 15 km-t tudott. Emelkedőn kakukk,
már ha elég nagy emelkedőről volt szó, a végsebesség 26-28 km/h körül alakult.
Más kérdés, hogy miután beszart, a garis vezérlő már 11A-ben limitálta: ~400WÉs hogy ehhez képest mi van benne nagyjából másfél év reszelgetés után?
Akku kapacitás: 6Ah -> 24 Ah (4x)
Akku feszültség: 36V -> 48V (1.3X)
Tárolt energia: 216Wh -> 1152Wh (5.3x)Motor: FWD -> AWD (2x)
Gumi: 200x50 -> 200x60 (1.2x szélességben, sokkal stabilabb vele a roller)
Vezérlő(k): 11A -> 20A (1.8x) + a másik motor kb. 30A (összesen 53A = 4.8x)
Csúcsteljesítmény: 400W -> 2700W (6.75x) kár, hogy anno szétesett az akku
Fék: taposó fék -> dobfék, ill. külön első / hátsó motorfék, akár visszatöltésselStatisztikai adatok
Végsebesség: 26 km/h -> 42 km/h (1.6x)
Hatótávolság: 15 km -> 55 km (3.6x)
Gyorsulás 25 km/h-ra: 25 mp -> 4 mp (16%)
Fékút 25 km/h-ról: 20 m -> 6.5 m (32.5%)
Hegymászás: összehasonlíthatatlanMegjegyzés: természetesen ilyen nagy akku nem fér el, hiszen egy pálcikáról van
szó, ezért a kormányra került egy rohadt nagy doboz, amiben csak az akku lakik,
de tudom még fokozni, mert ugyanekkora dobozba bele lehet rakni egy vezérlőt is.
De nyilván ezt nem fogom már ráaggatni*, eléggé tele van pakolva már így is, lásd:*: lesz új projekt, aminek nem lesz ennyire szénnéhúzás feelingje 2.5kW-tal.
-
krakki88
csendes tag
Na megjött az új Mantis dualom, 18.2 ah verzió... Hát vagy a régi volt gyári selejt motorikusan/kontroller/akksi IS, nem értek hozzá egyáltalán, de ez vagy 2x olyan gyorsan húz, a sebessége is nagyobb. A full hidraulikus fék is sokkal jobban fog mint a régi bowdenes, de a tárcsa itt is kuka egyből, ha nem lenne egy kinszenvedés kicserélni, nem is lenne akkora gondom vele.
A kulcsos inditás se rossz, igaz igyis fogom lánccal zárni, de ha esetleg az őstehetségek mégis elvinnék, akkor legalább azzal is ellesznek egy darabig.
A legjobban viszont a kerekek tetszenek, igaz csak fél collal nagyobbak, de ég és föld számomra, igy már nem csak éppen gurulva(sőt inkább lábat lerakva, biztos ami biztos) merek megfordulni az úton.
Ja és a mágnes se jött ki körömmel
, de azért beragasztom, felénk elég sok a domb(bár némelyik már inkább hegy), ha kiesik lefelé menetben, főleg poros úton, úgy, hogy fékezni se mersz, akkor=halál.
Esetleg aki többet tud az új tipusról és jártasabb a témában, leirhatja a véleményét, hogy mit érdemes rajta cserélni kapásból.
-
Laca1212
őstag
válasz
jozsi252 #9314 üzenetére
"csak egy kis lépés"
"Neked amúgy ami hibátlan lenne az a Mantis Plus illetve Dualtron Mini"+130e, igen...és így eljutunk kis lépésenként akár a fél misiig is pikk pakk. Mantis Plus - 440e, Dualtron Mini - 450e... Ugyan már. Aki 150-180 körül nézeget, annak a 300e is szvsz már extra plafon.
-
jozsi252
veterán
válasz
McNamara #9309 üzenetére
A kövi lépcső az 500-800w-os 1 motoros rollerek 300-400k környékén. De innen már csak egy kis lépés az egyik legolcsóbb 2 motoros roller a G-Booster.
Kugoo G Booster - Dual Motor - 2X800W - 23AH Akku
Az a baj hogy amiket itt felsoroltál kritériumokat, azok alapján nagyon nem egy 100-150k-s roller az amit te keresel.
- 30-35km/h
- emelkedő (82kg)
- 30-40km
Ha megveszel egy Pro 2-t és mondjuk egy olyan helyre visz az utad ahol komolyabb emelkedők vannak akkor tolni fogod? Igazából nagyon sok helyen nem említik de ahogy merül az akku, úgy a teljesítmény is nyilván csökken.Plusz azért egy rollert nem illik 0%-ra meríteni. 48-67.2V között van nekem is a működési fesz, de 52 vagy 53V-nál már kakukk van. Értsd úgy hogyha eléri ezt a feszt akkor lekapcsol a roller, és akkor tudsz bele életet lehelni ha töltőre dugod.
Ha gyorsulsz egy erőset vagy épp emelkedőn kínzod a rollert akkor sokkal jobban merül az akku, illetve a feszültség is jobban beesik.Neked amúgy ami hibátlan lenne az a Mantis Plus illetve Dualtron Mini kategória és környéke. De sajnos 400k környéke azok is.
Esetleg menj el az Ultimate Ebike-hoz és bérelj rollert tőlük. Ha utána ott vásárolsz akkor a bérlés ára lejön a vételárból!
Próba nélkül semmiképp se vegyél én azt mondom! Náluk rengeteg roller van az olcsóktól a NAMI-ig..
-
válasz
DigitXT #9311 üzenetére
Nagy elvárás nincs. Engem nem zavar ha 10Km/h visz fel az emelkedőn, csak vigyen fel
30-35km/h is olyan, hogy tök jó lenne síkon forgalommentes helyen repeszteni, de a 25km/h is együtt tudok élni.
Melóhelyem 9km van. Tervezek venni + töltőt, hogy otthon és melóba is legyen lehetőség töltésre.Egyébként neked Pro 2 van?
-
DigitXT
félisten
válasz
McNamara #9309 üzenetére
Szerintem ezek az elvárások picit ellentmondásosak. Gondolom azért a Pro2,
mert ár/érték arányba úgy nézed, hogy relatív olcsó, és jó "mindenre is", csak
az a baj, hogy ez nem igaz. Ami kicsi/könnyű, "csak" egy motoros, s pálcika,
tehát nincs benne nagy akku, az nem fog nagy tempóval nagy távra elmenni...A Pro2 egy elterjedt, megbízható roller, A-ból B-be elvisz, de ha 40 km-re kell,
azt biztos nem tudja 35 km/h sebességgel. (Utóbbihoz is már tuningolni kell.)Szerk: definiáljuk, hogy mit jelent, hogy kifog rajta az emelkedő. Ha lassan is,
de felvánszorog, akkor mondhatjuk, hogy megfelel, vagy ott is "repesszen"?
Van olyan emelkedő, amin lábhajtás nélkül egyáltalán nem megy fel egy roller
(kevés a teljesítménye) az mondjuk a végleges, és súlyos "kifogott rajta" eset. -
vadasz70
aktív tag
Én is kíváncsi lennék hogy a pro 2 mi lenne az alternatívája hasonló árban. Mert másról szó sem esik csak hogy ez milyen jó pedig vannak még rollerek ugyan ilyen paraméterekkel.
És még használtan sem sokkal olcsóbban adják el közel vannak az üzleti árhoz. Pedig vannak jobb paraméterekkel rendelkező rollerek amik használtan még olcsóbbak nem tudom hogy ennyire jó lenne vagy csak nagyon fel kapott? -
Sokan mást ajánlanátok mint a Pro 2. Igazából azért néztem ki ezt a típust mert ár érték arányba elég jó. Nagyon sokat nem akarok költeni most rollerre, de szívesen fogadok alternatívát ami jó áron van és pár emelkedő nem fog ki rajta. 30-35Km/h jó lenne és 82kg súlyommal tudjak egy 30-40km menni.
-
DigitXT
félisten
válasz
PociAti #9303 üzenetére
Nagyon OFF-ba fordul ez a téma, de megnézném, hogy az a "pont normális"
62 kg-os ember mennyivel nyom fekve? Persze, átlagember nem csinál ilyet,
tiszta sor, csak ha már roller teljesítményekről van szó, akkor mi lenne, ha a
témánál maradnánk? Pont nem érdekli a motort a BMI, meg hogy zsírt, vagy
izmot mozgat... Lehetne rajta élőszövet fémvázon, tökmindegy! Azaz ha egy
adott tömegű ember adott hajlásszögű emelkedőn való feljuttatása a kérdés,
akkor nem az az adektvát válasz, hogy fogyjál le, akkor se, ha lenne miből...Elő kell venni a fizikakönyvet, számolni, hogy az adott feladathoz elméletileg
mekkora teljesítmény kell, aztán a motor hatásfoka miatt még rárakni. Pont!
Senkit se érdekelnek életvezetési tanácsok, teljesítményről van szó = matek.De ha már valami, akkor elő lehet venni a klasszikust, amikor a roller tesztbe
az eltekerő bácsika beszól, hogy "aki nem teker, az nem fogy le"... Van neki
igazsága! Ellenberger fingja se lehet arról, hogy adott ember miért rollerezik?
Nem feltétlen lustaságból, nem mindenkinek való a bicikli, és lehet, hogy aki
amúgy elektromos rolleren csapat, heti 5x edz is... csak nem az utcán teszi.Ui: mai pozitív élmény, biciklis a bicikliúton mondta, hogy menjek nyugodtan!
És hozzátette, hogy úgyse tudja azt a tempót... tökre rendes volt tőle, simán
beálltam volna mögé, ha úgy van, de valóban, így, hogy elengedett, elgyorsult
kb. 36 km/h-ra a versenytechnika (merülőben az akku), és többet nem láttam.
De jól esett, hogy nem kioktatni akart, hogy mennyit fogynék, ha tekernék.
(Tényleg elhíztam a lezárások alatt, azóta lement 13 kg, pedig én rollerezek.) -
PociAti
őstag
válasz
Laca1212 #9302 üzenetére
Ez már nagyon OFF (ha az erollert nem érintené ennyire drasztikusan a tömeg).
"Átlag férfi 180 -190 cm ..." Ez baromság!
"90-95 kg nem épp az elhízott ..." Pedig elhízott, ha átlag testmagasságot vesszük alapul.WorldData.info: Average sizes of men and women
Hungary, magasság: 1.76 m, testtömeg: 87.6 kg, testtömeg index: 28.2, ami azt igazolja vissza, hogy a magyarok bőven a normális sáv (BMI: 18,5-24,99) fölött vannak, tehát a túlsúlyos kategóriába tartozunk.
Átlag magasság és az általad körvonalazott 93 kg az már az "I. fokú elhízás", nem is a "túlsúly" kategória.Viszont a 176 cm-hez tartozó 62 kg testtömeg indexét nézzük, az 20,02, ami a 18,5-24,9 normál kategóriába tartozik. (Igen, ez "átlag alatti", de pont normális!)
Légellenállás szempontjából a csepp forma az ideális alakzat, de a roller szempontjából a funkciótlan zsírpocak nagyobb hátrány, mint előny. Bármennyire nehéz is azt elfogadni a tőlünk eltérő dolgokat normálisként, vagy ideálisként, de azért némi tájékozódással nem lehet probléma.
-
Laca1212
őstag
válasz
PociAti #9298 üzenetére
"Mert elsősorban a túlsúlyos emberek osztották meg csalódottságukat."
Átlag férfi 180 -190 cm-hez 90-95 kg nem épp az elhízott, dagadék túlsúlyos kategória. Ellenben egy 62 kg -os "férfi" az szvsz átlag alatti, persze magasság és kor függő is ez.
Inkább a roller teljesítményéhez túlsúly a 90-95 kg, de csak dombon felfelé vagy dombon elinduláskor.. Tán így helyesebb megfogalmazni. Ja, és sík úton bőven viszi az általad túlsúlynak nevezett 90-95 kg-ot egy 250-300 W-os Xiaomi."kipörögnek a kerekek,"
Dual motoros a Pro 2? Nemááár! -
Surfym@n
senior tag
válasz
McNamara #9300 üzenetére
urbanpandas.hu -ra nézz rá, nincsenek messze tőled (királyi pál u 10), bérbe is adnak illetve tapasztaltak, segítőkészek.
saját tapasztalatom nekem az, hogy egy pro2-essel, cfw-vel (Gilberth Francisco), táskával, ruházattal együtt 95-95kg-val:
margít-szigetről az árpád-hídi felhajtó (sziget felől a híd túloldala, óbuda felé) még felgyorsul 16-18-ra s egyenletesen felvisz.
euro-center és stop-shop közti perényi út emelkedője (bécsi u és hidegkúti u között) már túl nagy falat.
ebből kiindulva a szabadság híddal szemben lévő emelkedő is kifogna a pro2-n.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Hoztunk 15+ kevésbé ismert Windows-tippet és -trükköt
- EA Sports WRC '23
- Micro Four Thirds
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- BestBuy topik
- Asztalos klub
- Politika
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- További aktív témák...
- DJI Mavic 3 Pro Fly More Combo RC Pro - drón szett újszerű állapotban - Garancia +Care Refresh
- DJI Air 3 Fly More Combo RC2 drón egyedi megjelenéssel
- GOPRO Hero 12 BLACK - 5.3k akciókamera - Motoros/biciklis szett (4.)
- DJI Mavic 2 Pro drón szett - 1" Hasselblad kamerával
- 130 db regény és képregény (Star Wars, Marvel, DC, stb)
- AKCIÓ! GIGABYTE GA-Z170X-UD3 Z170 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Azonnali készpénzes INTEL CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Telenor 5G Indoor WiFi Router (FA7550) + töltő
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 6/Apple Watch Series 7/Apple Watch Series 8
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest