Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#9001) Reggie0 válasza csokaym (#8999) üzenetére


Reggie0
félisten

Nagyon vekony tyukbelen kapjak a tapot, nagyobb terhelesnel siman eshet rajta 1V.

#8998 PociAti : Szerintem nem lamental azon, hogy 5 Ft vagy 5000000 Forint egy roller, a cselekedet alapja nem az erteke, hanem a zavaro jelenlete.

[ Szerkesztve ]

(#9002) Skynet258 válasza DigitXT (#8992) üzenetére


Skynet258
veterán

Pontosan erre gondoltam... Ha nem tetszik az utcán a kuka színe akkor lerúgom? Ne már... :U Nem értem mivel lesz jobb egy kettétört roller az aluljáróban, ami előtte az út szélén hevert és emiatt kellett (?) kettétörni.

https://geekpulse.hu

(#9003) jozsi252 válasza csokaym (#8996) üzenetére


jozsi252
veterán

Kaabo-nál nincs ilyen gond. Ha nagyon nagy emelkedő van akkor érdemes rákapcsolni a 2. motort, de normál körülmények között lehet nyugodtan vele 1 motorral is menni. Arról olvastam én is hogy a Kugoo nem szereti, de Kaabo-nál átlagos használat mellett nem kell ettől félni. Sokat olvasgattam a témának utána, illetve többen is mondták, meg az Ultimate-nél is rákérdeztem erre.
De persze odafigyelek nagyon erre.

:R

iPhone 13 Pro Max

(#9004) Laca1212 válasza gergo5991 (#8986) üzenetére


Laca1212
őstag

"neten 25km hatótával találtam, az a te súlyoddal sikon örüljél ha max 13km lesz"

1S 20 km-t megy el alattam sport módban, nem spórolva, pár dombot is mutattam neki, itt ott 25 km/h végsebességgel. 90 kg körül vagyok.

(#9005) Bazsee71


Bazsee71
őstag

Sziasztok,
Anyukámnak keresek e-rollert, aszfaltos de emelkedős terepen közlekedne vele max. napi 10 kilómétert (nem baj, ha 2 nap megy töltés nélkül). Nagy tempó nem feltétel, 14-15 kg még kezelhető számára, kb. 170-180e forintig mennék el. Első sorban hazai beszerzés, hazai garanciális ügyintézés lenne a nyerő.
Van ajánlott típus ezekkel a feltételekkel?

(#9006) csokaym válasza Reggie0 (#9001) üzenetére


csokaym
csendes tag

De magán a feszültségmérőn?

Maga a kábelezés az akksitól a vezérlőig AWG14-es. A feszültségmérőbe persze már nem AWG14-en van elvezetve... De ott nem is ez lenne a cél, elvileg áram alig kellene, hogy folyjon rajta.

(#9007) csokaym válasza jozsi252 (#9003) üzenetére


csokaym
csendes tag

Akkor alaposan utána jártál a témának, így legyen! Jó, hogy ennél a típusnál ettől nem kell félni :R

(#9008) Reggie0 válasza csokaym (#9006) üzenetére


Reggie0
félisten

Szerintem nem a vezerlo meri a feszt, hanem a kijelzo. Oda meg vekony megy. Probald ki, hogy ha felkapcsolod a vilagitast mennyit csokken.

[ Szerkesztve ]

(#9009) csokaym válasza Reggie0 (#9008) üzenetére


csokaym
csendes tag

Igen, nem a vezérlő méri, azt gondoltam.

A helyzet a képen látható - a kijelző fölémér, a piros, ami a gázkar voltmérője, alámér.

Ha kapcsolok lámpát, max 1tizedet esik.
A furcsaság az, hogy mikor elfordítom a kulcsot (ez előtt ugye még semmi nincs bekapcsolva), bevillan - jelen esetben - egy 53.5V, ami fél másodperc alatt visszaesett 53.2-re.
Ez fura, mert ilyet eddig a többi feszültségmérős gázkarom nem csinált. De elképzelhető, hogy csak azért nem, mert azok "lassabban" reagáltak, és az első, magasabb értéket ki sem írták?

(#9010) IMIIKE1998 válasza IMIIKE1998 (#8966) üzenetére


IMIIKE1998
őstag

Valakinek van ezzel a típussal tapasztalata? Mennyire strapabíró? :)
[link]

(#9011) csokaym válasza IMIIKE1998 (#9010) üzenetére


csokaym
csendes tag

sajnos nem igazán vagyok otthon a témában :(

(#9012) Laca1212


Laca1212
őstag

Tetszik az 1S amit alig 2 hete vettem. De úgy érzem kicsit gyenge alattam. Ez kb. az eddigi 30 km alatt kiderült. Emelkedőknél van gond főleg. Azon gondolkozom, hogy 14 napos elállásal visszaküldöm és rendelek egy Pro 2-őt.

Erősebb jóval mint az 1S? A nagyobb akku nem nagyon érdekel, mert 1S akkuja is bőven elég arra amire nekem kell. Az lenne a fontos, hogy könnyebben vigyen.
Nordic verzió olcsóbb mint a sima Pro 2. Ezzel ki lehet ütni a 20 km/h korlátozást? Nem okoz károsodást? Gari esetén vissza lehet állítani az eredeti állapotot? Ha igen, akkor nem venném a drágább nem Nordic Pro 2-őt.

[ Szerkesztve ]

(#9013) csokaym válasza DigitXT (#8574) üzenetére


csokaym
csendes tag

a javasolt kerékméret-mágnesszám beállítással nekem terheletlenül, max töltöttség mellett 45km/h-ig pörög ki.

holnap tesztelem élesben :R

(#9014) IMIIKE1998 válasza csokaym (#9011) üzenetére


IMIIKE1998
őstag

Nem baj, nyilván ez alapvetően nem is idevaló, azért köszi. :R Nem is zaklatom a topicot tovább az OFF témával, megkérdezem Fb-on, ott ha jól tudom van aktív freestyle/városi roller csoport.

(#9015) DigitXT válasza csokaym (#9009) üzenetére


DigitXT
félisten

Nem lehet, hogy ez szimplán valami bekapcsoláskori tranziens?
A.k.a. mérési hiba? Van ugye a "precíziós feszmérőm", ami pont
ilyen a mérés elején, de nem fölé mérésről indul, hanem fordítva:
a kontakt elején elsőre kisebb értéket ír ki. (Mellesleg ma jöttem
rá, hogy alacsony fesznél messze nem olyan precíz sajnos.:R)

Ellenőriztem a balance-ot a pakk javítása után, és nem adta ki...
4.126-ot mért szinte* az összes cellára, ám a vége 53.63 helyett
53.13... (Érdekes egybeesés, hogy megint egy 0.5V.:DDD) A lényeg,
hogy 2 cellánál is már látszott mi a baj, multiméter megmutatta:
4.126+4.126=8.252 ≠ 8.191
4.08 + 4.08 = 8.16 (≠ 8.191)

*: ahol meg nem, ott 4.119, mintha nem lenne több lépcső, hiába
3 tizedesig mér. Sebaj. Nagyobb fesznél teljesen jól használható.
A gázkar dolgon nem nagyon pörögnék... úgysem lehet a feszből
túl pontosan megmondani a töltöttséget. Amúgy meg kit érdekel.
Természetesen amíg nincs kikapcsolás határon a dolog.:))

terheletlenül, max töltöttség mellett 45km/h-ig pörög ki
Szerk: levegőben ez teljesen reális. Lejtőn meg is fogja futni.:R
Mondjuk nem jó ötlet kitesztelni, mert meg is kellene tudni állni...
(Btw. nekem ma befelé 40-41-et ment síkon. A GPS szerint is.:DD)
Hazafelé viszont a villamos sín "megütötte az akkut", és kakukk...

[ Szerkesztve ]

(#9016) DigitXT válasza Laca1212 (#9012) üzenetére


DigitXT
félisten

Meg kéne tudni, milyen vezérléssel mennek. Úgy tudom, ezek
a Xiaomik firmware módosítással elég jól tuningolhatók. Btw.
nekem is volt gondom az emelkedőn*, amikor szarakodott az
akku (kontakthiba volt, mint kiderült), és 1 motorral mentem...

*: egy konkrét szakaszon 14 km/h-t tudott csak, ami közúton
életveszélyes vánszorgás kategória. Mindezt közel 880W-tal.
Ugyanitt két motorral erőlködés nélkül felszalad 34 km/h-val.
Szerk: vegyük észre, hogy ehhez 2kW fölött kell tudnia: tudja!

Szerintem eljön, amikor hiába húzod az M365 firmware-t, uis
a végtelenségig nem lehet erősíteni, valami le fog égni...:R
(És eljutunk oda, hogy a Kaabo Mantis Dual alatt nincs élet?)

[ Szerkesztve ]

(#9017) jozsi252 válasza Laca1212 (#9012) üzenetére


jozsi252
veterán

Sajnos sokkal előrébb nem lennél vele, ugyanúgy pénzkidobás lenne mint az 1S. Hatótávod nyilván jobb lenne, viszont emelkedőnél hasonlóan viselkedne mert nem sokkal erősebb motor van benne.Ha meg kiütöd a korlátozást azzal csak a motorokat plusz az akkut fogod jobban nyírni.

iPhone 13 Pro Max

(#9018) Laca1212 válasza jozsi252 (#9017) üzenetére


Laca1212
őstag

Próbáltad mindkettőt már? Ezekben egy motor van, nem? Hatótáv nem érdekel annyira. Ami fontos, hogy egy kisebb emelkedő ne legyen nagy kihívás. Tudom, vannak bika rollik, de 200e a max amit szánok rá.

[ Szerkesztve ]

(#9019) jozsi252 válasza Laca1212 (#9018) üzenetére


jozsi252
veterán

Nem próbáltam mindkettőt, kollégának 1S van de emelkedőt övé se bírja! Nem hiába mondják sokan hogy a 300W körüli gépek a nagyon könnyű embereknek van kitalálva. Sík úton persze nincs gond vele ha egy nagyobb ember áll rá, de mihelyst jön egy nagyobb emelkedő akkor kakukk.
Egyikbe 250W-os motor van, másikba pedig 300W-os. Nyilván vennél észre különbséget mert a Pro 2 mindenben egy kicsit jobb!
Én megpróbálnék a helyedbe használtan egy G-Booster-t kifogni. Sajnos be kell látni hogy kompromisszumokat kell kötni ha valaki 1-200k-t akar rollerra költeni.
Először én is 300-350k-ig akartam max elmenni, de rájöttem hogy még az is kevés sajnos.

Most így elsőre senki se fogja azt mondani hogy vedd meg a Pro 2 rollert és az tuti sokkal gyorsabb lesz mint a mostanid. A súlyodtól illetve az emelkedőtől függ hogy mire képes egy kisebb roller. Nem tudom hány kg vagy de egy kisebb rollernél rengeteget számít(hat) 20-30kg különbség is!

Én ha a helyedben lennék akkor a következőt csinálnám. Megpróbálnák bérelni 1-2 napra egy Pro 2 rollert és letesztelni vele azokat a helyeket ahol jársz hogy mit tud. Ha jó akkor eladod a mostanit és megveszed a Pro 2-t.

iPhone 13 Pro Max

(#9020) PociAti válasza jozsi252 (#9019) üzenetére


PociAti
senior tag

Xiaomi Mi 1S helyett Kugoo G-Booster? Az előbbi 250 W, utóbbi 1600 W. Bőven hatszoros különbség van motorteljesítményben!
Kettő között nincs élet?
Bármi, ami nem 100 hanem 120 kg-ra van méretezve?

Árukereső alapján elég sovány a felhozatal 120 kg-os, 200 alatti erollerek területén. Nincs egy se, amire őszintén rákívántam volna.

[ Szerkesztve ]

(#9021) jozsi252 válasza PociAti (#9020) üzenetére


jozsi252
veterán

De van csak a nagyobb 1 motoros, illetve belépő 2 motorosok között nincs árba olyan nagy különbség. Mantis Plus pl. 800W-os 1 motoros, vagy Dualtron Mini szintén kb, Vsett 8 600W-os, Future Board V1000 az 1000W-os, viszont ezek mind 400 körül vannak.
Egy G-Booster meg 420k.
Nagyon sok embernek elég egy 300W-os motor teljesítménye, viszont sajnos számolni kell vele hogy emelkedőn nem 25km/h-val fog felmenni. Vagy épp azzal nem nagyon van lehetőséged egy kerékpárost megelőzni aki szintén kb. hasonló sebességgel halad előtted..

Hiába írják rá hogy 120kg a terhelhetőség ha ugyanúgy 250-350W-os motor van benne. :)

[ Szerkesztve ]

iPhone 13 Pro Max

(#9022) Laca1212 válasza PociAti (#9020) üzenetére


Laca1212
őstag

Ez esetleg?
1S és ez között vacilláltam, aztán 1S lett...amit lehet bánok már. Sőt, pár hete még 99e volt a Sencor.

(#9023) csokaym válasza DigitXT (#9015) üzenetére


csokaym
csendes tag

Igen, szerintem is valószínűleg egyszerű mérési hiba.

ilyesmi voltmérők vannak benne egyébként [link]
leírás alapján "Measurement accuracy: 1%"

--> ez azt jelenti, hogy 50V környéként lazán elmérhet 0,5V-ot.

MÁS: tesztelve full töltöttségről, 39-et megy síkon, ezt egy jó darabig tudja is tartani. :R
9 km alatt pedig a kijelzett 54V-ról 52,8V-ra merült. Elég jól bírja ez a 3 pakk együtt :D

ha bekapcsolom a rolleren a kijelzőt is, a vezérlők halkan nyüszögnek. Nem különösebben ijedtem meg tőle, hiszen ekkor válnak "aktívvá". Ettől függetlenül kérdés, hogy másnak is csinálja ezt?

(#9024) Stylerr


Stylerr
addikt

Sziasztok!
Elektromos roller vásárlását tervezem. 90 kg vagyok, városban lenne használva, alföldön, nagyrészt teljesen sík terepen.
Néztem a Kugoo S1 Pro-t és az S1 Plust.
Melyiket érdemesebb megvásárolni? Illetve van jobb alternatíva 170-180 ezer forintig bezárólag?

/edit: Most jött szembe velem a Sencor Scooter One (2020), ez is szimpatikusnak tűnik.

Köszönöm szépen a tanácsokat előre is!

[ Szerkesztve ]

(#9025) Laca1212 válasza jozsi252 (#9019) üzenetére


Laca1212
őstag

"használtan egy G-Booster-t kifogni"

Használttól fázok. Újat az ára miatt nem. Egyszerűen nem áldozok a projektre annyit. Sok drága hülyeséget megvettem már életemben, de erre nem adok ki 3-500e-et. :( Járok akkor inkább az Amperával. :D Nekem csak azért kell, mert gyorsabban odaérek a garázshoz, adott esetben melóba. Nem kell a garázsból ki-beállni, stb. Nyilván csak szép időben játszik ez. Amúgy autózok. Szóval ez a rolleresdi csak játék nálam, de meglepett, hogy élvezem is a vele való közlekedést. Mint írtam, annyi a bajom, hogy gáz amikor egy kisebb emelkedőn lehervad alattam (90 kg) vagy nehezen indul el.

"Megpróbálnák bérelni 1-2 napra egy Pro 2 rollert"

Jó ötlet, de sajnos vidéken (megyeszékhely) ez nem megvalósítható.

[ Szerkesztve ]

(#9026) rumos14


rumos14
nagyúr

sziasztok,
a jól ismert Xiaomi-féle kormány nyikorgásra mi a megoldás?
az enyémen mintha az oszlop belsejéből jönne ez a nyekergő hang. ha lehajtom majd fel- és visszazárom a kormányt, akkor 1 percig kb. jobb, utána ugyanaz.
ahogy az utcán elmennek mellettem Xiaomi rollerek, mindenhol ugyanezt hallom :D

(#9027) DigitXT válasza jozsi252 (#9019) üzenetére


DigitXT
félisten

"Sík úton persze nincs gond vele ... nagyobb emelkedő akkor kakukk."
Igen, de ez tisztán fizika. Sík úton csak a gördülési- és légellenállás van (előbbi
mondjuk puha gumi és nehéz pilóta esetén szintén nem csekély, utóbbi viszont
csak nagyobb tempónál játszik komolyabban), amit le tud győzni az a 300W is.

Az emelkedőn viszont erre jön a gravitáció* úttal párhuzamos komponense, ami
pl. 5% emelkedőn a pilóta (+ roller) tömegének 5%-a... És az ehhez szükséges
teljesítményt folyamatosan le kell a motornak adnia! Csakis azért hogy az adott
sebesség megmaradjon. És akkor még nem beszéltünk az elindulásokról.:R

Ha egy adott teljesítmény az adott emelkedőn, adott pilóta + roller tömeg mellett
egy bizonyos sebességre elég, akkor levezethető, hogy 2x akkora sebességhez
min. 2x akkora teljesítmény kell (több is, főleg a légellenállás növekedése miatt).

Tehát ha 800W felvett (kérdés, ebből mennyi hasznosul, mert a motor hatásfoka
sem lineáris) teljesítmény esetén 15 km/h jön ki, és az ember ennél szeretne 2x
gyorsabban csapatni felfelé, minimum 1600W-ra van szüksége. Vagy lábhajtás...
Azaz egyáltalán nem elrugaszkodott a G-Booster, ha felfelé kéne gyorsan menni.
(Mondjuk ha lefelé is gyorsan megy az ember és elszáll a féke, ég óvja a pilótát.)

*: ez földi körülmények közt 9.81 m/s2, de egyszerűbb 10-zel számolni.:))

Szerk: megjegyzem, hogy a Xiaomi sem 300W csúcsteljesítményt tud. Gyárilag
sem! Bőven túllépi, most nem tudom fejből, de 500-600W körül biztosan lead.:D

[ Szerkesztve ]

(#9028) Skynet258 válasza rumos14 (#9026) üzenetére


Skynet258
veterán

Nálunk is előjött pár hónapos Pro2-vel meg 1S-sel... Ha megtalálom az ultimate megoldást szólok. :)

https://geekpulse.hu

(#9029) Reggie0 válasza Stylerr (#9024) üzenetére


Reggie0
félisten

Hat, mind a ket Kugoo azert karbantartos moka, de nem elhetetlen. Sik terepen elered vele a max sebesseget, azzal nem lesz gond. Nekem S1 plus van, mar 1500km van benne. Sajnos a jobbik(orosz) valtozatot mar kivontak.

Amiket meg kell csinalni S1 plus-nal:
- A kormanyon levo fogantyuk csavarjat ragasztopisztollyal ragaszd be, mert idovel kicsavarodnak.
- A kijelzo csavarjait, ami a kormanyrudra rogziti, csereld le atmeno csavarra, mert el fogod hagyni.
- A sarvedo utkozojet alatetezni kell, mert 90 kilonal mar felveri a sarat, ugyanis a kerekkel egyutt kicsit elfordul a rugozas miatt.

Hatranyok:
- Nekunk 3db-bol 1 erkezett hibatlanul, 1 total kuka volt(visszakuldtem), 1 kabelhibas volt. Szoval a kezdeti gariztatasra keszulj fel, ha kinaitol veszed(geekbuying,geekmaxi, stb.) ez sokhetes folyamat, tobb naponta megy egy email valtas. (Geekmaxi-t nem javaslom, nekem paypal adta vissza a penzt toluk)
- Kormanyrud elkezd kicsit lotyogni 400-500km korul, de nem veszes, nem esik szet

Elonyok:
- Tomor gumi es normalis rugalmas felfuggesztes. Nincs defekttel szenvedes.
- Olcso es nem fogod sajnalni :)
- Nincs bluetooth, okostelefonos szarakodas, kemkedos szoftverek telepitese a telefonra

[ Szerkesztve ]

(#9030) Aaron14


Aaron14
őstag

Sziasztok!

Xiaomi Mi Scooter Pro 2 járgánnyal járok immár két hónapja. Vásároltam hozzá kormányra szerelhető akasztót AliExpress-ről. Adtak hozzá hosszabb csavarokat, de egyszerűen nem tudtam feltenni vele, így a gyári rövidebbel raktam fel. Természetesen az akasztó vastagsága miatt ezeknek a csavarok rövidebb távon tartják a kormányt, így az picit mozog, ha megrángatom.

Ez okozhat hosszabbtávon problémát?

Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB

(#9031) DigitXT válasza DigitXT (#8981) üzenetére


DigitXT
félisten

Ma tudtam kipróbálni. Tuti kW fölött van a Bird. Lehet, két motoros.
(Triviális teszt nem megy, levegőben nem hajt, hiába madár, LOL...)

1 motorral 20A korláttal csak 14 km/h ment... közel 1000W mellett.
2 motorral mondjuk erősebb a Kugoo, de nem piskóta a Bird. (Okés
ez sejthető volt, mert a videóban is látszott, hogy kb. 5 mp a 0-25...)

Szerk: alattam anno ehhez nagyjából 1500W kellett síkon...:))

[ Szerkesztve ]

(#9032) Amp_usr válasza Aaron14 (#9030) üzenetére


Amp_usr
csendes tag

Aaron14

Igen.

Nem vagyok gépész (hmmm....), ha hülyeséget írok remélem majd a többiek kijavítanak :D
Nem véletlenül adják hozzá a hosszabb csavarokat. Ha mozog, a terheléstől rázkódástól szét fogja verni a menetet. Akasztó nélkül próbáld behajtani a hosszabb csavarokat, akkor látod, hogy be bírod (, vagy be tudod e) csavarni. Emlékeim szerint önzáró ( :) , festett csavarok), normális esetben is kell némi erő a behajtáshoz. A menetet lehetőleg ne nyírd szét!
(Ja igen, nekem is hasonló gépem van, Ali-s akasztóval :DD .)

Sok sikert, kellemes gurulást!

(#9033) Gigi01 válasza rumos14 (#9026) üzenetére


Gigi01
őstag

Nekem is nyikorog, nemrég kezdte, mióta zötyögősebb utakon járok.

(#9034) Stylerr válasza Reggie0 (#9029) üzenetére


Stylerr
addikt

Köszönöm szépen a válaszod!
A leírtak és ár/érték alapján egyre jobban hajlok a Sencor Scooter One 2020 modell felé, vagy pedig a drágább Xiaomi Mi Electric Scooter Pro 2 roller felé.
A Xiaomiról sok jót olvastam, viszont a Sencorral kapcsolatban van itt valakinek tapasztalata?

(#9035) rumos14 válasza Gigi01 (#9033) üzenetére


rumos14
nagyúr

az első generációs M365-öm csak több száz km után kezdett minimálisan kattogni, a Pro2 ilyen szempontból sajnos csalódás.

(#9036) Stylerr válasza Stylerr (#9034) üzenetére


Stylerr
addikt

Sajnos a szerkesztésről lekéstem.
Erről a típusról van tapasztalata valakinek? [link] Street Surfing VOLTAIK MGT 350 fekete

(#9037) jozsi252 válasza Laca1212 (#9025) üzenetére


jozsi252
veterán

Nehéz mit mondani, sajnos ennyiért nem fogsz kapni olyat ami emelkedőn is értékelhető sebességet fog nyújtani számodra.
Tartom még mindig hogy inkább használtan vegyél egy erősebb hátsó motorost, vagy egy 2 motorost. Vannak FB csoportok tele roller hirdetésekkel. Ki lehet fogni jót amit nem nyírtak ki!

#9027 DigitXT
Igen nagyjából a dupláját tudja a Pro 2 csúcsteljesítménybe. De ezt azért nem tudja folyamatosan leadni. Sajnos nagy csodák nincsenek, aki 90-100kg legalább azoknak nem alternatíva a 300W körüli roller, max ha csak sík úton akar vele menni.

iPhone 13 Pro Max

(#9038) Reggie0 válasza Stylerr (#9034) üzenetére


Reggie0
félisten

Sencor total felejtos. Tomor gumi rugozas/lengescsillapito nelkul. Szet fog razni, es nem csak teged, az elektronikat, akkumulatort is.

Xiaomi is csak addig jo, amig nem unod meg a szivast a defektekkel. Ha rajossz, hogy neked tomor gumi kell, akkor utana vehetsz hozza rugos villat, kerekeket stb..

[ Szerkesztve ]

(#9039) Gigi01 válasza rumos14 (#9035) üzenetére


Gigi01
őstag

Nálam most jött elő,1200km-t mutat az app.

(#9040) PociAti válasza Stylerr (#9036) üzenetére


PociAti
senior tag

Nincs személyes tapasztalatom.

Nekem ezek a Sencor és Voltaik e-rollerek Xiaomi koppintásnak tűnnek. Fotórealisztikus, számítógéppel generált látványképeket látni a termékekről, de az utcán nem kömmyű összefutni velük. A Xiaomi (Ninebot) rollerből kb. 10.000-szer több lett már legyártva, fejlesztésre, hibák kijavítására is lényegesen nagyobb energiát fektettek. Szervizelés, alkatrész utánpótlás, szoftveres módosítás, stb. tekintetében is a nevesebb gyártó élvez előnyt. (Bár érzésem szerint pár alkatrész kompatibilis lehet.)

Ha a paramétereket nézzük, akkor általában ár/érték arányban a noname gyártók jobbak. Lehet valakinek pont olyan tulajdonságokkal, felszereltséggel rendelkező roller jön be, mint amit ezek szállítanak (pl. a tömör gumi, amit én mondjuk gyűlölnék). Vakmerőség kell hozzá, hogy valaki bele merjen vágni, és jókora szerencse ahhoz, hogy a konstrukció gyermekbetegségei elkerüljék. Ha pedig nem jön be, akkor használt piacon is nagyobb buktával lehet túladni rajta, mint olyan gyártó termékén, amely már bizonyított.

(#9041) Laca1212 válasza Reggie0 (#9038) üzenetére


Laca1212
őstag

Az 5 barra fújt Xiaomi sem jobb szvsz mint egy tömör gumi. Levegős gumi is ráz mint a fene.

(#9042) Stylerr válasza PociAti (#9040) üzenetére


Stylerr
addikt

Voltaikról néztem videós tesztet is, ott elég jónak tűnt. Viszont tény, nem túl népszerű, ezáltal azt sem tudni, hogy milyen típushibái vannak, illetve milyen az alkatrész ellátottság.

(#9043) Laca1212 válasza jozsi252 (#9037) üzenetére


Laca1212
őstag

"Tartom még mindig hogy inkább használtan vegyél egy erősebb hátsó motorost, vagy egy 2 motorost."

Melyikek az ajánlott típusok?

(#9044) Bazsee71 válasza Bazsee71 (#9005) üzenetére


Bazsee71
őstag

Nagyon megköszönném a segítséget, ezért próbálom kicsit konkretizálni:
KUGOO S1 Plus vagy XIAOMI Mi Pro 2?
Esetleg bármi más tipp?

(#9045) Oposzumtoszó


Oposzumtoszó
senior tag

Sziasztok!

Elekromos roller vásárlásban kérnék segítséget, mivel teljesen laikus vagyok a témában.
Napi használatra, munkába járáshoz kéne. A táv oda-vissza 7 km, nem vagyok pehelysúlyú (116kg).
A keret 250000 forint.

Előre is köszönöm! :R

(#9046) belisa


belisa
csendes tag

Elnézést hogy itt kérdezek de másik rolleres topicot nem találok. :R :R
Kérdésem a következő 40000ft-ig keresek rollerrt.
24 éves 50 kgos lánynak.
A legjobbat szeretném neki, ha tudtok megbízható márkát megköszönöm.
Dechatlon os van, de jobbat szeretne.
Válaszokat előre is köszönöm.

(#9047) lockdown90 válasza Oposzumtoszó (#9045) üzenetére


lockdown90
senior tag

Szerintem ebbe a keretbe mar egy InMotion L9 belefer.

i7 13700k - 32Gb DDR5 - RTX4070S

(#9048) Oposzumtoszó válasza lockdown90 (#9047) üzenetére


Oposzumtoszó
senior tag

Köszönöm a segítséget!

(#9049) Reggie0 válasza Bazsee71 (#9044) üzenetére


Reggie0
félisten

Attol fugg. A defektjavitast vagy aprobb szerelgeteseket szereted jobban?

[ Szerkesztve ]

(#9050) Bazsee71 válasza Reggie0 (#9049) üzenetére


Bazsee71
őstag

Anyukámnak lesz, így egyiket sem. 180 ezres rollert még bütykölni kell? Honnan indul az a kategória, amit csak használni kell? :F

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.