Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#6162) DigitXT


DigitXT
félisten

Na, ragazzi, egy kis élménybeszámoló, mert kivittem a Monster Kugoo-t egy körre: voltam vele bevásárolni, meg brahiból felcsapattam a Tordain, nem bírom lemeríteni.

A konfigról számokban:
3x6 Ah akku, 28 A vezérlővel, hátsó kerék hajtás, S1 Pro motor
1x7.8 Ah akku, 11A vezérlővel, első kerék hajtás, sima S1 motor

Végsebesség 35 km/h (lejtőn, feltöltve), síkon csak 28 km/h, viszont a gyorsulás... Meg a fékezés! Na, ez a kettő a nagy előnye. Emelkedőn úgy felmegy 25-tel, mint a pinty! És még túl sem melegszik, mert ekkora tempónál (pálcikáknál már nagy), akkora a BEMF, hogy nem vesz fel 11A-t: a tuning vezérlő is "gyáriként" dolgozik...

Úgy 22 km/h óra környékén kezd számítani, hogy tuning, és akkor feljebb kúszhat, meg értelemszerűen alatta is jobban dolgozik a hátsó kerék, ami külön jó, mert azt utáltam, amikor picit elforog az első, viszont nem megy: itt ez fel sem merülhet.:DDD Kerékre azért nem fog feljönni, mert baromi nehéz az eleje, és nem is tenne jót, ha az ember felhúzná, aztán visszacsapódna vele. Nem akrobatikus, viszont túra roller ahhoz képest, hogy pálcika. Miért? Mert 32 km alatt kb. félig használtam el a nagy pakkot. Igaz, a kicsi már kezd rendesen merülni ilyenkorra, de attól meg azért nem félek, mert amikor kritikussá válik a fesz, majd visszavesz a hajtásból, a hátsó kerék meg kipótolja a hiányzó erőt.:D Szóval simán benne van 50 km hatótáv.:R

Ja és a Tordai: egy brutál emelkedő, amin gyárilag lépésben ha felvisz, már jó vagy! Ez meg úgy ment fel 19 km/h átlaggal, hogy öröm volt nézni.:C (A busz elől lehúzódtam azért, szépen meg is köszönte! Egy másik inkább kivasalt volna.:W) A legkisebb kijelzett 18 km/h volt, a legnagyobb 20 km/h, ami egyben azt is jelenti, hogy a kW-os teljesítményt nem is itt adta le, hanem az állórajtos gyorsulásnál.:)

Statisztika (1108W csúcsteljesítmény a hátsó keréken, Kugoo-tól derék: 1.5LE:DDD):
00.0 km: 41.8V / 42.1V (00.0 Wh, 00.0 Ap, 42.1 Vm, 00:00, 0.00 Ah)
04.2 km: 40.2V / 41.1V (45.4 Wh, 27.8 Ap, 39.1 Vm, 00:21, 1.12 Ah)
15.2 km: 37.5V / 39.9V (144.9 Wh, 28 Ap, 38.0 Vm, 00:55, 3.64 Ah)
16.2 km: 37.0V / 39.4V (175.4 Wh, 28 Ap, 37.4 Vm, 0:59*, 4.44 Ah)
20.8 km: 36.5V / 39.2V (5.204 Ah) Itt jött a bevásárlás, óra nem áll...
22.5 km: 36.1V / 38.9V (237.0 Wh, 28 Ap, 36.8 Vm, 01:34, 6.05 Ah)
25.6 km: 35.4V / 38.2V (279.5 Wh, 28 Ap, 36.6 Vm, 01:47, 7.19 Ah)
28.0 km: 35.2V / 38.0V (296.9 Wh, 28 Ap, 36.1 Vm, 01:56, 7.65 Ah)
29.2 km: 34.8V / 37.8V (308.7 Wh, 28 Ap, 36.0 Vm, 02:01, 7.97 Ah)
32.5 km: 33.9V / 37.3V (345.3 Wh, 28 Ap, 35.3 Vm, 02:12, 8.97 Ah)

*: nem 15 km/h az átlag, csak a fotózással telt az idő, ez volt a "Tordai teszt".:R

Szerk: amivel eddig sikeresen gyilkoltam a vezérlőket, az az tuning motor, ami vitte a 36 km/h-t síkon saját erőből, meg 50 km/h fölé ment lejtőn, cserébe kevésbé volt nyomatékos, és nem csak önmaga melegedett, hanem a vezérlőt is felforralta a vízálló zárt dobozban (szereztem is egy hűtőbordát, de lehet, hogy inkább végleg leteszek a nagyobb végsebességről, a váz gyengesége okán).:) Lényeg, hogy 82 fokot mértem anno azon a motoron a hegymenet után, a gyári meg csak 45 fokos lett, de még a Pro motor is csak 57 fok, pedig azon benéz 11A fölé is a hajtás. Kívánja a jó aszfaltot a gép, mert elég súlyos lett, valljuk be... Térköves járdákat kihagytam, inkább az úton mentem.:D Viszonylag stabilnak érzem, menet közben egyáltalán nem érezni, hogy nehéz, csak lépcsőn cipelni ne sokat kelljen.:))

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.