- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- eBay-es kütyük kis pénzért
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 3 – Paradicsomos káposzta (amit amúgy utálok)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
Miikee #20395 üzenetére
Ha mozog a tengely, akkor tök mindegy, hogy az alátét koppan, vagy maga a
tengely, az a lényeg, hogy mielőbb orvosolni kell, mert kikoptatja a villát.
Az anyacsavar alja nem véletlen recés, hogy az is "beleharapjon" a villába.Ha viszont ilyen sárvédő merevítőkkel ez a funkciója elveszik, ott jöhet elő az
a probléma, hogy hiába van meghúzva pont ugyanolyan nyomatékra a csavar
mint azelőtt, el tud mozdulni az egész szerkezet. És a kis mozgásból kopás
lesz. Utána nagy mozgás, és koppanás: öngerjesztő a folyamat. Lazíthatja a
csavart is, amitől felgyorsul a dolog. A végén átfordul a tengely, és vége van...
(Olyankor leszakad a motorkábel, ami persze javítható, de a villa az kuka.)
Szerk: mondjuk ez a recés vagy sem annyira nem is para, hiszen az alátét az
nem is recés...(Inkább arról lehet szó, hogy az extra szerkezet felgyorsítja
az anyacsavar meglazulását, és ha már moccan az egész, onnantól van baj.)Konklúzió: meg kell húzni rendesen és/vagy menetrögzítőt is használni.
-
DigitXT
félisten
válasz
eFeMeR74 #20398 üzenetére
Hátöööö, akkunál a névleges feszültséget azért adják meg, mert a 48V20Ah az
egy explicit Wh érték (960), amit számon lehet kérni az akkun, ha teszteled.
(Ellenberger a végfeszültség, és a kapacitás szorzata semmit nem jelent, mivel
nem tudod úgy meríteni az akkut, hogy közben a feszültsége végig 54.6V lesz.) -
PociAti
őstag
válasz
OhYeah #20393 üzenetére
Ahogy a többiek is írták, ez átverés. Nagyon rosszul működik a Jófogás rendszere, nincs kézenfekvő lehetőség a felhasználók jelentésére. Azzal, hogy a kettőtök közötti kommunikációt blokkolod, attól még nem sokat tettél a közjó érdekében.
Amivel én találkoztam, a rendelés feladását követően e-mail címet kértek szállításra hivatkozva. Majd még a rendszeren belül küldtek egy (kamu) képernyőképet arról, hogy megrendelték az árut. Majd ezt a képet átküldték e-mailben is [baloldali kép], majd egy jófogás feladónév alatt küldtek egy email, ami rendszer által küldött üzenetre hasonlít [jobboldali kép]. A trükk itt jön, a "Megerősítem" gombra kattintva az eredeti hirdetéssel 99%-ban egyező oldal jelenik meg, ügyesen leklónozták. A változás annyi, hogy közlik a terméket megrendelték, a pénzt az alábbi oldalon tudod átvenni. Átküldenek a bank választó oldalra, onnan az adott bank oldalának a klónjai következnek. Tehát megszólalásig hasonló belépési felület vár, mint amilyen az adott bank belépési oldala. Amikor megadod a felhasználói neved, jelszavad, akkor pár perc türelmet kérnek amíg a pénz "megérkezik". Itt várakoztatnak pár percig, és ennyi. (Kamu adatokkal végigmentem a folyamaton. Arra jó volt, hogy meg tudtam mutatni a velem egy háztartásban élőknek mire figyeljenek. És hogy mennyire tökéleteshez közeliek a klón weboldalak.) -
BaLee
addikt
Ez a roller nem egy mobiltelefon, hogy hátrány legyen, hogy meddig kap frissítést. Teljes mértékben használható applikáció nélkül is. Sőt legtöbb esetben nem is ajánlott rájuk frissítést letölteni.
Az F2 Plus szerintem jobban néz ki de ízlések és pofonok ugye.
Az F2 Plus már 400W-os, ha a szabályozás végül 350W-nál húzza meg a limitet akkor belenézhetsz a kamerába (bukósisak + biztosítás esetleg). Én lehet bevenném még az F2 Pro-t a játékba, az az aktív lengéscsillapítójával ad egy kis értékelhető pluszt a Plus modellhez képest ebben ill. teljesítményben is.Ha a kettő közül választasz mégis én az F2 Plus mellett döntenék.
-
-
evo87
őstag
Sziasztok!
Leszűkítettem a kört az alábbi két rollerre, közülük választanék mindenképp:
- Segway Ninebot F2 Plus: 55 km, 17,7 kg, 2023-as modell
- Segway Ninebot Max G30 II: 65 km, 20,1 kg, 2021-es modellA G30 tehát korábbi modell, vélhetően kevesebb frissítést kap már, emellett drágább, nehezebb, cserébe az akku tovább bírja, van beépített töltő IPX7-es védelem és nekem masszívabbnak tűnik. Az F2 Plus újabb, vélhetően hosszabb támogatással, könnyebb, de picit kisebb hatótávval és a számomra kevésbé masszívnak tűnik. A tárcsafék vs dobfék nálam nem tűnik perdöntőnek, szinte mindegy. A G30 nekem külsőre dögösebb, de céleszköz esetében ez sem perdöntő.
Ti melyiket választanátok? Van bármi nyomósabb érv a drágább G30 mellett vagy egyértelműen F2 Plus a nyerő?
-
Freeman007
senior tag
válasz
OhYeah #20382 üzenetére
Üdv.
Mint feljebb is írták adathalászos kamu érdeklődés. Nem szükséges email címet kérnie a megrendeléshez. Erre a célra ott a megrendelem foxposttal gomb. Az ilyen üzenetekre vissza szoktam írni, hogy adathalasz.geza@gmail.com, ha nem működik az email cím akkor hagyományosan a jofogás beépítet gombjával megrendelheti. Többet nem szoktak írni. -
ultio
aktív tag
válasz
Miikee #20326 üzenetére
Megnéztem, nincs kilazulva. Viszont gyakorlatilag a motor indulásakor az egész tengely elforog picit, még a csavar is. Tehát vagy még jobban meg kell húzni a csavarokat, vagy a sárvédő merevítő miatt az egész szorul és inkább az egész tengely forog a helyén.
Vagy nem tudom... -
Gardaai
senior tag
válasz
OhYeah #20382 üzenetére
Jó kis gép. Szemezek vele egy ideje, de sajnos sokadig rollernek már nem fér bele. Pedig még helyben is lenne. Próbakörön gondolkodtam, de vásárlási szándék nélkül nincs pofám.
Jofogas pedig ilyen sajnos. Egyből tiltani kell.
Az első 1-2 hétben folyamatosan kapok minden hirdetésemre 4-5 ilyen "megkeresést". Egyébként egyszer próbaképpen utána mentem és megadtam az egyik "gyűjtő" e-mail címemet. Küldenek egy linket ami egy az egyben lemásolja a jofogas sablonját, a termékeddel együtt. Bár azért TV hirdetésnél kerti bútor címmel elég érdekes volt. Aztán mutatja, hogy minden előkészítve, pénz fogadása gomb. Ott nyilván az anyakönyvi kivonatoddal együtt mindent meg kell adni, aztán az összes adatoddal ha egy-egy szolgáltató/bank nem figyel oda, jó kis kárt tudnak okozni. -
OhYeah
kezdő
válasz
Peaceliker #20384 üzenetére
köszönöm - nekem is valamiért ezt motoszkál a fejemben. Ha elküldi a pénzt előre, akkor minden rendben, intézem a feladást,, de így nem tudom rávenni magam....
-
OhYeah
kezdő
válasz
Somatom #20383 üzenetére
Köszönöm - ez is majdnem teljesen új 340km van benne még 1 év 8 hónapig garanciális futureboardnál. Viszont dobozom nincs hozzá, így nem tudom hogy lehetne garantálni a sérülésmentességet
azt hiszem ejtem a megkeresést, felajánlottam neki hogy ha megmondja hol van helyileg akkor esetleg elviszem valameddig, vagy ha belefér akkor oda ahol van, de az nem kellett, így még gyanúsabb a dolog
-
z67
őstag
válasz
Peaceliker #20384 üzenetére
Vagy egyből tiltom, vagy előre utalva kérem legalább a postázási díjat. Utóbbinál azonnal eltűnnek. Egy szar 5-6 ezres toknál is vagy 6 hiéna keresett.
Csak elkeseredettségemben szoktam ott olyat hirdetni, ami itt beragadt, tragédia ami ott folyik.
-
Peaceliker
addikt
válasz
OhYeah #20382 üzenetére
Kamu...minden hirdetésemre szinte egyből jön ilyen. Nem mentem utána mi történik, tippre jön majd egy mail, foxpost (vagy akármi futár) kinézetű formátumban és adathalászni próbálnak majd. Vagy van az, amikor más cuccát adják el és a végén az eladó jön ki szarul, mert körbe eladás van, nem emlékszem már. A lényeg, hogy az ilyet ignorálni kell. Marketplacen is tolják ezt, meg azt, hogy küldi ems-t és majd futár hozza a pénzt blabla....
Ha tényleg meg akarná venni futárral, akkor megrendeli a felületetn a háztól házig szállítást. Illetve a futáros megoldás sem így megy. Elküldi neked a pénzt te meg intézed futárt...vagy legalább szállítás árát te meg küldöd utánvéttel. -
Somatom
veterán
válasz
OhYeah #20382 üzenetére
Én így vettem a rollert egy topiktárstól. Persze, egy pár hónapos, 70Km -t futott rollerről lehet feltételezni, hogy karcmentes. Dobozában kaptam, bolti számlával. Ha Kínából ide tud érni így, sértetlenül, akkor sztem a futárcégnél sem sérül meg. Mondjuk, a Foxpost érdekes. Azok nem csak boxba szállítanak? Abba nem fér be egy roller.
Egyébként úgy emlékszem, hogy a Foxpost kéri a fogadó mélcímét az állapotjelentésekhez. De, azt a küldőnek kéne intéznie. -
OhYeah
kezdő
Sziasztok,
Árulok egy alig használt Dualtron Achilleus-t és tegnap rámírt jófogás-on egy ember, hogy Foxpost futárral venné át a rollert adjam meg az emailcimem, hogy tudja intézni. Nekem ez egy kicsit furán hangzik, meg sem néz egy ekkora értékű rollert, ár is úgy jó ahogy van(ezt mondjuk nem bánom)....és csak úgy átvetetné egy futárral, amit gondolom a futár berakna a furgon hátuljába és az úton össze-vissza esne-kelne a roller míg odaér, és tele lenne sérüléssel, karcokkal is(azt hiszem).
Nektek volt már tapasztalatotok ilyen tranzakcióval ? Folyamatosan azon gondolkozom mi lehet benne a "átverés" ?
Foxpost oldalán nem találtam ide vonatkozó leírást hogy ilyenkor hogy garantálják hogy biztonságban odaér, én meg biztonságban megkapom a pénzem stb..stb.. Kíváncsi lennék a véleménytekre!
-
Peaceliker
addikt
válasz
gergo5991 #20379 üzenetére
Elég nagy a hype, ügyesen hozzák ezt a gépet, ha másért nem, ezért sem lesz fityinges
Meg drága az akku ebben jó sok cella is van... Na kiderül majd.
Csak kérdés, hogy alkatrész hogy lesz... Ott van laotie, amihez messze nem mindent kapni, de még rosszabb blade gt, amihez szinte semmit... Azért az nagy gáz -
-
gergo5991
őstag
válasz
Peaceliker #20367 üzenetére
feliratkoztam rá, a kickstarter projectre ha elindul állitólag 23% al kevesebb lesz ott az ára.. csak gondolkodom hogy majd ázsiából jön rámegy vám adó azt az úgy ráfizetés
irtam ide még vagy 10 sor fejtegetést az áráról, de inkább töröltem -
powerray
tag
Sziasztok!
Vettem egy Ninebot D38E-t és az a kérdésem, hogy szerintetek lehet GPS nyomkövetőt kötni az akksira? Valaki csinált már hasonlót, akinek van ebben tapasztalata? -
pescara
aktív tag
Ha az akksi borito muanyagot leszedi, vagy kicsereli valaki, az problema lehet a gariban? Latszik egyaltalan?
-
mrrr74
aktív tag
válasz
ginola #20375 üzenetére
Nem lehet, hogy egy elektromos kerékpárral jobban járnál ilyen felhasználás mellett? A Navee felvisz a nagyobb emelkedőkön is, de relatíve nehéz, egy 60 kilós hölgy nem biztos, hogy cipelni tudná, ha kell.
Az e-bike egyik hatalmas előnye, hogy képes visszaadni idősebb korban is a mozgás szabadságát, sokkal stabilabb, mint egy roller és ha lemerül, nem kell hazatolni, mert tekerni is lehet. -
ginola
addikt
válasz
mrrr74 #20374 üzenetére
Kérlek akkor nézz rá geekbuyingra, hogy ott max 200 e-ig mit vennél az alábbi felhasználásra.
80 kg, városi használat napi 12 km van benne 15 százalékos emelkedő, néha 60 kg-os nő is használná. Jó lenne, ha nem rázna, mert már nem vagyok fiatal, az izületek sem a legjobbak.
Köszönöm előre is! -
mrrr74
aktív tag
-
Gardaai
senior tag
G Boosterre jó lehet? [link]
-
válasz
ginola #20363 üzenetére
Sztem a Naveera nem lehet rátenni a jelenleg használatos roller lengéscsillapítókat.
A Segway F, meg a D sorozat is csak később kapta meg a Monorimeket. Naveehoz még nem láttam.Nem érdemes a gyártóknak fejleszteni hozzá, mert annyira kevés van belőle, nem jön vissza a befektetés ára.
-
Peaceliker
addikt
válasz
Peaceliker #20362 üzenetére
Rá is kérdeztem súlyra, azt írták kb 52. Ami még mindig hihetetlen számomra, de hátha tényleg.
-
3szli
tag
Sziasztok
Roller vásárlás elött állok, de tanácstalan vagyok kicsit.
Nagyjából 11km lenne az az út, amit egyben lekéne tudnom vele kb sík terepen városon kívül kicsit kátyús bicikliutón. (mindezt a kb 65 kilommal)
Amennyire néztem igézetük szerint több roller is tudja ezt de mennyire valós az ígéret…
Nyilván az út minőség miatt jobb lenne a nagyobb kerék, de a vonatra is felszeretném tenni itt is valami kompromisszumra lenne szükségem
Illetve azt se tudom hol érdemes venni itt hon vagy külföldről?
Tud nekem valaki ebbe segíteni? -
Peaceliker
addikt
válasz
gergo5991 #20361 üzenetére
Ha befér 50 kilóba akkor az nagyon pacek lenne. De valahogy kétlem. Laoti ti40 64 kiló. És ez sem néz ki sokkal könnyebbnek, sőt... Maga akku is mocskos nehéz. Egy 60v23ah blade gt is 40 kiló körül van.
Na de majd kiderül. 3k az reális ár, nem nagyon van (ti40 en kívül) 72v os gép ilyen ár alatt -
gergo5991
őstag
válasz
Peaceliker #20360 üzenetére
50 kilót találtam valahol, 5000 euró-ért már elő hirdette valamilyen hiéna forgalmazó.. de állitólag 3000 felett lesz igy kommenteket olvasva
érdekesség hogy ezen lehetlesz állitani a hasmagasságot, és a kormányt is pár centivel le fel -
gergo5991
őstag
elég brutál gépnek néz ki.. leirásban link a pre-sale és tech katalógus adatokhoz.. kommentben a csávó nagykerárra 2300at ir, kiváncsi vagyok mi igaz belőle..
72v 40ah-s leirás szerint, elég massziv benga gépnek néz kielég nagy nyaka van, mint egy hattyú
-
Peaceliker
addikt
válasz
gergo5991 #20356 üzenetére
Töltve 54(,6)v a 13s gép
48v ból 1200w az nyilván peak. Wolf warrior x 3,6kw körül vesz fel padló gázon, szóval 1800W/motor folyamatos nyilván kisebb. És ezt 60v40ah alatt tudja, szóval 48v20ah ból biztosítás kevesebb jön majd ki, de persze ha nem lesz 30 kiló akkor bőven elég lesz. 50-55kmh t írt arc maxra, szóval olyan gbooster erő lesz kb.
Ha 25 kiló alatt lesz esetleg akkor faja lehet majd -
mrrr74
aktív tag
válasz
tototos #20274 üzenetére
Szia,
röviden meg, hosszabban pedig attól függ, hogy hol és mire használnád. A Navee szerintem az egyik legjobb a kevésbé elterjedt rollerek közül, pár hibával (rosszul tervezett oldalkitámasztó és valami védelem miatt picit gondolkodik hirtelen gázadáskor). Olyan, mint egy tank, van benne anyag, éppen ezért nem szívesen viszed fel tömegközlekedési eszközre. 25 km/h a vége (érdekes módon emelkedőn felfelé 28, majd rájön, hogy túlteljesített és visszavesz), nem lehet többet kihozni belőle a gyári vezérlővel. Ha sok az emelkedő, akkor ezt válaszd, mert szinte mindenhová felvisz, plusz a mély homokon kívül bárhol elmegy.
A Coozy a Geekbuying saját brandjének egyik újabb tagja, van rajta index, és kis túlzással a hónod alá csaphatod (persze a Kugoo S1-et könnyebb volt). Hátul hajt, van rajta első rugóstag, a hatótávja közepes, de tud 30+ km/h-t applikációból.A kettő közül az előzőt venném, bár egyik sem egy elterjedt modell, így az alkatrészellátás kérdéses. De ránéznék az Inmotion S1-re is, ami hasonló, de jobb, mint az Eleglide, bár jóval drágább. És persze ott a G30, de az is drága.
Ha számít a pénz, akkor most a Coozy 420$ körül van, annyit bőven megér szerintem.
-
gergo5991
őstag
sharkset roller a sharkset lengéscsillapitó gyártóktol 48v20ah-t ir a postban a gyerek de a privát oldalán 54v20ah-t.. kiváncsi leszek az árára, 2x1200w ilyen "kis" rollerben nem megszokott..ez egy mini "mantisra" hajaz szerintem, nehéz lesz ezt ár-érték arányban "tisztességesen" beárzni
-
Peaceliker
addikt
válasz
Revolit #20352 üzenetére
Igazából szerintem futómű geometria kérdése. És persze egy c futóműves gépet nem is tudom minek hasonlítottam egy "normál" telos xiaomihoz (nem monirim volt benne nekem, habár rugózás szempontból ugyan olyan irányba mozdulnak), utóbbinál utánfutás nem változik rugózás közben. Warrioron gyanúsan mindegy lenne, hogy hol hajt.
Így ahogy írod valóban előnyös lehet a hátul hajtás. De talán legtöbb ember számára ez teljesen irreleváns. Vagyis azt sejtem dombon kevesebben hajtanak pálcikát (vagy út lesz sík vagy más gépet vesznek), persze lehet tévedek. Csak azért merült fel bennem a kérdés, mert láttam sok helyen hogy a hátsó hajtást az valami bazi nagy pluszként emlegették.
-
PociAti
őstag
válasz
Revolit #20352 üzenetére
Lejtőn lefelé tényleg olyan nagy jelentősége lenne milyen hajtású?
Milyen tempó mellett kell annyira masszív gázt adni, hogy ez komoly befolyással legyen?Ha nem akarja élvezni a driftelést, akkor lejtőn erős kanyarokban ne kapaszkodjon bele a gázba. Kis gázadásra amúgy az első kerék szépen kihúzza a kanyarból a járművet, mozgását stabilizálja.
Én a hátsó kerék hajtását inkább másban látom. A hátuljáról könnyebb levenni a terhelést, így kátyúkat és hasonló akadályokat lazábban átviszi.
Az viszont igaz, hogy dualmotorosnál egyik motor kikapcsolása nem azonos azzal, mint amikor egy motorosra tervezett gépet vizsgálunk. Máshogy van hangolva tervezéskor.
-
Revolit
senior tag
válasz
Peaceliker #20349 üzenetére
Hát egy dual motorosnál kikapcsolni első kerék hajtást nem ugyanaz szerintem, mint egy egymotoros hátul hajtó.
Amúgy nekem G30 van, nem szitál be 33-nál sem (max sebesség). De hogy miért jobb: lejtőn felfele nem kell kormányra terhelned, és végeztek vizsgálatokat, vízes úton többszörösére nőtt első kerekeseknél a megcsúszás esélye.
Google keresés összefoglalója:Based on research and our experience, rear-wheel driven electric scooters are safer. When accelerating on wet and slippery roads, front-wheel drive systems are 10x more likely to lose control. When buying an e-scooter, always opt for a rear-wheel drive system.
Tudom, autóknál pont fordítva, szóval passz, mindenesetre pont lejtőn is használná feleségem munkába járáshoz. Tudom, tudom, oda már dual kell. De néha buszra is fel szeretné rakni, meg esetleg máskor megemelni, azok meg 30 plusz kiló jellemzően. Mindegy, egyelőre jó a G30, legalább nem kell még többet várnom rá, ha együtt megyünk
Az tud legalább 33-at.
-
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #20344 üzenetére
Nagyon felületesen, és nagyon feketén-fehéren szemlélve a dolgokat... De vegyük inkább sorra.
Ha valamilyen márka iránt lehet rajongani, az pont az Apple. Ezt a rajongást hibaként beállítani nagyon rossz példa. Persze aki az Apple alatt csak egy telefont ért, és mondjuk kiragad abból egyetlen szegmenst, és ahhoz keres ellenfelet az elég szűk látókörű hozzáállásra vall. Pl. amikor azt mondják, hogy valamely kínai gyártó (pl. Xiaomi) kamerája több megapixelre képest. Az Apple brand olyan komplex ökoszisztémát teremt, mely szolgáltatásokhoz hasonló csomaggal egyetlen gyártó sem rendelkezik.
Árakra és különbségekre térjünk vissza később. Induláskor a Xiaomi Mi Pro 4 legalacsonyabb ára 370k Ft volt, 2 napja meg egy 100-assal olcsóbban, 269k volt az ára. Tehát nem szabad leragadni a megjelenési árnál. (Navee S65 esetén ez amúgy 440k környéke. Milyen szolgáltatás és szervizháttér jár ehhez?)
"A visszafejlesztés is fejlesztés? Navee tárcsafékes, Xiaomi dobfékes."
Kifejtenéd, hogy mire gondoltál? Melyik a jobb? Gondolom amelyik jobb, azt terjedt el mindenhol. Annyi előnyös tulajdonsága létezik, hogy teljesen kisöpörte a másikat, azért nem használják már sehol sem.
Félve kérdezem, a másik technológiának is lehetnek olyan előnyei, ami miatt még használják? -
phoenix1989
addikt
köszönöm a sok hasznos tanácsot.
-
Peaceliker
addikt
válasz
Revolit #20345 üzenetére
Csak kíváncsiságból, de miért jobb a hátsó kerék?
Én annyit tudok erről, hogy xiaomi nem nagyon szitált be, etwow is atom stabil. Eddig nem is izgalmas. De dual gépen próbáltam egyszer kikapcsolni eskü hajtást és olyan szitálást adott elő hogy csak lestem... Szóval első hajtás stabilizál nem is keveset. Lehet 25 nél ez semennyire nem érdekes amúgy, nekem nagyobb tempón volt gáz dual gép. De xiaomi és etwow 40 fölött is stabil (persze tudom hogy ez futómű geometria kérdése is) -
Sirtaky
csendes tag
válasz
Mr. Csonti #20329 üzenetére
Állítólag valósan 22-23 km/h amit tud. A felfüggesztése túl puha, hamar leül. Pedig tetszik nekem is nagyon, de így... Á
-
Revolit
senior tag
válasz
Thunderzolee #20344 üzenetére
Én például jobban szeretem a dobféket, igen. Gondozásmentes, nem görbül, nem sérül, és hatékonyságbeli különbség egy 25km/h rollernél elhanyagolható. Ne mondd nekem, hogy tárcsafék fog megmenteni egy ilyen rolleren. Az egykerekűmön ami 70-el megy nincs semmilyen mechanikus fék például
Illetve s65 első kerék hajtás, míg xiaomi hátsó kerekes lesz, ami szintén elvieg jobb rollereknél. De mondom, laikus vagyok, feleségem használná a rollert, nekem túl sok kereke volt. Nem állítom, hogy jobb a xiaomi, kérdeztem. Mert elgondolkodtam, hogy G30 helyett veszek egy S65-öt neki.
-
válasz
Revolit #20338 üzenetére
A visszafejlesztés is fejlesztés? Navee tárcsafékes, Xiaomi dobfékes. Tényleg "ultra" lett, találó az elnevezés.
A motorral meg eddig se volt gond, max a hangjával, de mivel ez ilyen, nagyon nincs vele mit tenni. Ha a Xiaomi lecseréli a "szokásos" roller motorra, az jó lesz, de cserébe a Navee extra 40nm-nyi nyomatékáról meg le lehet mondani.
A Navee egész jó roller volt, ráadásul a Xiaomi égisze alá tartozik.
Rátapintottál amúgy a lényegre, eddig is megvehette bárki az Ultrát Navee S65 néven, de ha valaki többet akar fizetni ugyanazért, ám legyen, kiadjuk Xiaomi néven is feketében, gondolhatták a Xiaominál.
Kb annyi értelme van ennek a Xiaomi imádatnak, mint az Apple termékek iránti fanatizmus.
-
pescara
aktív tag
válasz
PociAti #20342 üzenetére
Pont igy jartam a mi3 litevel Athenban. 1 honapig volt a garis szervizben es vegul hivtak, hogy nincs hozza alkatresz es nem is lesz belathato idon belul es visszaadtak az arat. Valami par euros bizbaz kellett volna es 10 munka lett volna a javitas. Azt mondtak, a xiaomi pro 4 -el ugyanez lesz a baj.
-
PociAti
őstag
válasz
Revolit #20338 üzenetére
https://naveetech.com/about-us/
A Navee a Xiaomi egyik dedikált e-scooter beszállítója ("one of Xiaomi’s dedicated e-scooter suppliers").
A Ninebot pedig a gyártó. Tovább bonyolítja a helyzetet, hogy a Segway-t felvásárolta a Ninebot, jórészt a Xiaomi támogatásával. Ezáltal mind tervezői, mind gyártói oldalról a Xiaomi tartja az ernyőt a Naveee fölé.
Tisztán Xiaomi termékekkel nem történhetett volna meg az a szégyen, hogy nincs hozzá alkatrész, de a Navee által tervezett Xiaomi Mi 3 rollernél ez megesett. Ez egy relatív kis példányszámú pilot projekt. Idehaza 2021. nyarán jelent meg, és egyes alkatrészekre fél év a várakozási idő, de van aminek a beszerzése teljesen reménytelen.
Ha a megbízhatóságba az is beletartozik, hogy akár külső behatásra is, de valami miatt csere alkatrészre lenne szükség, akkor azt sikerül-e beszerezni? Vagyis hiba meghibásodás esetén javítható-e a roller? Ebben a Xiaomi messze a mezőny fölött van.
-
zoltanz
nagyúr
válasz
Thunderzolee #20333 üzenetére
Köszi!
ezt olyan abroncsba is lehet szerelni ami belső tömlős?
milyen angol néven fut, vagy hol lehet rendelni? -
Reggie0
félisten
válasz
Thunderzolee #20337 üzenetére
A haza meleget mindig kozelebb hozzak az ilyen kommentek
-
Revolit
senior tag
válasz
Thunderzolee #20337 üzenetére
Most a navee s65 jo, a xiaomi nem? Vagy felre ertek valamit?
En csak jobban bizok egy xiaomiban, mint egy "navee"-ban. Valamit, gondolom en laikus/naiv, csak fejlesztettek rajta pluszban, pl ahogy hallom a motor tajekan. -
-
Revolit
senior tag
válasz
Mr. Csonti #20329 üzenetére
Mennyi lesz xiaomi ultra 4? Az elvileg 1.000$, nem? Nem lehet erdemes arra varni, tud barmiben tobbet? Vagy szogre ugyanaz a ketto? Olyasmit olvastam jobb motor van xiaomiban. Illetve tippre arra tuti lesz CFW.
-
pescara
aktív tag
válasz
Somatom #20322 üzenetére
Koszi! Nekem igazabol azert kene, mert neha szoktam magammal hajon vinni es ott berakatjak osszecsukva egy tarolo helysegbe, sokszor tobbet egymas melle, egymasra
Ezert lenne jo valami ami vedi. Hordozni nem igazan akarom benne. Ezert fontos hogy kicsi legyen osszehajtva, mert kb egy hatizsak az egesz cuccom es abba kene fernie.
-
-
-
válasz
Mr. Csonti #20329 üzenetére
Nincs, akik gyorsabban használják, kicserélték a vezérlőt.
-
bkiky01
senior tag
Navee N65, S65 sebesség korlát feloldható?
-
Mr. Csonti
tag
Sziasztok!
Csak gondoltam szólok, geekbuyingon a Navee S65 286kBe is rendeltem egyet. Valaki tudja esetleg, hogy ehhez van már custom firmware?
-
zoltanz
nagyúr
válasz
Thunderzolee #20316 üzenetére
Értem köszi!
tehát az M365 höz használt kiegészítők jók a 1S hez és a M365PRO hoz használtak kompatibilisekek az M365PRO-hoz?ezeket a Tömlő nélküli, "zselés" gumikat mikor cserélni kell mennyire macerás? (Zselé folyik benne, milyen technológiával használják?)
-
ultio
aktív tag
Sziasztok!
Ninebot Max G30 gen2-es motorral szerelt rollerem van.
Gázadásra és gázelvételre hangos kattanó hang hallatszik. Én azt gondolom, a motor be-kikapcsolásának van ilyen hangja, de mintha korábban nem hallottam volna.Akinek hasonló rollere van, hall ilyen hangot?
-
Gardaai
senior tag
válasz
Thunderzolee #20319 üzenetére
DHGate kifogyott. Legalábbis nálam ezt mutatja minden G30-ra.
-
PociAti
őstag
válasz
PociAti #20318 üzenetére
És most látom, hogy ebből a tubeless gumibólé 3 típus létezik:
cityroad, offroad és a kettő közötti, ún. vegyes (mix).Valamin ezen a spanyol oldalon 9×2 és 9,5×2 méretű gumik is kaphatók ugyanettől a gyártótól (Yuan Xing, eWheel).
-
válasz
zoltanz #20302 üzenetére
Az M365 és az 1S kb ugyanaz.
Ha előrelépést akarsz, akkor Mi 3, vagy nagyobb akksival az M365 Pro, vagy a kb ugyanazt nyújtó Pro 2.Lengéscsillapítókat mindegyikre lehet tenni, a Mi 3-ra is.
Xiaomira előre Sharkset, hátra Konyk, vagy hát Monorim (előre-hátra).
Ilyesmi listára gondoltál?
Ha 10"-os kerekekre váltanál, akkor F30/40, D28, D38.
Vagy hát ugye a G30 DHGateről. -
PociAti
őstag
válasz
Casseius #20312 üzenetére
A cég honlapján ez a termék felkeltette az érdeklődésem.
9,2×2 belső nélküli külső gumi Xiaomi 8.990 Ft."Ez az új 9,2 hüvelykes belső nélküli gumi javítja a stabilitást, a sebességet és az ütéselnyelést anélkül, hogy szükség lenne 10 colos átalakítókészletre.
Ez egy új dizájn, amely a 10 colos kerék minden előnyével rendelkezik, de pontos mérettel, hogy ne súrolja a hátsó vagy az első sárvédőt."
Jó tudni, hogy létezik ilyen is. Majd ha elkopik az eredeti gumi, ami kb. 4.000 km körül esedékes, átváltok erre.
-
ginola
addikt
ENGWE S6 rollerrel kapcsolatban van valakinek tapasztalata?
Maximum olyan 180000 Ft ot szánnék rá 80 kg vagyok általános városi használatra lenne azért fontos a kényelmesség. -
válasz
zoltanz #20302 üzenetére
Ezek a márkásabb pálcikarollerek, így már eligazodsz:
Xiaomi - 8.5"-os kerék
Essential.........250W 20km (max 20km/h)
1S....................250W 30km
Mi 3 Lite..........300W 20km (dobfék)
Mi 3.................300W 30km
Pro 2...............300W 45km
Pro 4...............350W 45km (10"-os)
Tömlős gumik
Tárcsafék hátulKorábbi modellek új nevei:
M187 = Essential
M365 = 1S
M365 Pro = Pro2Segway - 10"-os kerék
F sorozat:
F25.............250W 20km
F30.............300W 30km
F40.............350W 40km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék hátulD sorozat:
D18.............250W 18km
D28.............300W 28km
D38.............350W 38km
Tömlős gumik
Dobfék hátulMax sorozat:
G30............350W 65km
G30LE........350W 45km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék-hajtásAz árakat az árukeresőn meg tudod nézni.
Hatótáv életszerű használattal általában kb a 2/3-a a feltüntetettnek, ezzel számoljál.
A 10"-os kerekű rollerek jobban csillapítják az úthibákat.
A dobfék is teljesen jó fék, amiatt nyugodtan lehet választani dobfékes rollert, nem sokkal rosszabbak, mint a tárcsafékesek.
A belső gumi nélkülieknél egy hibafaktorral talán kevesebb van, (az nem tud előfordulni, h a nem megfelelő keréknyomás miatt a belső gumi kidörzsölődik a külsőhöz hozzáérve).
Emelkedőkön a nagyobb akksis jobban megy mint a kisebb akksis.
Lengéscsillapítót lehet utólag szerelni rájuk, ha szükséges. (Sharkset, Monorim) -
Somatom
veterán
válasz
pescara #20313 üzenetére
Mivel hordtáskában a személyautómban, vagy a kamion felső ágyán lakik, ezért viszonylag gyakran van nyitogatva. Eddig nem tapasztaltam hibát, problémát.
-
Gardaai
senior tag
válasz
gergo5991 #20309 üzenetére
"videó alapján strapabirónak néz ki a nyak.."
Azért az megvan, hogy nem ilyen mit sem érő ütésektől fárad el az anyag?Ez olyan mint amikor az autószerelőnél jajjgatnak, hogy hogy csapkodják kalapáccsal a futómű alkatrészeket, hogy kimozduljon a helyéről. Abba nem gondolnak bele, hogy 130+ km/h sebességgel egy akár 2 tonnás autót tartanak az úton kanyarban, így-úgy csavarodva különböző és irányú erőhatások alatt sok-sok évig. A teljes erőből püfölés ott egy szúnyog, itt meg egy darázs szúrásnyit számít.
-
pescara
aktív tag
Udv mindenkinek! Az lenne a kerdes, hogy a G30 max 2 nel az uj kormanyzaro mennyire strababiro? Ugy altalaban elozo modellekre a tobbseg azt irta, hogy minel kevesebbet csukogassuk, ha lehet, mert aztan kezdodnek a kulonbozo nemkivanatos jelensegek. Igy szemre bika erosnek tunik, de ki tudja.
-
Casseius
tag
válasz
Peaceliker #20311 üzenetére
Igen nem póénból mentek ennyire az árak alá
Ez az új (nem reklám)
https://www.revoltlab.hu/ -
Casseius
tag
válasz
Peaceliker #20306 üzenetére
Most már pláne, Ultimateből nemrég kivált a a szerelőgárda jobb része és új céget-szervízt alapítottak, ráadásul vitték magukkal a Kaboo forgalmazói és márkaképviseletet is, ezért szórják most ki a megmaradt készletet aprópénzért az ultimate-ben
-
gergo5991
őstag
válasz
Peaceliker #20308 üzenetére
-
Peaceliker
addikt
Na, mantis king gt nálam hivatalosan felkerült a kerülendő listára.
Alternatíva lehetett volna ha nem tudok warrior kemény futóművel megbírkózni.
Az hogy 1-2 telo szétesett, az hagyján, kormány törés előleget kár nincs v2 vel... Ami viszont van az nyak törés
Valakinek ketté tört a nyak, most páran megnézték gépet közelebbről. Már ketten jelezték hogy náluk is törik
-
Peaceliker
addikt
válasz
Casseius #20304 üzenetére
Igen azt olvastam. Ultimate gari nem előny ma már. Ismerős is inkább már elhordja máshova még akkor is ha garis lenne.
De ezt tudjuk mi. Valaki aki most kezdi a hobbit nem fogja tudni és jól cseng a magyar gari. Szóval a piac így árazta be.
De most külön vicces, hogy nagy akciók vannak, már már alis áron vannak gépek ultimate ben és ehhez képest a használt most drágább -
zoltanz
nagyúr
válasz
Thunderzolee #20292 üzenetére
Értem, Köszi!
iOs-re nincs sajnos a többi meg nem kapcsolódik hozzá. -
Casseius
tag
válasz
Peaceliker #20303 üzenetére
Az a baj sok esetben hátrány a garancia, a szokott dolgok amik tönkre mennek kopóalkatrész tehát nincs rá amugy sem.
Most tegnap volt bent egy lány Mantis duallal, bevitte 1000km-es szervízre Ultimate-be a gépét amire fizetett egy 20ast, és úgy kapta vissza hogy 30km/ó felett elkezd szitálni az elsőkerék, megint visszavitte és azt mondták neki nincs semmi baja és elhajtották... -
Peaceliker
addikt
válasz
gergo5991 #20299 üzenetére
Én mondjuk 1,3M alatt nem láttam még alin 40ah nami t, de amúgy sem kinti árakkal kell össze nézni, gari miatt nem releváns az összehasonlítás. De nézhetsz EU árakat is, azok is magyar szerűek.
De persze, én is alirol vennék inkább. De egy kinti garis gép sosem ér majd annyit mint egy hazai garis. Ez kb minden termékre igaz
-
zoltanz
nagyúr
Xiaomi M365 -höz hasonló milyen új e-roller van?
mihez lehet kiegészítőket rendelni, vagy tartalmazza: Első-hátsó lengéscsillapító.
Köszi!
Mi3 -at néztem, de ahhoz elég ritka és drágák még sajnos. -
Gardaai
senior tag
válasz
gergo5991 #20299 üzenetére
Ezen felesleges rugózni. Nyilván a mai napig vannak olyan (bocsánat) birkák, akik bemennek egy üzletbe és vesznek valamit a polcról (többször az ott dolgozó "ajánlására"), közben lehet kifutó modell és olyan árban már egy zsír új, jobb kategóriát kapnának.
Biztos lesz egy másik (bocsánat) balek, aki megveszi, mert ő meg nem tudja, hogy Alin annyi, illetve ha tudja is, még rengetegen viszketnek a külföldi vásárlástól, inkább fizet többet, de helyben legyen. Ha gond van vele, legalább tud reklamálni (jogtalanul) az előző tulajnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- PlayStation 5
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Tesla topik
- iPhone topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- 3 milliós villanyautó, AI tamagocsi és kamerás napszemüveg - megjött az AstraUX
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad T15 Gen 2 Intel Core i5-1135G7
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3328, 94% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! ASUS 560M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB ZALMAN S2 TG ADATA 600W
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max/
- BESZÁMÍTÁS! ASRock H410M i3 10100F 16GB DDR4 120GB SSD 1TB HDD GTX 1050 Ti 4GB Zalman ZM-T7 400W
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest