- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sto1911: Pinball FX3 PH! verseny
- sziku69: Szólánc.
- hdanesz: Hyundai Ioniq 28kWh - Első benyomások - második felvonás
- Napkollektor - csak úgy
- Gurulunk, WAZE?!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- vrob: Az IBM PC és a játékok a 80-as években
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gardaai
senior tag
válasz
pescara #20999 üzenetére
Persze tudom, hogy nincs kőbe vésve. Viszont igazán lehetne egy ilyen közösségileg épített táblázat vagy valami. Ki, hány kilóval, milyen járgánnyal, gumiméret stb. hány bárral ilyen-olyan terepen hogy viselkedik. Kicsit feketelyuk érzésem van ezzel. Mint ahogy a motorsportba is tudják ezeket viszonytól, időjárástól... függően. Biztos túl gondolom, szokásom, csak hiánypótlónak érzem.
36 PSI-n van most. Gumin is az van, de már rajta állva rugózva is nyomódik a gumi. Megpróbálom, akkor 45-re fújva. -
pescara
aktív tag
válasz
Gardaai #20998 üzenetére
Errol mar annyi szo volt mindenhol. Nincs szabaly es amugy gumi fuggo is. A belsosoket muszaj 50-55 psi re fujni, mert kulonben kidorzsoli a belso a kulsot, aztan kapja a defekteket egyfolytaban. A tomor gumikrol nincs mit mondani. Ezek az uj belso nelkuliek adjak a legtobb vitat. Maga a segway peldaul 32-36 psi-t javasol, de az a legtobbek szerint nagyon keves, van aki 55-re fujja, de akkor mar nagyon pattog a jargany, persze ha valaki tukorsima aszfalton jar csak, akkor jo lehet. Atlagos utakon a legtobb embernek a 40-45 psi jott be, probald ki ugy elsore, aztan meglatod. Az biztos, hogy nincs kobe vesve
-
Gardaai
senior tag
Keréknyomás táblázata van valakinek (ha létezik ilyen közösségi fajta)? Gyárilag nekem 2.5 bárt ír a gumin, de nekem nagyon puhának tűnik használat közben, pedig 75 kg vagyok (most fújtam fel).
-
Gardaai
senior tag
válasz
Peaceliker #20995 üzenetére
Dobj már el linket, ha publikus, mert ahogy írtam 600 alatt nem láttam, pedig nem keveset kerestem..
-
Peaceliker
addikt
válasz
Gardaai #20975 üzenetére
450 től van 460 ért már ajándék szitálás gátlót is adnak. Ennyivel nekem (!) bőven ér többet, de lehet dupláját is adnám érte, persze ha bele tud férni. Pénztárca egy erős indok tud lenni
Volt mindkét gépem, szerintem nagyon más liga. De persze ez csak az én véleményem -
Revolit
senior tag
válasz
INGJOKE #20992 üzenetére
Így nehéz megmondani, gyárt pár féle sisakot oneil
De megint akciós a sisak amit én vettem, szerintem nagyon baró PEV-hez. Bicajos downhill sisak. Az van odaírva, gyerek méret, de nekem nincs kis fejem, mégis L-es jó lett. Mint ahogy L-es kell motoros sisakból is nekem általában.Ami nagy előnye, hogy 1.5 kiló helyett 900 gramm. (lehet oneil alatt is egy downhilles sisakot értesz).
-
Ma próbáltam egyeztetni időpontot a Rideshop-al, mert csak úgy lehet hozzájuk elmenni felpróbálni a Oneal sisakot. Nem elég hogy a világ végén vannak és csak H-P 10-17 között lehet menni, ma 16:45 nem jó nekik. Kabaré. Máshol nem árulnak ilyen sisakot, ahol fel lehet próbálni értelmes körülmények között?
-
-
DigitXT
félisten
válasz
Thunderzolee #20989 üzenetére
Nem okvetlenül: Xiaomira rámegy a 10" gumi, attól nem lesz nehezebb.
A motor nem feltétlenül nagyobb, vagy nehezebb, a váz kérdéses... -
válasz
ridiculous #20981 üzenetére
A 10"-os kerekű rollerek mindig nehezebbek, mi t a 8.5"-os kerekű modellek.
Ez sajnos ilyen.Használtakra értettem azt az árat.
A WerMamba rollerek is jók, csak a hasonló paraméterű modellek rendre drágábbak, mint a Ninebotok, ezért nincsenek a listában benne.
F25I? Szintén 160ezer.
Végre már az is 300W-os, és index is van rajta.
Arra a 15km-re elég lenne a hatótávja. -
Bep
őstag
válasz
Thunderzolee #20987 üzenetére
Minden adatot mutat. Cellák feszültségét is, hőmérséklet, stb. A töltési ciklust és számot is jól mutatja.
-
F40-nél ezt mutatja:
A G30-ra nem emlékszek már, h mit mutatott az eredeti app, mást használok már, mióta át van alakítva, ez meg nem ír ilyeneket.
Illetve olvastam még korábban, alighanem itt is, h a Segwaynél ez a funkció nincs, de akkor ezek szerint mégis van, vagyis ezek szerint roller-típus függő.
-
ridiculous
aktív tag
válasz
PociAti #20985 üzenetére
Egyáltalán nem szempont a fénycsík rajta, de tény hogy jól néz ki és egyedivé teszi.
Én egyedül a Mi 3 - hoz hasonlítottam mert ár/érték/súly szempontjából az lenne még számomra kecsegtető.
Hozzá képest az adatok alapján kb. ugyanaz, mintha az Okai minimálisan jobb is lenne."Ha simán a motor és az akku paramétereit nézzük, akkor tényleg drágább másoknál"
..de ha így nézzük akkor a Xiaomi is drágább másoknál.Nekem fontos lenne az is hogy MO - i vásárlás legyen, könnyen tudjam gariztatni meg szervizelni ha úgy adódik.
Szóval most a Mi 3 és a Neon Lite között gondolkodom melyik lenne a jobb számomra.
-
PociAti
őstag
válasz
ridiculous #20981 üzenetére
Azt írják: "a pulzáló neon csík, melynek színét és mozgását magad állíthatod be az Applikációban".
Ha már ennyi beállítási lehetőség van, akkor a kikapcsolás is opció lehet. Ez legyen a legutolsó szempont.Ha simán a motor és az akku paramétereit nézzük, akkor tényleg drágább másoknál, viszont ahogy mondjuk a kormánya kinéz ott anyaghasználatban, tervezésben többet beletettek, mint a konkurenseknél. Antibakteriális markolat, masszívabbnak tűnő kormány, integrált kijelző.
Élőben nem találkoztam még vele, pedig a hosszútávú teszt ami kihozná a különbségeket.
Ha rollereket csak a paramétereik alapján néznénk, akkor a noname klónok lennének a legjobb járművek, pedig nem így van.
-
Bep
őstag
válasz
Thunderzolee #20977 üzenetére
Nekem a G30LE-nél simán mutatja az "m365 tools" app.
-
HUNShon
csendes újonc
válasz
ridiculous #20981 üzenetére
Szerintem a használtra gondolt a 130-150 ezerrel
-
ridiculous
aktív tag
válasz
Thunderzolee #20971 üzenetére
Megnéztem a listán szereplők közül ami nekem jó lenne, legtöbb drágább ami egy kategóriába esik az OKAI - al, szóval én nem láttam hogy árban fölöttük lenne.
Biztos nem zavarná az autósokat a fény mivel járda + bicikliút lenne a terepe nálam, plusz 90% - ban világosban lenne használva.Mi 3 - at nézegettem de az drágább (165K) és kb. egyszint az Okai Lite - al.
..írtad egy hozzászólásodban hogy "Mi 3: 130-150ezer közt van", na ha azt megmutatod hol annak örülnék.
F30 se rossz de azt meg már 200K fölött láttam legolcsóbban is meg már a súlya is több mint a Mi 3- nak vagy az Okai Lite - nak. -
PociAti
őstag
válasz
Thunderzolee #20972 üzenetére
"A Pro 2 se megy el 45km-t, az F2 Pro legalább nem hazudik rá akkorát pluszban."
Ez nem igaz!
A Pro 2 elmegy 45 km-t. Ez a mért adat. Standardizált mérési metódust használnak. Eleinte még én is kétkedve fogadtam a hatótávot, aztán egy ismerősöm megjárta Győr - Pannonhalma távolságot oda-vissza egy több, mint 2.000 km-t futott Xiaomi M365 rollerrel, aminél 30 km a névleges hatótáv. A tényleges távolság amit megtett, az talán egy picit több is volt 30 km-nél.
A lényeg az alábbi paramétereken múlott: nem volt túl sok emelkedő, nem volt erős szembe szél, felnőtt korára is karcsú maradt a testalkata, és nem siettek. (Kerékpárosokat kísért.)
De itt a fórumon is többször lehetett hasonló hatótávokat olvasni feleség és gyerek esetén.Visszatérve a megadott értékre, a standardizáláson lehetne finomítani, de Ázsiában, ahol a rollereket gyártják eleve más az átlagos testtömeg. Globális értéket szokás megadni. Gyakorlatiasnak ötletnek hangzik, de nem normális, hogy Amerikában más legyen a standard, mint Kínában. Az ilyen paraméterezés zavart okozna.
"Normális országokban" a felhasználói kör is eltér attól, amit idehaza tapasztalni. A tömegesen eladott példányok közül a saját roller elsősorban a fiatalok járműve. Ha autó mellé kell valami könnyű jármű, akkor inkább pedelecet vásárolnak nyugaton, nem e-rollert. -
HUNShon
csendes újonc
válasz
Thunderzolee #20887 üzenetére
Köszi, tulajdonképpen ez győzött meg, hogy nem egy nagy távolság, és az is főleg bringaút
A levegőt meg akkor lehet belövöm valahova a kettő közé, mondjuk 3,5 - persze a slime-ot attól még belenyomnám, biztos ami biztos.
A kölcsön jó ötlet, még azzal megpróbálkozom, hátha valakinek van a környezetemben, a használttal kütyü terén mindig úgy vagyok, hogy nagyon bizonytalan dolog :SEgyébként a minap belefutottam egy lányba a Teve utcai Aldiban, ő tologatta a Pro2-esét, gondolom nem is volt könnyű így vásárolni, de egyébként azt mondta, hogy ő és a párja is nagyon meg vannak vele elégedve, megy ahogy kell
-
-
Gardaai
senior tag
válasz
Thunderzolee #20972 üzenetére
Xiaomi Pro1-ről tudok nyilatkozni, nekem sikerült már 43 km-t beletolni fix 20-24-es tempomattal. 10" kerekek, szoftver módosítás. Minden más gyári. 70-75 kg tömeggel + csomag pár kiló. Ezeknél a súly nagyon sokat számít, ha 85 kilós ember használná lehet már csak 35 km-t ment volna el.
-
Gardaai
senior tag
válasz
Peaceliker #20938 üzenetére
"De alirol mantis sem drága pl"
Hol? Vagy mi az, hogy nem drága? 650k? Rengeteget néztem (bár én Mantis 10 Dual-t), de 650 alatt nem igen találtam.Annyival szerintem nem tud többet mint amennyivel drágább a Boosternél. Próbáltam Mantis-t, finom meg minőségi stb. de ez szerintem nem ér dupla annyit (már ha nincs 450-480 körül, mert annyi pluszt talán megérne).
-
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #20971 üzenetére
A toltesi ciklusokat hol lehet megnezni az appban( ha meg lehet). Eddig meg tudom fejbol kovetni, kb hetente egyszer kell toltenem
-
ultio
aktív tag
válasz
Thunderzolee #20961 üzenetére
A gen1 még olyan, h ahogy csökken az akksiban a kapacitás, úgy csökken a végsebessége a rollernek, pl 50% alatt pár km/h-val már csak kevesebbel megy.
Nekem gen2-es motoros van, de gen1 kinézet. S módban 30 km/h a végsebessége, kb 50%-os akksinál lecsökken 27-28-ra. Azt nem tudom, a vége felé mennyire csökken, mert 20% akksinál még megvan a 27.
-
válasz
Aaron14 #20970 üzenetére
Ugyanakkora akksi van mindkettőben.
A Pro 2 se megy el 45km-t, az F2 Pro legalább nem hazudik rá akkorát pluszban.
De egyébként ha csak 15-el mész, akkor összejön nagyobb hatótáv is.
Átjavítom, ha legközelebb listázni kell valakinek.
Csak a Segway oldalán Wh volt megadva, abból kerekítettem. -
válasz
ridiculous #20968 üzenetére
Neon Lite........300W 30km 7800mAh 8.5"
Neon...............300W 40km 9800mAh 8.5"
Neon Pro.........350W 60km 14700mAh 10"Összehasonlításként:
Mi 3: 7650mAh
F30: 10200mAh
Pro 2: 12800mAh
G30: 15300mAhAz Okai jó márka, de ezek semmivel se nyújtanak többet, mint a Xiaomi hasonló tudású rollerei, viszont árban fölöttük vannak.
Ja de, a pulzáló neon fény az extra.
Hát autóval közlekedve kíváncsi leszek szembe nem lesz-e zavaró.NFC az egy jó dolog, kár, h Segwaynél csak az F2 rollerek legkisebbikében van egyedül még csak. :/
-
Aaron14
őstag
válasz
Thunderzolee #20969 üzenetére
Az Ninebot F2 Pro tényleg kevesebbet megy el egy feltöltéssel mint a Xiaomi Pro 2?
-
válasz
ridiculous #20968 üzenetére
Ezek a márkásabb pálcikarollerek, így már eligazodsz:
Xiaomi
8.5"-os kerék
Essential.........250W 20km (max 20km/h)
1S....................250W 30km
Mi 3 Lite..........300W 20km (dobfék)
Mi 3.................300W 30km
Pro 2...............300W 45km
Tömlős gumik
Tárcsafék hátul10"-os kerék:
Pro 4................350W 45km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék hátulPro 4 Ultra.......500W 45km (48V)
Dobfék elöl
Hátsókerék hajtás
LengéscsillapítókKorábbi modellek új nevei:
M187 = Essential
M365 = 1S
M365 Pro = Pro2Segway - 10"-os kerék
F sorozat:
F25.............250W 20km (tömlős gumik)
F30.............300W 30km
F40.............350W 40km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék hátulF25I..............300W 20km (tömlős gumik)
F40I..............350W 40km
IndexF65................400W 45km
Dobfék elöl
Hátsókerék hajtás
Index
Szélesített trepniF2 sorozat:
F2...............400W 30km (NFC)
F2 Plus.......400W 40km
F2 Pro.........450W 40km (elöl lengéscsill)
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék elöl
Hátsókerék hajtás
IndexD sorozat:
D18.............250W 18km
D28.............300W 28km
D38.............350W 38km
Tömlős gumik
Dobfék hátulMax sorozat:
G30............350W 65km
G30LE........350W 45km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék-hajtás
G2................450W 65km
Lengéscsillapítók
IndexAz árakat az árukeresőn meg tudod nézni.
Hatótáv életszerű használattal általában kb a 2/3-a a feltüntetettnek, ezzel számoljál.
A 10"-os kerekű rollerek jobban csillapítják az úthibákat.
A dobfék is teljesen jó fék, amiatt nyugodtan lehet választani dobfékes rollert, nem sokkal rosszabbak, mint a tárcsafékesek.
A belső gumi nélkülieknél egy hibafaktorral talán kevesebb van, (az nem tud előfordulni, h a nem megfelelő keréknyomás miatt a belső gumi kidörzsölődik a külsőhöz hozzáérve).
Emelkedőkön a nagyobb akksis jobban megy mint a kisebb akksis.
Lengéscsillapítót lehet utólag szerelni rájuk, ha szükséges. (Sharkset, Monorim) -
ridiculous
aktív tag
OKAI Neon Lite - al van valakinek tapasztalata?
Olvasgattam itt de nem igazán láttam hogy szó esett volna róla.
Szeretnék a közeljövőben egy könnyen felkapható rollert amit sok helyre be tudok vinni nem kell kint hagynom.
Ha nem igazán ajánlott mik lennének az alternatívák? -
Bep
őstag
válasz
Thunderzolee #20961 üzenetére
Én bruttó 90kg vagyok motyóval (G30LE). 25%-ig merítettem egyszer simán vitte a 25km/h-t, még enyhébb emelkedőn is. A gyorsulása volt lomhább ott már, de begyorsult végre simán. Jah, és ezt 0 fokban télen.
De általában 35-40% környékén töltöm, ott még alig lehet a gyorsulásnál is bármit érezni. -
-
pescara
aktív tag
válasz
Thunderzolee #20961 üzenetére
Kosz, vilagos!
-
válasz
Somatom #20960 üzenetére
Nem csak szoftveres, a gen2-es motorhoz másabb vezérlő tartozik.
A német verzió pedig "jó tuning alap", mert "erősebb" a vezérlő alapból, jobban bírja a nagyobb terhelést - ha pl módosított szoftverrel használná valaki, azon a vezérlőn kevesebbet kell "erösíteni" (kábeleket vaatagabbra cserélni, stb), mert alapból strapabíróbb.Pescara:
A német roller kék, erről lehet felismerni messziről már. -
válasz
pescara #20959 üzenetére
A gen1 nyomatékosabb, de a végsebessége kisebb, ha szoftveresen módosítod, akkor max 30-32km/h-t tud.
A gen2-nek a végsebessége nagyobb, pár Nm-el kisebb a nyomatéka. Ha módosítanád a végsebességet, akkor 35-38km/h-t lehet kihozni belőle.De mivel a gen2-es motorral szerelt G30P-k már alapból 30-al mennek, a legtöbb embernek az meg is felel, nem kell módosítani a szoftverén.
A gen1 még olyan, h ahogy csökken az akksiban a kapacitás, úgy csökken a végsebessége a rollernek, pl 50% alatt pár km/h-val már csak kevesebbel megy.
Nincs köze a serialhoz, ha motort cserélsz, alkor motort cserélsz, és kész.
-
-
pescara
aktív tag
Valahol olvasatam, csak nem talalom, hogy a G30 max 2 sorozatszambol hogy lehet megallapitani, hogy gen1 vagy 2> Esetleg valaki tudja?
-
Miikee
csendes tag
válasz
Thunderzolee #20941 üzenetére
De lehet, megnézem azt is. Próbálom felbakolva előhozni, hogy jobban meg tudjam figyelni, de úgy nem jön elő.
Köszi -
-
-
Miikee
csendes tag
Sziasztok!
Újabb segítség kérés. Alany: Ninebot G30P.
Hiba: Menet közben, 25 km/h sebességnél zizegő hang jön a kijelző alól/környékéről. Alatta, fölötte nincs, ill. ha megemelem a kereket és üresben pörgetem fel, akkor sincs.
Kijelzőt szétszedtem, de nem láttam semmit.
Valakinek valami ötlete? -
Peaceliker
addikt
válasz
polo493 #20936 üzenetére
Nem igazán széthullós gépek. Kormány diót lehet törni, ha kellően tépi az ember, de az sem sűrű.
Futóműve egyszerű, mint a faék, ennyi a titok. 60v24ah befér,ami nem is olyan kevés.
Szóval 25-28 kiló körül az 1-2 motoros mantis a top sztem.
Pl g2 pro irreálisan nehéz, az 20 kiló körül még oké lenne.
Gbooster van ami asszem 28 kilós de az semmiben nem hozza mantis szintjét, persze olcsóbb is. De alirol mantis sem drága pl -
polo493
tag
válasz
Peaceliker #20935 üzenetére
hány ugratást bír ki
,biztos anyagvastagság miatt könnyebb ennyivel vagy kicsi a dekni rövid gép ,valamit valamiért.
-
Aaron14
őstag
Szerintetek melyik oldalról lesz érdemes beszerezni majd a Ninebot F2 Pro-t? Jó lenne, ha lenne garancia és ha vissza kell küldeni a rollert, akkor nem egy vagyon lenne a futár.
Illetve van tapasztalat, hogy a hivatalos megjelenést követően mennyi idővel kerülnek fel az új típusok a DHGate és társai oldalakra? Németországban már kapható a hivatalos Segway oldalon, nálunk egyelőre csak Alza. -
polo493
tag
válasz
zsoltee10 #20931 üzenetére
nincs szerviz arra sem csak aki javítással foglalkozik és ugyan úgy kinából rendeli az alkatrészt ami 1hónap csak garanciát vállalnak a webáruházak mivel dupla áron adják azt amit kinából vennél meg rollert azért ilyen drága itthon minden kb
vegyél valami xiaomit,segway-t nagy webáruházból ami nem megy csődbe holnap és adnak rá 2év garit mivel ha nem javítják cserélni kell vagy pénz vissza és xiaomi meg elterjedtebb itthon,+ ha lesz szabályozás akkor lehet legális marad a roller ha nem akarsz kismotort belőle ha jogszabály lesz rá.24kg a kaboo na ne ink 30kg?
-
polo493
tag
válasz
Gardaai #20928 üzenetére
meg kell mérni hány mm és lehet tudni kb hány awg és utána mennyi ampert bír,am simán bírja 5a ilyen kis távolságon főleg ,mivel kábel hossza is tényező. 1.6mm vastag 14awg már tudja,általában a bms is 5a enged tölteni bírja ,de szokták írni füzetben 5a is töltés közben 4.6 egy 6a 5.5 kb ,3a töltöt nem vennék nincs értelme
-
-
Gardaai
senior tag
válasz
Peaceliker #20926 üzenetére
Az árat én is így gondolnám, sőt.. booster gyári töltő 2A 48V. Ezeket 30 alatt nem igazán találtam (itthon, külföldön még nem néztem).
A csatlakozó meg [link].
Erre nem engednék többet mint 2A. -
polo493
tag
válasz
Gardaai #20925 üzenetére
a másik oldalát nem látni a képeken amúgy melegedés miatt mennek tönkre vagy túláram..érdemes olyan töltőt venni amiben van ventilátor hűtő borda nem elég sokszor ,nem csendes de jól hűti a ventis ,ha még a nap is rásüt töltés közben véletlen,össze folyhat a (precíz) forrasztás és kiég ez-az,mivel ezek nincsenek védelemmel ellátva nem tudja hány fokos... nem okos töltök
-
-
Gardaai
senior tag
-
polo493
tag
válasz
Gardaai #20922 üzenetére
nem igaz csak sokan ezen agyalnak hogy vékony kábel bla bla 5a elbír tolómérővel meg kell mérni milyen vastag de rá van írva valahova hány awg a kábel akkor lehet tudni mit bír
hát garit hogyan csak szét lehet csvarozni ki veszi észre senki,probáld meg másik kábellel lehet meg lett taposvan vagy nyomva a vezeték a 230v oldalin,vagy a töltö csati szarakodik
-
polo493
tag
válasz
phoenix1989 #20919 üzenetére
melyiknek van itthon? eleve ezeknek a rollereknek csináld magad a javítása érteni kell hozzá egy kicsit ha tudod mivel van a baj ki kell cserélni kb lego szint javítani ezeket ,motor ,akku ,vezérlő ,gázkar, kijelző, töltő 99% ezek közül kerül ki hibára cserélni kell,ha nem javítható könnyen olcsón ,kinában meg kínaik rakják össze a márkás rollereket is
-
phoenix1989
őstag
válasz
zsoltee10 #20912 üzenetére
Hát a kugonak pont hogy nincs elérhető szervizhalozata. Nekem m4 pro van és hónapok óta szenvedek a garancia javítással. Emagtol vettem de mivel a kugonak nincs szervize valami román idióták csinálják akik basznak mindenre. Szóval ilyen szempontból én nem ajánlok kugoot ha csak nincs a közelben olyan aki hajlandó foglalkozni vele, de én nem találtam ilyet.
-
Gardaai
senior tag
Szerintetek miért van, hogy Kugoo G-Booster V6 amikor töltőre dugom elkezd esni a feszültség majd teljesen elmegy belőle. Semmire se reagál amikor töltőn van. Biztonsági dolog lenne? Elég zavaró, hogy ki/be kell dugdosni, hogy hol tart (ha nem szeretnék 100%-ra tölteni).
Másik dolog, hogy oké kínai töltő, de egyik pillanatról a másikra, minden előjel nélkül bedugom (még szerencse, hogy nem úgy csináltam mint 1-2x korábban, hogy először roller majd a falba) és úgy elkezdett zümmögni, hogy rendesen megijedtem pedig hallottam pár elektromos zajt. Azt hittem kigyullad. Zümmögött, majd teljes csönd, a zöld lámpa kialudt. 1-2x eljátszottam hogy mégis mi van, de már semmire se reagál. Amit észre vettem, hogy ha veszítem a 220V csatlakozásnál a kábelt lefelé, akkor zümmög és a zöld led világít, de így nem merem használni. Tudom gari, írtam is nekik, de merjem így használni? Sajnos nincs gyorstöltő és ahogy számolom két rollert 1 töltővel nem fogok tudni annyira feltölteni, hogy a mai kirándulás izgulás nélkül meglegyen. -
-
zsoltee10
addikt
Sziasztok!
Belepörgettem a topicba, de elvesztem, segítsetek kérlek rollert választani.
Gyári állapotában kéne tudnia pár dolgot, nem fogok tuningolni, moddolni.
Amit szeretnék:
40+ km hatótáv
Rugózó felfüggesztés elöl-hátul
Tárcsafék elöl-hátul
minimum 600W motor
Rendes hazai garancia
Elérhető szervizhálózat, ha valami elpusztul benne, rajta, stb.
Keret kb 350-450kAmi formára, tudásra tetszik az a Kugoo Kirin G2 Pro. Erről van aki lebeszél, mondván nem túl megbízható. Ajánlották helyette a Teverun Blade Mini-t 800W-os motorral 48V, 15.6Ah. Kicsit drágább, de még videókat se találok róla a Yt-n.
Szóval help, a fenti kettő jó lehet-e, van-e esetleg más tipp, tapasztalat?
Kösssziii
-
Peaceliker
addikt
válasz
Casseius #20907 üzenetére
Vidéki vagyok (még ha közeli is) és családos, nem ér annyit az életem, hogy hétvégén otthon merjem hagyni a kis szörnyeket anyjukkal
Munka időben néha rugalmas tudok lenni
De most káosz az életem kb, ha lesz kis nyugi, lehet rázargatnék, hátha valamikor valahol meg tudom lesni -
Casseius
tag
válasz
Peaceliker #20895 üzenetére
Köv hétvégén ha kinézel szigetre kipróbálhatod, sokszor gyűlünk oda 10-20an bandázni, sokszor túrázni is, múltkor nyomtunk egy Margit-sziget-Vác meg vissza körutazást, jó buli volt
-
Aaron14
őstag
Biri Elektro -ban előrendelhető az F2 Pro 239.990 Ft-ért.
-
DigitXT
félisten
válasz
Miikee #20903 üzenetére
Én kérek elnézést, nem derült ki a képből, hogy miféle...
Láttam már halovány indexet menetfényként: az nem faja.A bekötés akár jó is lehet, bár a legegyszerűbb kipróbálni,
még mielőtt az ember fixre kábelezi a helyén... Az IN/OUT
jelölések nekem megtévesztőek a kék dobozokon.
(Ha a logikai irányt nézzük az akku felé tuti nem kimenet.)A relé gondolom csak azért hagyható el, mivel a futófény
eleve úgy van programozva, hogy elszaladgál fix táppal... -
DigitXT
félisten
válasz
Miikee #20901 üzenetére
Ha már hiba, akkor az indexeket menetfénynek használni pl. hiba.
Tudom, hogy jópofa "szélességjelző", de egyrészt ez nem kamion,
másrészt folyamatosan világító borostyánsárga fény más funkció.
(Tudom, a KRESZ még mindig semmit nem mond a rollerekről, de
ha már a közlekedés többi résztvevőjéhez akarunk hasonlítani.)
Ui: bár ezt nem konkrétan a KRESZ, hanem egy másik jogszabály
szabályozza. 6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet, konkrétan 54. §
Ha megpróbálnád elsütni nappali menetfénynek: nem jó a színe...Ha mindenféle jogászkodástól eltekintünk: egy folyamatosan, bár
haloványan világító irányjelző megtévesztő, nem szokványos.
Én amúgy azért nem értek egyet a mindenféle csiricsáré ledekkel
sem, mert még úgy tanultam, hogy az autó nem karácsonyfa. (Jó,
a roller nem is autó, de azért akar mindenki jobban feltűnni, hogy
biztonságosabban közlekedhesen: lennének általános normák.)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Napelem
- Azonnali fotós kérdések órája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Ashes of Creation (MMO)
- Apple MacBook
- Egyszerre legnagyobb és legkisebb is a Garmin Venu X1
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
- Wacom Cintiq DTK-2260 - Digitális rajztábla
- Felújított szerverek, storage-ok, hálózati eszközök Enterprise szinten, minden gyártótól
- iKing.Hu - Apple iPhone 14 Plus - Yellow - Használt, karcmentes
- LG 27UL500-W - 27" IPS - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - HDR10 - AMD FreeSync - 300 Nits - sRGB 99%
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L380 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD / MT I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest