Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Casseius

    tag

    válasz BerserkGuts #19140 üzenetére

    Hát ha a lengéscsillapítás egy darab rugóból áll neked akkor nem kicsit szélesíteni kellene a tudásod a felfüggesztések terén...
    Másfél millás gépekben is kitörnek mert rossz a konstrukció, nem olyan egyszerű az h benyomsz egy rugót egy csőbe és hipp hopp az stabil és kényelmes lesz :DD
    Miért nem vett a keresztanyád olyat amiben van lengéscsillapító?
    Jah hogy az drágább és nem tudta volna megvenni...
    Bármilyen meglepő a Xiaomi vagy bármelyik más gyártó nem a retek magyar utakra gyártják a gépeiket.
    Márkahűség? Ha ár/érték arányban nem lenne jó, nem ez lenne világon a legmagasabb darabszámban eladott e-roller.
    Vannak jobbak? Persze h vannak, csak azt már kurva kevesen tudják megfizetni.
    A Toyota Corolla se azért a legmagasabb darabszámban eladott autó mert a legjobb is lenne.

  • DigitXT

    félisten

    válasz BerserkGuts #19140 üzenetére

    Sajnos árulnak gagyi vacakokat. Vegyük pl. az S1-et. Szerettem, mivel nekem
    sokkal jobb volt vezetni, mint a Xiaomit (gázreakció miatt leginkább) cserébe
    megállni ugye nem tudott és a szar első villája kétszer is kitört nekem. Szívás.

    Mert ugyebár az E-twow volt a másolt cucc, csak annyival olcsóbban, hogy a
    kritikus pontokon is meggyengítették. Akinek szerencséje van vele, az persze
    a mai napig hajtja: szintén egy viszonylag népszerű típus, ám vannak hibái.:K
    (Konkrétan típushibái, pl. az akku összeszerelési minősége nagyon változó, ill.
    eleve szar a konstrukció, mert nincs benne merevítés. Bele van kódolva, hogy
    eltörik a nikkelszalag a retekbe. A Xiaomi ilyet "nem tud", annak kizárólag úgy
    lehet leamortizálni az akkuját, hogy tömör gumit raksz rá. De akkor biztosan.)

    Ui: igen, az S1 is tömör gumis. Szuper, mert nem lehet defekted, ám bizonyos
    durvább burkolatokon kellemetlen, és ezt a felfüggesztés sem oldja meg. Bár
    fordítva is igaz, a tömlős gumi kellemesebben gurul, de huplikon a merev váz
    hajlamos ledobni a pilótát. Másra van a két dolog. Igazán jó guruláshoz mind
    a kettő szükséges, nem véletlen pakolja rá majdnem mindenki a Monorimet...
    Mint ha muszáj lenne. Pedig hát nem muszáj. (Akik semmilyen élvezeti faktort
    nem keresnek a rollerezésben, csak el akarnak jutni A-ból B-be, biztosan nem
    fogják a vázat mókolni. Sőt! Akinek 10 kg körüli vas kell, mert cipeli is, szintén
    semmit se fog pluszban rárakni, mert se a felfüggesztés, sem kiegészítő akku
    nem fér bele, mert ezek mind súlyos plusz kilók... De azért a sebességkorlátot
    rögtön ki kell ütni ugye egy újdonsült tulajnak is, a dobozból kivéve a cuccot.
    )

    Egyébként meg E-twow GT-t kell venni. Abban van menni akarás, van benne
    felfüggesztés, van rajta fék, mégsem nehéz: igazi "csúcs" pálcika. Csak drága.

    Szerk: amúgy a linkelt cikkben Ákos elég komolyan kiosztja az S1-et, ami hát
    ismerve a baleseti statisztikákat, jogos.:D Viszont ha úgy tetszik, egy 430K-s
    roller soha nem lesz "népautó" (bocs a képzavarért), tehát kellett valami, ami
    sokkal olcsóbban nyújtja ugyanazt. Vagyis "majdnem" ugyanazt... Így sikerült.

    Ha a továbbfejlesztett Xiaomi cserébe kétszer drágább, és kétszer nehezebb
    lesz, akkor valóban nem fogja "leváltani" a mostanit. Más a célközönség.:R
    (Mondjuk Casseius csoda-Xiaomijának is megvan a célközönsége, csak kicsi.)

Új hozzászólás Aktív témák