Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Casseius #19142 üzenetére

    Ha a Xiaomi "csak" ár/érték arányban bajnok (a gyári állapotában), akkor miért erre költesz milliókat, hogy szénné tuningold?:) Feltételezem azért, mert a legjobbnak tartod arra a célra is... Nyilván arról van szó, hogy az alap igényt kielégíti, slussz... A-ból B-be elvisz. Elvetemültek meg ki tudják ütni a limitet, erősebb, gyorsabb...:K

    De vigyázat! Úgy már nem gyári: vajon beleértendő, hogy a Xiaomi hallgatólagosan hagyja ezt a fajta tuningot? Miért lehet szerinted az, hogy kb. mindenkinek az első kérdése akár itt, akár FB-on, hogy hogyan lehet tuningolni? Aztán a második meg, hogy melyik felfüggesztés a jobb rá? Esetleg hogyan kell féket cserélni, 10" gumit, meg a szokásos... Az alap olcsó, az alap jó, ajánlott típus, rengetegen használják.
    Aztán valahogy mindig oda lyukadunk ki, hogy csak lehetne rajta fejleszteni... Erre gondoltam, amikor megláttam az új, gyári lengéscsillapítós gépet, hogy ez fejlődés az adott szériában. De miután belinkelted, hogy minek a klónja, és oda az volt írva, hogy 23 kg, akkor azért elbizonytalanodtam.:D Nem lesz egy vonatra feldobálós...

    Akinek viszont arra van igénye, az így járt. Járhat fapadon. Vagy befizet E-Twowra? Megjegyzem, egy dolgot furának éreztem abban a tesztben... Nevezetesen, hogy a forgalmazó mivel kicsi és könnyű, de gyors és erős rollereket árul, értelemszerűen a tömeg korlátozásában látná a megoldást pl. egy bicikliúton. (Ezzel piaci előnybe kerülve, hiszen egy 700W-os, 40 km/h-t tudó masina a tervezet szerint már SMKP lenne, bezzeg ha azt mondanák, hogy 15 kg alatt mindent lehet, csak fölötte az...)

    A problémám ezzel mindössze annyi, hogy nem a rollernek lesz romboló ereje, ha ütközés van, hanem annak a 120 kg-os manusnak (jelige: a váz elbírja), aki éppen 40 km/h-val hasít, miközben a biciklistáknak is csak 30 km/h a megengedett ott... Ezen megfontolásból direkt összeszakadó rollereket is gyárthatnának, hogy akkor a váz se bírja el azt a nagy tömeget, de főleg ne gyorsítsa fel akkora sebességre... (Amúgy ez mindig érdekes kérdés, hogy tuning kell, de fék tuning az azért ritkább: elég egy kereket mechanikusan fékezni ésszerű tempónál. De 60-nál már nem.:DDD)

    Ui: ha valaki annyira súly-fetisiszta, akkor egyszerűen nem alternatíva (neki) plusz akármennyi kiló a felfüggesztésre. Ebből következőleg bár lehet, hogy igény lenne rá, de mivel adott peremfeltételek mellett nem megoldható, inkább elkezdi folyamat bizonygatni, hogy márpedig az övé a legtökéletesebb a világon: nem fejleszthető!

    Amúgy annak a rengeteg tulajnak csak a töredéke van jelen fórumokon, meg a FB tuning(!) csoportokban, mert pont leszarja az egészet: nem hobbija, nem akar tőle mást, mint eljutni A-ból B-be... És ezzel nincs baj. A szervizeknek is meg kell élni valamiből, hiszen ezek lesznek azok is, akiknek ha állítani kell a féken, már eldob mindent, és irány a szerviz. Rosszabb esetben nem jól fogó fékkel közlekedik, és csak akkor csodálkozik rá a problémára, amikor egyszer nem sikerül megállni...:DDD

Új hozzászólás Aktív témák