Hirdetés
- Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- A fénynél gyorsabban
- Építkezünk 6. rész (2024)
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
-
LOGOUT.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
TigerCat
nagyúr
válasz Tsebacsi #9950 üzenetére
Nekem is ilyen méret van rajta, de nem sz...rozok, hagyom az alufelnit és veszek csak téli gumit. Van két kollégám, télen is alufelnin jár a Mondeójuk, semmi baja nem lett tőle.
Vagy ha mégis cserélem, akkor inkább veszek peresebb nyárit és erre tolok télit. De sajnos nincs azonos dizájn. Vagy csak én nem találtam...
♛ Kanapékirály Bútor és Kanapé Webáruház »»» https://kanapekiraly.hu
-
Goose-T
veterán
válasz Tsebacsi #9950 üzenetére
Az osztókör és a kerékagy átmérője ugyanaz, viszont az MK3-as Focusra szélesebb felni kell, mint az MK2-esre, valamint az ET szám is különböző. Én nem tenném fel, ha az én kocsim lenne.
Szerk.: egyetértek TigerCat kollégával, én is az alufelnire tolom mindkét gumit a Mondeón. Egyébként lehet, hogy az új felnihez még TPMS-t is venni kéne, annak még ~10 rugó darabja. Azt nem tudom, hogy a legújabb Focusok fel vannak-e szerelve ilyennel.
[ Szerkesztve ]
Eladó gitárok: https://tinyurl.com/yc7pawkr *** Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
darvinya
titán
válasz SzlobiG #9948 üzenetére
Nem plasztikázot a hibás, hanem amit nem adtak ki.
Azért egy új széria legyártási kellékei sem földből pattan ki, s van határidő ami be kell tartani.
Amikor végzetes hiba csak gyártás előtt derül ki, akkor köztes megoldás régin kicsit változtatni.
Ez régi bevett szokás gyártásban.(#9949) kcsa
Pont mint hsz-ed, mert előrébb nem haladtunk, csak sárral megdobtad magad.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tsebacsi #9950 üzenetére
gumis haverom nagyon kiszámoltnak tartja a gyári gumi és felniméreteket nagyon ellenjavallt eltérni, azt mondja. nyilván, ha 4x inditanám be egy tél alatt, akkor nagy kárt nem okozhat, de azért mégis.
amúgy mocskosul gyengék a fordos lemezfelnik. vigyázok a kocsira, gyökkettővel megyek a fekvőkön, de még ezt se birta a fókáé. és ahogy elnézem a mondi előző gazdája még ennyire se vigyázott az enyémre, egy centis pukli van a balegyben.
én is lemezt használok télen, de azért, mert szinte nem fogom használni, és nincs tpms.
eladó topping dac
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #9958 üzenetére
Ezt most így elsőre nem értem, akkor nem javallt gyári felniket nézegetni, mert gyengék, könnyen deformálódnak, ha találok 20-30 között nekem tetszőt alufelnit, inkább tetessem fel azt a télivel?
És figyelni kéne a TPMS-re is ezek szerint. Ez kerekenkénti? Jeladós?Szlobi: 1.5 Ecoboost 150LE Automata ST-Line. A dízelnek leáldozóban, nem mertem, és nekem amúgy is dízelből az ST kéne, de az 9,5 misi
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
SzlobiG
félisten
válasz Tsebacsi #9959 üzenetére
Pedig azt hittem dízel lesz. Ezt a leáldozóbant el ne hidd, ugyanúgy lesznek dízelek mint idáig csak most a botrány miatt megy a hype...
Ettől függetlenül teljesen jó az ecoboost simán bevállalnám én is. Egyik ismim most vett ugyanilyen st csomaggal, majd megsasolom ha összes futok vele.
-
nagyúr
Nincs vele tapasztalatom De a központi műszeregységen csak van pillanatnyi fogyiérték. Ha nincs, akkor ennyi. A 2009-es civic-em is csak egy skálán mozgat egy csíkot, deciliterre pontosan nem adja meg a pillanatnyit. A mostani Focuson sem tudom, illetve nem emlékszem, hogy írja-e. Esetleg Youtube-on lehet keresni videót róla, hátha látszik.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Goose-T
veterán
Enyém kiírja a Convers+ kijelzőn, menet közben az OK gombbal tudsz váltani a kiírt infók között (átlagfogyasztás, pillanatnyi fogyasztás, átlagsebesség, hatótávolság).
Eladó gitárok: https://tinyurl.com/yc7pawkr *** Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
senior tag
Tudjátok mi még az érdekes? Sógorom Ford Focusa sem az igazi. Neki 1.5 vagy 1.6 turbó dízel van. Idén vette, 25 ezer km van benne. Egyszer az ajtóban zörgött a műanyag azt elvileg megcsinálták, most meg olyan gond van, hogy amikor leállítja a kocsit , elöl a hűtőventilátor nem áll le, pörög ugyan úgy, bármeddig ha kell. Akkor áll le, ha beindítja a kocsit és újra leállítja. Egyedi gyártás volt az autó, a gyárból került hozzá. Érdekes hibák ezek. Fél évet olvasgattam a Focusokról, de csak dícsérték. Soha sehol nem írtak rosszat róla, ezeket meg főleg nem. Pedig ezek nem kis hibák.
[ Szerkesztve ]
Your car, your life ;)
-
-
pet007
aktív tag
válasz bull84ghia #9980 üzenetére
Ha az nvm target romra gondolsz az 0246.
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #9979 üzenetére
A renault motor bírja... 😈😈😈
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
őstag
Láttam beszélgettetek az olajokról nemrég..
Most szeptemberben lesz esedékes nálam az olajcsere, legutóbb MOTUL Specific 913D 5W-30-at kapott a kis benzines 1.6 szívóm (101 LE). Elég drágán mérték a szervizben, szóval gondolkoztam, hogy most átállok Castrolra, ez is tudja a Ford specifikációt. De ebből meg három félét látok:
Castrol Magnatec A5 5W-30 (5L)
Castrol Magnatec Professional A5 5W-30 (5L)
Castrol Magnatec Stop-Start 5W-30 A5 (4L) *ezt ajánlja a Castrol honlapja a kocsimhozVan valami különbség köztük? Éppen 4 liter a feltöltési mennyiségem, szóval utóbbi környezetvédelmi szempontból jobb lenne, mert a Motulból is maradt 1 liter, amivel nem tudok mit csinálni.
"Less but better" - Dieter Rams
-
pet007
aktív tag
válasz bull84ghia #9983 üzenetére
Ezt lehet valahogy frissiteni otthoni korulmenyek kozott, vagy csak szervizben?
-
őstag
Nem tetszik a dizájnja
Motul vagy Castrol Stop-Start kerül bele, amelyikre olcsóbb ajánlatot adnak..
Valószínűleg ez csak hit kérdés, de ha már szűrőkből is csak Mann kerül bele, meg most a féktárcsáknál meg betéteknél is maradok az ATE-nál (ami a gyári is, csak kerámia betétet kap), akkor nem ezen fogok spórolni.
Tudom, ez most kicsit ellentmondásos, de ezen ne akadjunk fenn.[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz SzlobiG #9992 üzenetére
Van egy szerelőm, akivel cseréltetem a fékeket, de ő teljesen feketén csinál mindent a rendes munkája mellett, se pecsét, se semmi, hozzá vihetem az alkatrészt. Ez esetben csak az anyagköltségen fogok vagy ~60k forintot, munkadíjjal ez inkább ~80k.
Olaj- és szűrők cseréjére legutóbb a KwikFitbe vittem, ők viszont hozott anyaggal nem dolgoznak. De így legalább valamennyire hivatalos marad a szervizkönyvem, ami eladásnál jól jöhet. ~40k forintra jön ki a művelet munkadíjjal együtt, a szerelőmnél ez ~25k lenne.Első autóm, 53.000 kilométerrel, még naiv vagyok, de meggyőzhettek, hogy ezt a plusz pénzt, amit ráköltök, soha nem fogja nekem senki megfizetni eladásnál 2-3 év múlva.
Minden számlát elteszek, fogyasztást és minden kiadást precízen vezetek Spritmonitoron, hátha valaki egyszer majd értékeli.."Less but better" - Dieter Rams
-
-v-
addikt
válasz xEon1337 #9993 üzenetére
Jól fog az jönni, épp totalcar égéstérben ezekről az elbaszott bonyolult új motorokról van szó, meg hogy széthullanak, használtan mekkora szopás lesz ez a bonyolult technika .. fel fog értékelődni ezeknek a megmaradt szög egyszerű szívóknak a szerepe még, focust még most is kapni az 1.6-ossal, ezek jó vételek lesznek használtan, egyre többen fogják ezeket keresni.
Az olaj mondjuk szerintem tényleg pénzkidobás bele a drágább, ha 10-15k-nként cserélve van, tökéletes bele az alap ford is.[ Szerkesztve ]
-
Mi5u
tag
válasz xEon1337 #9993 üzenetére
" De így legalább valamennyire hivatalos marad a szervizkönyvem,"
Többet érnek az elrakott számlák az alkatrészekről és az esetleges munkadíjakról. Egy szervizkönyv magában nem sokat ér, bár van aki csak arra izgul az állapot már nem lényeges.
A technikáról meg annyit, hogy mindegy szivó vagy turbós, ha csak városban használták akkor mindenképp lutri.
A szinte állandó hidegüzem miatt hatványozott a kopás. Ezt most értsétek úgy, hogy hiába van meg a vízhőmérséklet az olaj jóval később éri el az optimális hőfokot. Ez téli körülmények között 20-30 perc is lehet.A másik probléma még az olajba jutó üzemanyag ami hígulást és ezáltal az olaj teljesítményének csökkenését okozza. Ugye ez idővel elpárolog(na), de ha nincs meg az üzemi hőfok akkor benne marad mindig egy része. Nem véletlenül van a legtöbb mostani autónál a rugalmas olajcsere periódus, mikor az ECU az adott üzemi körülményekhez igazítja a a két olajcsere között megtehető KM-ek számát.[ Szerkesztve ]
-
mtade
aktív tag
ELM327-ből sem mindegy, mennyire "kínai"
Elkezdtem egy ilyesmi leírást az Mk3as mondeos egyik fb csoportnak...
[ Szerkesztve ]
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
őstag
10.000 kilométerenként cseréltetem az olajat, havonta 500 km város (ez sem dugóban állás) és 700 km autópálya van, szóval ilyen szempontból mondhatni ideális a felhasználás.
Másik: februárban cseréltettem a fékfolyadékot és ugye a kuplung is egy körön van vele. Csere után amíg hazafele jöttem, álomkönnyű volt benyomni a kuplungpedált, akárcsak valami francia kocsiban, aztán másnapra szépen visszakeményedett és azóta is olyan, mint csere előtt volt. Ennek az egésznek lehet köze a légtelenítéshez? Másnak is elég "férfias" a kuplungja?
"Less but better" - Dieter Rams
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BestBuy topik
- Háztartási gépek
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Apple notebookok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- További aktív témák...
- Hankook téli és nyári gumi szett - 1 szezonosak - 235/45 R 17
- 2 szezonos - Hankook K135 Ventus Prime4 XL 235/45 R 17 97 Y XL nyári gumi
- 1 szezont futott - HANKOOK Winter i cept evo3 W330 235/45 R 17 97 H XL
- Philips AVENT Premium elektromos cumisüveg melegítő (SCF358/00)
- Újszerű Philips kézi gőzölőkészülék GC360/30 valamennyi tartozékkal, dobozában
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest