Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- DPD tapasztalatok
- Csalók a Facebookon. De ennyi???
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- exLátóasszonyok & Táltosok topikja
- Egy korszak vége
-
LOGOUT.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
Sracok Ford Borsodinak mi a szama, tudja valaki a jot? Amit a gugli kidob az jo? Nekem nem tudom at van-e irva, mindig a Borsidi Balazst hivom de o mar reg nincs, nemtom aktualizaltam-e szamot nem akarom megint ot hivni eloszor
-
-v-
addikt
válasz milkabrams #30757 üzenetére
Nem, sőt pályán a 2-es benzinesek többet forognak, csendesebbnek biztosan nem csendesebb.. és szerintem komfortra is jobb a focus 1.
-
-v-
addikt
-
-v-
addikt
válasz molnarpeter #25814 üzenetére
Blokk repedés
?? erről hol olvasni (ha a hűtófolyadék elvesztése miatti túlmelegedés következménye, akkor nem írnám külön hibának, ott kb. egy kiegyenlítőtartály meg 1-2 cső talán a ludas amit cserélni kell megelőzés jelleggel és annyi)
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Mi lesz bakker ha széles körben elterjednek majd az elektromos autók, és ezt elveszik az emberektől
(#24995) troll81: a témát úgy tudod jobban körbejárni, ha elviszed a használt olajat a mol laborjába ahol adnak róla egy fullos jelentést, az alapján már lehet levonni következtetéseket a motor állapotára meg olaj elhasználódottságára vonatkozóan, minden másra ott ez a topik [link] itt lakik az összes "szakértő" ha csodát akarsz látni
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Ebben semmi meglepő nincs, már a nem márkaszervizek is 10k vagy fölötti óradíjjal dolgoznak, ott is ahol számlát se adnak. Ki kell fizetni a rezsit belőle, jó esetben adózni, meg kéne annyit fizetni a szerelőnek hogy ne menjen el a p*csába külföldre/odamenjen dolgozni. Korona előtt még brutál munkaerőhiány volt szerelőknél is.
Voltak erről cikkek, repkedtek ott a számok, hány százezer nettó alatt nem megy el a gumis műhelybe se dolgozni már senki. -
-v-
addikt
válasz Real_Necro #24405 üzenetére
Légszűrő, pollenszűrő, üzemanyagszűrő, olaj és olajszűrő csere, 4db 16"-os alu kerék felrakás centrírral = 80k ?
Ez milyen/mikori ford? -
-v-
addikt
válasz DeFranco #23206 üzenetére
előre gázt adsz a kívánt fordulatig
Az mindenképp jó amúgy, akkor is ha veszi a fokozatot, hogy ha felengeded utána a kuplungot ne szakadjon szét minden viszont ha nem veszi a fokozatot ez csak akkor segít, ha dupla kuplungolsz, mint a régi szinkronizálatlan váltóknál. Egyébként szerintem tiédben (IB5) is szinkronizált az egyes ... csak persze nem mindegy milyen, lehet gagyibb az a szinkron ott, tényleg minden autón más, van amin simán veszi van amin nagyon nem. Itt van animáció hogy műxik a szinron gyűrű [link]
Amúgy a trükk az hogy érzed nem veszi és nagy az ellenállása a váltókarnak, tartod ott aztán egy idő után sikerül neki a fordulatszám egyeztetés és megoldja aztán bemegy a fokozatba.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz ReFleXx #14933 üzenetére
Nem volt olyan motor abba, aminel barmit szamitana teljesitmeny szemontbol .. az st is csak 2 literes szivo, abbol ki lehet hozni 200 lovat de ahhoz sok mod kell. Egy 1.4re meg szvsz szanalmasak ezek a kalyhacsovek, de persze ha barkinek az tetszik hajra, nem kell vele foglalkozni ki mit mond.
-
-v-
addikt
válasz bajnokpityu #14640 üzenetére
Valószínűleg igazad van, a nagy baj, hogy az átlagember szerintem nem annyira vágja, melyik 95%-ot is kell akkor szűrni
-
-v-
addikt
válasz molnarpeter #14636 üzenetére
Hát igen, a cégautó, volt rendőrautó stb. a másik .. igazából az a csalóka, nem a használt autóval van a baj, hanem azzal amiket írtam, meg a volt cégeutókkal, szóval mondjuk a valós használtautópiac, ami szóba is jöhet, tehát magánembertől, értelmes állapotú, amit át lehet nézetni stb. az nem is tudom hányada lehet a hahus kínálatnak .. tizede? Pláne bizonyos ársávokban, vagy típusoknál meg felszereltségeknél.
-
-v-
addikt
Aki megteheti vegyen új autót, bár én sosem értettem a miértjét
Pl.: [link]
Én szeretem érezni ha tekerem a kormányt, hogy attól fordul az autó, nem attól, hogy valami elektronika rásegít. Lehet az autózás azért kell, hogy élmény legyen nekem, mert sosem volt saját, amire vigyázhattam volna, ez benne van a pakliban, de egyszer ha megtehetném én bizony bejárnám Európát kocsival. Igaz azt valami GT-vel tenném akkor, nem kombival. Talán.
Ez az egyik álmom.
Imádom a kacskaringós hegyi utakat, szeretem ha a havas-jeges úton (egyedül vezetve persze, nem forgalomban) kicsit odaléphetek neki és kipörögnek a kerekek, picit meg is csúszik. Az élvezetes autózáshoz nem kell háromszázzal repeszteni, persze az is adhat nem kevés adrenalint, de a kettő szerintem nem ugyanaz.Az egyes focus akkor sokkal jobb. Abból már az 1.6-ossal is jókat lehet nyomulni, ha találsz egy értelmes állapotú 2 literes benzineset, még jobb.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Tsebacsi #14581 üzenetére
A tengerszint feletti magassag is betesz, ha turbo van es nincs maxra hajtva, akkor tudja valamennyire kompenzalni, wastegate-en kevesebbet enged ki, de az egy literesnel el tudom kepzelni, hogy mivel kis kobcenti, jol meg van fujva alapbol is, ezekre a downsizeolt benzinesekre meg eleg pottom turbokat raknak, lehet nincs tul sok benne amivel kompenzalni tudna.. de nem ertek hozza, ez csak okoskodas
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Tsebacsi #14551 üzenetére
En igazabol ezert nem ertem, hogy lehet gecineppertol autot venni. Ki van vonva a forgalombol, vagy nem lehet kiorobalni, vagy csak a haz korul, vagy maceras probarendszam, szerintem ez nem mindenhol van, hanem a haz korul kiprobalhatod .. elvinni atnezetni vagy nem lehet, mert nem engedi, vagy mert ki van vonva a forgalombol, vagy le kell hozza foglalozni. Meg nyilvan a jo kis nyilt vegu szerzodesek, amivel papiron semmi koze nem lesz az autohoz utana.
Aztan ez meg a jobb, mert kurva sok a telephely nelkuli ugyeskedo "nepper" aki a garazsbol arul, na az alapbol offos. Csak igy meg a hasznaltauto kinalat 80%a kiesik -
-v-
addikt
-
-v-
addikt
válasz sharkypeti #14436 üzenetére
Focusból a 125 lovas 1.6 Ti-VCT szívó, ha elég az ereje akkor elég biztos technika manapság, még az utolsó egyszerűbb motorok egyike.
-
-v-
addikt
válasz radi8tor #11227 üzenetére
Egyszeru kideriteni, ha gyujtasgond akkor alul rangat jobban, ha benzin vagy egyeb para, felul.
Lelassitasz 30ra, negyedik, padlo, ha berangat gyujtas .. egy trafo van csak, ha a gyujtas vacakol kabelek trafo gyertyak egyben csere,40k kb aztan nyugi van[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz szilchi #11049 üzenetére
Ja IB5-ön nincs nincs, féltengelyt szokták kiszedni a leengedéshez.
(#11048) ReFleXx:
muternak a fiestat 2008-ban masfel milla alatt vettuk es akkor volt az auto 4 eves 36e km-el
Tök fölösleges a 9 évvel ezelőtti piacot a mostanihoz hasonlítani. Mintha az ingatlan piacon meg egyéb piacokon is elég sok változás lett volna árilag meg kínálatilag szóval mindig azt kell nézni, most mi van.
Én is megnéztem pár fiestát még tavasszal, 1m alatt nem nagyon találni értelmeset .. ami annak tűnik, azt olyan gyorsan elviszik, nem érsz oda. Sajnos a legkeresettebb kategóriák egyike, árban is meg "tudásban" is.(#11039) penge111: szerintem szarul áll a motorháztető, kereskedésből amúgy se vennék autót, bár ez sajnos eléggé leszűkíti a piacot ..
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
Pedig kisautókból előfordul azért, amiben nincs rengeteg km. Az "egy 10-12 éves autóban" általánosításban most benne van a dízel német autobahn romboló kombi is, amit ingázni használtak 100km-ről (vagy céges autónak évi 70k km-re), és tényleg benne van a csillió kilométer, meg az 1.2-es csettegők is, amit második autónak használtak ... egy ilyen kis fossal ritkábban ingáznak vagy raknak bele sok kilométert, van persze olyan is, de ebből azért előfordulnak a kevés km-esek is.
(#10499) DeFranco:
Nem mindenkinek van akkora családja, meg ismerősi köre, vagy ha igen, nem biztos, hogy épp kell ... aki gyerekezik, annak ez kicsi, második autót kevesen engedhetnek meg maguknak, simán vannak ilyenek.
-
-v-
addikt
válasz bajnokpityu #10471 üzenetére
szakszerű munka
Kérem
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #10440 üzenetére
Erről ez a kiszamoló cikk jut eszembe: [link]
Sztem az x év időtartam alatt ezzel nem tudsz érdemben igazán ide vagy oda lendülni, hogy megérje vele foglalkozni vagy pörögni rajta ... őszintén, szerinted 5 év múlva, egy 20 éves autón mennyi lesz a különbség a csak kicsit rozsdás az ajtó alja mert már taknyolva lett ott valami darabok meg a nagyon rozsdás az ajtó alja darabok között árban? (rozsdamentes meg valószínűleg már nem lesz)[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #10437 üzenetére
Hát ja, de nem minden típus meg márka rohad amúgy, és ha még van egy nem rohadód akármiből (ha csak nem mazda, mert az úgyis szétrohad ) akkor egy alapos üreg és alvázvédelem megelőzi a gondokat jó időre.
focus 1 pont rohadgat, ja, nem vészesen, de kb. mind, pont emiatt nincs is szerintem annyira értelme foglalkozni pl. ajtók aljával, nem lesz lassan értékcsökkentő típuson belül, mert mindnek olyan. Ráadásul ha megnézed, 5 év alatt semmit nem vesztett az értékéből, na bumm, lehet a következő 5 évben már fog, mert mind a négy ajtó alja rohadni fog. Még ha ezt összeadod is iszonyat jó (= kevés) értékcsökkenésed lesz mondjuk a 10 év alatt. És attól, mert az ajtók alja rohad, még egy következő tulaj lehet 10 évig elautózgat vele, mire mondjuk az alváz, küszöb meg lényeges dolgok is elrohadnak, hogy tényleg kuka lesz már az autó.
5 év múlva elmegy haccázé', az 10 év alatt 400e, autós világban ez kb. nulla ennyi idő alatt. Ha megcsináltatod, tízezrekben van, igazán jó úgysem lesz, esélyesen újra előjön, vagy meg kell csinálni újra ... és annyival többet érni nem fog ettől (ha fog egyáltalán).[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #10435 üzenetére
Hát ok, az kerül x-be, de ha megnézed kapsz-e plusz x-ért többért olyan autót, ami van annyival újabb, hogy ezeket elkerülöd .. a tapasztalat sok modellnél azt mutatja, annyival hitványabb, veszel egy 5 évvel újabbat, de pont annyival szarabb, hogy annyival több nyűgje van/korábban jön a baj, hogy ott sem kerülöd el ezeket, csak még drágább is volt az autó. Ha meg mondom, a gondtalanabb YOLO kell, akkor jóval jobban a pénztárcába kell nyúlni, nem egyet ugrottál felfele.
Egy 2-es focus a tiédhez képest plusz 600e mondjuk, abból azért elszervizeled egy ideig a tiédet, belefér pár kormánymű felújítás és azért nem hagy ott minden sarkon. Ahhoz meg bőven van elég öreg a 9 éves focus 2 is, hogy bármikor elszáll abban is a vízpumpa, gátló stb.
Ilyen 2-es focus H astra mittom szívó motoros nem annyira régi dolgokat lehet még venni szerintem, amíg vannak ..de baszki 9 éves... van pár jó éve aztán kakukk
Szerintem ez azért is volt így eddig, mert mindenkinél ez a "majd lassan cserélem újabbra, erre már nem érdemes költeni" dolog volt, de most lassanként rájön mindenki, nincs nagyon mire cserélni, meg azok szarok/nagyon drágák, szóval meg fogja rajta csináltatni amit kell, meg jobban megbecsüli, hogy van egy nem szétesős gépe. Ha meg kicserélik rajta, amit kell, törődnek vele, meg nem rohad szét, akkor kakukk se lesz pár év után
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #10433 üzenetére
Igen, ez még mindig igaz, de annak a fényében, mennyire szarok az új autók ... megéri cserélgetni a tömítéseket, szilenteket stb. mert még mindig kevesebb macera meg pénz, mint beszopni valami bonyolult de szar motorral. Meg pont egyet feljebb lépni nem lehet, mert az a hiányzó kategória, ha erre vágysz akkor rögtön 3-4 millát elköltesz.
-
-v-
addikt
Igen, de ez is csak 2006-os 2008 előtt még csak-csak találni gépeket, utána állt meg az élet, ez is pl. egy szívóbenzin, épeszű áron megvehető/fenntartható, úgy ahogy akad is kínálat. Pl. utána következő mondeóból a 2.5T már sokkal ritkább ..
(#10430) DeFranco: abszolut reális.. kicsi most az értékcsökkenés
(#10431) Land: gőzöm sincs, mindkettő jó meg nem szétesős gép
"Csak ugye ezek jelenleg is 12-13 éves autók"
Ok, ez mindig előjön, de sose értem. Ez két (három) okból lehet gond: műszaki állapot illetve értékcsökkenés/eladhatóság stb. illetve ha az annyival újabb annyival többet tud/biztonságosabb, hogy mindenképp az kell.
Ha műszakilag jó (márpedig pont, hogy az újabb, bonyeszebb technológiával van a baj, ezek az egyszerű szívók ha karban vannak tartva megbízhatóak és olcsón fenntarthatóak), nem rohad, ez miért zavar?
Második pontra most pont az érvényes, mindenki ezeket keresi, látod, nem csökken hanem szinte nő az ára, akkor mi a baj? Harmadikat te döntsd el, tud-e mindent ami kell, vagy kell bele heremaszírozó
A régi gépekkel általában az szokott a baj lenni, nincs már kínálat értelmes állapotban lévőkből.. ha találsz, akkor nem értem miért számít a kor, mi az érv ellene (amit esetleg kihagytam a felsorolásból)?
(ha meg valaki az újautós gondtalanságot akarja élvezni, akkor azért elég újat kell venni 2-3 éveset meg 50e km-eset, hogy ez még igaz legyen rá, szóval az meg tök más árkategória még)
Én a focust venném amúgy[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #10417 üzenetére
És kb. ennél meg nem is tudsz normálisabb autót venni, csak sokkal drágábban .. ha 9 évesnél újabbat akarsz az már pont a válság után amikor megszűnt az új autó eladás .. egyre szarabb bonyeszebb technológiák jöttek ráadásul, pláne ha nem fapadot akarsz venni akkor se értelmes típus nincs értelmes motorral, ami ne hullana szét, se kínálat nincs belőle, ami van az meg horror drága. Tudsz venni szívóbenzin akkordot (ami még mindig nem igen megy) 3.5 millióért ..
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Tsebacsi #10014 üzenetére
En a remapra mondom, hogy dizeles, az pont ilyen, fellovi magat az egbe rogton, aztan onnan mar esik is le ... amugy valoszinuleg sokat szorakoztak vele, csak siman kihoztak a turbobol a maxot, akkor nem nagyon lehet varialni, a gyari 180asnal pl. szepen be van allotva a plato.
-
-v-
addikt
válasz Tsebacsi #10010 üzenetére
Aye Sir!
150ps
182ps
Szurket nezd mindkettonel, az a gyari.
Egyebkent latszik, pl. ez a remap is ugyanazt a karakterisztikat meg szamokat adja mindkettore, valoszinuleg mert ugyanaz tenyleg csontra a hardver es ugyanaz a remap is az a 200 lo kornyeke kellemes lehet mar, bar eleg dizeles karakterisztika mellett[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz xEon1337 #9993 üzenetére
Jól fog az jönni, épp totalcar égéstérben ezekről az elbaszott bonyolult új motorokról van szó, meg hogy széthullanak, használtan mekkora szopás lesz ez a bonyolult technika .. fel fog értékelődni ezeknek a megmaradt szög egyszerű szívóknak a szerepe még, focust még most is kapni az 1.6-ossal, ezek jó vételek lesznek használtan, egyre többen fogják ezeket keresni.
Az olaj mondjuk szerintem tényleg pénzkidobás bele a drágább, ha 10-15k-nként cserélve van, tökéletes bele az alap ford is.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #9757 üzenetére
Hát igen, de ahogy írtad is, pont erre nincsenek tesztek. Szerintem túl van lihegve ezeknek a teszteknek a jelentősége, annyi a lényeg, a jobbik feléből vegyen az ember valami értelmes márkájút, aztán jóvan ... gőzünk sincs melyik hogy öregszik, ahogy fogy a minta hogy romlanak a tulajdonságok stb.
Az is lehet átlagban kijön bizonságosabbra, ha csak barum, de 4 évente cseréled, mintha valaki a tesztgyőztest veszi, de 7 évig hajtja .. ennyire nem kell szerintem túlspilázni. -
-v-
addikt
válasz FuRiONight #9398 üzenetére
Sport szerintem csak modellciklus legelején volt, 2004-2005 környékén .. a zetec az a régi motorcsalád volt style meg ilyenek, ezek lehet csak 1-2 évig voltak, adott évre kell akkor katalógus, mert ezek nem voltak végig szerintem FL alatt sem.
-
-v-
addikt
válasz FuRiONight #9396 üzenetére
Otthon megnézem, mintha lenne mk2 facelift prospektusom.
Ezt találtam, gondolom ezt te is ez se részletes, a végén van a felszereltség [link]
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Autós topik
- OTP Bank topic
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Spórolós topik
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Billentyűzet gondom van
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Villanyszerelés
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest