Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzlobiG
félisten
Üdv.
Van itt 1.8 tdci tulaj? 115 lóerős verzió érdekelne tapasztalatok. A vezérlés ugye láncos is meg szijas is, valóban 200e km után kell csak cserélni?
Ismerős akar venni cmaxot ezzel a motorral, de nem vmi jókat olvasni róla.
-
SzlobiG
félisten
válasz Pikkolo^^ #1176 üzenetére
Tervezett elavulás alatt mit értesz?
Vezérlés csere 200e km vagy 10 év. Vízpumpával együtt nincs szvsz 80k felett.
Kettős tömegű kuplung ez nagyon használat függő, de 200-300e km-t elmennek. Ez olyan minimum 200k ha cserélni kell.
Amivel esetleg lehet gond az a DPF szűrő. Ez Attól függ melyik motor van benne.
Kb ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
Persze hogy lesz örök életű motor nincs, viszont a régi TDCI motorok híresen rosszak voltak a delphi porlasztókkal. Erre rájöttek a fordnál is ezért kukázták és áttértek Siemens-re 2007-től, majd 2010 után ismét Delphivel szerelik viszont természetesen nem a régi változattal így már ezzel sincsenek olyan gondok mint anno.
Mit értesz a 10-15 alatt?
-
SzlobiG
félisten
válasz forintuser #1204 üzenetére
Bemerted vállalni az 1literes motort?
Am grat hozzá szép jószág.
Fogyasztást majd írhatnál mit tud az a kis motor ekkora kasztnihoz.
(#1205) radi8tor1 Turbos benzines azok már ennyiket tudnak ráadásul háromhengeres elvileg a Ford az éllovas ezekbe.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz forintuser #1234 üzenetére
Ez mondjuk nem rossz egy akkora kasztnival. Nekem most 6.2 volt kombi mondival.
-
SzlobiG
félisten
válasz forintuser #1246 üzenetére
Mondjuk egy akkora motornál nem is lehet motorfékről beszélni. Tuti furcsa lenne nekem is, mer állandóan használom a fékhez csak akkor érek ha már tényleg kell. Nem hiába még a gyári betétek vannak azt 160k lesz a gépbe.
-
SzlobiG
félisten
válasz westcoastog #1353 üzenetére
Biztos jó vétel lesz ez? Félmilláért kapni ettől jobb gépeket is amik nem esznek ennyit.
-
SzlobiG
félisten
válasz westcoastog #1360 üzenetére
Világos, ha eldönti az ember, hogy ez kell neki akkor mondhat akármit akárki.
Ez csak azért mondtam, mert fél milla ért lehetett volna venni egy régebbi pl 1.9 TDI-t ami jóval kevesebbet fogyaszt.
-
SzlobiG
félisten
-
SzlobiG
félisten
válasz Erdei88 #1596 üzenetére
Klíma nem volt most? Mer az rátud tenni pár decit. Én most kénytelen voltam molon tankolni balatonon még ha nem is szeretem, de ettől függetlenül ezzel jött ki a 4.9-es ország út klíma nélkül. Mekkora motor az? Szívó benya? Kicsit soknak tűnik. Tankoltam olcsó kuton én is egy darabig, de többet nem fogok érezhetően jobb volt utána az omw.
-
SzlobiG
félisten
válasz MPowerPH #1599 üzenetére
Szép, de a km az tuti kamu amivel lényegében nincs is baj, ha rendben van a többi dolog rajta. Egy próbát mindenképp tegyél a leinformálhatóság terén max elhajtanak eléggé nyögvenyelős dolog ez itthon. Elvileg igen lehet magyarosítani magyar térképpel. Viszont érdekes, hogy Titanium és nincs benne xenon.
Csak automata jöhet szóba? Nagyon jó amúgy viszont, ha egyszer baja lesz, akkor az nagyon zsebbe nyúlós...
-
SzlobiG
félisten
válasz MPowerPH #1605 üzenetére
Maradjunk annyiban, hogy ez Magyarország simán hamisítják az adatbázis adatait kis plusz pénzért, de amúgy igen úgy van ahogy mondod viszont a fordnál csak pár éve van ez a nemzetközi lekérdezés. Nem mondtam, hogy rossz ez a váltó, sőt kifejezetten jó, csak annyit tudok róla hogyha netán beszarik az horror.
Tudtommal a titaniumhoz jár a xenon, de ez valszeg a francia piac miatt nincs benne.
Szoftveres butítás csak a 140 ló minden ugyanaz mint a 163 simán lehet frissíteni sokan ezt csinálják.
-
SzlobiG
félisten
válasz Erdei88 #1603 üzenetére
Pedig kifejezetten ajánlott dízelek ezek a psa motorok nincsenek már injektor problémák mint a hármas mondeonal volt. Kettős tömegűt is az 1.8 dízel nyírja na az a nem ajánlott drága a vezérlés csere is kombinált láncos verzió, szerintem arról olvastál a 2 literes teljesen rendben van.
-
SzlobiG
félisten
-
SzlobiG
félisten
válasz MPowerPH #1617 üzenetére
Így én se vettem volna meg a leírtak alapján a service oil-t 100% hogy a DPF miatt dobta meg kellett volna csak járatni egy hosszabb úton és kész gondolom csak kis távokra használták nem tudok regenerálni ezért a service oil. Mondtam hogy nagyon jó a powershift csak nagyon drága is ha baja van.
Mit foglalóztatok le helyette?
-
SzlobiG
félisten
válasz MPowerPH #1619 üzenetére
Nem rosszak ezek, viszont érdekes hogy a legjobb felszereltséget írják rá azt se xenon se parkradar. A mondi elfogultság nélkül szvsz egy fokkal magasabb szinten van az Octaviatól számomra nem lett volna kérdés, hogy az vagy az octavia.
Ja amúgy meg ennyiért egy jó 3-as BMW-t tudtatok volna venni.
-
SzlobiG
félisten
válasz forintuser #1669 üzenetére
Milyen kezelőfelületről van szó? Converse?
-
SzlobiG
félisten
válasz forintuser #1671 üzenetére
Mondeoba debütált a convers lcd kijelzős fedcomp. Abba tudtam volna segíteni magyarosítani. Focus sima fedcomba sajna nem.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest