Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Megérkezett a Android 15 és a HyperOS 2-! (EEA Stable ROM)
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
-
LOGOUT.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz astrojoe12 #53003 üzenetére
Kecskemét, Filter Munkácsi nekem olyan típushoz is tudott szerezni, amihez nem is volt semmi gyárilag BLIC gyártó rémlik. Kifejezetten olcsó is volt.
Amit ebayen linkelt a kolléga, az szimpatikus, esetleg karosszéria változatot kéne ellenőrizni, hogy tuti stimmeljen.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz astrojoe12 #52994 üzenetére
Utángyártott műanyag nincs esetleg? Amúgy sárvédő perem alá karosszéria tömítő, hogy ne tudjon megállni a kosz, illetve némi üregvédő nem árthat.
-
molnarpeter
nagyúr
Üveget én hagynám műszakiig, ha nem elviselhetetlen. Nehogy kapj mégegyet
Kuplung: J2013001 átalakító szett? Megvan 100k alatt komplett. Amúgy talán LuK, de panaszt szerintem mindegyikre találni. Egytömegű talán ilyen szempontból egyszerűbb történet, csak nem tudom, váltót illetően milyen tapasztalatok vannak... Citroën szerelte gyárilag is egytömegűvel a motort, az a része jó eséllyel rendben van.
Porlasztó korrekciót néztél? Mik az értékek? Piezo rész állapotát igazából dízel szerviz fogja csak tudni megmondani szerintem. Újat illetően best diesel rémlik, hogy nem annyira drága.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Zoli-bácsi #52991 üzenetére
Benedeczki jó pl
-
molnarpeter
nagyúr
Elsőre ellentmondásos, de szerintem mindenki igazat mond
Kétfelé lehet osztani a porlasztót. Alul a csúcs, felül az elektromos rész. Tetejét a szolenoidos esetén könnyű felújítani jellemzően, egyszerű mágnes tekercs. Piezo-s porlasztókhoz ez a rész újonnan külön nem igazán létezik, marad az egész porlasztó vásárlása. Az alsó rész kb mindig felújítható, ahhoz van cucc. Piezo rész élettartama nehezen kiszámítható. Ha egyértelműen a csúcs van elkopva, és magadnak/olcsón van a szerelés, kevésbé jársz világ végén, stb... Akkor nem feltétlenül vetném el a felújítást, csak figyelembe kell venni a kockázati tényezőt amit a használt felső rész jelent majd egyszer talán valamikor.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz TriggerPsta #52960 üzenetére
2.5
-
molnarpeter
nagyúr
válasz SECTORnooB #52306 üzenetére
Egy szett egy tengely
Legjobb, ha tárcsa márkával egyező. Mondjuk hátra elég egy takarékosabb cucc, pl Remsa olcsó és korrekt. -
molnarpeter
nagyúr
válasz 75kokoko75 #52286 üzenetére
Hlinka? IV. ker
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gabor9991 #52234 üzenetére
Elvileg elég lenne csak a kuplugot felengedni és megint benyomni, valószínűleg nem ugyanabban a pozícióban lesz utána, és normál kis várakozás után be kell tudni kapcsolni, váltó nyilván érzékeny rá. (Vannak szinkron nélküli gépeink, olyan 9+2, illetve 14+12 fokozatokra kell gondolni... ott kb ismerem, hol kezd fogni a kuplung, szóval épp csak addig engedem fel a pedált, amíg pont súrolja a tárcsa a lendkereket, pont megmozdul a váltó - úgy hamarabb be lehet tenni fokozatba, mint ha még kéne várni, míg alapjáratról majdnem/-megállnak a fogaskerekek. Autó váltó kisebb, könnyebb, hamarabb megáll, nem annyira számít.)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz 75kokoko75 #52214 üzenetére
Hlinka garage korrekt.
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ricsi8800gt #52170 üzenetére
Ajánlom a motorolaj topikot
-
molnarpeter
nagyúr
válasz dellfanboy #52139 üzenetére
korral jár
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ptesza #52123 üzenetére
Kézi váltó, első kerék, 8 szelepes 1.5/PSA 2.0 (forgalmi szerint 1997 köbcentis), szimpla turbó, aztán amelyikből jobb állapotút találsz Nekem úgy tűnik, 2019. márciusban volt egy motor váltás, valószínű euro 6d temp miatt, azelőtti gyártást néznék talán inkább.
1.5 TDCI gyenge pontok [link]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ricsi8800gt #52127 üzenetére
Google translate jó, de ha van rész amit nem érthetően fordít, kérdezz
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ricsi8800gt #52108 üzenetére
[link]
100 lovas egyszerűbb cucc (nincs okoskerék, szimpla kati csak 2 lambda szondával) -
molnarpeter
nagyúr
válasz Oryctolagus #52105 üzenetére
Ja, én meg nagy erőkkel kerestem az első embléma cserét
Hátsó embléma csere videó van vagy 3-4-5 amit feldobott a YouTube "focus mk3 badge"-re.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Oryctolagus #52103 üzenetére
Hátha hasznos lesz a projektben [link]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #52046 üzenetére
Hengerfej nyűggel hol találkoztál? Mármint fórum/csoport stb
-
molnarpeter
nagyúr
válasz NeoPampalini #52047 üzenetére
Általános nyűg: korai évjáratokban szervó hiba, bontottat kell venni újabb autóból. Tipikus utak hossza és gyakorisága kb határeset, ha jellemzően közelebb van a szám a 20 km-hez (és egy huzamban, nem összesen az oda-vissza út ennyi), akkor dízel is lehet - amennyivel olcsóbbak benzineshez képest, még így is megérheti... 1.6 benzin 125 LE és alatta kb ugyanaz a motor, azt hiszem át is lehet állítani a gyengébbet erősebbre, szóval csak felső határt húznék (bővebb kínálat). 150 LE-től kezdődő turbó benzineseket nem ajánlanám, 1.0-t sem. 1.6 szívóhoz viszont amúgy kiválóan lehet LPG szettet társítani - kisebb kockázat dízelhez képest, és hasonlóan kedvező km költség, gondolom nem havonta cserélgeted az autókat az előző kora alapján
-
molnarpeter
nagyúr
válasz westcoastog #52022 üzenetére
Lerakódás az erősen kormolásos időszakban keletkezhetett szvsz... Szorozd meg kettővel a jelenlegi futást, rosszabb esetben akkor kellhet megint foglalkozni vele, én nem költenék semmit (eső után köpönyeg).
-
molnarpeter
nagyúr
válasz robertka #51940 üzenetére
Belül jobb, bár nehezebb ügy... Fogsz két csavart, végét megfaragod, egy vastag lapos vas, két furat nekik, kézzel ráhúzod érintőre, aztán ugyanannyit forgatva mindkettővel egyszer csak le kéne ugrania. (Gondolom ma nem sok volt van nyitva. Vagy marad, amit ismerőstől tudsz kérni.)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz dellfanboy #51904 üzenetére
Dehogy, ha ÁFA körös vállalkozás, akkor az eladásra rá megy a 27%, nem tűnik el. Annyi alkatrész meg nem tud egy cégben eltűnni, NAV bukó lenne, ki kell számlázni.
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #51840 üzenetére
Ha már említetted, Volvo ugyanez a futómű, náluk van tél is. Kortárs V70 felni egy az egyben jó lenne...
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz TeeJay #51804 üzenetére
Mennyi a tervezett éves km, illetve mennyire jársz meredek, jeges utakon? 16" acél és négyévszakos lenne az ajánlásom. Mondjuk a nagy gumik használtan olcsók, lehet megéri elkoptatni ami rajta van, ha nem viszik el jó áron a szettet, aztán utána egy szezonos gumival újra próbálni olcsóbban.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Jaja, vannak festett tárcsák, TRW talán fekete, Bosch szürke, stb... Első fékezésnél lekopik ahova nem kell és kész Azt nézd meg, mennyire hőálló konkrétan az adott festék, illetve hány fokon kell ráégetni.
Nyereg ezüst festés nem jön szóba? Ha már fekete-fehér témában vagyunk. -
molnarpeter
nagyúr
válasz [Prolixus] #51588 üzenetére
Kisebb hely, hátha jobban kell nekik a forgalom. Mi műszakira járunk oda mindennel, de márkakerhez képest egész olcsók általánosságban.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz [Prolixus] #51582 üzenetére
Bercel messze van?
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Ace Ventura #51350 üzenetére
27k? Nem jutna eszembe 60-100e km alatt.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Ace Ventura #51339 üzenetére
Nyomás próba kellene szerintem... . de ha minimum szint alá soha nem megy, én hagynám ahogy van.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Jacob Gibbs #51285 üzenetére
Nagyon agresszív, mosd le.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Debilon #51237 üzenetére
Évjárat függő, turbó hullik róluk folyamatosan/kipufogó csonk repedezik, ami jellegzetesebb nyűg. (Újabbaknak meg a blokk repedés a bajuk.) Legjobbak talán az 1.6 szívó (gyengébb, okoskerék probléma lehet), illetve a FL előtti 2.5T ami 5 hengeres Volvo motor. 2.0 szívó ugye olajat eszi. 1.6 ecoboost blokk repedős, nem ajánlott, kivéve ha gépműhelyben egyedileg új hengerhüvelyeket kapott. A 2.3 motor meg az 1.8-2.0 rokona ha jól tudom.
-
molnarpeter
nagyúr
Itt vagy troll81?
Blokk erősítés házilag pici pénzért [link] (YouTube)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Dyson akkumulátoros porszívók
- Secretlab TITAN Evo "Classic" Regular méret Vadi új Bontatlan Számlával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest