Hirdetés
- Klímaváltozás, természetszennyezés
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Amiga A500 - A régi barátnő
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Digitális Állampolgárság Program
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
A Zéé
addikt
nem tudtam erről a kiegészítésről, köszi.
Tudom, más, de én motorral vizsgáztam az elmúlt 2 évben 2x rutint 2x forgalmat, és ott nagyon máshogy működik ez az egész. Ott minden gép úgy működik, hogy álló motornál ráadott gyújtásnál világít elől a kis izzó, hátul meg a "hátsó lámpa", amiket első és hátsó helyzetjelzőnek kellett hívni. Járó motornál pedig világít az első tompított is és a hátsó is, és nem is tudod lekapcsolni. Emlékeim szerint még a DRL-es BMW-n is így ment, ott csak annyi volt, hogy lehetett kapcsolni csak DRL-t, amikor elől a led, hátul a rendes piros lámpa világított, meg volt külön tompított és távolsági fény is.Just a simple Lineman...
-
szotyika77
aktív tag
Köszi a segítséget, ezeket találtam:
c074_88->u007488- ??
c121_00->u012100- Kommunikációvesztés: ABS (ABS) vezérlőegység
c140_00->u014000- Kommunikációvesztés: karosszéria vezérlőegység
c184_00->u018400- Kommunikációvesztés: rádió
c257_00->u025700- ??
9a14_11->b1411- A vezető elektromos ablakemelő motorjának áramköre nyitva vanEzekkel mit tudok kezdeni vagy mit jelentenek? Azt se értem, hogy hogy jöhettek ezek elő, semmi probléma nincs a kocsival.
Nemrég volt akksicserém, és csináltam egy BMS resetet, és utána néztem ezt az öndiagnosztikát, és ekkor bukkantam a kódokra. Viszont nemtudom hogy az akksicsere előtt is megvoltak-e a kódok.
-
#27070592
törölt tag
Mondanám hogy nézd meg az IAC szelepet (alapjárati "motornak" is hívják), de ilyesmi nincs a mk2 Focusokban, az ECU intézi ezt a témát is.
De jogos a kérdés, elvileg elvett gáznál vagyis zárt fojtószelepnél motorféküzemnek kellene életbe lépnie. Végig kellene csekkolni a levegő útját, elég jól zártak-e az illesztések a légszűrőtől a fojtószelepig és az oda vezető csöveket is megnézni, nincsenek-e esetleg elrepedve (kartergázcsőre is gondolok, PCV szelepre).
MAF szenzort is meg lehet vizsgálni, megtakarítani. (légtömegmérő néven is fut, több hülye hárombetűs rövídítés nem lesz mára )
Ha közben megoldódott, akkor szép estét. -
radi8tor
MODERÁTOR
Magyarul ha dimmer nélkül használod akkor buktál a vizsgán, mert a helyzetjelzőket nem kapcsolja le tompított esetén.
Nekem úgy van bekötve, hogy csak akkor világít ha semmilyen fényforrás nincs bekapcsolva. Amint helyzetjelzőt kapcsolok kikapcsolja és úgy is marad.⭐ Stella
-
Dißnäëß
nagyúr
szétröhögtem magam, köszi a fotókat amúgy, én is épp kérdezni akartam, hogy izé .. de tovább olvastam, megelőztek.
Műszakin volt már így ? Mintha lenne egy meghatározott talajtól mért távolság, max szélesség, bla bla képzeletbeli keret, amin belül kell lennie.
(Mondjuk van jó műszakiztató helyem, nem para, csak kérdem)
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
-
7Sony7
addikt
Figyu, megnéztem. Indítózás közben már 500-as fordulaton megvan a 23000kpa, és alapjáraton pedig 26000. A saját 1.6 os pedig 26000 és 32000kpa között szokott lenni. Igaz, hogy más motor, de gondolom csak hasonló értékei vannak.
Amúgy van neten keress rá a forscan fórumra, hátha van már ilyen.Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
darvinya
titán
Ezeknél autóknál, már csak hátsó ülés kell felhajtani és a szönyeget, ott van szerelő nyílás a tankhoz.
AC pumpa és szint jeladót, vagy bajonett zárral, vagy csavaros fedéllel van rögzítve.
Egységet kivéve, közvetlenül megtáplálni, és figyelni, hogy pumpa jár, és szívó nyíláson van-e vákuum.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
molnarpeter
nagyúr
Helyileg? Mondjuk szerintem nem kell hozzá diag, be kéne csatlakozni egy nyomásnérővel aztán jóidő, persze ha szenzor ellenőrzésről lenne szó, nem árt (hátha hőmérséklet, rail nyomás, stb).
Mk4 Mondeo fb csoportban is érdemes próbálkozni.
Illetve ko-csi.hu foglalkozik javítással, érdemesebb lenne nekik elküldeni az AC-t, ha valóban az a baj.
[ Szerkesztve ]
-
TommyX_
őstag
Esetleg ez az oldal volt az?
Hand's Up Music isn't dead \O/ | Ford Puma A Driver's Dream
-
Dißnäëß
nagyúr
Szívtam a fogam, de amikor ímmel-ámmal olvasnak ki, bejelentkezésre, a világ túlvégén olyat, ami csak féligazság jó eséllyel, akkor elég gyorsan térül ez is. Ha beleszámolod a benzint, várakozási időt (míg rágod a kefét, mi a f**t jelez a vas), óradíjat ...
Sajnos. Úgyhogy marada az S.K. keccsölés és már 2 olvasással visszahozta az árát !
Nem beszélve arról, hogy nem ott legyeskedek valami félszakértő körül, hogy ez mit jelent, az mit jelent, akkor ezt állítsuk már be így, azt úgy, amazt amúgy, hanem otthon széééép nyugiban rommá tanulmányozom a cuccost. Az élvezeti faktor[ Szerkesztve ]
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
-
flymi
addikt
+RN: 215/55 vs 205/55 volt a kérdés szerintem. Nem tom mondeónál mekkora r16-ban a gyári méret de én azt venném. Fókára is rá lehetne húzni a 215-öst de minek?!
Szerintem 205/55 olcsóbb is.
MÁS: Vennék néhány égőt tartalékba. Tesco-ba vettem Osram-ot a kiégett tompított helyére de láttam Lumenet-en minden kapható. Szabad onnan venni?
Illetve "emelt/normál" vagy "emelt/emelt" vonalon érdemesebb elindulni? Hátsóknál van még gyári standard is az előbb említetteken kívül.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Real_Necro
veterán
Valahol azt találtam, hogy 215 a maximum de nem ajánlott. Egyébként ez a gyári acélfelni méret vagy a 7es?
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
flymi
addikt
Az ajtópanel lebontására van youtube-on kapásból két használható videó is, csak néhány patent és 2db csavar fogja az egészet. Egy 8-as fej, egy imbuszkulcs és egy műanyag lapos eszköz kell csak a művelethez. Kis ciccegőt (hangszórót) is le kell venni a helyéről.
Na ez után következik a lényeg.
Amit nem szabad: ha a küszöbön ülsz akkor a nyitott ajtó bal felénél van három kis műanyag patent, na ezeket nem szabad benyomni mert egyrészt nem kell a határoló kiszedéséhez, masrészt szopni fogsz ha mégis benyomod, mert utána ki kell szedni az ajtóból és visszarakni amihez nőgyógyásznak kell lenni. A fém panelt, ami a műanyag mögött van nem kell leszedni! (8-10 csavar tartja egyébként)
Sajnos a hatarolóhoz nem lehet hozzáférni csak így, a hangszórót le kell venni. Csati lehúz, 4db popszegecs rögzíti, ezeket ki kell fúrni de extra óvatosan, mert ha megszalad a kezedben a fúró, akkor az üveg bánja! Az üveg egyébként hajlamos "beesni", becsúszni az ajtóba.
A szegecs maradékokat érdemes kihalászni, h a későbbiekben ne zörögjenek az ajtóban.
Ha már lent van a hangszóró a mögötte tátongó lukon át már ki lehet húzni a lecsavarozott határolót amit ugye 3db csavar rögzít. Szóval régi ki, új be, visszacsavaroz. Hangszóró vissza popszegeccsel vagy ha sérült/törött a műanyag és nem akarod cserélni a zajkeltőt akkor lehet önmetsző csavarral is rögzíteni ha nincs más mód.
Ajtópanel, 2 csavar +csatik visszapattint és kész is. Kábé 20 perces meló ha nem baxod el a lépést mint én a harom kis patenttal a jobb oldalon. Akkor minimum egy óra. Ha az ablakemelő mechanikához is hozzá akarsz férni akkor viszont a fém panelt is le kell kapni ami azért macerás, mert 4db popszegecs rögzíti a szerkezetet a panelhoz, vagyis újabb fúrás kell és még legalább 2 cső/kábelköteg is útban lesz ezért azt már nem is erőltettem.Mikor fóliázzák az ablakokat gondolom nem veszik ki az egész üveget. Valaki látta már h csinálják?
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
gabor9991
őstag
Gondolom dízel a szívó benzines nem nagyon szokott elromlani.
Az enyém 8 éve van nálam 4 évesen vettem én is túl vagyok már a tipushibákon, plusz rakás kopó alkatrész cseréjén ennek ellenére most a kormánymű kopog a hátsó fék nyikorog amikor felengedem a fékpedált néha a műszerfal mutatói fals infót mutatnak zajos a kuplungban a kinyomócsapágy, ha 4000 körüli fordulatnál váltogtok plusz esedékes a vezérműszíj csere mert eltelt a 8 év, a vasárláskor lett cserélve.
Szóval én is dobok még rá pár ezrest, de marad mert nincs mire cserélni. -
gabor9991
őstag
Kétségtelen, hogy nem szabad eladni, miután ennyi pénz el lett rá költve.
Lesznek hibái ezt követően is ez is biztos, de olyan nagyon zsebbenyúlós baja már nem lehet, már meg lett javítva minden típushiba.Nem rossz szándékkal írtam, hogy "eddig" rá lett költve egy másik ára.Ritka aki ezt így kifizeti, szerintem sokan inkább eladták volna még az elején. -
-
Goose-T
veterán
Nem tök jó hangja volt, jól is ment. Az 1,6-os benzines az teljesen más konstrukció. Ez Mazda-fejlesztés, az 1,6-ost meg a Yamahával fejlesztették.
A képeken elvileg annak kell látszódnia, hogy kokszosak a szelepek, kuka a hajtókarcsapágy, meg talán a dugattyú is kokszos. A hengerfal szerencsére nincs kihordósodva, szóval jól javítható elvileg.
[ Szerkesztve ]
Eladó gitárok: https://tinyurl.com/yc7pawkr *** Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
kcsa
veterán
Hibátlan, köszönöm! (Mondeo Bosch, a másik kettő ATE). Innentől az is kijelenthető lassan, hogy csak ABS-el, vagy más gyártó termékeivel szerelt autók nem kattannak, csak az ATE (Conti) ABS+ESP-vel szereltek.
szerk.: többieknek is köszönöm természetesen
[ Szerkesztve ]
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
gabor9991
őstag
Most kellett vennem mk2 focusra ködlámpa fölötti díszcsíkot, műanyag doblemezt, hűtő alatti légterelőt, utángyártottat vettem de annyira hitvány minőségű mind, hogy hihetetlen.Olcsó volt ugyan, de lehet jobban jártam volna bontott gyári műanyagokkal.
Gondolom az utángyártott fényszóró minősége se lenne jobb.[ Szerkesztve ]
-
Jenne
őstag
Sziasztok!
A fiam Fiestájában, 2006-os 1.4 TDCi és Ghia szereltség, amely autót használtan vettük két éve, abban valami hasonló lehet, mert ilyenkor hideg napokon reggel (de máskor is ha elindulás után rá van adva a fűtés) elindulás után pár perccel már elég szépen nyomja be a meleg levegőt. A vízhőfok mutatója meg még meg sem rezdül kilométereken át.
Na meg a szélvédő fűtés is valami szuper dolog. Nem kell kapirgálni a szélvédőt, hajnalban 2 perc motor melegítés után az ablaktörlő már leviszi a felolvadt jeget.[ Szerkesztve ]
A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
Recon666
Közösségépítő
Tegnap egy helyen alul az intelcooler felett volt egy cső ami egy fémcsőbe ment vagy műaynagba nem tudom pontosan na ott a csatlakozásnál tiszta olajos volt, csak nem fértem hozzá normálisan hogy meghúzzam kábelkötegelővel rászorítottam ahogy tudtam de semmi nem történt, bilincs tudom sokkal többet húzna de ugy el van rejtve hogy még kis 7 es kulcsal sem fértem oda.
Ha álló helyzetben gázt nyomok, akkor mozognia kéne a geometria állító ki karnak ugye?
-
Recon666
Közösségépítő
2001. 08-hóig változó geometriást kaptak, utánna lett fix (2 oldalt irják). Nem akasztottam szét vagy mire gondolsz? Kombifogóval tudtam mozgatni csak
[ Szerkesztve ]
-
mtade
aktív tag
update2 Neten találni változógeósdat is TDDi-re... Naeztmárnemértem.
szerk
update3 Megvilágosodtam...[ Szerkesztve ]
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
Recon666
Közösségépítő
Forscannal meg obd2 vel mértem turbo nyomást és 100kpa-val (1bar) indult ugy hogy beleméri a külső légnyomást. A maximum nyomás 146Kpa (0,46bar akkor ha jól számolom a tényleges turbó nyomás) volt 3400-as fordulaton a MAP szenzor szerint. Ami gondolom elég nudli, ahogy olvastam. Akkor vaalhol szokik a levegőm vagy nincs turbóm?
[ Szerkesztve ]
-
Recon666
Közösségépítő
-
Gombinyó
őstag
Arról nem tudtam, nekem eddig csak jó. A TDCi-vel lehet menni hozzá bátran sztem.
Egyszer EGR hibával mentem hozzá, amire más műhelyben porlasztó hibát mondtak. Másodszor pedig a féken a porvédő beleért valamibe és az nyikorgott kanyarban. Arra máshol betétet akartak cseréltetni...[ Szerkesztve ]
-
jozsi252
veterán
Okés köszi!
Hátsók nagyon szépek lettek, de az elsőket könnyebb egyszerűbb úgy hogyha ki vannak szedve. Illetve belül se baszok össze mindent mikor sikálom.
Gondolom az ülésfűtés miatt nem szabad semmiképp sem sok vizet használni?Ja még egy dolog amivel szívok jó ideje. Eltört a vezetőoldali ülésnek a háttámla állítója. Egyszerűen nem tudok egyik bontóból se szerezni mert ugye üléssel együtt mennek ezek.. Nem tudtok esetleg egy helyet ahol lehetne venni?
iPhone 16 Pro Max
-
jozsi252
veterán
De magát a kárpitot nem akarok leszedni. Csak kiszerelni az ülést és kárpittisztítógéppel megtakarítani. Illetve a hátsókat úgy csináltam hogy kárpittisztító szerrel befújtam, megsikáltam, majd a kárpittisztító géppel kiszívattam a vizet meg vegyszert..
iPhone 16 Pro Max
-
senior tag
Kockáztatnák a szalon bezárását ilyenekkel? :/ Az meg milyen lenne már, hogy hát amúgy szeretném nézni, hogy cserélitek ki az olajat, meg mutasd már meg a flakont meg stb. Nem akarok összeveszni velük, mert eléggé jóba lettünk, nagyon rendes, kedves, fiatalos társaság. Viszont, csak féltem a kocsim, szeretném, ha minden rendben lenne vele. Jó olaj, szűrő, stb. kerülne bele.
Your car, your life ;)
-
Real_Necro
veterán
Kíváncsi leszek, hosszabb távon mennyire lesz megbízható ez a szerviz. Remélem minden rendben lesz.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
aginor
veterán
Mázlid volt, de azért és nem lennék olyan öntelt (ezt ne vedd magadra, ez rám vonatkozik), hogy azt gondoljam vagyok elég dörzsölt hozzá, hogy próbálkozzak náluk, arról már nem is beszélve, hogy a mentalitásukat sem bírom, nem lehet velük rendesen alkudni sem..
gegszee: egyszer már bezártak az egész országban (vagyis bezárták őket), ha jól emlékszem.
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
Goose-T
veterán
Én meg az AAA-tól vettem, és egyelőre még minden oké, pedig már megjártuk Romániát is vele. Az más kérdés, hogy még mindig árulják a kocsinkat.
Szerk.: valaki igazán felhívhatná őket, hogy megvan-e még, aztán beszámolhatna róla, mit mondanak.
[ Szerkesztve ]
Eladó gitárok: https://tinyurl.com/yc7pawkr *** Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Torrent meghívó kunyeráló
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Okos Otthon / Smart Home
- Gaming notebook topik
- Milyen notebookot vegyek?
- Környezetvédelem
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Ma fejezi be karrierjét a Windows 7
- További aktív témák...
- Secretlab TITAN Evo "Classic" Regular méret Vadi új Bontatlan Számlával
- Romet Rambler R9.3 MTB Vadi új, 0 perces, Garanciás!
- Canyon Stoic 2 XL
- Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG LED facelift, új vezérlés, sérülésmentes
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest