Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-01 20:13:33

LOGOUT.hu

Ford topik téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#10701) kcsa válasza radi8tor (#10700) üzenetére


kcsa
veterán

A turbó miatti járatás benne van manualban, de ezt meg rohadt körülményes lenne körülírni, ezt készséggel elhiszem. Ezért kellene a félcentes led, dehát sajnos nem fér bele az árba...

szerk.: sőt még led sem kellene, ezen autók (itt főleg a Mondeora gondolok) zömében van valamilyen műszerfali kijelző, ki is írathatja oda hogy "regenerálok, ne állíccsad le"

[ Szerkesztve ]

(#10702) TayRol válasza bajnokpityu (#10696) üzenetére


TayRol
veterán

Megdumaltuk.

(#10703) radi8tor válasza kcsa (#10701) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Jóó de akkor rögtön jönnének a zöldek, hogy miért járatják a motort, ha nem is mennek sehova.
Tényleg ezekben a start-stop kocsikban ez nem is kivitelezhető.

⭐ Stella

(#10704) kcsa válasza radi8tor (#10703) üzenetére


kcsa
veterán

Nem kötelező, le is lehet állítani. Csak akkor drága lesz, és arról sem vagyok meggyőződve hogy a környezeti terhelés egy csere-DPF előállítása során kisebb lenne. De mondom, a turbós le van írva.

(#10705) bajnokpityu válasza radi8tor (#10700) üzenetére


bajnokpityu
félisten

ilyet nem irhatnak le, nyugaton álló autónak kresz szerint meghatározott ideig szabad csak járnia.
Valamit ilyesmit meséltek a kinti cimborák. Ilyen 1-2 perc után jöhet a rendőr. regen simán lehet 15perc is. azzal már dutyiba visznek :D

skodri használatijában olyan volt leirva( és gondolom a többiekében is ez van), hogy min 4km-es utakra használja.

esetleg olyat irhatnak még le, hogy hosszabb autópályaüzem, vagy megterhelő menet utána fél percet járasd, de sztem ilyet se irnak le. meg annak semmi köze a koromszűrőhöz.

cserekoromszűrő sztem minimális környezeti teher. ami videokat láttam, ez inkább valami szövetszerű párnabelsőre hasonlított. platina az a katalizátorban van. nomeg nézz meg egy dpf nélküli tádét, mi kormot küld ki hátra egy kicsit megemelt turbonyomás mellett. és az pár mp, nemhogy százezer kilóméter.

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#10706) kcsa válasza bajnokpityu (#10705) üzenetére


kcsa
veterán

Megkerestem, ez van benne:

(#10707) bajnokpityu válasza kcsa (#10706) üzenetére


bajnokpityu
félisten

ez csak annyit mond, hogy fordulatszámon ne vedd el a gyújtást turbonál. egyetlen pillanatnyi járatásra nem kér.

ahogy a regennál is azt mondja, hogy haladjál a forgalomba, és ne alapjáraton járasd.

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#10708) kcsa válasza bajnokpityu (#10707) üzenetére


kcsa
veterán

én is el tudtam olvasni :P

Pedig teljes bizonyossággal emlékszem, hogy régebben benne volt (turbósnál) hogy kicsit járasd. Majd megtúrom az enyémet is, csak az lent van a kocsiban.

(#10709) 7Sony7 válasza kcsa (#10708) üzenetére


7Sony7
addikt

Nem tudom most miből van a turbó csapágya, de régebben úgy hallottam, hogy a csapágy kerámiából van, és ha "erőltetett menet" után egyből leállítod, akkor a forró fémház aktív hűtése leáll ( nincs olajcirkuláció), a hirtelen megnövekvő hőmennyiség miatt megrepedhet a csapágy/csapágyház.
+ az ott maradt olaj leéghet, lekokszolódhat.

-

(#10710) bajnokpityu válasza kcsa (#10708) üzenetére


bajnokpityu
félisten

szerintem nem volt benne manualban.
most beszéltem szerelőmmel, insigniája van, neki villog gyárilag a műszerfalon ikon, ha regenerál.

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#10711) SzlobiG válasza radi8tor (#10697) üzenetére


SzlobiG
félisten

Szándékosan nincs vissza jelzés, hogy neked "gondozás" mentes legyen ne is lásd, ne is kelljen foglalkoznod vele. :)

(#10712) bajnokpityu válasza SzlobiG (#10711) üzenetére


bajnokpityu
félisten

igen, az is mekkora már, hogy 60fokos viznél csomó autó 90fokot jelez. ahogy gondolom 105foknál is 90.jó a parasztnak, hogy azt hiszi oké.
valaha olajnyomás,olajhő volt a turbosokon, most meg még a vizhőfokot is kamuzzák.

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#10713) DeFranco


DeFranco
nagyúr

tudtok nekem egy árat mondani egy kuplungcserére? tárcsa, kuplungszerkezet, munkahenger, kinyomócsapágy csere, munkadíjjal, luk kuplunggal.

a pedál alatti nyomóhenger nélkül.

akinek van valid infója, hogy ez kb. milyen nagyságrendet kóstálhat, ossza már meg legyen kedves.

(#10714) Goose-T válasza DeFranco (#10713) üzenetére


Goose-T
veterán

Nekem 100 ezer körül volt még 2013-ban, ebben benne volt az alkatrészek ára is. Ha jól emlékszem, akkor tárcsát, szerkezetet és kinyomócsapágyat cseréltek. A munkahengerben nem vagyok biztos.

Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar

(#10715) DeFranco válasza Goose-T (#10714) üzenetére


DeFranco
nagyúr

köszönöm, nekem most 120-as ajánlatot* adtak. közben olvtárs talált egy ilyet referenciának: [link]

*jó, tulajdonképpen ez ultimátum volt, mert trélerről csörlőztük le a kocsit, szóval nem volt nem kérem opció :D

de akkor ez az ár nem példa nélküli, valamiért 70-80k-s árszint volt a fejemben.

[ Szerkesztve ]

(#10716) V.Stryker


V.Stryker
nagyúr

Sziasztok,

Ford Fiesta 1.4 benzin, FXJA. Pár napja Check Engine hiba... kiolvas... 0420 ... Katalizátor hiba. Össze vissza telefonálok, mondták, hogy 99%, hogy ez csere, ez ilyen. Már a víz kert a 120ezres javítás miatt. Amikor kiolvastam Forscan-al, akkor próbáltam törölni, de egyből visszajött, tehát a hiba fennállt.

Most eltelt két nap, használtuk, mert kellett. Ma a feleségem hazaért és mondja, hogy eltűnt a hibajelzés. Az mondja ment a kocsival és mintha egy pillanatra elgyengült volna, majd mintha mi sem történt volna, ment tovább és eltűnt a hibajel.

Ilyenkor most akkor mi van? Csere, nem csere?

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#10717) radi8tor válasza V.Stryker (#10716) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Nekem azt mondták, ha egyszer kiütöd belőle a hibakódot és vissza jön akkor az tényleg azt jelenti, hogy rossz a katalizátor.

Olcsóbban is meg lehet azt úszni, pl náluk.. Kérdés, hogy hány éves az autód.

⭐ Stella

(#10718) V.Stryker válasza radi8tor (#10717) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

De most magától eltűnt a hiba. ilyenkor mi van?

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#10719) SzlobiG válasza V.Stryker (#10718) üzenetére


SzlobiG
félisten

Lehet kicsit meg volt járatva és tudott tisztulni ideig óráig jó lesz aztán megint jönni fog a hiba.

Viszont addig ne bántsd szerintem, ameddig nem dobja újra.

(#10720) bajnokpityu válasza V.Stryker (#10718) üzenetére


bajnokpityu
félisten

pl el volt törve, anya adott egy gázt, és kilökte magából a felét. kalapos stiftnél több ilyen történt.
majd kapsz új hibakódot, egy kicsit másmilyet. :)

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#10721) radi8tor válasza V.Stryker (#10718) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Nekem is volt, hogy eltűnt magától még az elején. Egyszer pl akku saru levétel után is jó volt. De pl autópályázás után mindig visszajött bármennyiszer kitöröltük.

⭐ Stella

(#10722) V.Stryker válasza radi8tor (#10721) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

De miért pont autópályázásnál dobja? Nem akkor kéne tisztuljon? :U Nincs valami adalék, amivel kinyújtható ez a móka?

[ Szerkesztve ]

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#10723) radi8tor válasza V.Stryker (#10722) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Nem ástam bele magam a katalizátorok lelkivilágába, de úgy sejtem azért mert akkor sokkal melegebb lesz, mint városi autókázásnál.
Pályázásnál is akkor jött a jelzés miután lejöttünk róla és gondolom kezdett hűlni. Vagy nem tudom.:)

⭐ Stella

(#10724) V.Stryker válasza radi8tor (#10723) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Hát mondjuk most annyi változás van az életünkben, hogy nem csak BP-en használjuk, hanem elköltöztünk és van napi legalább két alkalommal 110-es tempó 20km -en át.

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#10725) bajnokpityu válasza V.Stryker (#10722) üzenetére


bajnokpityu
félisten

a koromszűrő tisztul pályán, a katalizátornak nincs ilyen tisztuló üzemmódja.
ha véletlen az a baja, akkor az amúgy mivel platinából van, drága. stiftnél autó árának fele volt :o

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#10726) DeFranco válasza radi8tor (#10723) üzenetére


DeFranco
nagyúr

radi, neked az exide befért a kocsiba az akkufedél alá? 60AH-s?

[ Szerkesztve ]

(#10727) radi8tor válasza DeFranco (#10726) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

61 Ah-s, igen befért. A fehér leszorító szalagot viszont le kellett szedni, csak a műanyag papucs fogja, de az is bőven elég, mert a másik fele is beakad.
A szalagot behajtogattam az akku mögé.

[ Szerkesztve ]

⭐ Stella

(#10728) DeFranco válasza radi8tor (#10727) üzenetére


DeFranco
nagyúr

nem is látok most 61-eset csak 53-asat meg 64-eset.

(#10729) radi8tor válasza DeFranco (#10728) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Náluk nincs, de attól még van 61-es is (EA612). De akkor vegyél 53-ast ha az a webshop a szimpi.
Amúgy az első találat az egy ajánlott cég (AKKUMAX.HU Kft.)

[ Szerkesztve ]

⭐ Stella

(#10730) DZs válasza V.Stryker (#10722) üzenetére


DZs
senior tag

A katalizátor érzékelője jó, csatlakozója ép, nézted?

DeFranko: kétféle akku magasság van, a fordba az alacsonyabb kell.

(#10731) pet007


pet007
aktív tag

Azt esetleg tudja valaki, hogy duratec-he motoroknal muanyag szelepfedelhaz csavarjait mekkora nyomatekkal kell meghuzni?

(#10732) DeFranco válasza radi8tor (#10729) üzenetére


DeFranco
nagyúr

még csak keresgélek, de akarok rövid időn belül akkut venni. nincs különösebb preferenciám, amit linkeltem ott a legolcsóbb, ennyi.

@DZs: ahogy nézem radi akkuja 175mm magas, amiket én néztem viszont 190mm magasak, erre a két méretre gondolsz? ezek egyébként szabvány méretek? a 190-es nem fér be a fókába a fedél alá, jól értem, és 175-öset kell keressek?

(#10733) radi8tor válasza DeFranco (#10732) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Jaja ekkora és pont befér a fedél alá.

⭐ Stella

(#10734) DeFranco válasza radi8tor (#10733) üzenetére


DeFranco
nagyúr

fene egye meg, drágább nem is kevéssel az 53AH-snál plusz a világ végéről lehet beszerezni csak.

ami beszerezhető és megfelelően alacsony az a 47AH-s, elvileg annak is elégnek kellene lennie, nem tudom mik a tapasztalatok...

(#10735) albiosz válasza DeFranco (#10734) üzenetére


albiosz
őstag

nekem a 47-es ment az 1-es Fókába tavasszal, innen: [link]

Tél ugye még nem volt azóta, de teszi a dolgát.

(#10736) DZs válasza DeFranco (#10734) üzenetére


DZs
senior tag

Én ilyet vettem a 2 literes benzinesemhez és elég.

(#10737) radi8tor válasza DeFranco (#10734) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Nem azon a 14 Ah-n fog múlni a dolog szerintem.

⭐ Stella

(#10738) troll81


troll81
addikt

sziasztok vagy egy 2002 1.8 zetec motoros fokam.kombi.kicsit erdekes a hangja a motornak de csak hidegen melegen csendesebb rendszeres karbatatras alatt van,igaz sokat megy napi varosi hasznalat illetve palya hetvegen :K mi lehet a hiba? :R

(#10739) radi8tor válasza troll81 (#10738) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

:DD
Azért ez a kicsit érdekes a hangja megmosolyogtatott. Ebből szerinted honnan tudnánk mi a baja? Szerelő fogja megmondani.

⭐ Stella

(#10740) troll81 válasza radi8tor (#10739) üzenetére


troll81
addikt

azok letettek rola es ne foglakozzak vele volt a valasz :K hidrotoke van ebben a motorban? :F ehhez lama vagyok rendesen :W

(#10741) pet007 válasza troll81 (#10740) üzenetére


pet007
aktív tag

Esetleg egy rovid video YT-on, nyitott motorhaztetovel kozelrol, hogy halljuk? :B

(#10742) troll81 válasza pet007 (#10741) üzenetére


troll81
addikt

holnap megoldom,mennyi km szamit soknak?egy ilyen benzines motornal? :F

(#10743) kcsa válasza troll81 (#10742) üzenetére


kcsa
veterán

0 és 500 ezer között valahol, karbantartástól függően.

(#10744) troll81 válasza kcsa (#10743) üzenetére


troll81
addikt

313000 ennyi most rendszeres karbantartas alatt van 10 e km olaj levegoszuro stb ami kell :K

(#10745) ReFleXx válasza troll81 (#10740) üzenetére


ReFleXx
addikt

nincs hidrotoke, ugy remlik 150e kmerenkent kell szelephezagot belöni, nalad mar most kene masodjara.

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#10746) troll81 válasza ReFleXx (#10745) üzenetére


troll81
addikt

koszonom ez eddig a legjobb valasz :R erre rakerdezek a szerelotol mindenkepp :R

(#10747) ReFleXx válasza troll81 (#10746) üzenetére


ReFleXx
addikt

Szívószelep-szelephézag (20° C ± 5° C-on) 0,11-0,18
Kipufogószelep-szelephézag (20° C ± 5° C-on) 0,27-0,34

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#10748) troll81 válasza ReFleXx (#10747) üzenetére


troll81
addikt

koszonom :K a legkorrektebb valaszt te adtad :R

(#10749) Sub-ZeRo válasza ReFleXx (#10745) üzenetére


Sub-ZeRo
nagyúr

Ezt én sem tudtam. Ha semmi zaj nem jön ki, akkor is kell gondolom... :DDD

"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."

(#10750) Ijk


Ijk
nagyúr

Tavasszal vásárolt Fiestához (még nem 2017-es) akarok venni téligumit felnivel.
Megkerülhető a nyomásérzékelő rendszer?

/人◕ ‿‿ ◕人\

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.