Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-01 20:13:33

LOGOUT.hu

Ford topik téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#10751) SzlobiG válasza Ijk (#10750) üzenetére


SzlobiG
félisten

Nem, kell bele másképp sipákolni fog. Viszont két fajta rendszer van, ha neked az ABS verzió van, akkor nem kell a kerékbe szenzor.

(#10752) Ijk válasza SzlobiG (#10751) üzenetére


Ijk
nagyúr

Hol tudom ezt lecsekkolni?

/人◕ ‿‿ ◕人\

(#10753) ReFleXx válasza Ijk (#10752) üzenetére


ReFleXx
addikt

háttő a müszeregység menüpontjai között látod a keréknyomás adatokat bar-ban?
illetve etis oldalan az alvazszam megadasa utan tudod bongeszni a beepitett featureket.

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#10754) ReSeTer


ReSeTer
senior tag

Nem tudjátok, hogy van e 1.6 tdci focusoknak (G8DA) kisnyomású üzemanyag szivattyújuk? Vagy üzemanyagpumpájuk?

Kiszeretnénk takarítani a tankot, kell valamire figyelnünk?

Csak mert közben most arra gyanakszunk, azért tilt le az autó. Amíg hideg a motor addig megy, amint bemelegszik, elmegy az erő, meg nem akar fordulatot venni, alapjárat ingadozó, leakar fulladni.

Arra gondoltunk, hogy azért megy még hideg motorral, mert addig van még a csőben üzemanyag, és mire bemelegszik a motor, addigra kifogy belőle, mert elvan dugulva a tanknál valami.
Lehetséges?

Akkor olvastam olyat is, hogy valakinek elvolt törve valami a magasnyomású szivattyúban, fémport küldött a porlasztókon keresztül, aztán azokat kinyírta.

Enyémben most lett mindegyik felújítva, nyugtassatok meg, hogy ilyet csak nem csinál, úgy, hogy hidegen megy a motor, aztán melegen meg nem....ha a magasnyomású rossz, akkor az hidegen is rossz, nem?

[ Szerkesztve ]

(#10755) SzlobiG válasza ReSeTer (#10754) üzenetére


SzlobiG
félisten

Amikor a porlasztókat felújítottad a magasnyomásút nem vitted el bevizsgáltatni? Az üzemanyag szűrőházba ha van fémreszelék, akkor szar a magasnyomású, legalább is ez egy jel a hibájára.

(#10756) ReSeTer válasza SzlobiG (#10755) üzenetére


ReSeTer
senior tag

Hát azt most nem tudom neked megmondani, lehet a szerelő kidobta már a kukába.

De mi a logika az egészben, ha ez a baj? Miért működik normálisan az egész, amikor hideg motorral megyek (vagy jó pár óra állás után)? Ha ott fémreszelék van, akkor az hideg motornál is van, nem?

(#10757) pet007 válasza ReSeTer (#10754) üzenetére


pet007
aktív tag

Hat logika alapjan nem koser, addig oke, hogy ameddig felmelegszik a motor addig van a csoben. Utana leallitod, megvarod mig lehul, utana ujra jo? Csak mert magatol semmi nem fog neked felfele folyni, foleg ha el lenne dugulva. Hibakodot nem dob?

(#10758) SzlobiG válasza ReSeTer (#10756) üzenetére


SzlobiG
félisten

Hát ez egy jó kérdés, nehéz kideríteni sajna az eféle hibákat. Amit korábban mondtam üzemanyag nyomást mértetek? Hidegen és melegen is meg kéne mérni.

(#10759) ReSeTer válasza pet007 (#10757) üzenetére


ReSeTer
senior tag

Semmi hibakód.

Az üzemanyag úgy folyhat felfele, hogy vákuum keletkezik a csőben amikor már erőlködik, mert szívná de nem jön semmi. Aztán meg a vákuum szívja fel a csőbe amikor áll.
Így áll a logika? :DD

Elvileg rá volt kötve a gép járó motornál, többet nem tudok.

De akkor szerintetek ilyet dugulás nem csinálhat?

(#10760) haxxika


haxxika
senior tag

Sziasztok,

Alkatrész után kutatok, a 2014-es Fiesta Van-hoz. Csomagtér rolóhoz kellene egy ilyen műanyag pöcök plusz csavar, mint ami a képen is van:


Be lehet ezt valahol szerezni?
Előre is köszi a segítséget!

Szerk: Ugyanitt bármilyen ötletet fogadok ennek kiváltására :) Enélkül folyamatosan leesik a csomagtér roló és egy idő után idegesítő, hogy midnig vissza kell rakosgatni.

[ Szerkesztve ]

OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika

(#10761) radi8tor válasza haxxika (#10760) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Márkaszerviz alkatrész osztályán próbáltál már venni?

⭐ Stella

(#10762) haxxika válasza radi8tor (#10761) üzenetére


haxxika
senior tag

Egyelőre még nem, csak félek hogy itthon nem lesz, mivel franciából származik a kocsi.
Eddig kerestem allegro.pl-en, ebayen, alin, angol fórumon, más oldalakon... De holnap felhívom valamelyik Ford-ot, hátha tudnak segíteni.

OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika

(#10763) kcsa válasza haxxika (#10762) üzenetére


kcsa
veterán

Ne viccelj már, minden van, legfeljebb várni kell.

(#10764) molnarpeter válasza haxxika (#10760) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Mágnes? Van alkatrész mindenhez, két hete futott ki itthon a Fiesta Van :)

(#10765) DeFranco


DeFranco
nagyúr

na megvettem az exide akksit, két kérdésem van:

1: valahogy ki lehet deríteni az akksi gyártási idejét a rásütött kódokból? keresgéltem a neten, de nem találtam róla semmit szinte.

2: a sarukat fedő műanyag elemek (kifordítható majd leemelhető) lekerülnek bekötéskor és nem kerülnek vissza, ugye?

(#10766) DeFranco válasza DeFranco (#10765) üzenetére


DeFranco
nagyúr

ok, elvileg megvan a gyártási idő:

[link]

oroszul van de minden más baromság, ennek legalább értelme is van. és van rajta ilyen kód.

(#10767) radi8tor válasza DeFranco (#10765) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Nem kerül rá vissza a kupak. Nincs is sok értelme Focusnál mivel egy fedél védi az akkut por és egyéb behatások ellen.

Mikori gyártásút kaptál?

[ Szerkesztve ]

⭐ Stella

(#10768) DeFranco válasza radi8tor (#10767) üzenetére


DeFranco
nagyúr

6F, 2016 év végi.

esküdözött az ürge hogy nagyon új mert náluk nagyon forog a készlet de én meg hiszem ha látom, végül nem került rá sor, hogy megnézzük (bár azt mondta kikódoljuk) mert másik ügyféllel kezdett el foglalkozni, engem meg alapból felhúzott mert minden volt csak normális nem (tipikus megsértődik mert kérdezek effektus)

éppen ezért elfelejtettem megkérdezni hogy mi legyen azokkal a sarkokkal amit kérdeztem, mikori a gyártás illetve hogy kell-e bármilyen töltés vagy előkészítés használat előtt.

nem tudom hogy ez a 2016 év vége túltárolt akkunak számít-e.

(#10769) radi8tor válasza DeFranco (#10768) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Azt írják az egyik leírásban, hogy 12.52V alatti feszültségnél már újra kell tölteni az akkut. 12.2V alatti kapocsfeszültséggel rendelkező akkut pedig le kell selejtezni.
De ez minden gyártónál más.

⭐ Stella

(#10770) DeFranco válasza radi8tor (#10769) üzenetére


DeFranco
nagyúr

nincs multiméterem, nem tudok feszültséget nézni sajnos, pont ezt nyomozom a ctek topicban, hogy ilyenkor mi van.

mondjuk szerintem kb. semmi, más megveszi, berakja, megy vele, nem kell ezt túlgondolni, csak most már érdekel, hogy vajon ez mennyire számít "túltároltnak"

(#10771) radi8tor válasza DeFranco (#10770) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Ha ennyire érdekel akkor szerezz egy multimétert, mert az idő önmagában nem jelent semmit. Az is befolyásolja az élettartamot, hogy hány fokon volt tárolva.

⭐ Stella

(#10772) Pardise válasza Pardise (#9930) üzenetére


Pardise
senior tag

Azóta is ez van, egyre gyakrabban. Már kb minden elindulásnál ezt műveli a kocsi, kezd kicsit elegem lenni, mert ez balesetveszélyes is lehet. Márciusban lesz a kocsi kifizetve, gondoltam, hogy elkéne adni és venni egy Ecoboostosat. Jó ötlet lenne ez? A kocsin gondolom rengeteget veszítenék. A szalonban gondolom nem sokért számítanák be, ha meg eladnám, mint magánszemély, a kutya nem venné meg, mert amint mennének vele egy kört kérdeznék, hogy mi az isten ez, hogy egyesben nyomom neki és nem megy. Indulnék és teljesen leszabályoz a kocsi, a fordulat visszaesik, néna koppan/pukkan egy picit valami és bármit csinálok nem reagál semmire. Kb. 5 mp eltelte után tér magához. Nem hiszem, hogy ez normális lenne... Szervízben ahogy írtam azt mondták, nincs gond, a változó szelepvezérlés miatt van, megkell várni ilyenkor, míg átfordul a lendkerék meg stb.

[ Szerkesztve ]

Your car, your life ;)

(#10773) DeFranco válasza Pardise (#10772) üzenetére


DeFranco
nagyúr

szakműhely, diagnosztika, jegyzőkönyv, garanciális igény érvényesítése a szalonban.

(#10774) Pardise válasza DeFranco (#10773) üzenetére


Pardise
senior tag

Mind meg volt :/ Nem észleltek semmi hibát azt mondták, olyan fejlett az elektronikája a kocsinak, hogy a legkisebb hibát is kimutatná.

Your car, your life ;)

(#10775) DeFranco válasza Pardise (#10774) üzenetére


DeFranco
nagyúr

mondom szakműhely. nem semmirekellő márkaszerviz.

te most komolyan bevállalnál három fasz pék miatt többmilliós bukót csak azért mert inkompetens barmok és próbálnak hülyére venni?

garanciális az autód, olyan meg nincs, hogy valami üzemszerűen durrog meg nyomod de nem megy.

[ Szerkesztve ]

(#10776) Pardise válasza DeFranco (#10775) üzenetére


Pardise
senior tag

Tudnál ajánlani szakműhelyt? Esetleg Mezőkövesd környékén? Nem veszik el a garancia, ha oda viszem?

Your car, your life ;)

(#10777) DeFranco válasza Pardise (#10776) üzenetére


DeFranco
nagyúr

nem ismerem a mezőkövesd környéki szakszervizeket.

szerintem egy diagnosztika/vizsgálat nem jár garanciavesztéssel de erre vannak szakemberek, őket kell megkérdezni.

hugyosjózsi a szalonban az nem szakember, csak szépen tud írni munkalapot meg megkínál kávéval.

simán hülyére vagy véve.

(#10778) Pardise válasza DeFranco (#10777) üzenetére


Pardise
senior tag

Hülyére vennének egy szalonban? Nekik erre garanciát kell vállalni, ha bármi van a kocsival nekik kell állni és javítani.

Viszem a kövesdi Suzuki szervízbe. Ismerjük ott a főnököt meg az egész brigádot. Kíváncsi vagyok mi lesz ebből.

[ Szerkesztve ]

Your car, your life ;)

(#10779) -v- válasza Pardise (#10772) üzenetére


-v-
addikt

venni egy Ecoboostosat. Jó ötlet lenne ez? A kocsin gondolom rengeteget veszítenék

Szerintem akkor jó ötlet. ;] :DDD

(#10780) SzlobiG válasza Pardise (#10774) üzenetére


SzlobiG
félisten

Ja csak van olyan hiba amit nem fog, tud jelezni. A céges 208-ba is belerakták az után gyártott hűtőt és pálya tempónál forralja a vizet, de nem dob hibát, hanem csökkenti a sebességet. Kétszer voltunk vele a szervizbe azt mondták semmi baja... Még videót is csináltam róla nekik ott volt a 110 fokos víz. :U

(#10781) Pardise válasza SzlobiG (#10780) üzenetére


Pardise
senior tag

En is Erre gondoltam h ez olyan hiba amit nem mutat ki. Így hogy fog akkor kiderulni ki a baja...

Your car, your life ;)

(#10782) -v- válasza Pardise (#10781) üzenetére


-v-
addikt

fordfocus.hu - keresd Bagoly600-at, ebbe a topikba nyugodtan beírhatod a problémát részletesen: [link] ez az unofficial online csatornája a szervizüknek :) Gödön vannak, ilyen hibakutatásokat elég jó hatékonysággal szoktak végezni.

(#10783) Pardise válasza -v- (#10782) üzenetére


Pardise
senior tag

Nagyon köszönöm!!

Your car, your life ;)

(#10784) pet007


pet007
aktív tag

Gyors segitseg kellene, ma bezartam autot (kettore mint mindig) es valamiert raprobaltam nyitni az ajtora, ami azonnal ki is nyilt. Tehat gombbal bezarom autot, de ha vezetooldali (jobb) ajton meghuzom kilincset akkor felold kozponti zar. Talalkozott mar valaki hasonloval?

(#10785) pet007 válasza pet007 (#10784) üzenetére


pet007
aktív tag

Kozben sikerult bezarni autot, kulccsal vezetooldalt es taviranyitoval a tobbit. Azert jo lenne a vegere jarni, hogy mitol kezdte el ezt csinalni... kerdes, hogy miota csinalja, lehet mar honapok ota "nyitva" parkol a kocsi az utcan... :W

(#10786) Pardise válasza SzlobiG (#10780) üzenetére


Pardise
senior tag

Ha lesz időm bemegyek a szalonba és elviszem őket pár körre h lássák érezzék hallják a dolgokat.

Your car, your life ;)

(#10787) SzlobiG válasza Pardise (#10786) üzenetére


SzlobiG
félisten

Mást nem tudsz, mint addig vissza vinni, ameddig meg nem csinálják.

(#10788) Pardise válasza SzlobiG (#10787) üzenetére


Pardise
senior tag

Azért is érdekes a dolog, mert csak egyesben csinálja ezt mindig meg nagy ritkán másodikban. A tobbi sebességnel nincs ilyen. Hatra menetben jött meg első párszor. Remélem kiderul mi lehet a gond :/

[ Szerkesztve ]

Your car, your life ;)

(#10789) bajnokpityu válasza pet007 (#10785) üzenetére


bajnokpityu
félisten

Nemtom milyen autó, de focusoknál szinte minden generációt érintett valamilyen zárprobléma.
nagyrészt elkopnak.

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#10790) Vaze


Vaze
őstag

Sziasztok!
Szombat ota egy Ford Mondeo tulaja vagyok.
Ahogy latom,gps nincs benne,egy kerdes foglalkoztat e temaval,megpedig az hogy gps-t fel e tolthetek ra valahogy,vagypedig csak ugy lehetseges hogy kicsereltetnem a fejegyseget?
Ja es volna meg egy kerdesem :B
Hiaba probalkozom hogy kitegyem a digitalis sebbessegmerot a muszerfalamra,sehol sem talalom.Egyaltalan van ilyen opcio vagy csak a manualis sebbesseg merom van?
Sorry a hulye megfogalmazasert :B
Az auto 2015- os evjaratu.
Valaszokat elore is koszonom :R

Ford

Jpg
Jpg2

[ Szerkesztve ]

MSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD

(#10791) SzlobiG válasza Vaze (#10790) üzenetére


SzlobiG
félisten

Üdv.

Sztem nem nagyon van itt MK5 mondeo tulaj. :)

Ha jól látom anglia, itthon van egy tag aki sztem tudná frissíteni neked. Viszont ha fizikailag nincs benne a GPS antenna, akkor azt hiába frissíti, szóval először azt derítsd ki. Pl etis alvázsszám alapján meg mondja a felszereltséget.

(#10792) ReFleXx válasza SzlobiG (#10791) üzenetére


ReFleXx
addikt

Kell még pár év, mire itt a pornép (mi) kezei közé jutnak ezek az autók :D olyan 2018-19 körül már lesznek jópáran :DDD

(#10772) Pardise
Komolyan képes lennél lecserélni egy (másféléves?) garis kocsit, mert a helyi márkaszervíz képtelen/nem akar megoldani egy ilyen jellegű problémát ami sanszos hogy nem user error és gariban kéne nekik. Inkább vidd el ahoz az ismerős szerelőhőz vagy Göd-re Essmotorhoz, mint ahogy mas is ajánlotta, aztán ha meg van a diagnozis vissza a markaszervizhez, hogy mit csinaljanak meg gariban.

Egyebkent megszoktad neha a kocsit hajtani? Hosszabb utak, pályatempó?

[ Szerkesztve ]

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#10793) ReFleXx válasza pet007 (#10785) üzenetére


ReFleXx
addikt

Ez mk1 focus? az nekem csinalt ilyet, kb késő ősztől tavaszig amikor hüvesebb és/vagy párás volt az idő a bal1 ajtózárat nem működtette a központizár. ha jól rémlik csak zárásnál, nyitásnál asszem jó volt.
ha jól befütöttem a fülkét akkor jó volt minden, de ha csak közelre mentem télen akkor kulccsal kellett külön zárni a bal1 :D vicces volt. nyáron meg semmi baja nem volt. nem egyedi eset amugy, de nem hallottam hogy valaha valaki nekiment volna és megoldotta volna a dolgot, amugy lehet egy zar csere elég lett volna.

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#10794) Pardise válasza ReFleXx (#10792) üzenetére


Pardise
senior tag

Akkor cserélném le ha tényleg nem lehet ezzel mit kezdeni. De természetesen mindent megfogok tenni hogy kideruljon mi a baja és megjavitsak. Kiszoktam huzatni a kocsit. Utoljára májusban mentem vele pályán jó 200kmt olyan 140-150el. Havonta ezer km-t megyek a kocsival általában városban, de időnként kihuzatom a kocsit. Nem tiltasig csak olyan 4 ezres fordulatig. És ha egyik helyen sem mutat hibát a diagnosztika? Akkor lesz érdekes a dolog. Esetleg lehet az a gond h túl alacsony fordulaton használom a kocsit és összegyult a dzsuva? Városában négyesben szoktam menni kis gázzal olyan 1500-1800as fordulaton.

[ Szerkesztve ]

Your car, your life ;)

(#10795) ReFleXx válasza Pardise (#10794) üzenetére


ReFleXx
addikt

Simán lehet, hol van már május. Mielőtt bárhová viszed én megküldeném kicsit 3-4k fordulaton (miutan bemelegedett ofcoz) le Füzesabony meg vissza, ez a legolcsobb es legegyszerübb kezdésnek.

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#10796) Pardise válasza ReFleXx (#10795) üzenetére


Pardise
senior tag

Rendben ezt megcsináltam a napokban és írok. Akkor olyan 3-4 ezres fordulatig négyesben Füzesabony meg vissza. Ötödikben 4 ezernél már 150 el mennek annyival meg nem akarok. Mindegy melyik sebességben huzatom ki a kocsit igaz?

[ Szerkesztve ]

Your car, your life ;)

(#10797) pet007 válasza ReFleXx (#10793) üzenetére


pet007
aktív tag

07es mk4 mondi. Kezdesnek hetvegem szetkapom ajtot (ha hurrikan nem er ide) es megnezem milyen allapotban vannak a dolgok, meg adok mindennek egy kis wd40est... aztan meglatjuk :D

(#10798) ReFleXx válasza Pardise (#10796) üzenetére


ReFleXx
addikt

Negyedikben, nem kell 150el szaguldozni :D, a fordulat a lenyeg.

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#10799) rvn_10


rvn_10
senior tag

Hello, A 2006-2007 körüli Focusok mennyire ajánlottak, illetve mikre kell odafigyelni? Melyik motornak vannak betegégei?

Gigabyte B760M Gaming X, I5 13400, 2x16 DDR4 Corsair Vengeance 3600Mhz, NZTX Kraken X61, Sapphire Pulse RX 5600XT, EVGA Supernova G2 750W, Samsung 850 Evo 128Gb, WD Blue 1TB, Phanteks Enthoo Pro M Acrylic

(#10800) Gombinyó válasza rvn_10 (#10799) üzenetére


Gombinyó
őstag

Jó autók, viszonylag kevés típushibával. Benzinesből érdemes minimum az 1.6-al venni. Dízelből pedig az 1.6 TDCi 90 loves motor ajánlottabb. Nekem klímakompresszoron és rozsdán kívül nem igen volt vele problémám. Rohadni szeretnek ezek is, mint az MK1, főleg az Ausztriából behozottak. Csodák nincsenek, 1m alatt nem igen van belőlük jó állapotú.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.