Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-01 20:13:33

LOGOUT.hu

Ford topik téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#10101) Goose-T válasza albiosz (#10093) üzenetére


Goose-T
veterán

A Mondeora tavaly Nokian WR D4-eket vettem, nagyon jók voltak a teszteredményei, és csendes, ami nagy szám egy téli guminál. Az ára is teljesen vállalható. Ja, és eddig meg vagyok elégedve vele, egy szezont már jártam velük.

[ Szerkesztve ]

Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar

(#10102) Real_Necro válasza SzlobiG (#10087) üzenetére


Real_Necro
veterán

No megtortent a csere. Magnatec A5 Start-Stop ment bele.

„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

(#10103) SzlobiG válasza Real_Necro (#10102) üzenetére


SzlobiG
félisten

Jó választás, még áprilisba én is azt öntöttem bele. :))

(#10104) bajnokpityu válasza Goose-T (#10101) üzenetére


bajnokpityu
félisten

az volt nekem is a vitarán, újra azt venném, mindkét kocsira. nagy gumimájerek is egyet értettek, h jó gumi, ha árát is nézzük meg szuper.

holnap én is viszem olajcserére, 12e km után, viszont mivel garis, ezért gyári olaj kerül bele. ha az elmúlt 150ezerben jó volt neki, akkor most se térnék el. viszont valami kopog a jobb oldalon, és egyelőre semmi tippem mi lehet. futóműnek tűnik elsőre, ugyanakkor leállításkor is kopog. viszont nem a motor irányából jön. sztem valami nincs rendesen rögzítve, ill elmozdult, pl egy kipuff.

[ Szerkesztve ]

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#10105) radi8tor válasza bajnokpityu (#10104) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Futómű kopogáshoz nagyon hasonlít a kipufogó dob is, amikor elszakad az egyik tartó gumi vagy lerohad a tartó vas. Bár nálad utóbbi szerintem nem áll fenn garis járműnél. :D

⭐ Stella

(#10106) bajnokpityu válasza radi8tor (#10105) üzenetére


bajnokpityu
félisten

Holnap kiderül, de szerintem kipu. Mondi alja nagyon közel van a talajhoz, tengelytáv meg kb csuklós busz.

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#10107) albiosz válasza kcsa (#10094) üzenetére


albiosz
őstag

Köszi! Akkor marad a gyári méret. :)

(#10096) radi8tor: igen, derengett valami hasonló. Jó lesz nekem is a nyárival megegyező.

(#10101) Goose-T: ránézek, köszi!

(#10108) mtade válasza albiosz (#10107) üzenetére


mtade
aktív tag

Ha a kerék külső átmérője 4%nál kevesebbet változik, akkor jó váltóméret. Az mk2 mondit én is váltómérettel használtam, semmi problémát nem tapasztaltam azon kívül, hogy több pénz maradt sörre... :D

A 185/65 r15 jó váltómérete a gyárinak.

[ Szerkesztve ]

Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford

(#10109) Real_Necro válasza SzlobiG (#10103) üzenetére


Real_Necro
veterán

Az idegesít most, hogy szerintem januárban Edge-et töltöttek a másik helyen bele... az aranysárga flakon legalábbis biztos...

Amit meg észre vettem, hogy kevés a kerekekbe a 2,5 bar, felnyomattam 2,6-ra, mert kicsit kopottas a gumi íve. 215/55 R16

Szerk.: ...és ha már autó... gondolkozom otthonra egy kompresszoron. Persze olajoson. Most lesz Lidlben egy ilyen: [link]

Ismeri valaki? Kb gumik időszakos felfújására, bicókhoz, matrachoz, vagy éppen kifújni a poros billentyűzetet stb...

[ Szerkesztve ]

„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

(#10110) Dorien válasza Real_Necro (#10109) üzenetére


Dorien
veterán

10 bar több, mint elég ilyen célokra, 6 is bőven elég lenne. Az meg, hogy a motorba 1x nem megfelelő ajánlású olaj ment kb. semmit sem számít. Sokan úgy öntözgetik a méregdrága Fuchs-ot meg Motult a kocsijukba, mintha az életük végéig meg akarnák tartani...

[ Szerkesztve ]

"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 189.900Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html

(#10111) Goose-T válasza Real_Necro (#10109) üzenetére


Goose-T
veterán

Ez inkább festékszóráshoz meg pneumatikus szerszámokhoz való. A mérete meg akkora, mint egy fűnyíró, szóval csak akkor vegyél ilyet, ha van is hova tenned. Pumpafej szerintem amúgy sincs hozzá, szóval még külön be kellene szerezned olyat, ami kompatibilis a kompresszorral.

Szerk.: jól sejtettem, árulnak hozzá külön pumpakészletet, de szerintem ágyúval verébre kategória.

[ Szerkesztve ]

Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar

(#10112) Real_Necro válasza Goose-T (#10111) üzenetére


Real_Necro
veterán

Van egy 12m2-es tárolóm/műhelyem a célra, ami a garázsból nyílik, szóval elfér. Igazából az sem gond, ha egy kerékcserét légkulccsal otthon meg tud ok idővel oldani. :))

„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

(#10113) zolikaDB válasza Real_Necro (#10112) üzenetére


zolikaDB
veterán

Arra (is) jó!

(#10114) vasimnbt


vasimnbt
csendes tag

Tisztelt Fórumtársak.
Ford Transit Connect kisteherautóba /2015 évj./ az eredeti rádió helyett egy 2 DIN szabványú fejegység lett beépítve.A kérdés: Kell-e tápfeszültséget felküldeni az antennájára,azaz az antenna fejben van-e erősítő ebben a modellben?
Amennyiben rossz helyen tettem fel kérdésemet,kérlek írjátok meg,hol kellene kérdeznem.
Köszönettel.

(#10115) DNReNTi


DNReNTi
őstag

Sziasztok,

[Mondeo MK3 FL 2.0 benzin szedan nem indul]
Ma jovok megyek vele, egyszer csak tobbe nem indul be: [Video]
Semmi elojele nem volt, elotte kabe 3-4x mar beinditottam ma, minden gond nelkul. A video kb ketharmadanal eleg jol hallhato hogy inditaskor milyen hangja van. Olyan mintha az onindito kuzdene, de a motor meg se roffen. Eddig az alabbi tippeket kaptam: Akku, onindito, gyujtas hibaja. Most megyek beletenni egy masik akkut, a fo szivas, hogy a varos masik vegen rohadt le. :DDD Egyeb otletek? Koszi!

[ Szerkesztve ]

but without you, my life is incomplete, my days are absolutely gray

(#10116) DNReNTi válasza DNReNTi (#10115) üzenetére


DNReNTi
őstag

Fixed. Csere akkuval poccre indul.

but without you, my life is incomplete, my days are absolutely gray

(#10117) bajnokpityu


bajnokpityu
félisten

nah, nekiálltunk keresni a dübögés okát. mentem egy kicsit mostanában más kocsival, és igazából elszégyelltem magam, hogy egy ennyire halk nesszel szervizbe megyek :D más benyás autók 2 évesen hangosabbak, mint a diesel mondeo. de volt időpont, hát menjünk, olajat úgyis ki kellett dobni.

találtak két kavicsot a védőlemez mögött. persze nem ez volt az ok.
aztán átmentem a helyi műszaki állomásra, rázópadra. Nagyon segítőkész volt a fazon, fillért se kért, és jól megrázta a kocsit. 15x e km, totál gyári a futómű kevesebb, mint 4 évesen, és kb nem talált semmit. (nah ezért veszünk igazolt állapotot, és nem kilométert)

a bal első-hátsó szilent egy kicsit kopottabb, mint újkorában, de minden más tökéletes. viszont nem innen jön a zaj. kipuff, és társaiból se. valahol az utastérben v csomitartóban dumdummol valami, nagyon halkan, alig hallhatóan, és ennyi.

holnap elkezdjük épiteni a hifit, tavasszal kap csajozós felnire gumikat, fólia már fönt.

pet007: a kavicsról? :D vagy a kidobott olajról? :D

[ Szerkesztve ]

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#10118) pet007 válasza bajnokpityu (#10117) üzenetére


pet007
aktív tag

Kepeket vagy nem hisszuk el :P

(#10119) Real_Necro válasza pet007 (#10118) üzenetére


Real_Necro
veterán

... a csajokrol ... :)

„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

(#10120) gxyb válasza bull84ghia (#10078) üzenetére


gxyb
aktív tag

bull84ghia
Sajnos nincs, lebontottam hétvégén...

Bont valaki gyári tolatóradaros Focus 2 kombit?

[ Szerkesztve ]

(#10121) pet007 válasza gxyb (#10120) üzenetére


pet007
aktív tag

MK4 mondeon cserelt mar valaki ablakmoso pumpat? Biztos van egyszerubb modszer mint lebontani fel elejet..

(#10122) DNReNTi válasza DNReNTi (#10116) üzenetére


DNReNTi
őstag

Voltam olyan barom, hogy nem neztem meg, mekkora akku fer be. Valaki meg tudja erositeni hogy a ~250x175x175 belefer? Ellentmondasos infokat talalok rola, van ahol azt irjak, hogy a 207x175x175 valo bele, van ahol a nagyobb. Koszi!

but without you, my life is incomplete, my days are absolutely gray

(#10123) DZs válasza DNReNTi (#10122) üzenetére


DZs
senior tag

Focusnál csak a magasság és a szélesség számít. Ez alapján a hosszabb is elfér.

(#10124) ReFleXx válasza DNReNTi (#10122) üzenetére


ReFleXx
addikt

tuti belefer a 207mm-es a legkisebb fordos akksi
sajatomban 315mm-es van, asszem ez a max, es ennek is be kell fernie a tiedbe

[ Szerkesztve ]

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#10125) DNReNTi


DNReNTi
őstag

Koszikoszi!
Siman belefert a 242mm-es, sot, meg hely is maradt mellette. :R

but without you, my life is incomplete, my days are absolutely gray

(#10126) lizakattila


lizakattila
senior tag

Sziasztok!

Egy kis helpre lenne szükségem.
Lehet hogy lehetőségem lesz venni egy Focus 1.0 EcoBoost kombit, a 125 lovas változatot.
Valamivel több, mint 100ekm van benne, 4. éves lesz (végig márkaszervízben volt karbantartva).
Ha minden összejön (főleg az anyagi oldala is) kell valamitől félnem ezzel a típussal kapcsolatban?
Lenne 1.6 diesel is, de mivel én főleg városban járkálok (munkába, gyerekeket suliba minden nap), néha egy-egy hosszabb vidéki út főúton, évi párszor pályán, így inkább a benzinesre kacsingatok.
Reális piaci ára mennyi lehet (használtautót én is néztem, elég nagy a szórás), hogy viszonyítani tudjak, mennyire lenne jó vétel?

[ Szerkesztve ]

"Ha próbára akarod tenni egy ember jellemét, adj neki hatalmat." - Abraham Lincoln

(#10127) ReFleXx válasza lizakattila (#10126) üzenetére


ReFleXx
addikt

sima 1.6-s nem lenne jo? foleg varosba en is benzinest vennek, de inkabb turbo nelkulit abbol is

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#10128) lizakattila válasza ReFleXx (#10127) üzenetére


lizakattila
senior tag

Csak az ezres benzines van és az 1.6os Diesel.
Céges történetről van szó. :)
Nem volt gond velük, kötelező szervizen kívül nem kellett hozzájuk nyúlni.

"Ha próbára akarod tenni egy ember jellemét, adj neki hatalmat." - Abraham Lincoln

(#10129) molnarpeter válasza lizakattila (#10128) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Indítás-leállítás odafigyelős a turbó miatt, amúgy jók :)

(#10130) ReFleXx válasza lizakattila (#10128) üzenetére


ReFleXx
addikt

direktben vennel meg ismeros/kolega/sajat ceges kocsit piaci ar alatt? ha jo az ara akkor miert ne

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#10131) ReSeTer


ReSeTer
senior tag

Helló!

Mennyi az a fordulat ahol már nem nyírom a kettőstömegűt? 1.6 tdci focus 4-esben 50-nél 1300-1400-at forog, 3-masban meg 1800-at, de kicsit hangosnak találom már. Mindenhol csak annyit írnak, hogy alacsony fordulat nem jó, meg az alapjárat közeli, de hát mi számít annak.

A másik kérdés, hogy ha feltekerem a fűtést, akkor egy csapot nyitok, tehát nagyobb vízmennyiség forog, vagy teljesen mindegy, mindig ugyanannyit forgat? Ez főleg télen hideg motornál fontos számomra, mert pl az előző autómnál ha hidegen hagytam, akkor hamarabb melegedett, viszont hallottam már Dacia-nál olyat, hogy ott pl teljesen mindegy, ráadásul ott a kipufogó hőjét is használja. Focus is?

[ Szerkesztve ]

(#10132) molnarpeter válasza ReSeTer (#10131) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

3-as jó lesz városban. Elindulás alapjáraton, utána kettestől felfelé 1500 alatt ne legyen. Indítás és leállítás alatt nyomd ki a pedált. Alacsonyabb fordulaton kerüld a padlózást. :)

Fűtés nélkül hamarabb fog melegedni - esetleg egy elektromos állófűtés jó lehet, ha konnektor közelében parkolsz, vagy szerezhetsz egy bontott gázolajosat olcsóbban. Érzetre mondjuk egy ülésfűtés is elég lehet, esetleg kormány pluszban.

[ Szerkesztve ]

(#10133) Gombinyó válasza ReSeTer (#10131) üzenetére


Gombinyó
őstag

Városban, 60ig 3-as. 1800-2000 alá én nem szoktam engedni csak hideg motorral, de akkor meg nagyon óvatosan gyorsítok ki a kisebb fordulatról.

(#10134) bajnokpityu válasza molnarpeter (#10132) üzenetére


bajnokpityu
félisten

nincs benne fűtés rásegítés? Fl mondeo azonnal nyom langyosat, fl előtti még nem. Utóbbit tulaj mondta

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#10135) ReFleXx válasza ReSeTer (#10131) üzenetére


ReFleXx
addikt

Nekem is furcsa volt a benzines utan a dizel, benzinest sokkal rugalmasabnak ereztem egesz alacsony fordulatig lementem vele 4esben varosban amikor lassult a sor es utana szepen visszagyorsultam amikor megindult ujra. 2ös tomegus dizelnel meg nagyon ugy erzem hogy nem szereti ha mar ilyen 1300 es ala esik a fordulat, nem erzi jol ott magat, ezert is inkabb 65el megyek varosban, az meg ugy tetszik neki 4esben, 50nel meg inkabb 3-ast szurok neki. Sokkal tobbet kell valtogatnom sajnos varosban, automata valtoval sokkal jobb lenne, viszont az elozo auto utan ezt alom vezetni autopalyan, ott erzi jol magat igazan, 160km/h-s utazo tempomattal a nemet autobahnon.

ilyen 2500-ig sztem siman kihuzathatod igy biztos nem esik vissza 1500ala valtogatasoknal

ugytudom focusba is raktak mar kiegeszito futest (PTC), ford etis oldalan add meg az alvazszamod es meg tudod nezni, hogy gyarilag szereltek-e bele ilyet, nagyon hasznos, hideg motor mellett is mar tudod futeni a kabint es nem a motortol veszed el a hőt, mert elektromos .

[ Szerkesztve ]

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#10136) Klemens


Klemens
őstag

Sziasztok!
Nem egész 1 hete egy 2008-as MK2-es 3-ajtós Focus tulaja vagyok.
Változó szelepvezérléses 1.6-os motor van benne.

Nagyon fura, hogy beindításnál még hideg, eléggé csttogó hangja van (valahol azt olvastam, hogy ez természetes ezeknél).
A másik meg, hogy rettentően hamar üzemmeleget mutat a vízhőfokmérő. Pár száz métert megyek vele teljesen normálisan 2-es fokozatban és már fel is szökik üzzem melegig a hőfokjelző és tényleg már meleget is fúj.

Olajból mit lenne érdemes bele tenni?
Jelenleg a gyári olaj (Ford Formula 5W30) van benne, de elméletileg ez egy talicska kaki.
Üzemanyagszűrőt ezen hol kellene keresni? Jobb oldalon a hátsó kerék előtt vagy betétes szűrő való bele és a szűrőház a hátsó tengelyre van felfogatva?

Előre is köszi! :)

"A tegnap már történelem, a holnap még rejtelem, de a ma...adomány!"

(#10137) ReFleXx válasza Klemens (#10136) üzenetére


ReFleXx
addikt

kimondta hogy a gyari olaj kaki? biztos kaki ha a gyarto azt irja elo :D

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#10138) bajnokpityu válasza Klemens (#10136) üzenetére


bajnokpityu
félisten

pár kókusz elment már párszázezret az 5w30assal, annyira nem kaki.
sőt, mivel ásványi olaj, ezért ugyan sűrűbben kell cserélni, de simán lehet, hogy jobb minőségű az alapanyag, mint egy szinti. furi, de igy van. szinti olajakat adalékokkal javitják fel, ásványiban kevesebb az adalék. én legalábbis így tudom. Longlife olajat nem lehet adalékok nélkül, de a mi fókánknak 10e volt a periódusa, 230e kmnél még a világon semmi baja nem volt.

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#10139) SzlobiG válasza bajnokpityu (#10134) üzenetére


SzlobiG
félisten

Enyém fl előtti és van benne. (már ha mk4 mondirol van szó)

(#10140) -v- válasza Klemens (#10136) üzenetére


-v-
addikt

Az pont jó bele az a ford olaj :K

(#10138) bajnokpityu: félszintetikus - bármit is jelentsen ez, nem értek hozzá :D de ez a megnevezése

[ Szerkesztve ]

(#10141) bajnokpityu válasza -v- (#10140) üzenetére


bajnokpityu
félisten

Miken olaj tartalmaz ásványi és szinti alkotókat. Csak más az arányuk. Tulajdonképpen mindet részszintetikusnak kéne hívni. Nincs 100% szinti se, és 100% ásványi se.

Sznobig egy volt tulaj mesélte,h egyetlen dolgot utált a mondeóban, hogy lassan fújt langyit. Enyém meg instant melegít, miközben 10 km mire üzemmeleg a motor. Ebből következtettem tévesen.

[ Szerkesztve ]

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#10142) molnarpeter válasza bajnokpityu (#10134) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Abból indultam ki, hogy zokott lenni (vízkörben vagy utastérben), én csak a hő áramlására gondoltam általánosságban, azaz ha nem fűt, a hűtőfolyadékot nézve több marad a motornak. Mondjuk azt passzolom, kikapcsolt ventinél menne-e a vízmelegítő patron, vagy muszáj neki beállítani a hőt és mondjuk legkisebb fokozatra felvinni :F Utastér levegőjét fűtve megint azon múlik, hogy keresztül megy-e a víz/levegő a fűtőradiátoron, így egy kis hőt elvonva a motortól. Kényelmes vagyok, én hagynám a beállított kényelmes hőfokot, de valószínű a felső hűtőrácsot is letakarnám télire :)

[ Szerkesztve ]

(#10143) ReFleXx válasza molnarpeter (#10142) üzenetére


ReFleXx
addikt

ha jo a termosztat akkor tök fölösleges letakarni, ha meg rossz akkor termosztatot kell cserelni

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#10144) Real_Necro


Real_Necro
veterán

Meg tudja valaki mondani nekem mi szükséges ahhoz, hogy ha a nevemen lévő 2 autóból szeretném a régit üzembentartásra az asszony nevére iratni, hogy az újabb "megörökölje" a bonus-malus szintet?

Gondolom kell egy üzembentartói szerződés, valamint asszonynak kell kötni egy biztosítást kocsira (jelenleg én kötöttem rá, ami december 31-én évfordulós), aztán elballagni kormányablakhoz... Hogyan lehet olcsón megúszni az átiratást? Eladom 10Ft-ért, vagy egyenes ági öröklés? Képben van esetleg ezzel kapcsolatban itt valaki? Az újabb biztosítása október végén jár le, hogyan "örökli" meg a bonus-malust a régiről?

[ Szerkesztve ]

„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

(#10145) DZs válasza Real_Necro (#10144) üzenetére


DZs
senior tag

Bonust sehogy sem tudod átvinni, az személyes. A feleséged A0-val indul. Két dolgot kérdezel: tulajdonszerzést és üzembentartó személyének változását. Az üzembentartó változása az olcsóbb.

[ Szerkesztve ]

(#10146) Real_Necro válasza DZs (#10145) üzenetére


Real_Necro
veterán

Megpróbálom érthetőbben megfogalmazni.
Van egy G Astrám, jelenleg B9-ben, valamint egy Mondeo A0-n. Ha üzembentartónak páromat jelölöm meg és ezt forgalmiban átiratom, akkor nála előlről kezdődik az Astrán az A1, a Mondeo viszont tudtommal megkapja a B9-et. Lényegében erre a procedúrára vagyok kíváncsi. :B

„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

(#10147) radi8tor válasza Real_Necro (#10146) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Nem stimmel ez a dolog. Mindkét autónak te vagy a tulajdonosa/üzembentartója?
Mert ha igen, akkor mindkettő ugyanabban a bonus-malus fokozatban kell, hogy legyen.

⭐ Stella

(#10148) bajnokpityu válasza radi8tor (#10147) üzenetére


bajnokpityu
félisten

2. autó nulláról indul!

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#10149) radi8tor válasza bajnokpityu (#10148) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Aha, akkor minden üzembentartó váltásnál nullázódik magyarul.

⭐ Stella

(#10150) DZs válasza Real_Necro (#10146) üzenetére


DZs
senior tag

A bonus-malus besorolás egy biztosítási szerződés kártörténeti osztályozása. Nem az autóhoz kötődik. Ha a feleséged mindkét kocsidnál üzembentartó lesz, akkor a feleséged mindkét biztosítása A0-ás lesz.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.