Hirdetés

2024. május 8., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-01 20:13:33

LOGOUT.hu

Ford topik téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#25401) troll81 válasza oliwire (#25399) üzenetére


troll81
addikt

Ha autohaus ban veszed ott 1 évet ad rá
Az lényegtelen hogy, magyar rendszam lesz rajta neki ott rizikót vallani nem eri meg. De általában friss vizsga meg miden létező papírjaval kapod meg.
Direkt csak 4500 ig kerestem. De látod a difi így is arban meg mindenben nezz szet a linken jobban

(#25402) oliwire válasza DeFranco (#25400) üzenetére


oliwire
őstag

Akkor arra a forgatókönyv az lenne, hogy megyek tömegközlekedni :DDD 1-2 hónap, fizetésből félrerakok, gyűjtök a javításra. És mondanám, hogy igazatok volt :)) de amúgy valószínű egy kis anyagi segítséget tudnék kapni, és a 1-2-3 hónap fizetésből visszaadnám annak, akitől kaptam a tőkeinjekciót.
Még nincsen megkötve semmilyen adásvételi.. szerencsére.

A Focust rendbetettem, mielőtt eladásra szántam, esztétikai hibák vannak már csak rajta, én is úgy állok a dolgokhoz, mint te, ha már a hangja nem olyan, nem bírom, megjavíttatom.. :B

(#25401) troll81

Rendben, köszönöm! :R

[ Szerkesztve ]

(#25403) gergobaby válasza oliwire (#25396) üzenetére


gergobaby
aktív tag

Minden hirdetésbe lassan beleírják, hogy leinformálható km, de azért érdemes tényleg tüzetesen átvizsgáltatni, mennyire tükrözi az állapot. Nem tudom, mi a felhasználási terület, de azt szerintem a többiek is meg tudják erősíteni, hogy ez a motor+váltó kombináció autópályán 120 felett nem ideális. (nem túl hosszú váltó, nincs 6.)
+1: érdemes az elején már kideríteni, eszik-e olajat (van rá esély, hogy fog), és ha igen, mennyit

Én jártam pár évet Ti-VCT C-Max -szal, nem volt rossz, még mindig családban van, lassan 400k km benne van, de azt nem állítanám, hogy "sosemkellszervízelni" :B

Egyébként a gumi DOT számát meg tudod nézni, abból kalkulálhatsz, hogy mennyire új :K

(#25404) DeFranco válasza oliwire (#25402) üzenetére


DeFranco
nagyúr

ja, amikor meg betétet vagy gumit kell cserélni, vagy éppen kicsit lóg a kormánymű akkor meg ráérazmég.

és így lesz egy csomó közveszélyes kotvány az utakon amit aztán rá lehet sózni a következő madárra amikor már végképp nem tűri a halasztást, de legalább körbe króm meg adja a könyöklő.

nem kifejezetten rád értem de pont ez az egyik oka annak hogy hárommillió guruló budi országa vagyunk.

reszerk: ok, de ha így állsz hozzá akkor meg szerintem erre az autóra nincs pénzed, érted. tényleg nem akarok most észt osztani a látszat ellenére, de szerintem a másfeles szabályt azért érdemes betartani. max. berakod gépkocsinyeremény betétkönyvbe amíg nem kell 'szt max lesz két autód :D

[ Szerkesztve ]

(#25405) oliwire válasza gergobaby (#25403) üzenetére


oliwire
őstag

A DOT számot meg fogom még nézni, az eszembe sem jutott. :B
Miket kellett költeni arra a kocsira?

(#25404) DeFranco

Anno te a Focust mennyért vetted? Te sokat költöttél rá?

Most látom a nyereménybetétkönyves szerkesztést :DDD abban is van pár százezer, azokhoz is tudok nyúlni, ha kell :DD De te mindig betartod a másfeles szabályt?

[ Szerkesztve ]

(#25406) DeFranco válasza oliwire (#25405) üzenetére


DeFranco
nagyúr

"Anno te a Focust mennyért vetted?"

"Te sokat költöttél rá?"

Ez relatív. Forintban sokat, de semmilyen extra gondja nem volt a szokásosan tudható/várható dolgokon kívül, elment ez-az, de ami betérdelt kb. akkor amikor el szokott menni kor vagy futás alapján. váltóhoz, futóműhoz nem kellett nyúlni, vízpumpa, kuplung, szervópumpa stb. cserés volt, kasztnit nem kellett javíttatni soha, kormányművel szintén nem volt baj, motor patika, klíma hibátlan, semmi szívroham.

[ Szerkesztve ]

(#25407) darvinya válasza oliwire (#25396) üzenetére


darvinya
titán

Már az első képen jól látszik, hogy az orr díszcsíknál mennyire nagy a hézag.
A motorháztető is púpos.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#25408) oliwire válasza DeFranco (#25406) üzenetére


oliwire
őstag

köszönöm a választ! :R

(#25409) bajnokpityu válasza darvinya (#25407) üzenetére


bajnokpityu
félisten

Jelzem gyárban is simán így hagynak illeszteseket.

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#25410) darvinya válasza bajnokpityu (#25409) üzenetére


darvinya
titán

Hát, eddig látott autónál nem volt ekkora hézag.
Ez közel 3cm távolság van.
Nem is beszélve a púpos motorháztetőről.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#25411) Superhun


Superhun
addikt

Sziasztok! 2006-os Ford Focushoz hol érdemes mankókereket venni?

(#25412) gergobaby válasza oliwire (#25405) üzenetére


gergobaby
aktív tag

TLDR: Nem az a gond, ha olyan autót veszel amire költeni kell, hanem az, ha nem számítasz rá

A teljesség igénye nélkül:
lambda szonda (még 200k km környékén okozott némi kiadást, ha jól emlékszem kétszer is), üzemanyag pumpa (már a 3.-at járja), olajpumpa, generátor csere (2x eddig), volt már váltó csere, 2x elrepedt már a kiegyenlítőtartály, "kutyacsont" szereti megadni magát...
Ezen kívül ha jól tudom előfordulhatnak meghibásodások az okoskerékkel (kopp-kopp mi még megúsztuk)
De egyébként elég ha csak a "kopó-fogyó" alkatrészek cseréje rövid időn belül következik be, itt egy szimering 2 ezer forintért meg 2 óra munkadíjért, ott egy féktárcsa+betét csere, aztán generátor, vezérlés bármi. Oké, hogy nincs kettőstömegű, de egyszer majd csere érett lesz a kuplung is, nem tudhatod az eddigi tulajok hogy bántak vele. Lehet 2 hónap múlva, lehet 100k km múlva, lutri :N

Ha a 10+ év alatt ráköltött összeget, futásteljesítményt nézzük akkor azt mondom nem drága autó. De volt olyan év amikor 30k km futás mellett 700-at rá kellett borítani, és ebben voltak utángyártott alkatrészek is.

Ritkán írok a topikba, inkább olvasni szoktam napi szinten, de azt nem titkolom, hogy nem vagyok gépész zseni ;] De azt szokták mondani a nagyok, hogy attól, hogy az autó öreg és beárazta a piac az eredeti értékének 20-25%-ra, az alkatrész árak nem esnek 75%-ot, ezt érdemes fejben tartani :K

(#25413) kcsa válasza DeFranco (#25400) üzenetére


kcsa
veterán

"én amikor a focust vettem, ennél fiatalabb korban (épp nem volt még 9 éves) akkor úgy kalkuláltam, hogy a vételáron felül még legalább a fele legyen ott tartalékban amit különösebb gond nélkül rá tudok borítani ha kell."

Én mondjuk ehhez képest kockáztattam: az árak felső szegmenséből válogattam, drágán is vásároltam, de: előtte biztosítóknál lekérdeztettem hogy volt-e káresemény (volt, egy ajtó javítás, tükör csere), megvásárlástól végig egy márkaszervizben szervizeltették - ott is rákérdeztem, ők is rögtön az ajtó+tükröt mondták, más extrém sérülés, javított hiba nem volt szóbeli tájékoztatás alapján, vásárlás után megkaptam papíron is a szerviztörténetet.

Mindezek a - zömmel belsős - információk megfejelve igazolhatóan elég alacsony futással, így mertem megvenni.

Na ez volt az a vásárlás, ahol nem készültem a vételár felével javításra, de helyette kifizettem vételárban :)

szerk.: de ez nem német import volt ár alsó harmadából 199.999-es futással.

[ Szerkesztve ]

(#25414) DeFranco válasza kcsa (#25413) üzenetére


DeFranco
nagyúr

én sem "költöttem rá" csak tartalékoltam, és ez is az árszegmens tetejéről lett véve. olyan is volt.

(persze én sem mint kötelező szabályt hoztam fel, csak leírtam hogy én hogy gondolkodtam - ami persze implikálja, hogy ezt tartom helyesnek, de ettől még elő nem írom. ami érzékletes, az a két elképzelés közötti gap mértéke)

[ Szerkesztve ]

(#25415) kcsa válasza DeFranco (#25414) üzenetére


kcsa
veterán

Én akkor tudtam hogy megvehető az autó, amikor emlékeztek már a rendszám alapján arra, hogy melyik autóról beszélek (tehát járt ott, és megfelelő mennyiségben), majd miután rákérdeztem hogy "ugye nem azért emlékeztek rá, mert a javításának az árából ment a karácsonyi díszvacsora az egész cégnek?", akkor volt mosolygás, és mondták hogy nem, csak rendben tartott autó, és ritka az ilyen felszereltségű, ezért emlékeznek rá.

(#25416) oliwire


oliwire
őstag

Az ész kezd beérni, amit itt leírtok nekem, kezdem lelkileg is feldolgozni. Nem hiszem, hogy bele fogok ugrani ebbe, igazából megalkuvásnak érezném az egész kocsit. Pl szerettem volna tempomatot bele, de nincsen, hiába van Oda írva. A Bluetooth egység a telefonálást átviszi, de zenét már nem. Az 1.6 motort a Focus mellett is lomhábbnak éreztem, a tesztkör alatt nem zavart annyira, de egyre jobban azt érzem, hogy zavarni fog. Ebben nincs még menetfény, csak a FL verzióban. Úgy érzem, hogy mivel a Focust most tettem rendbe, nem kellene beszámíttatni ennyire alacsony áron. (800.000-at akar érte adni a kereskedő). 950-ért szerintem el lehetne adni, igaz, nem mostani vírusos időkben. Inkább gyűjtök még és 2.500.000 körül gondolkozok majd ebben.

(#25417) albiosz válasza DeFranco (#25391) üzenetére


albiosz
őstag

Grat az eladáshoz és a vételhez! Az újról lehet tudni valamit? Te általában eléggé utánamész a dolgoknak, így érdekel, hogy szerinted merre érdemes nézelődni manapság. Nekem még van pár évem.

(#25418) DeFranco válasza albiosz (#25417) üzenetére


DeFranco
nagyúr

privátban megírom, nem titok, de nem akarom kitenni publikba

(#25419) Zoli-bácsi válasza oliwire (#25416) üzenetére


Zoli-bácsi
senior tag

Szerintem nagyon jól döntöttél. :K

(#25420) molnarpeter válasza oliwire (#25416) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Facelift után még nehezebb kérdés a benzinmotor, szerintem maradnék egy 2.5T-nél, nagyobb pénzügyi tartalék mellett (ha esetleg lehullik egy kettőstömegű, stb, ne legyen gáz) :)

(#25421) gabor9991 válasza darvinya (#25395) üzenetére


gabor9991
őstag

" 2000 után már sima szívó benzinest nem szereltek semmibe."

2018-ban még lehetett venni sima szívó 1.6 ti-vct focust :)

(#25422) radi8tor válasza gabor9991 (#25421) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Sőt az enyém 2002-es. ;]

⭐ Stella

(#25423) troll81 válasza molnarpeter (#25420) üzenetére


troll81
addikt

nem drága rá :) ;) csak jó helyen kell venni

(#25424) patomi válasza oliwire (#25416) üzenetére


patomi
őstag

Szerintem is jó döntés. Én sem adnám el az enyém. (nem is fogom egy jóóóóóó pár évig) Főkép, hogy rendben van. Ismered a kocsit és nyűgjeit.

DeFranco Sok-sok balesetmentes kilométert az új verdához. Ne feledd, A Ford nem múlik el nyomtalanul. :D

Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)

(#25425) oliwire válasza molnarpeter (#25420) üzenetére


oliwire
őstag

És ennél is problémák lehetnek?
[link]

(#25426) darvinya válasza gabor9991 (#25421) üzenetére


darvinya
titán

Tehát karburátor van rajta nem befecskendező.
Ja Ti VCT befecskendező rendszer, akkor ez mióta szívó?
CFI, EFI is befecskendező rendszer.
Az, hogy félre írják sok helyen, azaz a turbó nélküli befecskendezésre írják a szivót, az nem szivó.

[ Szerkesztve ]

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#25427) Zoli-bácsi válasza oliwire (#25425) üzenetére


Zoli-bácsi
senior tag

Kicsit nagy az ugrás az előzőhöz képest, vagy csak gyorsan tudsz spórolni. :D

(#25428) oliwire válasza Zoli-bácsi (#25427) üzenetére


oliwire
őstag

Gyorsan tudok spórolni :DD természetesen ez nem 2 hónapi spórolás lenne, eltolnám jövőre a dolgot. A face-lift verzióban van benne minden, ami nem lenne megalkuvás :B

(#25429) oliwire


oliwire
őstag

Új kérdés: szeretnék egy 2005-ös Ford Fiestába (CD-s) aux kimenetet varázsolni. Valaki végezte már el ezt a műveletet? A 2006-os Focusba gond nélkül lehetett.

(#25430) Zoli-bácsi válasza oliwire (#25428) üzenetére


Zoli-bácsi
senior tag

Igen, szerintem is a facelift az igazi. ;) Egyébként az 2.0 EcoBoost nem olyan rossz motor, csak sokat eszik. Viszont csakis manuál váltóval, mert a Powershiftre lehet költeni rendesen ha baja lesz. ( és lesz :D )

(#25431) troll81 válasza Zoli-bácsi (#25430) üzenetére


troll81
addikt

Miert eszik sokat, vízzel nem mehet :) gondolom 10 körül kijon az meg reális nekem.
Manuális váltóval mindenképp egyet értek. :)

(#25432) radi8tor válasza oliwire (#25429) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Aux bemenetre gondoltál nem? :)
Vannak ilyen olyan átalakítók amit rá lehet dugni. Milyen csatlakozói vannak hátul a fejegységnek?

⭐ Stella

(#25433) Zoli-bácsi válasza troll81 (#25431) üzenetére


Zoli-bácsi
senior tag

10? Max tojással a lábad alatt. :D Persze, nyilván ki lehet hozni belőle, de ha már kicsit forszírozod, akkor 14-15 is meglesz.

(#25434) troll81 válasza Zoli-bácsi (#25433) üzenetére


troll81
addikt

Forszirozom az enyém 11 liter 160 folyamatos haladás mellett... :) az meg csak 2.5 ugye én ha nem csapom elvan 10 literel siman :)

(#25435) Zoli-bácsi válasza troll81 (#25434) üzenetére


Zoli-bácsi
senior tag

Nem a folyamatos (akár 160-as) sebesség miatt nagy a fogyasztás, hanem a sok gyorsítás, sportos vezetés miatt. Jó, lehet a 15 kicsit túlzás, de 13 litert simán megeszik/iszik. :D Persze nyilván normálisan használva a 10 is hozható vele. Sőt, akár 8-9 is. :R

[ Szerkesztve ]

(#25436) oliwire válasza Zoli-bácsi (#25430) üzenetére


oliwire
őstag

Valószínű, hogy a 105 lóerő után a 200 le fog nyűgözni :DDD de legalább nem lesznek kettős érzéseim, ha ilyenbe belevágok :) Manuális váltóval szeretem a kocsikat, ahhoz vagyok szokva :) :K

(#25432) radi8tor

Igen, arra gondoltam, hogy a 3.5mm-es jack csatlakozót be tudjam dugni a fejegységbe.
Vasárnap terveztem szétszedni a nagynéném kocsijában, hogy megnézzem a fejegységet. Csak nincs most előttem a kocsi nem tudom megmondni. Azt meg tudod mondani, hogy a Ford CD6000-hez való villákat kell használni, vagy speciálisan más kell hozzá?
Így néz ki neki:

(#25437) Sys85 válasza troll81 (#25434) üzenetére


Sys85
veterán

1.6 tdci fóka elvan 4,4L gázolajjal normál használat mellett,ha forszírozom 5-5,2L,ha "német" pályán csapatom 160-nal akkor 7,5-8L. :D
Cserébe nem is egy sportgép a maga 115lovával és 270Nm-rével. :DDD

[ Szerkesztve ]

#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#

(#25438) troll81 válasza Sys85 (#25437) üzenetére


troll81
addikt

Jo az a másik meg nekem is foka 1. 8 benya de jól elvan. Igy 397 000 körül :) 7 9 liter ahogy csapod. Soha nem lesz ilyen strapabíró autom.

(#25439) molnarpeter válasza oliwire (#25425) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Képzeletbeli listámon utolsó helyen van a linkelt kombináció. FL esetén inkább dízel, ha kraft kell, 2.2 is megbízható, és még hagyományos automatával készült.

[ Szerkesztve ]

(#25440) kcsa válasza oliwire (#25436) üzenetére


kcsa
veterán

Ez egy Fiesta, ehhez le kell venni a középkonzol burkolatát, alatta már csak csavarok figják.

(#25441) Dißnäëß válasza molnarpeter (#25439) üzenetére


Dißnäëß
veterán

A legjobb a Ka 2.2 tdci, csak olyan nincs. Ha lenne, ajjj de veretném neki.. :D Hátul kaparós formában persze, ülések ki, moci be.. :D

Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá

(#25442) oliwire válasza molnarpeter (#25439) üzenetére


oliwire
őstag

Akkor is dízel, ha többnyire városi a használat?

(#25440) kcsa
És annak levételéhez kell vmi speciális szerszám? Vagy csak óvatosan lepattintom?

(#25443) radi8tor válasza oliwire (#25442) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

[link]

⭐ Stella

(#25444) gabor9991 válasza darvinya (#25426) üzenetére


gabor9991
őstag

Hanem mi ha nem szívó?
Írd már le, hátha ma is tanítasz valami újat :)

(#25445) oliwire válasza radi8tor (#25443) üzenetére


oliwire
őstag

Köszönöm! :R

(#25446) darvinya válasza gabor9991 (#25444) üzenetére


darvinya
titán

Szerinted mi a szivó?
Turbó ami összeszűríti a levegőt.

Szívó annyit tesz, hogy benzint beszivja a henger vákuuma, mint karburátornál, nincs porlasztó fecskendő.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#25448) Qru válasza gabor9991 (#25421) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

2019-ben még volt az 1.5 PFI. [link]

#nincsbennetarcsi

(#25449) Zoli-bácsi válasza Qru (#25448) üzenetére


Zoli-bácsi
senior tag

Ez nem szívó motor!! Olvass vissza párat! :DDD :DDD

(#25450) DeFranco válasza Zoli-bácsi (#25449) üzenetére


DeFranco
nagyúr

a T-modell óta csak rontanak a technológián.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.