Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-01 20:13:33

LOGOUT.hu

Ford topik téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#24901) molnarpeter válasza 7Sony7 (#24900) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Le kéne videózni, mit ír a kijelző. Ha lenne valami fölös gopro vagy dash cam, oda lehetne tenni végső esetben.

Némi Google után esetleg főtengely jeladó, de a körülmények és a jelenség nem teljesen ugyanez.

[ Szerkesztve ]

(#24902) 7Sony7 válasza molnarpeter (#24901) üzenetére


7Sony7
addikt

Csak egyszer írta ki, utána semmi. Holnap ráteszem a forscant, hátha...

-

(#24903) flymi válasza Jenne (#24894) üzenetére


flymi
addikt
LOGOUT blog

Ez már inkább gyanúsan olcsó is. Milyen klíma tisztítás volt?

/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

(#24904) darvinya válasza 7Sony7 (#24900) üzenetére


darvinya
titán

Pukizó dízel, tiszta élvezet mögötte ekkor haladni.
Tömény dízel végtermék, aztán lehet fulladozni, nemcsak autó, hanem ember.
Pár napja, szó szerint majd meg fulladtam, ezután kénytelen voltam lelassítani nagy követési távot tartani, és megállni.

Regenerációt 100 felett kellene megtennie, ha ez alatt teszi meg (mint velem történt), akkor valamelyik szenzor rossz értékek ad, emiatt hiszi ilyen gyorsan haladsz.
Vagy annyira kezd eldugulni és ekkor is elindítja folyamatot.
Következő az lesz, hogy ki lesz iktatva, mert már totál el van dugulva.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#24905) 7Sony7 válasza darvinya (#24904) üzenetére


7Sony7
addikt

Valamit félreértettél. Ez nem füstöl, semennyit se. DPF+AdBlue rendszerű céges, lízingelt kocsi. Nem lesz kiiktatva a DPF. Pont az a lényeg, hogy az elektronika hibát észlelt, és emiatt leállította a motort, nem hagyja így működni.
Egyébként én meg tegnap két olajzabáló benzines mögött is mentem. Nem a dízel vagy benzines a probléma, hanem a karbantartás hiánya.

-

(#24906) cappa72 válasza 7Sony7 (#24905) üzenetére


cappa72
nagyúr

Nem a dízel vagy benzines a probléma, hanem a karbantartás hiánya.
Mindennek az alapja. :C

Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért

(#24907) 7Sony7 válasza cappa72 (#24906) üzenetére


7Sony7
addikt

:R

-

(#24908) troll81


troll81
addikt

Az s max hoz mankó kereket lehetne szerezni venni?
Az enyémet defekt javító készlettel kaptam az anyira nem fasza..
Gondolkodom valami jó opción. :R

(#24909) Sys85 válasza darvinya (#24904) üzenetére


Sys85
veterán

Az enyém se füstöl amikor regenerál.
Azzal a géppel valami gond volt.
A regeneració nem sebesség kérdése.Ha a dpf szenzor úgy érzélekeli,hogy ideje lenne a regenerálásnak és megvannak a feltételek (fordulatszám,olajhőfok,vízhőfok stb),akkor elkezdi,nem kell hozzá 100km/h feletti tempó.
Ezt járműmérnök cimborám is megerősítette.
Nekem egy sima rövidebb (3km) megterelés után is elkezdte már,meg is lepődtem amikor leállítás után 10 percig ment még a hűtőventi és hűtötte vissza a rendszert,mert éppen csak a ciklus elején járt és forró volt minden.

#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#

(#24910) molnarpeter válasza troll81 (#24908) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Bontó :D Rá kéne nézni, Mondeo vagy akár Focus kereke hátha jó, bár külső átmérő necces lehet.

(#24911) troll81 válasza molnarpeter (#24910) üzenetére


troll81
addikt

A 205 65 r16 váltója a 235 45 r18.. 4 mm a difi a kalkulátor szerint.
Az nem akkora gáz az első szerviz ig ha jól gondolom?
A 205 65 r16 al meg egyező kereket kellene keresnem.

(#24912) A Zéé válasza troll81 (#24908) üzenetére


A Zéé
addikt

bontó.
Anno szüleim Mondeojába is vadásztuk, nem volt kis feladat. Nem is a kerék, az egész hamar lett, hanem a pótkerék helyére való betét adta fel a leckét, amihez rögzíteni tudod. Na azt vagy fél évig kerestük minden útba eső autóbontóban, kb. egész Magyarországon :D

Just a simple Lineman...

(#24913) troll81 válasza A Zéé (#24912) üzenetére


troll81
addikt

Csak kérek kell gyari 7 személyes.. Így csak be tenném ha hosszú útra mennék vele biztonság kedvéért.

(#24914) bajnokpityu válasza sparta2 (#24899) üzenetére


bajnokpityu
félisten

3.3. Cyan alapján, de nem a programjukkal. Az majdnem teglasitott.

Hülyeség, h 100 alatt nem regenerál. Akár álló helyzetben is regenerál. Mai adblues dieselek bonyolultak, de nem budosek. Mármint nem budosebbek mint egy benyas. Budos az mind, csak másképp.

[ Szerkesztve ]

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#24915) darvinya válasza 7Sony7 (#24905) üzenetére


darvinya
titán

És Gixxer88

Kicsit félre értitek, mert szóval nem írtam, hogy füstölt.
Egyszer csak fura szenes ízt éreztem, utána az autó is gyengyült és én meg alig kaptam levegő, mintha szénbányában lennék fejtés alatt.

Visszatérve problémádhoz.
Fórumtárs írja, hogy mikor megy a regeneráció, akkor a hűtése is megy.
Ha ez nincs nálad, akkor veszély helyzetnek veszi és mindent leállít.
Ezt kellene kideríteni, hogy.működik ilyenkor a hűtés.

troll81

Ebbe a csoportban [link] múltkor többen.árultak ilyen kereket.

[ Szerkesztve ]

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#24916) molnarpeter válasza troll81 (#24911) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Valami mankókerékre gondoltam, az kisebb helyet foglal. Volvo vonal is érdekes lehet. Amúgy meg ha elöl van defekt, akkor mankó hátra, rendes kerék előre, problem solved :D

[ Szerkesztve ]

(#24917) Sys85 válasza darvinya (#24915) üzenetére


Sys85
veterán

Az enyém amikor a sógoroktól be lett hozva dpf szenzorhibás volt,az csinált hasonlót,vészüzembe kapcsolt rendszeresen.
Csak egy szenzor kellett az enyémben cserélni és azóta is tökéletes.

#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#

(#24918) darvinya válasza Sys85 (#24917) üzenetére


darvinya
titán

Én is ezt írtam, hogy valamelyik szenzor hibás.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#24919) #04331520


#04331520
törölt tag

Sziasztok!

Első generációs C-Maxot milyen motorral "szabad" venni? Benzin, diesel is érdekel. Melyiket érdemes kerülni?

(#24920) molnarpeter válasza #04331520 (#24919) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Benzin: 1.6 100 ló
Dízel: 1.6 TDCI gyengébbik 90 lóval DPF nélküli, és turbó olajcső szűrőkosár kuka, vagy esetleg 2.0 TDCI

[ Szerkesztve ]

(#24921) #04331520 válasza molnarpeter (#24920) üzenetére


#04331520
törölt tag

Köszi szépen. A dieselhez légy szíves fejtsd ki amit hozzáfűztél!

(#24922) molnarpeter válasza #04331520 (#24921) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

[link] csavar kiteker, háló kuka, csavar beteker, ez a gyári megoldás is. 2.0 nem tudom, hogy van-e gyárilag részecskeszűrő nélküli a C-Maxban.

[ Szerkesztve ]

(#24923) #04331520 válasza molnarpeter (#24922) üzenetére


#04331520
törölt tag

Amit felfogtam, hogy a 90 lovasban nincs részecske szűrő. Ez tényleg jó. Kettőstömegű van benne?
A másik amit értek, hogy a turbót olajozó csőben egy üreges csavaron jut be a kenőanyag és ez könnyen eldugul.
Mi a háló amit írtál?

(#24924) darvinya válasza #04331520 (#24923) üzenetére


darvinya
titán

Csavaron van egy szűrő háló és az dugul el, emiatt nem kap kenést a turbó.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#24925) molnarpeter válasza #04331520 (#24923) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Kettőstömegű van (kauffernél 100k a lendkerék).

Az olajzó cső csavarjánál lehet ott a háló, egy dologra gondoltam mindkettővel :R

(#24926) #04331520 válasza molnarpeter (#24925) üzenetére


#04331520
törölt tag

Köszi szépen. Szimpatikus. Ha nem lenne elég az erő kibír egy chip tuningot?

(#24927) molnarpeter válasza #04331520 (#24926) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Akkor inkább 2 literessel kell kezdeni :)

(#24928) #04331520 válasza molnarpeter (#24927) üzenetére


#04331520
törölt tag

Abban már van részecskeszűrő?

(#24929) 7Sony7 válasza molnarpeter (#24901) üzenetére


7Sony7
addikt


-

(#24930) troll81 válasza #04331520 (#24926) üzenetére


troll81
addikt

egyből:chip tuningot? :DDD probálj ki egyet kettőt és eldől mire elég az adott motor :R

(#24931) #04331520 válasza troll81 (#24930) üzenetére


#04331520
törölt tag

Dehogy egyből. Csak előrelátó vagyok. Fél évig hozzá sem nyúlnék. Abban lenne egy kis meleg, egy kis hideg idő. Tudnám mikor, hogyan viselkedik és talán előfordulhat, hogy lesz egy olyan tartomány ami gyengébb lesz pl. előzésnél. Na akkor jól lenne ha kérhetnék plusz húsz pacit.

(#24932) kcsa válasza #04331520 (#24931) üzenetére


kcsa
veterán

Vegyél nagyobb motorosat, jobban jársz.

(#24933) bajnokpityu válasza troll81 (#24930) üzenetére


bajnokpityu
félisten

amúgy nekem is azzal indult a fordos pályafutásom (megvettem, mert olcsó, de második héten már hifi+chip). 1200kg 200 ló után picit megfontoltnak tünt a mondeo féle 1600kg 140ló. 190el már eljutottam AbólBbe.
viszont valami furán lett nálam bekötve az smax-al, 2000 kg 150ló, és mégis vágyok rá, h beleüljek...

ma amúgy újra rákérdeztem, az adblues fordokból van olyan, ami chipelhető/átállitható 190re (focus) de általánosságban nem tudják még mindig megoldani. pedig hardware megint ugyanaz a 150 esnek és a 190esnek.

[ Szerkesztve ]

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#24934) cappa72 válasza bajnokpityu (#24933) üzenetére


cappa72
nagyúr

viszont valami furán lett nálam bekötve az smax-al, 2000 kg 150ló, és mégis vágyok rá, h beleüljek...
Dehogyis. Ez így egészséges. :C Jóa'!
(A 340Nm az háromszáznegyven Newton-meter)

Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért

(#24935) troll81 válasza bajnokpityu (#24933) üzenetére


troll81
addikt

Nekem ha haza jutok okositom az s max ot. Itt 250-70ps ig írjak meg garral gondolkodás nélkül. Én 250 el siman be érem meg jon kis nyomaték pluszban...

Bár én is vezetem minden nap :) az enyém de hétköznap más jut.

(#24936) bajnokpityu válasza cappa72 (#24934) üzenetére


bajnokpityu
félisten

370Nm, ha jól tudom.

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#24937) patomi válasza patomi (#24886) üzenetére


patomi
őstag

Nos a kartergáz cső és szelep együttes cseréje oldotta meg a problémát. Egyből indult és semmi anomália.
(csak az utókornak hátha valakinek jól jön az infó)

Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)

(#24938) molnarpeter válasza patomi (#24937) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Ez jutott eszembe nekem is, mikor olvastam, hogy ki kéne próbálni lehúzott kartergáz csővel. Kár, hogy a hsz írásig csak most jutottam el :DDD lényeg, hogy megjavult :R mennyibe fájt a szelep?

Nagyon off (traktor) esetén amúgy gondolkodtam, hogy utólag rá kéne építeni a PCV-t, hátha csökkenne összességében az olaj szivárgás (szívó motor).

(#24939) patomi válasza molnarpeter (#24938) üzenetére


patomi
őstag

5100.- egy kis vacak műanyag + 1100.- a cső. (Tippre 50-100ft költségen kijön a szelep.)

[ Szerkesztve ]

Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)

(#24940) darvinya válasza patomi (#24939) üzenetére


darvinya
titán

Cső többe van.
Viszont az a szelep annyi, de ezekben csak membránt kell cserélni, ha ház jó.
HomeMade bicikli belső. :DDD

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#24941) 7Sony7 válasza 7Sony7 (#24929) üzenetére


7Sony7
addikt

Közben kiolvastam lapossal is, 900°c ra melegedett a dpf, ezért tiltott ke az elektronika. Szuper. Nem lehetett volna úgy megírni a szoftvert, hogy mondjuk 750 foknál szól, hogy gáz van? De amúgy mitől hevül túl? A kemény 50 es tempótól, amivel haladtam?
Amúgy ezzel a hibakóddal van a neten több cikk is, kb megoldás nélkül.

-

(#24942) bajnokpityu válasza 7Sony7 (#24941) üzenetére


bajnokpityu
félisten

Szar a szonda? 900fokot hogy tud egyáltalán elerni?

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#24943) 7Sony7 válasza bajnokpityu (#24942) üzenetére


7Sony7
addikt

Nem tom, nem fogtam meg. :D Elviszem majd szervízbe, de gyanús, hogy csak vállat vonnak... :(((

-

(#24944) patomi válasza darvinya (#24940) üzenetére


patomi
őstag

Semmiféle membránt nem lehet ebben cserélni, bicikli belsőnek meg végkép semmi szerepe itt. Gondolom ilyet nem láttál még, mert nem írnád ezeket.

Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)

(#24945) molnarpeter válasza 7Sony7 (#24943) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

PSA furgonokban az ötödik injektor is gyakori hiba ezzel a Puma motorral, bár azok régebbiek, amikre gondolok. Szenzort jó lenne valahogyan ellenőrizni, jól mér-e :F

(#24946) molnarpeter válasza #04331520 (#24928) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Részecskeszűrős van, anélkül nem tudom sajnos, hogy készült-e :R

(#24947) 7Sony7 válasza molnarpeter (#24945) üzenetére


7Sony7
addikt

Úgy emlékszem, hogy a harmadik szenzorra írta a 900 fokot, (szerintem regenerált) a kettesre valami 500 körül, az egyesre kb 250 et. Holnap figyelem mindhármat, hátha látszik valami.

-

(#24948) molnarpeter válasza 7Sony7 (#24947) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Rá lehetne nézni cikkszámra, ha egyforma szenzor, meg lehetne cserélni pl. Persze ez lenne a szerviz dolga... :)

(#24949) bajnokpityu válasza 7Sony7 (#24947) üzenetére


bajnokpityu
félisten

Mk4. 5 esetén a 11 és 12 nevüek regen közben úgy emlékszem Max 10 fokban tértek el. Ezt hívod sztem 2 meg 3asnak. 630 650fok körül mentek regen közben.

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#24950) 7Sony7 válasza molnarpeter (#24948) üzenetére


7Sony7
addikt

Ezt majd a szervíz, ha eljutnak odáig. Céges autó, nekem erre nem futja...

-

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.