Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-01 20:13:33

LOGOUT.hu

Ford topik téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#24851) SzlobiG válasza Sys85 (#24849) üzenetére


SzlobiG
félisten

Ezt szerintem elengedjuk pedig a belseje patika állapotú meg a felszereltsége is fullos, de ezzel a rozsdával nem tudok kibékülni. :(

[ Szerkesztve ]

(#24852) Shodan válasza SzlobiG (#24851) üzenetére


Shodan
addikt

Ezt el kell engedni.

www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.

(#24853) #27070592 válasza SzlobiG (#24851) üzenetére


#27070592
törölt tag

Elég szomorú hogy egy autó hét évesen már itt tart rozsda szempontból. A 2002es focusom sem volt ennyire rozsdás, pedig az alig állt garázsban.
Elengedős kategória.
Ha filléres autó lenne, akkor mindegy, két évet még kibír aztán bontó. De gondolom ezért még pénzt is akarnak kérni.

(#24854) #31600896 válasza #27070592 (#24853) üzenetére


#31600896
törölt tag

Enyémnek is szép az alja 14 évesen (1-2 apró foltban van azért korrózió, de a vastag erős elemeken.), a sárvédőív a gyengepont.
Kíváncsi leszek 5-6 év múlva a mai új autók alja hogy fog kinézni.

(#24855) Sys85


Sys85
veterán

Megoldottam a lakkon található apró rozsdapöttyök kérdését.
Nagyon durva mennyi szállórozsda van az autón amit eddig szemmel se láttam...
99%-a lejött.
Holnap veszek még egy flakont,mert a motorháztetőre,a tetőre és a csomi ajtóra már nem jutott.

[ Szerkesztve ]

#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#

(#24856) patomi válasza Sys85 (#24855) üzenetére


patomi
őstag

Meg egy flakon, de mit? Lehet lemaradtam valahol. :R

Szerk egyébként kafa lett a fóliázás. Korábbi képen. Ránézésre nem első munka volt.

[ Szerkesztve ]

Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)

(#24857) DeFranco válasza patomi (#24856) üzenetére


DeFranco
nagyúr

én áfonyaszörpre tippelek.

(#24858) Sys85 válasza patomi (#24856) üzenetére


Sys85
veterán

Turtle Wax Redline felni tisztító.
Nem bántja a fényezést,ph semleges.

A fólia meg első munka volt.Nem is kapkodtam vele.

[ Szerkesztve ]

#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#

(#24859) patomi válasza Sys85 (#24858) üzenetére


patomi
őstag

Köszi és szép munka grat hozzá.

Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)

(#24860) darvinya


darvinya
titán

Focus Mk 2 kombi ST Editions -ben milyen motor van?

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#24861) kcsa


kcsa
veterán

No, beraktam a piacon kapható legolcsóbb féktárcsa-fékbetét párost az offtopic Altoba, a régi betét már rendesen betonkemény volt, ideje volt a cserének (és így már nem csikorog menet közben :) )

Viszont hogy közepesen ontopic legyek: többször cseréltem már hűtőfolyadékot: Mondeo, Focus - de azért a Ford nem töri magát hogy kényelmesen szerelhető legyen. Bezzeg a csoffadék Suzukin van leeresztőcsap a hűtőn, amit az általam szerelt saját járműveken lespóroltak :D

(#24862) patomi válasza kcsa (#24861) üzenetére


patomi
őstag

MK1 fókán volt nekem, vezető oldalon a hűtő alsó részén. Focus c-maxen nem tom van-e nem néztem, szerelővel csináltattam a cserét.

Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)

(#24863) gabor9991 válasza patomi (#24862) üzenetére


gabor9991
őstag

F2-n is van leeresztő.

(#24864) Sys85 válasza kcsa (#24861) üzenetére


Sys85
veterán

Youtubeon találtam videót az mk3-as fókához,azon is a hűtő vezetőoldali alsó sarkán van a leeresztő csap.

#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#

(#24865) kcsa válasza Sys85 (#24864) üzenetére


kcsa
veterán

Eskü nem volt enyémen :)

szerk.: gyártás végi volt már, ahogy minden motortérburkolatot lespóroltak, úgy lehet hogy azt is.

[ Szerkesztve ]

(#24866) molnarpeter válasza bajnokpityu (#24730) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

1 év az nem csak inspekció? Vagy tartalmazza az olajcserét is?

Csomag passz - ha Ford központi kommunikáció, akkor lehet országos, nem láttam :R

(#24867) bajnokpityu válasza molnarpeter (#24866) üzenetére


bajnokpityu
félisten

most éppen azt mondták, h olajcsere is van 1 évnél.
Olyan kis km számú flottánál lehet ez inkább érdekes, ahol fölöslegesen nem visznek kocsit.
Bár anno láttam olyan magánembert, aki a kevés km miatt nem vitte el két évente se olajcserére.

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#24868) #27070592 válasza kcsa (#24865) üzenetére


#27070592
törölt tag

mk1 Focuson tényleg ott van a radiátor bal alsó sarkában (kormány felől nézve).
De ha azokon nem volt amin cseréltél, akkor hogy cserélted le? Fejreállítottad az autót és kicsorgott a kiegyenlítőből? :DDD

(#24869) kcsa válasza #27070592 (#24868) üzenetére


kcsa
veterán

csövet le kellett húzni. élmény amikor mindenhova folyik, csak a vödörbe nem :D

(#24870) Sys85 válasza kcsa (#24869) üzenetére


Sys85
veterán

Furcsa,mert eddig akárhány képet találok,azokon van.
Ez mondjuk fóka mk3 1.6 dízelé,de ott a kis kereszthornyos műanyag leeresztő csavar a sarkán.

#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#

(#24871) Imilenni


Imilenni
addikt

Sziasztok!
Fater nézeget munkásautónak (faanyagot hordana, néha bejárna a teszkóba), egy 3-as Mondeót.
400~ k körül nézelődik, bár valahogy úgyérzem annyiért elég nagy szerencse kell kifogni jó példányt :D
Ennyiért melyiket lenne érdemes nézni?
Melykben a leg kevésbé ajánlott? TDCi?


B Vectrát ajánlottam neki ennyiért, ez csak élhetőbb lenne ilyen ársávban nem?

[ Szerkesztve ]

Press "F" to pay respects.

(#24872) kcsa válasza Imilenni (#24871) üzenetére


kcsa
veterán

Ennyiért semmiből nem kapsz igazán jót... 1.8TDDI és TDCI necces, állítólag a 2.0 de inkább a 2.2 strapabíróbb. 1.8 és 2.0 benzin is hajlamos olajfogyasztásra, pláne ebben az árkategóriában. Minden típusnál kettőstömegű lendkerék van, nem teszi olcsóvá a munkásautózást.

(#24873) molnarpeter válasza Imilenni (#24871) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Caddy vagy Inca SDI inkább szerintem, Mondeo mk3-ban talán kicsit sok a kockázat amennyiben nem szereli meg magának (adagoló hiba vagy common rail rendszer gondok és hozadékai, rozsda, turbó, lendkerék) :R

(#24874) zoger válasza kcsa (#24861) üzenetére


zoger
tag

Mk2 és mk5 fiestán, mk1 mk2 focuson is van. Hűtő alján egy nagy csavar, csillagcsavarhúzóval kitekerhető.

(#24875) kcsa válasza zoger (#24874) üzenetére


kcsa
veterán

Mindjárt aláfekszem megint, mert ennyire vak nem lehetek. De látom nagyon izgalmas témát hoztam :D

(#24876) Zoli-bácsi válasza kcsa (#24875) üzenetére


Zoli-bácsi
senior tag

Szerintem is van rajta! :DDD

(#24877) Luck Dragon

Sziasztok!
Mennyire parás ez a powershift automataváltó?
Olvasok jót de leginkább rosszat.
Ebben kérném a segítségeteket.
UI: Mondeo MK4/5 páros.

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#24878) SzlobiG válasza Luck Dragon (#24877) üzenetére


SzlobiG
félisten

Csak újonnan vennék PS-t, használtan rohadt nagy lutri. Múlt héten néztem meg egy fókát PS-el 150k km volt benne és már javítani kellett, hiába volt rá fél év gar, el is engedtem a dolgot.

(#24879) Luck Dragon válasza SzlobiG (#24878) üzenetére

Hát ez nem valami bizalomgerjesztő . :(

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#24880) patomi


patomi
őstag

Urak, mennyi időre kell levenni az akku(negatív) sarut, hogy az ECU törölje az adatokat? (cmax2006)
Kicseréltem a korábban már említett kartergázcsövet, de nem indul vele a kocsi. Vissza raktam a régit ami repedt, azzal indul. Gondolom a számítógép már átszámolt a repedt cső miatt. Kb. 3/4 órát volt levéve a negatív saru, de csak a rádió kért kódot és ennyi, még a napi km. számláló sem nullázódott.
Vagy ha nem ez a módja akkor mi?

Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)

(#24881) darvinya válasza patomi (#24880) üzenetére


darvinya
titán

Vagy törlöd obd -n, vagy kipróbálhatod, hogy teljes gázzal indítasz és egyből fokozatosan engeded alapjáratig, és után min. 10km-t vezetsz.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#24882) molnarpeter válasza Luck Dragon (#24877) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Van rá normális áron szerviz, Mondeo-t olajfürdős kuplungos fajtával szerelték emlékeim szerint, szóval olajcsere a lelke. Vagy mk4 2.2 TDCI kapott Aisin hagyományos automatát, az a legnagyobb jóság :D

(#24883) patomi válasza darvinya (#24881) üzenetére


patomi
őstag

Rosszul fogalmaztam indul a kocsi, de alapjárat nincs vele. ODB-n mit törlök? Csak egy kézi olvasom van ami max a hibakódokat tudja olvasni, törölni. Én azt szeretném, hogy a komputer álljon vissza alapbeállításokra.
Netes leírások alapján, -negativ saru le, - vár X percet, -saru vissza,- indít.

Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)

(#24884) radi8tor válasza patomi (#24880) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Annyi idő bőven elég. Más lesz ott. :U

⭐ Stella

(#24885) darvinya válasza patomi (#24883) üzenetére


darvinya
titán

Ok.
Igen, az a törlés, de újra kell tanítani, különben honnét tudja mérje újra.
De, ha cső nem öregedéstől ment tönkre, akkor ott más gond is van, mint fórumtárs írja.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#24886) patomi válasza radi8tor (#24884) üzenetére


patomi
őstag

Akkor csak a szelep maradt. Holnap rendelek egyet. Igaz, h elég könnyen jár a közepe, amit egyébként egy gyengus rugó nyom vissza és lehet ez (is) gond. (vákum a szívó oldal irányába felrántja és le is zár) Részben ugye az is dolga, hogy az olajat a karterből ne szívja ki.

(#24885) darvinya
De, tuti öregedés. Nagyon jól látszik, hogy repedezett a gumicső. Tanítás ok, de ugye én azt szeretném, hogy minden alapra álljon vissza és onnan tanuljon újra. Na mindegy lesz valami.

Köszi nektek.

Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)

(#24887) darvinya válasza patomi (#24886) üzenetére


darvinya
titán

Alapra áll vissza, de minden motor más, és ezt tanulja újra.
Ha sztenderd alap adatokkal akarod használni, akkor kötsd le az összes szenzort, és akkor csak az alapján fog járni.

Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke

(#24888) haris válasza Luck Dragon (#24877) üzenetére


haris
őstag

Nagyon nagyon lebeszéllek róla.
Tavaly nyáron cserélte le öcsém az egyébként tökéletes kéziváltós Mk3 mondeoját.
Nem mai gyerek már ő sem 40+, 2 gyerek. Mondeo bevált csak hát már "öreg", meg valami 360k volt benne óra szerint.
Döntött! Legyen ugyanez csak fiatalabb.
Talált egy céges Mk4 tdci-t powershift-el. Egy ismerőse használta cég autóként, minden szerviz márkaszervizben elvégezve, mindenről papírok és számlák.
De így is félt tőle. Én is lebeszéltem, azt tanácsoltam ne cserélje le a jól bevált kocsit (nekem is van egy ugyanolyan min amit ő eladott). Persze öreg, de azt már rendbe tette, ismerte.
De ő újabbat akar...... És hát ez automata.... Meg utána olvasott mindenhol. Ez sokkal jobb mint a hagyományos..... mindenhol azt írják hogy ha vigyáztak rá akkor nem lehet gond, és ez márkaszerviz stb.
Márkaszervizben bevizsgáltatták, kocsi hibátlan, megvehető. Megvette.
Kb1000km-t autóztak vele, (nem volt egy hónap sem, mert új autó, mindenhova azzal mentek hisz ki kell élvezni) és megállt a gép. Innen a pontos sztorit nem tudom, csak azt hogy a nyaralásra félretett pénzből + egy kölcsönből megcsináltatták. 700 ezer lett a vége és nem márka szervizben mert az 1.2-1.5M ajánlatot adott.
És azt mondta a szaki, használják és kb 40-50 ezer km után adják el vagy újra találkoznak.
Azóta használja, szereti is, bár ott a szálka a szemében, rosszul indult a kapcsolatuk.

Bocs ha kicsit terjengős lett, de régóta olvasgatok itt, nálam is van Ford szép számmal, csak öregek és olcsók.
Van egy Mk1 Galaxy 1.9tdi (asszony mobil), egy Mk3 Mondeo 2.0 TDCI (apa mobil), és tavaly nyár óta egy Streetka (közös? :U ), ami nekem annyiban volt mint neki a váltó javítás.
Ezért marad bennem ez a story örökre.

[ Szerkesztve ]

(#24889) molnarpeter válasza haris (#24888) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Lehet tudni, ki volt a váltó javító? Én a Katona Jácint féle műhelyt tudom, mint márkakernél olcsóbb PS javító. Illetve melyik motor, hány km? :R

[ Szerkesztve ]

(#24890) Luck Dragon válasza molnarpeter (#24882) üzenetére

Szeretjük az Aisint , gondolom ritka is.
És a normális áron szervíz az hol és mit takar ?

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#24891) Luck Dragon válasza haris (#24888) üzenetére

Hű, köszönöm az infót. :R

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#24892) haris válasza molnarpeter (#24889) üzenetére


haris
őstag

Megkérdeztem.
Autó 2010es Mondeo Mk4 2.0 TDCI 140le

A váltót a XVIII kerületben csináltak meg neki valami Arany nevű powershift guru. A Facebookon a Mondeo Mk4 csoportban ajánlották.
Illetve lett volna valaki Fehérváron is, de neki Bp közelebb volt ezért csináltatta ott
Azt mondta azóta sincs gondja a kocsival, de akkor kicsit azért megorrolt rá.
1.400.000-ért vette, +kb 700 volt a váltó javítás :Y

(#24893) bajnokpityu válasza haris (#24892) üzenetére


bajnokpityu
félisten

az a Katona féle műhely lesz. teljesen reális. no, ezért nem veszünk automatát saját fenntartású modellből hosszú távra.
és persze mindenki ismer valakit, akinek nem volt baja a PSel, sőt a PS rosszabb mint a hidros, de ettől még alapszabály: minden automata el fog romlani egyszer. a kérdés, hogy nálad, vagy a köv tulajnál :)

ui: felfrissitettem a syncet 3.4re F9es térképpel. hátő, elég időigényes dolog, és végig jár a motor. viszont szép lett a menü

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#24894) Jenne


Jenne
senior tag

Sziasztok!
Az alábbi munkákra a 15.000 Ft szerintetek baráti ár?

Ford Fiesta 1.4 TDCi az autó.
Motorolaj és motorolaj szűrő csere, pollenszűrő csere (gázpedál kiszedéses változat :O ), fékfolyadék csere (a kuplung körben is !!), szervokormány olajcsere, és klíma tisztítás, mielőtt bekerült volna a helyére az új utastér szűrő.
A motorolajat(Eurol) és az olaj szűrőt (MAN Filter) , az aktívszenes pollenszűrőt(Hengst) és fékfolyadékot(Ferodo) én vittem. A szervo olajat a szerviz adta.
Plusz ebben az árban még benne foglaltatott a szerviz Hozom-Viszem szolgáltatása, azaz a szerviz szerelője (független országos szerviz hálózat) vitte el a ház elől az előre leegyeztetett időben és hozta is vissza az autót. Délelőtt 10 órakor elvitték, déli háromnegyed egykor álltak vissza a házunk elé a kész autóval. A szerelő(k)ben 110%-ig megbízok, már évek óta Ő/Ők a szerelőim, bár eddig még a Fiestát nem vittük hozzájuk.

[ Szerkesztve ]

A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

(#24895) A Zéé válasza Jenne (#24894) üzenetére


A Zéé
addikt

én még a dupláját sem tartanám soknak.

Just a simple Lineman...

(#24896) molnarpeter válasza Jenne (#24894) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Baráti :R

haris: na akkor én a fehérvári opcióra gondoltam, feljegyzem a másikat is :)

V60 D6-ban is valami ilyesmi Aisin van, ott azért többet jelent az olajcsere az élettartamot tekintve, könnyebb eset/nagyobb hatékonysággal lehet megelőzni a dolgokat, van azok közt bőven 200-300 ezret futott példány. De ilyen szempontból a Mondeo mk5 hibrid a legjobb, Toyota HSD licensz, kb 4 fogaskerék meg egy fogaskoszorú az egész, nincs olyan bonyolult rendszer ami drága hibát okozna.

[ Szerkesztve ]

(#24897) cappa72 válasza bajnokpityu (#24893) üzenetére


cappa72
nagyúr

Sync kérdés: gari nem ugrik ez miatt?

Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért

(#24898) bajnokpityu válasza cappa72 (#24897) üzenetére


bajnokpityu
félisten

nemtom, nem hiszem. elvileg sima kiadott gyári szoft ez is, csak valamiért nem hozza fel a kocsi, amikor wifire kapcsolódik. usaban igen.

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#24899) sparta2 válasza bajnokpityu (#24898) üzenetére


sparta2
tag

Szia!
Részemről is Sync kérdés. Melyik verziórol frissítetted 3,4-re?

(#24900) 7Sony7


7Sony7
addikt

Sziasztok. 2017 vagy 2018 as évjáratú ranger, 2.2 diesel. (Céges).
Másodjára járok úgy vele, hogy megállva, kuplung kinyomáskor bimbammol, és azonnal leáll. Valamit kiírt, de nem tudtam most elolvasni, a múltkor pedig azt írta, (angolul) hogy azonnal húzódjak félre, és állítsam le a motort.
Ezután nem indítható, nem teker az önindító sem.

Múltkor a szervíz azt mondta, hogy túlmelegedett a részecskeszűrő, várjak 1 órát, utána beindul. Így is történt. Hibajel nélkül elmentem vele a szervízhez kb 30 km-t, ott állítólag "szoftvert cseréltek rajta".
Hónapokig jó volt, ma viszont megint így jártam. 40 perc után még nem indult, utána munkaidő vége, folyt köv holnap.

Szóval: Ok, mondjuk, hogy regenerált. Nagyjából ismerem a működését, akkor is szoftverhiba szerintem, hogy hagyta túlmelegedni.

Ja, első alkalommal tartósan 4. fokozatban mentem kb 80km/h val, második alkalommal sok alapjárat után kb 5 perce 3. fokozat, 50km/h, szóval nem volt hajtva.

A kérdésem az lenne, hogy hogyan tudnám az ilyen helyzeteket megelőzni? Kicsit ciki az út közepén vészvillogózni egy órán keresztül.

-

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.