Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Earl_Muttley
őstag
válasz darvinya #25637 üzenetére
Ha ennek a motornak a "nem turbós" változata volt, akkor még benne van a totalcar féle "nem ajánlott motorok gyűjtésben is", (legalább is engem erre hivatkozva beszélt le a szerelőm első autónak egy 1.8D Escortról, hogy ugyanaz, csak nincs rajta turbó), így ismét csak a motor a rossz, nem maga a dízel technika.
Elég sok dízelünk volt/van családilag, Fordok is, rettegett HDI-k, volt még Rover is, az adagolós szívódízelektől kezdve, a 2011-es Mk4 Mondeomig. Ameddig vigyázol rá, egy nem konstrukcióhibás motorral nem lesz baj. (Egyedül a Suzuki Wagon R lett 270 ezernél csapágyas az Oepl féle 1.3 CDTI-vel, de ott meg nem ez volt az első, amit a szerelő látott)
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Earl_Muttley #25652 üzenetére
1.3 csapágy problémát még nem hallottam, tudnál írni róla? Jöhet privátban is Engedj meg annyi pontosítást, hogy eredetileg Fiat tervezés a motor
-
darvinya
titán
válasz oliwire #25650 üzenetére
És ReFleXx
Annyit tudok, hogy akku pakk egyrészét a hátsó ülés rész mögött van, ami beér a csomagtartóba.
De nem annyit foglal el.
Pl: 400L eredetileg a csomagtartó, akkor 370L-es lett akku pakk egy része miatt.
Legtöbb akku rész alul helyezkedik el.anevemearl
Magasnyomású fej minden 100ekm -nél cserélni kell és kalibrálni.
Ha ez nincs meg, akkor lehet fizetni sokat miért csak szerviz menet van.
És, ha egyszer agy kapot ilyen hibát, azután nem lehet rendesen kitörölni és random módon bekapcsolja.
Ez új csoda rendszer.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
válasz bajnokpityu #25655 üzenetére
Nem tudom milyen, élőben nem láttam, csak számok.alapján próbálták leírni mekkora.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
darvinya
titán
válasz bajnokpityu #25657 üzenetére
Nekem nem gond ennyi hely vesztés, és alakja sem.
De jó látni.már képen, köszönöm.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Earl_Muttley
őstag
válasz molnarpeter #25653 üzenetére
A pontosítást köszönöm
A sztorit küldöm.
Kiszámoltam, hogy életem nyolc évéből kilenc és felet töltöttem apa háborús történeteinek hallgatásával - Louie élete
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz bajnokpityu #25657 üzenetére
Hatszögletû.
Kígyó vére, béka hája, pók levedlett ruhája.. kondéromban lepke sül, kívánságom teljesül !
-
Vegas1994
friss újonc
Üdv Urak!
Adott egy 2006-os Ford Fiesta, amibe a központi zár semmi életjelet se ad. Az ajtók külön-külön zárhatóak, viszont a központi zár semmire se reagál. Még csak motor hang sincs hogy próbálná lezárni, minden ajtónál csak a régi ladás ajtózár kattanás van meg. Hogy tudom kideríteni, hogy melyik részen van a hiba? Köszönöm a segítséget
-
nagyúr
válasz Vegas1994 #25664 üzenetére
Akkor kérj meg valakit, hogy rakja rá gépre, hátha hibát ír ki rá.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
veterán
válasz Vegas1994 #25664 üzenetére
Egy-egy meghibásodás (legyen az bármilyen terméknél),vagy teljes halálként jelenik meg,vagy random váltakozó ok/nok módon.
Sokszor egyiket se egyszerű kideríteni,de a teljesen működésképteleneket a legnehezebb.
Lehet kábelszakadás,oxidáció,hibás alkatrész.
Ezt otthon igencsak szopás kideríteni,sokszor lehetetlen is.
Kimérni,szétszedni stb.
Sokszor lehet érdemesebb és gyorsabb elvinni egy szakihoz,otthon sokszor végeláthatatlan meló és szívás egy hibafeltárás,főleg olyan hiba esetén amivel még az ember nem találkozott.Saját tapasztalat,igaz nem forddal:
Anyám Suzuki SX4-én szórakozott 1x a központizár,hol működött,hol nem,leginkább zárasnál nem.
2 napig ment az agyalás és méregetés mire eljutottunk az ajtószenzorokig,kimérés után derült ki,hogy a sofőroldali kapcsoló rakoncátlankodott.Úgy érzékelt sokszor,hogy nincs becsukva az ajtó,suzukinál ilyenkor nem működik a központi,nem is próbálkozik a zárással.Csere után jó lett.
A Te eseted kicsit más,úgyhogy ez a verzió nem is biztos hogy számodra releváns,csak gondoltam megosztom. -
Brandynew
őstag
Sziasztok,
Egy kettes Ford Focusban mennyi egy komplett vezérlés cseréjének a reális díja nem márkaszervizben (anyagköltség+munkadíj)?
-
Brandynew
őstag
válasz molnarpeter #25668 üzenetére
Igaz 1.4 benzines.
-
kcsa
veterán
Na a jó minőségű Conti szíj
Inkább viccből írom persze, mint komolyan: csütörtökön hazafelé egy kicsit nagyobb fordulatszámra elszakadt a kábé fél éves Continental bordásszíj, nem esett jól a lelkemnek
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
-
kcsa
veterán
válasz molnarpeter #25682 üzenetére
Már természetesen nem tudom mikori és milyen gyártmány, Ürömön megkereshetők a szíj darabjai a főúton
De eleve stretchszíj, tehát már az sem garantálható, hogy a látszólagosan szakszerű és hibátlan beszerelés során nem történik valami, nem stresszelek rajta. Ugyanolyan került vissza, ha fél év múlva megint gond van, na akkor tényleg gond van.
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
molnarpeter
nagyúr
Hozza ám Fiat úgy került, hogy előzőleg 2 szíjat elszakított, egy görgő volt a bűnös. Itt gondolom előtte ép szíj lett levéve, talán túl lett feszítve felrakáskor? Na mindegy, én nem vagyok stretch szíj expert, egy mosógép javítást leszámítva elkerült engem a technológia Járművekben sima szíjak vannak nekünk, ott olyat láttam csak, hogy valami bekerült alá és egy hosszanti repedés keletkezett a gumis részén, de a szálak épek, néha ellenőrizve továbbra is az van rajta (tartalék/cseredarab megvéve).
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz molnarpeter #25685 üzenetére
Eleve azért lett cserélve a szíj is, mert az eredeti vezetőgörgő csapágyas lett. Most pedig azért cserélte saját zsebre a szerelő az új vezetőgörgőt, mert felrakásnál eltörte. Szerintem kétszer száz százalékos a csere
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
flymi
addikt
Szintén Conti szíj, de ez a felrakástól lett ilyen, korábban már linkeltem.
Ugyanúgy Contira cseréltettem csak másik szerelőnél aki a megfelelő szerszámmal rendelkezett.
Mikor legutóbb bekukkantottam a motortérbe ablakmosó folyadék utántöltés ügyileg ránéztem, nem láttam semmi rendelleneset.
A szelepfedél tömítés prímán sikeredett, a korábban hátul lefolyt anyagot leszámítva most (gyors lekopogom) porszáraz a motortér.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
flymi
addikt
válasz gabor9991 #25688 üzenetére
Pedig azért valljuk be a Continental nevet hallva nem az ócska-gagyira asszociálunk.
Szerintem egy márka ugyanazon termékének egyforma minőséggel kell bírnia akkor is, ha azt más országokban gyártották.
Húsz éve a kínai is egyet jelentett a gagyival, ma meg már olyan márkák és termékek nőttek ki a földből amik szinte minden tekintetben lepipálják a nyugati kézműves termékeket.
Jó, a románok azok más tészta. No comment./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Real_Necro
veterán
válasz Real_Necro #25526 üzenetére
Fejlemény, még 2 hibaüzenet koromfelhalmozódásról meg regen kimaradásról. Teljesítmény csökkenés egyelőre nincs.
Mondeo fórumon olvastam hasonlóról, ahol végül a vaporizert melegítették meg kifújták.
Ess motorshoz megyek délelőtt, kíváncsi leszek mit mondanak. Sokat pályázom, így fura. Ellenben pár hónapja volt pl üzemanyagszűrő cserém is. Ott nem mehet bele kosz a fáklyába?
Kicsit félek, hogy ők nem tisztítják, hanem cserélik...
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
DeFranco
nagyúr
válasz Real_Necro #25690 üzenetére
kiváncsi leszek mi maradt a "csere helyett gondolkodunk"-ból
-
Real_Necro
veterán
válasz DeFranco #25691 üzenetére
Mit mondjak, izgulok. Jelenleg 2 autóból ez az amelyik még használható, a másik most van rendberakás alatt, bár kisebb a baja 21 évesen.
Tegnap viszont megérkeztek a német Lott autóalkatrész boltból vásárolt tolató szenzorok. kicseréltem őket és azóta megszűnt az összevissza csipogás. Durva, hogy szállítással együtt volt 2 darab ~8500Ft (abból kb ~4000 a szállítás), itthon meg darabjáért akartak 16-18000Ft-ot elkérni.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
7Sony7
addikt
válasz Real_Necro #25692 üzenetére
Hasonkó problémám volt, kipufogógáz hőmérséklet szenzor hibával. Na de az ess nél csak kimérik azokat is, gondolom..
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
Real_Necro
veterán
válasz 7Sony7 #25693 üzenetére
Mondeo.hu-n van több leírás is eltömítődött dpf fáklya tisztításról. Nem tudom ilyet vállal e ESS, de lehet ez lenne a megoldás, mielőtt hazavágja részecskeszűrőt a korom.
A következő hibajelzések vannak jelenleg:
P0130:29-6C
P244C:00-6DTegnap óta még:
P2463:00-AF
P246B:00-2FEgyébként érzésre semmi, az autó még szépen megy.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Vaze
őstag
''Szerintem egy márka ugyanazon termékének egyforma minőséggel kell bírnia akkor is, ha azt más országokban gyártották.''
''Jó, a románok azok más tészta. No comment''
Most aztan,jol utotted az egyik szavad a masikkalMSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD
-
7Sony7
addikt
válasz Real_Necro #25694 üzenetére
Nálam csak 244D volt a hiba, akkor bem ugyanaz. Na kíváncsi leszek mit mondanak neked.
Nem vagyok öreg, csak klasszikus.
-
flymi
addikt
Motoröblítőnek van valami gyakorlati haszna vagy csak placebo?
Innen vennék pár dolgot.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest