Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Retro Kocka Kuckó 2024
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Helyettesíthetik-e gépek az emberi fordítókat?
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [N€T0X|N:] Starlink előtt és után
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Igen, mert kerdeztem en is az EGR-t, de csak egyben, DPF-el javasoltak. Ugye az egesz rendszer okoszisztema szintjén mukodik, de akarhol rakeresel a neten, sehol nem ajanljak. Ugye igy a korom nem a szivosorban ul meg, hanem megy tovabb, viszont a dpf-en nem jut at, igy csucssebesseggel tomiti el, ertsd relative gyorsan 10-20e km korul.
[ Szerkesztve ]
(#55607) FIREBLADE78 válasza SeniorTilla (#55604) üzenetére
FIREBLADE78
addikt
Új magyar volt? Nagy mák. Városban hova rohansz 100-al.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
lali81
tag
jah, pár dolog maradt még belőle, pl a balos pohártartó vagy a schaltzentrum.
azért suzukiból már nem kéne menteni őket jól vizsgázott a technika
CharlieDrop
veterán
ja, el is gondolkodtam egy ötösön
De csak ha lejárt az 1es szavatossága Még 3-4 év...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Az EGR-től miért kevesebb a korom? Valami 10-15%-ot enged vissza a motorba dízelnél, ha jól tudom, sztem ez nem annyira mérvadó. Sokkal nagyobb kárt tesz a szívósorban és kiszolgáló egységeiben ez a korom, mint a DPF-ben, főleg ha sokat használod városban. Én pályán megyek 90-95%-ban, nem is volt olyan kokszos a motorom, mint általában.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
(#55611) SeniorTilla válasza CharlieDrop (#55609) üzenetére
VEDD MEG! Amíg garis az 1-es, jobban el tudod adni. Most még kaphatsz érte valamit, később már felgyújthatod. (Gaben)
A Z4 az E46 3-as alapon van, ha jól tudom, szóval én most visszafelé megyek.
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
Nem kevesebb, tobb. Ha kiiktatod az EGR-t, akkor nagyobb a koromkibocsajtas, ami a DPF-en nem tud atjutni, ergo sokkal hamarabb telik meg. A logika ezt diktalja, ezert kerdeztem elsosorban, hogy volt-e mar vele baj.
Chrys_
addikt
Szerintem is több, de abban az esetben, ha sokat van az autó városban kis fordulaton használva. Gyárilag is talán 3000 u/min felett már minden a kipufogó felé megy, mert a szelep zár.
Nekem is 1 éve van elzárva, 25k km-rel ezelőtt. Ha majd egyszer tönkremegy, akkor kicseréltetem, ennyi. Inkább ez, mint az aggódás egy esetleges kigyulladás miatt.
H.Ezredes
őstag
Ez így f@szság.... A kartergázos motorolaj miatt keletkezik a koksz.... a sima mezei gáz nem fogja eltömíteni a DPF-et meg kiülni rá.... Régen is ki lettek írva az EGR-ek és nem ment tönkre a DPF.... Ezek az N47-57-es motorok 12-13 éve vannak jelen így rengeteg tapasztalat van ezzel kapcsolatban. NEM tömíti el a DPF-et az,hogy az EGR szoftveresen ki van írva. Rengeteg autó a mai napig hibátlanul üzemel DPF-el EGR OFF-al úgy,hogy bőven vannak olyanok akiknek már több mint 5 éve így üzemel az autója és semmi gondja. A 10-20E Km-meg még inkább nem igaz mert rengetegen éves szinten mennek 30-40E Km-t ( van aki még többet is de az átlag évi 30 simán ) és ezek közül az emberek közül többnek már 2-3-4 éve nincs benne.... Alsó hangon 50E Km ( valaki 100E Km-t is ) megtett úgy,hogy semmi baja a DPF-nek. DPF-nek a halála a rövid távok ha városozol folyamatosan ha nem jó a termosztát és nem melegszik be ha nem tud regenerálni mert megállsz mindig vagy épp padlózod stb... Alap estben ezek az autók gond nélkül üzemelnek.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄